Dan hoef ik tenminste niet te gaan wegen en shit bij elke maaltijd zo annoyingquote:Op woensdag 4 maart 2015 16:17 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Jaa dit is goed. Is meestal ook de enige methode die bij mij helpt.
Ik wou laatst een Anastasia kit bestellen maar die maken die kits alleen voor blonde en niet-zwarte chicks.quote:Op woensdag 4 maart 2015 16:23 schreef Crip het volgende:
Ik ga deze dingen bestellen:
Anastasia contour kit
Naked 2
Real techniques kwasten
Makeup forever HD foundation
Too faced chocolate bar palette
Nars orgasm/laguna duo
Nars radiant creamy concealer
Is er nog iets wat jullie me aanraden?
jezus hoeveel betaal je hiervoorquote:Op woensdag 4 maart 2015 16:23 schreef Crip het volgende:
Ik ga deze dingen bestellen:
Anastasia contour kit
Naked 2
Real techniques kwasten
Makeup forever HD foundation
Too faced chocolate bar palette
Nars orgasm/laguna duo
Nars radiant creamy concealer
Is er nog iets wat jullie me aanraden?
Plan maken idd. Dat helptquote:Op woensdag 4 maart 2015 16:13 schreef Crip het volgende:
[..]
[..]
Jawel.. ga nu weer opbouwen naar dieet modus. Ik ben nu gewoon gestopt met frisdranken ( weet niet waarom maar was opeensv erslaafd aan pepsi light) en met zoetigheid enzo gestopt. Af en toe een snoepje ofzo is niet erg maar je weet wat ik bedoel.
Ik ga denk ik mealplannen dus voor een hele week al mijn maaltijden ga klaarmaken op 1 dag bijv zondag ofzo ga ik voor de hele week mijn lunch en avondeten klaarmaken en in van die tupperware bakjes doen. Weet ik meteen hoeveel ik mag hebben en hoeveel kcal. Ik word gek van elke dag die kcal tellen als ik druk ben met school en stage.
Neee die light-medium is goed voor onze ''huidtype''. Die contourkleuren zijn donker en echt goed gepigmenteerd dat ze hem aansmeren aan lichte huid vind ik wel weird want ze moeten echt ermee opassen. Maar ze zouden nog eentje uitbrengen. Je hebt ook nog versies in tan en deep maar die gaan al te donker voor ons.quote:Op woensdag 4 maart 2015 16:25 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik wou laatst een Anastasia kit bestellen maar die maken die kits alleen voor blonde en niet-zwarte chicks.
tegen de 300 euro denk ikquote:Op woensdag 4 maart 2015 16:25 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
jezus hoeveel betaal je hiervoor
veel geld men.quote:Op woensdag 4 maart 2015 16:28 schreef Crip het volgende:
[..]
Neee die light-medium is goed voor onze ''huidtype''. Die contourkleuren zijn donker en echt goed gepigmenteerd dat ze hem aansmeren aan lichte huid vind ik wel weird want ze moeten echt ermee opassen. Maar ze zouden nog eentje uitbrengen. Je hebt ook nog versies in tan en deep maar die gaan al te donker voor ons.
Verder kan je op de anastasia site zelf een palet customizen met de kleuren die je wilt voor 40$
[..]
tegen de 300 euro denk ik
Iknowww maar heb al heel lang geen make up meer gekocht en sws lang niet echt iets gekocht voor mezelf. Dus ik ga even los hhhquote:
Is dat zo hmm. Ik weet niet. Denk dat ik hem toch eerst irl wil uitproberen.quote:Op woensdag 4 maart 2015 16:28 schreef Crip het volgende:
[..]
Neee die light-medium is goed voor onze ''huidtype''. Die contourkleuren zijn donker en echt goed gepigmenteerd dat ze hem aansmeren aan lichte huid vind ik wel weird want ze moeten echt ermee opassen. Maar ze zouden nog eentje uitbrengen. Je hebt ook nog versies in tan en deep maar die gaan al te donker voor ons.
Verder kan je op de anastasia site zelf een palet customizen met de kleuren die je wilt voor 40$
[..]
tegen de 300 euro denk ik
Wat moet je in Seattle dannquote:Op woensdag 4 maart 2015 16:33 schreef WammesWaggel het volgende:
Kijkende op Airbnb bij de duurste huizen in Seattle... Echte droomhuizen om te wonen zeg.. Helemaal perfect
Op vakantie! ben er 8 jaar geleden geweest en het was echt prachtig.quote:
Gewoon veel natuur.. Limburg van murica alleen op grote schaal.quote:Op woensdag 4 maart 2015 16:39 schreef Che_ het volgende:
Was ooit een MTV's Real World in Seattle toch. Valt wel mee qua saaiheid
Weet je wat apart is aan de steden in USA.. een stad met evenveel inwoners als een Haarlem, Eindhoven, Almere etc. heeft al een dikke skylinequote:Op woensdag 4 maart 2015 16:41 schreef Crip het volgende:
[..]
Gewoon veel natuur.. Limburg van murica alleen op grote schaal.
Ze houden van hoge gebouwen daar hhhquote:Op woensdag 4 maart 2015 16:45 schreef Che_ het volgende:
[..]
Weet je wat apart is aan de steden in USA.. een stad met evenveel inwoners als een Haarlem, Eindhoven, Almere etc. heeft al een dikke skyline
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |