Ik vind jou domquote:Op woensdag 4 maart 2015 14:47 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Is niet stoken.
Maar Stylo is je zusje ook zo dan
Correndon gecheckt? Hun zijn ook altijd vet goedkoop.quote:Op woensdag 4 maart 2015 14:48 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
ik dacht altijd dat vakantieveilingen goedkoop was enzono fucking way
je hebt niet eens zelf gelezen, je weet niet eens waar het over gaat.quote:Op woensdag 4 maart 2015 14:49 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik vind jou dom
Wat ga je voor iemand opnemen die het wel oke vindt wat hij tegen haar heeft gezegd
Dat stond er niet.quote:Op woensdag 4 maart 2015 14:48 schreef Bortecinem het volgende:
Maar het gaat toch over niemand hier? Hij zegt alleen wat hij in de trein heeft gehoord?
yes yes inmiddels bijna everywhere. denk goedkope ticket en airbnb.quote:Op woensdag 4 maart 2015 14:49 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Correndon gecheckt? Hun zijn ook altijd vet goedkoop.
er stond niet moslimas.quote:Op woensdag 4 maart 2015 14:49 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dat stond er niet.
Er stond dat moslimas niet zeiken over neuken voor t huwelijk maar wel over halal eten.
Sws neuken alevieten niet van achtwr. Meestal Marokkaanse chicks en die zijn soenniet eh.
Hahahahaha damn you zarGon.quote:Op woensdag 4 maart 2015 14:49 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dat stond er niet.
Er stond dat moslimas niet zeiken over neuken voor t huwelijk maar wel over halal eten.
Sws neuken alevieten niet van achtwr. Meestal Marokkaanse chicks en die zijn soenniet eh.
Zand in de kut ofzo.quote:Op woensdag 4 maart 2015 14:48 schreef Bortecinem het volgende:
Maar het gaat toch over niemand hier? Hij zegt alleen wat hij in de trein heeft gehoord?
Ik weet wat er stondquote:Op woensdag 4 maart 2015 14:49 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
je hebt niet eens zelf gelezen, je weet niet eens waar het over gaat.
ik vind jou pas dom
stoker
dan had je gelezen dat het niet op mij was gericht.quote:Op woensdag 4 maart 2015 14:51 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik weet wat er stond
jfm please..mij stoker noemen. hoe hypocriet kan je zijn
Check ook buitenlandse sites, otel.com was in mijn geval 10% goedkoper dan de goedkoopste wat ik op NL sites had gevonden.quote:Op woensdag 4 maart 2015 14:50 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
yes yes inmiddels bijna everywhere. denk goedkope ticket en airbnb.
hoe was jouw airbnb ervaring
gaat de communicatie dan wel goed?quote:Op woensdag 4 maart 2015 14:52 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Check ook buitenlandse sites, otel.com was in mijn geval 10% goedkoper dan de goedkoopste wat ik op NL sites had gevonden.
Dat is het punt niet. Ik vind het dom dat ze bemoeit, wat ga je ongesteld doenquote:Op woensdag 4 maart 2015 14:51 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
dan had je gelezen dat het niet op mij was gericht.
Welke communicatie? Alles is digitaal toch.quote:Op woensdag 4 maart 2015 14:52 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
gaat de communicatie dan wel goed?
het is een SC en het is Stimorol. Wat doe je alsof je hier net komt kijken.quote:Op woensdag 4 maart 2015 14:53 schreef Che_ het volgende:
[..]
Dat is het punt niet. Ik vind het dom dat ze bemoeit, wat ga je ongesteld doen
siktir aminaquote:Op woensdag 4 maart 2015 14:53 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
het is een SC en het is Stimorol. Wat doe je alsof je hier net komt kijken.
Ja, maar alsnog.quote:Op woensdag 4 maart 2015 14:53 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Welke communicatie? Alles is digitaal toch.
Ik zeg tenminste de dingen zoals ze zijn ipv achterbaks. Met je het is Stimo.quote:Op woensdag 4 maart 2015 14:53 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
het is een SC en het is Stimorol. Wat doe je alsof je hier net komt kijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |