SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Whatever I was looking for was always you."Rumi
Oom van een collega doet daar leveren.quote:Op woensdag 4 maart 2015 14:26 schreef Stimorol- het volgende:
De kip bij Sumo heb jij gegeten jfm? Die is niet halal.
Sushi is ook niet halal. Zit alco in. Eet smakelijk.
In alle sushi? Lijkt me sterkquote:Op woensdag 4 maart 2015 14:26 schreef Stimorol- het volgende:
De kip bij Sumo heb jij gegeten jfm? Die is niet halal.
Sushi is ook niet halal. Zit alco in. Eet smakelijk.
Gewoon je ding blijven doen; naturelquote:Op woensdag 4 maart 2015 14:21 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
ZIE JE NOU. Dit soort shit krijgen we over ons heen wanneer we een keer naturel willen doen.
Heb t net opgezochtquote:Op woensdag 4 maart 2015 14:27 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Oom van een collega doet daar leveren.
Waarom verpest je allllos, kom met bronnen
link me dan.quote:Op woensdag 4 maart 2015 14:28 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Heb t net opgezochtZe gebruiken rijstwijn en doen alco in sauzen.
Jij mag mij altijd aanvallenquote:Op woensdag 4 maart 2015 14:34 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
gelijk weghalen he stylo.
je wist dat ik je zou aanvallen.
Ik zou t alsnog doen. Kijk wat ie suggereert.quote:Op woensdag 4 maart 2015 14:34 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
gelijk weghalen he stylo.
je wist dat ik je zou aanvallen.
Heb niet over haarquote:Op woensdag 4 maart 2015 14:35 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Heeft jfm sex voor t huwelijk gehad dan? Wat suggereer jij allemaal?
Niet stoken Stim.quote:Op woensdag 4 maart 2015 14:35 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik zou t alsnog doen. Kijk wat ie suggereert.
Wat stond er danquote:Op woensdag 4 maart 2015 14:35 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik zou t alsnog doen. Kijk wat ie suggereert.
quote:Op woensdag 4 maart 2015 14:32 schreef mrstylo het volgende:
Eentje in de trein vond het jammer dat ze geen Alevi was, toen de ander vroeg van waarom, zei ze dat ze het zat was steeds anaal te doen.
Moslims zijn grappig.
Ik vind jou domquote:Op woensdag 4 maart 2015 14:47 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Is niet stoken.
Maar Stylo is je zusje ook zo dan
Correndon gecheckt? Hun zijn ook altijd vet goedkoop.quote:Op woensdag 4 maart 2015 14:48 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
ik dacht altijd dat vakantieveilingen goedkoop was enzono fucking way
je hebt niet eens zelf gelezen, je weet niet eens waar het over gaat.quote:Op woensdag 4 maart 2015 14:49 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik vind jou dom
Wat ga je voor iemand opnemen die het wel oke vindt wat hij tegen haar heeft gezegd
Dat stond er niet.quote:Op woensdag 4 maart 2015 14:48 schreef Bortecinem het volgende:
Maar het gaat toch over niemand hier? Hij zegt alleen wat hij in de trein heeft gehoord?
yes yes inmiddels bijna everywhere. denk goedkope ticket en airbnb.quote:Op woensdag 4 maart 2015 14:49 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Correndon gecheckt? Hun zijn ook altijd vet goedkoop.
er stond niet moslimas.quote:Op woensdag 4 maart 2015 14:49 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dat stond er niet.
Er stond dat moslimas niet zeiken over neuken voor t huwelijk maar wel over halal eten.
Sws neuken alevieten niet van achtwr. Meestal Marokkaanse chicks en die zijn soenniet eh.
Hahahahaha damn you zarGon.quote:Op woensdag 4 maart 2015 14:49 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dat stond er niet.
Er stond dat moslimas niet zeiken over neuken voor t huwelijk maar wel over halal eten.
Sws neuken alevieten niet van achtwr. Meestal Marokkaanse chicks en die zijn soenniet eh.
Zand in de kut ofzo.quote:Op woensdag 4 maart 2015 14:48 schreef Bortecinem het volgende:
Maar het gaat toch over niemand hier? Hij zegt alleen wat hij in de trein heeft gehoord?
Ik weet wat er stondquote:Op woensdag 4 maart 2015 14:49 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
je hebt niet eens zelf gelezen, je weet niet eens waar het over gaat.
ik vind jou pas dom
stoker
dan had je gelezen dat het niet op mij was gericht.quote:Op woensdag 4 maart 2015 14:51 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik weet wat er stond
jfm please..mij stoker noemen. hoe hypocriet kan je zijn
Check ook buitenlandse sites, otel.com was in mijn geval 10% goedkoper dan de goedkoopste wat ik op NL sites had gevonden.quote:Op woensdag 4 maart 2015 14:50 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
yes yes inmiddels bijna everywhere. denk goedkope ticket en airbnb.
hoe was jouw airbnb ervaring
gaat de communicatie dan wel goed?quote:Op woensdag 4 maart 2015 14:52 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Check ook buitenlandse sites, otel.com was in mijn geval 10% goedkoper dan de goedkoopste wat ik op NL sites had gevonden.
Dat is het punt niet. Ik vind het dom dat ze bemoeit, wat ga je ongesteld doenquote:Op woensdag 4 maart 2015 14:51 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
dan had je gelezen dat het niet op mij was gericht.
Welke communicatie? Alles is digitaal toch.quote:Op woensdag 4 maart 2015 14:52 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
gaat de communicatie dan wel goed?
het is een SC en het is Stimorol. Wat doe je alsof je hier net komt kijken.quote:Op woensdag 4 maart 2015 14:53 schreef Che_ het volgende:
[..]
Dat is het punt niet. Ik vind het dom dat ze bemoeit, wat ga je ongesteld doen
siktir aminaquote:Op woensdag 4 maart 2015 14:53 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
het is een SC en het is Stimorol. Wat doe je alsof je hier net komt kijken.
Ja, maar alsnog.quote:Op woensdag 4 maart 2015 14:53 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Welke communicatie? Alles is digitaal toch.
Ik zeg tenminste de dingen zoals ze zijn ipv achterbaks. Met je het is Stimo.quote:Op woensdag 4 maart 2015 14:53 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
het is een SC en het is Stimorol. Wat doe je alsof je hier net komt kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |