Ik heb ook niet gezegd dat dat anders was.quote:Op woensdag 4 maart 2015 14:55 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik zeg tenminste de dingen zoals ze zijn ipv achterbaks. Met je het is Stimo.
Weten alevieten het van hunzelf wel? Ik maak ze in tig smaken en varianten mee. Of hebben ze bepaalde richtlijnen ofzo? Just curiousquote:Op woensdag 4 maart 2015 14:54 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Hjb fucking kaaskop. Je weet niet eens wat alevieten zijn a pannenkoek
Als het over andere gaat ja.quote:Op woensdag 4 maart 2015 14:55 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 4 maart 2015 14:55 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Geef ook geen fuck, eigenlijk. Gaat mij erom dat jij hier weer andere users aanvalt met je labiele hoofd.quote:Op woensdag 4 maart 2015 14:54 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Hjb fucking kaaskop. Je weet niet eens wat alevieten zijn a pannenkoek
Mijn airbnb ervaring was tof. Zat echt bij relaxte mensen. Wel was het zo dat ze opeens moesten overwerken en pas later thuis waren dan afgesproken. Dacht eerst wel thefuq zit ik daar 5 uur vast. Maar toen afgesproken dat ik langs haar werk zou gaan om de sleutels op te halen. Ze gaf instructies die ik moest doorgeven aan de taxichauffeur en aangezien ze in Manhattan werkte niet zo ver van haar huis was dat geen probleem. Uiteindelijk ook wel chill dat ze moesten overwerken want ik kon zo 'thuis' even alleen bijkomen van de reis zonder meteen sociaal te hoeven doen.quote:Op woensdag 4 maart 2015 14:50 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
yes yes inmiddels bijna everywhere. denk goedkope ticket en airbnb.
hoe was jouw airbnb ervaring
Ze weten t niet. Zoek de schuld maar bij de ouderlingen.quote:Op woensdag 4 maart 2015 14:56 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Weten alevieten het van hunzelf wel? Ik maak ze in tig smaken en varianten mee. Of hebben ze bepaalde richtlijnen ofzo? Just curious
Dit heeft jou fucking veel geld bespaard he.quote:Op woensdag 4 maart 2015 15:03 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Mijn airbnb ervaring was tof. Zat echt bij relaxte mensen. Wel was het zo dat ze opeens moesten overwerken en pas later thuis waren dan afgesproken. Dacht eerst wel thefuq zit ik daar 5 uur vast. Maar toen afgesproken dat ik langs haar werk zou gaan om de sleutels op te halen. Ze gaf instructies die ik moest doorgeven aan de taxichauffeur en aangezien ze in Manhattan werkte niet zo ver van haar huis was dat geen probleem. Uiteindelijk ook wel chill dat ze moesten overwerken want ik kon zo 'thuis' even alleen bijkomen van de reis zonder meteen sociaal te hoeven doen.. En verder waren ze gewoon heel chill, lieten mij met rust en zo. Ze waren zelf ook heel vaal weg van huis btw.
Hjb en ga kotsen om je kcal kwijt te zijn.quote:Op woensdag 4 maart 2015 15:01 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Geef ook geen fuck, eigenlijk. Gaat mij erom dat jij hier weer andere users aanvalt met je labiele hoofd.
Ouders die het niet correct doorgeven? Vervaagd dus een beetje?quote:Op woensdag 4 maart 2015 15:03 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ze weten t niet. Zoek de schuld maar bij de ouderlingen.
Aparte vraag. Weet je hoeveel soorten er van alles bestaat.
Ja, zeker wel. Vooral als je nagaat waar ik zat. Ik heb btw geluk gehad dat twee van mijn reservering werden geannuleerd en ik 200 euro tegoed kreeg van airbnb.quote:Op woensdag 4 maart 2015 15:04 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Dit heeft jou fucking veel geld bespaard he.
Syyyyke i liedquote:
Ja. Ik heb t zelf uitgezocht en mij trekt het niet zo eigk.quote:Op woensdag 4 maart 2015 15:06 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Ouders die het niet correct doorgeven? Vervaagd dus een beetje?
Dat er ergens veel soorten van bestaat maakt mijn vraag toch niet apart? een geloof hoort toch niet tig varianten te hebben onder dezelfde naam.
Wallah mensen zoals jij. Ik dacht dat mannen weinig bitch in zich hadden maar jij bewijst totaal het tegendeel, bedankt voor deze verrijking though. Om even in te gaan op je gedoe: ik heb contact met fokkers van deze reeks, buiten deze reeks om en daar praat ik inderdaad mee ja, ook weleens over andere fokkers. De onderwerpen gaan jou in ieder geen flikker aan.quote:Op woensdag 4 maart 2015 15:08 schreef Che_ het volgende:
[..]
Syyyyke i lied
Faka je noemt mij stoker terwyl je achter schermen over fokkers uit deze reeks lult
#2015 #nieuwejaarnieuwerellen
Uhuquote:Op woensdag 4 maart 2015 15:14 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Wallah mensen zoals jij. Ik dacht dat mannen weinig bitch in zich hadden maar jij bewijst totaal het tegendeel, bedankt voor deze verrijking though. Om even in te gaan op je gedoe: ik heb contact met fokkers van deze reeks, buiten deze reeks om en daar praat ik inderdaad mee ja, ook weleens over andere fokkers. De onderwerpen gaan jou in ieder geen flikker aan.
Misbaksel man jij.
Goede comeback.quote:Op woensdag 4 maart 2015 15:04 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Hjb en ga kotsen om je kcal kwijt te zijn.
Shit man, ik kijk nu airbnb in Sevilla, allemaal mooie dingen enzoquote:Op woensdag 4 maart 2015 15:07 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ja, zeker wel. Vooral als je nagaat waar ik zat. Ik heb btw geluk gehad dat twee van mijn reservering werden geannuleerd en ik 200 euro tegoed kreeg van airbnb.Ik had trouwens ook goedkoper kunnen maar ik wou heel graag in West Village.
Oh wat schattig om een diss uit te delen. Wat een wijf ook jij.quote:Op woensdag 4 maart 2015 15:16 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Goede comeback.
Alleen jammer dat iedereen hier weet dat jij zelf overgewicht hebt, en dat jij mij om advies hebt gevraagd op het gebied van afvallen. Maakt het toch wat minder geloofwaardig.
Je kunt ook gewoon aan mij uitleggen wat ik volgens jou zou moeten weten om een geïnformeerde bijdrage te leveren aan de discussie, in plaats van persoonlijke aanvallen die meer op jou zelf slaan dan op mij. Maar goed, een excuus om labiel te doen neem jij blijkbaar graag met beide handen aan.
Ik ga ook even kijken.quote:Op woensdag 4 maart 2015 15:17 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Shit man, ik kijk nu airbnb in Sevilla, allemaal mooie dingen enzo
quote:Op woensdag 4 maart 2015 15:14 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Wallah mensen zoals jij. Ik dacht dat mannen weinig bitch in zich hadden maar jij bewijst totaal het tegendeel, bedankt voor deze verrijking though. Om even in te gaan op je gedoe: ik heb contact met fokkers van deze reeks, buiten deze reeks om en daar praat ik inderdaad mee ja, ook weleens over andere fokkers. De onderwerpen gaan jou in ieder geen flikker aan.
oh en jij doet dit TOTAAL niet trouwens. Pot verwijt ketel en shit.
Misbaksel man jij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |