Idd. Zargon de betweter heeft t ook al geprobeerd.quote:
quote:Op woensdag 4 maart 2015 15:24 schreef Deuce92 het volgende:
Ik weet zeker dat Che en ik nu zeer beledigd zijn, nadat je hebt beweerd dat wij van hetzelfde geslacht zijn als jij, en de andere dames in dit topic.
quote:Op woensdag 4 maart 2015 15:28 schreef Stimorol- het volgende:
Haal je vinger uit je ass en neem dingen niet zo srs.
Pot, ketel, dit dat.quote:Op woensdag 4 maart 2015 14:54 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Hjb fucking kaaskop. Je weet niet eens wat alevieten zijn a pannenkoek
Nlers. Nvm.quote:Op woensdag 4 maart 2015 15:29 schreef Deuce92 het volgende:
Ik ga stuk.
[..]
[..]
Pot, ketel, dit dat.
Jii begon ermee. Why?quote:Op woensdag 4 maart 2015 15:33 schreef zarGon het volgende:
Die plotselinge bitchfights zijn wel vermoeiend omdat het nooit doortastend is; op het moment dat er daadwerkelijk over de issue zelf wordt gesproken taait er eentje af. En dan ook niet eens interessant, omdat er altijd wel zaken uit het verleden erbij betrokken worden en/of er op de man wordt gespeeld, in plaats van de huidige issue.
Als je per se fittie wil, steek dan een beetje moeite in de discussie, zodat het kan leiden tot *iets*.
Maar goed, have fun hiero.
Ben al uitgekeken op dat liedjequote:Op woensdag 4 maart 2015 16:03 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Hey Crip.
Ga je hier ook helemaal los op?
Vybz Kartelquote:
Zie jou al helemaal los gaan. Twerken, alles.quote:
quote:Op woensdag 4 maart 2015 16:04 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Lukt het? Mij lukt echt niks meer de laatste tijd.
Jawel.. ga nu weer opbouwen naar dieet modus. Ik ben nu gewoon gestopt met frisdranken ( weet niet waarom maar was opeensv erslaafd aan pepsi light) en met zoetigheid enzo gestopt. Af en toe een snoepje ofzo is niet erg maar je weet wat ik bedoel.quote:
Jaa dit is goed. Is meestal ook de enige methode die bij mij helpt.quote:Op woensdag 4 maart 2015 16:13 schreef Crip het volgende:
Ik ga denk ik mealplannen dus voor een hele week al mijn maaltijden ga klaarmaken op 1 dag bijv zondag ofzo ga ik voor de hele week mijn lunch en avondeten klaarmaken en in van die tupperware bakjes doen. Weet ik meteen hoeveel ik mag hebben en hoeveel kcal. Ik word gek van elke dag die kcal tellen als ik druk ben met school en stage.
Ik weet niet of je instagram hebt, maar het volgen van fitte instagrams helpt ECHTquote:Op woensdag 4 maart 2015 16:13 schreef Crip het volgende:
[..]
[..]
Jawel.. ga nu weer opbouwen naar dieet modus. Ik ben nu gewoon gestopt met frisdranken ( weet niet waarom maar was opeensv erslaafd aan pepsi light) en met zoetigheid enzo gestopt. Af en toe een snoepje ofzo is niet erg maar je weet wat ik bedoel.
Ik ga denk ik mealplannen dus voor een hele week al mijn maaltijden ga klaarmaken op 1 dag bijv zondag ofzo ga ik voor de hele week mijn lunch en avondeten klaarmaken en in van die tupperware bakjes doen. Weet ik meteen hoeveel ik mag hebben en hoeveel kcal. Ik word gek van elke dag die kcal tellen als ik druk ben met school en stage.
Van die chicks word ik altijd chaggiequote:Op woensdag 4 maart 2015 16:18 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik weet niet of je instagram hebt, maar het volgen van fitte instagrams helpt ECHT
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |