abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 26 februari 2015 @ 09:57:01 #1
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_150059536
  donderdag 26 februari 2015 @ 09:57:32 #2
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_150059552
HW.. der zat een slotje op
pi_150059564
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2015 09:56 schreef HeatWave het volgende:
Ga...naar...OUD }:| met je ranzige kutverhalen.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_150059567
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2015 09:56 schreef Tally het volgende:

[..]

O nee dat valt op zich mee. De keren dat ik met mijn kinderen geweest ben was het naar de huisartsenpost want er gebeurd altijd wel iets in de avond of weekend :')

Maar kennis maken is nooit weg. Vooral als je een onzekere moeder bent of word :P
De reden dat ik onzeker ben heeft te maken met chronische ziekte, op zich denk ik niet dat ik onzeker zal zijn als moeder.

Heb slechte ervaringen wat betreft serieus genomen worden. }:|
Op dinsdag 1 september 2009 17:55 schreef Graseter het volgende:
Sinceria is de liefste user van FOK!
pi_150059568
quote:
7s.gif Op donderdag 26 februari 2015 09:57 schreef Cue_ het volgende:
Ja, dus?
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_150059580
quote:
7s.gif Op donderdag 26 februari 2015 09:57 schreef Cue_ het volgende:
Ja foei HW, je opmerking telt dus niet. :6
  donderdag 26 februari 2015 @ 09:58:57 #7
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_150059587
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2015 09:58 schreef HeatWave het volgende:

Ja, dus?
Dan kan het zijn dat mensen het niet lezen.. dus doe het nog maar een keer
pi_150059589
Ik heb als 6-jarige eens een schaar in m'n hand gezet. Heb nu nog een hekel aan grote scharen met een oranje handgreep. Volgens mij ook de enige keer dat ik mezelf heb verminkt, meteen afgeleerd :') En m'n ouders hadden er een pleister op gedaan en me naar school gestuurd en toen hebben ze me naar huis gestuurd omdat m'n halve hand paars was :') En bij de huisarts heb ik de hele praktijk bij elkaar lopen gillen bij het hechten dus heeft ie het gelijmd en heb ik nu een retestoer litteken O+
Tap tap tap
pi_150059601
quote:
7s.gif Op donderdag 26 februari 2015 09:58 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Dan kan het zijn dat mensen het niet lezen.. dus doe het nog maar een keer
Oh ze hebben het wel gelezen......
Get woke, go broke!
  donderdag 26 februari 2015 @ 09:59:42 #10
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_150059608
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2015 09:59 schreef HeatWave het volgende:

Oh ze hebben het wel gelezen......
Blijkbaar
pi_150059639
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2015 09:58 schreef Sinceria het volgende:

[..]

De reden dat ik onzeker ben heeft te maken met chronische ziekte, op zich denk ik niet dat ik onzeker zal zijn als moeder.

Moet je die nieuwe huisarts bij ons hebben. M'n moeder was bij hem geweest vanwege hoge bloeddruk, hoog cholesterol en een soort paniekaanvallen met hyperventilatie, goede combinatie enzo, maar hij zei dat ze er niets was en heeft haar weggestuurd, nam haar niet serieus. Is ze later paar keer met spoed opgenomen met een halve rolberoerte en bleken alle waarden te hoog te zijn. Hij heeft niet eens naar d'r hartslag of wat dan ook geluisterd.
Ik was er vorig jaar vanwege een gescheurde spier maar ik had mn broek nog niet aan of hij stond al bij de deur dat ik op moest tyfen. Luisterde totaal niet. Ik moet eigenlijk weer naar de huisarts maar vraag dan naar een ander.
Tap tap tap
pi_150059686
quote:

[..]

Ik zeg ook niet dat je onzeker bent of word hoor :)
Bij je eerste weet je nooit of het er allemaal bij hoort. ;)

Ik hoop dat deze huisarts je wel serieus neemt ;)
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_150059716
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2015 10:00 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Moet je die nieuwe huisarts bij ons hebben. M'n moeder was bij hem geweest vanwege hoge bloeddruk, hoog cholesterol en een soort paniekaanvallen met hyperventilatie, goede combinatie enzo, maar hij zei dat ze er niets was en heeft haar weggestuurd, nam haar niet serieus. Is ze later paar keer met spoed opgenomen met een halve rolberoerte en bleken alle waarden te hoog te zijn. Hij heeft niet eens naar d'r hartslag of wat dan ook geluisterd.
Ik was er vorig jaar vanwege een gescheurde spier maar ik had mn broek nog niet aan of hij stond al bij de deur dat ik op moest tyfen. Luisterde totaal niet. Ik moet eigenlijk weer naar de huisarts maar vraag dan naar een ander.
Mja ik heb de aflopen jaren ook niet zulke goede verhalen over de huisartsen van mijn familie. Ik moet even afkloppen dat de mijne tot nu toe echt een schat van een vrouw is en me zeker serieus neemt bij alles wat ik zeg.

Maar je moet denken aan met spoed naar het ziekenhuis gestuurd worden want kanker (mijn tante) en dat bleek achteraf helemaal niet te zijn maar wel een operatie nodig.
En mijn andere tante die niet naar het ziekenhuis werd gestuurd of er werd gezegd dat er niets aan de hand was en daardoor 4 keer in coma raakte.
pi_150059742
quote:

En toch zwanger :o
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_150059757
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2015 10:05 schreef Barbusse het volgende:

[..]

badum-tsj.....
Get woke, go broke!
pi_150059758
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2015 09:41 schreef Sinceria het volgende:

[..]

Er is absoluut een issue (en nee, die heeft niks te maken met de afschaffing van de studentenlening }:| ). Ik kan me er ongelooflijk kwaad om maken en als ik niet zwanger was geweest had ik vannacht ook in het Maagdenhuis geslapen.
Ik zat net ff te lezen. Ze willen dat de studentenraad daadwerkelijk door studenten benoemd wordt. Volgens mij helemaal niet zo'n gek idee, dus dat die raad van bestuur daar zo moeilijk over doet is een redelijk bewijs van de legitimiteit van de actie.
pi_150059792
Geen idee wat ze allemaal willen, wel gewoon een soort van goed dat ze ipv alleen maar janken ook daadwerkelijk iets ondernemen.

Al was die gast die ik vanochtend op het nieuws zag niet echt een geweldig boegbeeld :'). Zo'n mongliode theedoek om zijn nek uiteraard en maar beetje vaag lullen. "Ja, uh, we willen wel pratuh, maar ze wouden niet, dus dan dit maar" :').
Get woke, go broke!
pi_150059815
quote:

[..]

Ja, dat soort klote geintjes heb ik dus ook regelmatig mogen meemaken tot bleek dat ik toch ''echt en aantoonbaar'' ziek was. Vervelend voor je moeder en jij zeg!
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2015 10:02 schreef Tally het volgende:

[..]

Ik zeg ook niet dat je onzeker bent of word hoor :)
Bij je eerste weet je nooit of het er allemaal bij hoort. ;)

Ik hoop dat deze huisarts je wel serieus neemt ;)
Ik hoop het ook, vandaar eerst een kennismakingsgesprek waarbij ik eerlijk ga zijn over wat mijn verwachtingen zijn en hoe ik hoop dat de samenwerking kan verlopen. Voelt dat niet goed, dan zoek ik een ander.
pi_150059831
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2015 10:05 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Overwoog nog om er iets anders van te maken maar ik schatte jullie niveau hoger in.

Verkeerd gedacht dus. :)
pi_150059884
quote:
14s.gif Op donderdag 26 februari 2015 10:06 schreef KomtTijd... het volgende:

[..]

Ik zat net ff te lezen. Ze willen dat de studentenraad daadwerkelijk door studenten benoemd wordt. Volgens mij helemaal niet zo'n gek idee, dus dat die raad van bestuur daar zo moeilijk over doet is een redelijk bewijs van de legitimiteit van de actie.
Ik heb 2 jaar terug bij een internationale studenteconferentie die voor veel prestige zorgde voor de UvA persoonlijk contact mogen hebben met die Dymphy de Jong. Ik was namelijk de enige geleselecteerde Nederlandse studente. Ik kan je vertellen dat ze toen een hoop dingen geflikt heeft die gewoon niet door de beugel konden, maar er is geen plek waar je daar een klacht over in kon dienen.

Gewoon een soort eigen staatje, wat ze daar hebben.
pi_150059896
quote:
6s.gif Op donderdag 26 februari 2015 10:10 schreef Sinceria het volgende:

[..]

Overwoog nog om er iets anders van te maken maar ik schatte jullie niveau hoger in.

Wie immer.
pi_150059912
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2015 10:12 schreef Sinceria het volgende:

[..]

Ik heb 2 jaar terug bij een internationale studenteconferentie die voor veel prestige zorgde voor de UvA persoonlijk contact mogen hebben met die Dymphy de Jong. Ik was namelijk de enige geleselecteerde Nederlandse studente. Ik kan je vertellen dat ze toen een hoop dingen geflikt heeft die gewoon niet door de beugel konden, maar er is geen plek waar je daar een klacht over in kon dienen.

Gewoon een soort eigen staatje, wat ze daar hebben.
tja dat maakt de eis niet minder legitiem natuurlijk

Oh sorry ik begreep je verkeerd ;(
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_150059948
quote:
1s.gif Op donderdag 26 februari 2015 10:13 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

tja dat maakt de eis niet minder legitiem natuurlijk
Nee, dat maakt hun eis juist heel erg legitiem! :D Het is toch niet de bedoeling dat je op een universiteit een soort van dictatuur hebt! :D
pi_150059968
Zie edit :P
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_150060013
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2015 10:15 schreef rhubarbje het volgende:
Zie edit :P
Oke, ik dacht al. :P
pi_150060014
quote:
6s.gif Op donderdag 26 februari 2015 10:10 schreef Sinceria het volgende:

[..]

Ik dacht, ik hou me in :') :@
Tap tap tap
pi_150060027
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2015 10:04 schreef Tally het volgende:

[..]

Mja ik heb de aflopen jaren ook niet zulke goede verhalen over de huisartsen van mijn familie. Ik moet even afkloppen dat de mijne tot nu toe echt een schat van een vrouw is en me zeker serieus neemt bij alles wat ik zeg.

Maar je moet denken aan met spoed naar het ziekenhuis gestuurd worden want kanker (mijn tante) en dat bleek achteraf helemaal niet te zijn maar wel een operatie nodig.
En mijn andere tante die niet naar het ziekenhuis werd gestuurd of er werd gezegd dat er niets aan de hand was en daardoor 4 keer in coma raakte.
Tante van me kreeg telefonisch te horen dat ze kanker had en dat ze pas over ruim een week terechtkon. Bleek uiteindelijk vals alarm te zijn maar het was niet bepaald netjes gegaan :{
Tap tap tap
pi_150060121
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2015 10:18 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Tante van me kreeg telefonisch te horen dat ze kanker had en dat ze pas over ruim een week terechtkon. Bleek uiteindelijk vals alarm te zijn maar het was niet bepaald netjes gegaan :{
Mijn man werd (een week voor onze bruiloft) doorgestuurd naar het ziekenhuis want hij had kanker in zijn rug. Achteraf bleek het een knobbel te zijn die wel weg moest maar een goedaardig gezwel.

Mijn tante kreeg te horen dat ze baarmoederkanker had terwijl de arts haar niet eens gezien had, alleen luisterde, binnen een week lag die voor een baarmoederverwijdering op de operatietafel. En ze moest wel geopereerd worden. Maar niet omdat ze baarmoederkanker had maar vleesbomen :')
pi_150060208
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2015 10:18 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Wait, what?
pi_150060278
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2015 10:25 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Wait, what?
Dat vertel je toch niet telefonisch als iemand alleen thuis is of ligt dat aan mij?
Tap tap tap
pi_150060802
"Hoi u heeft nog een week te leven. Zal ik een afspraak voor u maken voor volgende week donderdag?"
pi_150060853
Ik bel een klant maar ik kom gewoon niet door het keuzemenu heen :')
Zal vast aan mijn telefoon liggen maar toch is het klote :(
pi_150061218
Ziek.
For great justice!
pi_150061255
quote:
8s.gif Op donderdag 26 februari 2015 11:07 schreef Q. het volgende:
Ziek.
Dus? Als je kan FOK!ken kan je ook thuiswerken :P.
Get woke, go broke!
pi_150061499
quote:
Ziek.
In je hoofd!
Tap tap tap
pi_150061558
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2015 11:09 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Dus? Als je kan FOK!ken kan je ook thuiswerken :P.
Of je nou ziek bent, of werkt, zodra je gaat FOK!ken verzet je toch geen werk ;)
pi_150061570
Overigens, voor ik commentaar krijg:

pi_150061835
quote:
99s.gif Op donderdag 26 februari 2015 11:21 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Of je nou ziek bent, of werkt, zodra je gaat FOK!ken verzet je toch geen werk ;)
Ook weer zo, maar je hoeft je ook weer niet ziek te melden dan :P.
Get woke, go broke!
  donderdag 26 februari 2015 @ 11:35:36 #39
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_150061943
Als ik ziek ben fok ik vaak minder dan op m'n werk :')
pi_150062021
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2015 11:31 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ook weer zo, maar je hoeft je ook weer niet ziek te melden dan :P.
Ik moet met werken toch iets beter opletten dan met fokken :P
Tap tap tap
pi_150062209
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2015 11:38 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Ik moet met werken toch iets beter opletten dan met fokken :P
Ja ok, maar denk dat ik veel best kan doen met griep oid. Of ik er zin in heb is een tweede :P.
Get woke, go broke!
pi_150062244
quote:
Ziek.
Join the club :{
A mind with a heart of it's own
pi_150062416
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2015 11:44 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ja ok, maar denk dat ik veel best kan doen met griep oid. Of ik er zin in heb is een tweede :P.
Ik moet vaak ook wel door, maar het gaat een stuk trager :P
Tap tap tap
pi_150062456
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2015 11:51 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Ik moet vaak ook wel door, maar het gaat een stuk trager :P
Als ik ziek ben ben ik ziek hoor ;). Maar soms als ik bijv iets aan mijn maag heb, waardoor ik dus regelmatig moet overgeven oid kan ik best tussendoor thuis iets doen.

Wel zo handig voor jezelf ook soms, scheelt aan backlog als je terug bent.
Get woke, go broke!
pi_150062530
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2015 11:52 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Als ik ziek ben ben ik ziek hoor ;). Maar soms als ik bijv iets aan mijn maag heb, waardoor ik dus regelmatig moet overgeven oid kan ik best tussendoor thuis iets doen.

Als ik ziek ben dan heb ik meestal buikloop, dan werk ik tussendoor gewoon door ja. Soms moet je rennen :')
Tap tap tap
pi_150062710
Ik heb snel problemen met mijn maag of darmen. Zo weet ik dat ik op zondagavond de hele avond staat of zit op de wc nadat ik chinees heb gegeten bij mijn schoonouders. Of een avondje sta te kotsen als ik patat/friet ga halen bij de snackbar :')
pi_150063124
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2015 11:52 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ik heb normaal al nauwelijks een idee waar ik mee bezig ben en nu al helemaal niet. :')
For great justice!
pi_150063160
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2015 11:54 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Als ik ziek ben dan heb ik meestal buikloop, dan werk ik tussendoor gewoon door ja. Soms moet je rennen :')
Dan werk ik wel thuis, zeker met onze nieuwe wc-schoonmaak-turk, die doet er drie kwartier over om drie wc's schoon te maken. En door de verbouwing in het gebouw moet je 2 verdiepingen lopen voor de volgende plee. :')
For great justice!
pi_150063399
quote:
1s.gif Op donderdag 26 februari 2015 12:00 schreef Tally het volgende:
Ik heb snel problemen met mijn maag of darmen. Zo weet ik dat ik op zondagavond de hele avond staat of zit op de wc nadat ik chinees heb gegeten bij mijn schoonouders. Of een avondje sta te kotsen als ik patat/friet ga halen bij de snackbar :')
http://www.vumc.nl/onderz(...)-poeptransplantatie/
pi_150064129
quote:
1s.gif Op donderdag 26 februari 2015 12:00 schreef Tally het volgende:
Je kunt helemaal niets buiten de deur eten? Of alleen geen fast food?

Wat eet je thuis dan wat je wel binnen kunt houden?
  donderdag 26 februari 2015 @ 12:54:44 #51
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_150064430
quote:
99s.gif Op donderdag 26 februari 2015 11:22 schreef stbabylon het volgende:
Overigens, voor ik commentaar krijg:

[ afbeelding ]
Ik roep altijd: Excel macro's in combi met trage laptop, jullie schuld :)
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  donderdag 26 februari 2015 @ 14:04:30 #52
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_150066708
Oeeh leuk... kennis van vriend van me vraagt of ie bij haar kan blijven pitten een avondje (hij woont in engeland) Zij overlegt het met haar date (paar maanden nu mee aan het daten / relatie).

Zij en ik verschillen daar nogal over van mening :+
  donderdag 26 februari 2015 @ 14:05:56 #53
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_150066758
Al komt dat misschien doordat ik al eeuwen vrijgezel ben :')
pi_150069900
We zijn er stil van.
Tap tap tap
pi_150070026
quote:
7s.gif Op donderdag 26 februari 2015 14:04 schreef Cue_ het volgende:
Oeeh leuk... kennis van vriend van me vraagt of ie bij haar kan blijven pitten een avondje (hij woont in engeland) Zij overlegt het met haar date (paar maanden nu mee aan het daten / relatie).

Ik snap er geen reet van eigenlijk,.
  donderdag 26 februari 2015 @ 15:34:48 #56
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_150070079
quote:
99s.gif Op donderdag 26 februari 2015 15:33 schreef stbabylon het volgende:

Ik snap er geen reet van eigenlijk,.
Had geen tijd meer om er ene langer verhaal van te maken :')

In ieder geval, ik vind dat ik een evt partner/date niet perse op de hoogte hoef te stellen als er een vriend van mij blijft slapen. Zij vind dat dit valt onder open en eerlijk zijn. Dus bespreek je dit.

En zij heeft die vriend/kennis dus gezegd dat het niet door kan gaan, omdat haar date er niet zo blij mee is.
pi_150070117
quote:
7s.gif Op donderdag 26 februari 2015 15:34 schreef Cue_ het volgende:

[..]

In ieder geval, ik vind dat ik een evt partner/date niet perse op de hoogte hoef te stellen als er een vriend van mij blijft slapen. Zij vind dat dit valt onder open en eerlijk zijn. Dus bespreek je dit.

En zij heeft die vriend/kennis dus gezegd dat het niet door kan gaan, omdat haar date er niet zo blij mee is.
Wat, jij zou zomaar iemand bij je laten logeren zonder dat even tegen je date te zeggen? Niet dat je toestemming hoeft, maar je kunt het altijd even melden.
Tap tap tap
pi_150070119
quote:
7s.gif Op donderdag 26 februari 2015 15:34 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Oh zo ja. Ik zou het wel delen met mijn partner, maar dan wel als mededeling.
  donderdag 26 februari 2015 @ 15:38:11 #59
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_150070241
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2015 15:35 schreef CherryLips het volgende:

Wat, jij zou zomaar iemand bij je laten logeren zonder dat even tegen je date te zeggen? Niet dat je toestemming hoeft, maar je kunt het altijd even melden.
Jah? Tis toch een vriend van mij.
Als het (in dit voorbeeld) een vrouw was geweest had hij er geen last van gehad.. maar nu het een vent is (die hij niet kent) vind hij het niet leuk.

Kan het gevoel wel begrijpen, maar zou mij niet weerhouden om een vriend te laten blijven slapen.

Zou het ook niet verzwijgen ofzo. Maar als hij het liever niet heeft, tja dat is opzich niet mijn probleem, dan is hij of jaloers/onzeker of hij vertrouwt mij niet.
pi_150071794
Als het nog pril is kan ik me wel enigszins voorstellen dat het misschien reden tot onzekerheid is. Maar aan de andere kant: WTF vrienden kunnen toch normaal met elkaar omgaan ongeacht of het mannetjes of vrouwtjes zijn?
  donderdag 26 februari 2015 @ 16:14:30 #61
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_150071910
Het wordt dan ook vaak zo'n gevalletje van "ik vertrouw jou wel, maar je vrienden niet"
Ja dus? Dan lijkt mij dat er ook geen probleem is :+
  donderdag 26 februari 2015 @ 16:14:55 #62
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_150071928
Ach misschien wordt ik wel een heel zwak schaap als ik een vriendje heb en doe ik alles voor hem en laat ik m'n vrienden achter om voor altijd en eeuwig bij m'n parter te zijn O+ O+
pi_150071954
quote:
7s.gif Op donderdag 26 februari 2015 16:14 schreef Cue_ het volgende:
Het wordt dan ook vaak zo'n gevalletje van "ik vertrouw jou wel, maar je vrienden niet"
Ja dus? Dan lijkt mij dat er ook geen probleem is :+
Ben ik met je eens, vind dat zo'n onzin altijd, dat argument.
pi_150072092
Ik ben trouwens blij met mijn nieuwe dokter. *O*
pi_150072341
quote:
7s.gif Op donderdag 26 februari 2015 15:38 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Jah? Tis toch een vriend van mij.
Als het (in dit voorbeeld) een vrouw was geweest had hij er geen last van gehad.. maar nu het een vent is (die hij niet kent) vind hij het niet leuk.

Kan het gevoel wel begrijpen, maar zou mij niet weerhouden om een vriend te laten blijven slapen.

Zou het ook niet verzwijgen ofzo. Maar als hij het liever niet heeft, tja dat is opzich niet mijn probleem, dan is hij of jaloers/onzeker of hij vertrouwt mij niet.
Ik dacht dat je gewoon helemaal niks zou zeggen :P
Tap tap tap
pi_150072377
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2015 16:17 schreef Sinceria het volgende:
Ik ben trouwens blij met mijn nieuwe dokter. *O*
*O*
Maar is je nieuwe dokter ook blij met jou? :P
Tap tap tap
  donderdag 26 februari 2015 @ 16:24:35 #67
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_150072524
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2015 16:21 schreef CherryLips het volgende:

Ik dacht dat je gewoon helemaal niks zou zeggen :P
Verzwijgen tot aan het graf O+
pi_150074418
quote:

[..]

Klinkt een beetje als mijn huisarts. Al schijnt die erg selectief te zijn in naar wie hij wel luistert, een kennis van me vertelde dat ze regelmatig een half uur met hem zit te kletsen over koetjes en kalfjes. Als ik 'm moet hebben lijkt zijn modus operandi te zijn:"Hm, vorige keer had ik 'm binnen 3 minuten weg, kijken of het nu lukt voordat ie op de stoel is gaan zitten!".
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_150074520
quote:
7s.gif Op donderdag 26 februari 2015 14:04 schreef Cue_ het volgende:

Dat je het mededeelt in het kader van openheid prima, maar 'overleggen' of het überhaupt mag: :')
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_150076106
Het is verbazingwekkend en verontrustend hoe vaak ik shift+ctrl indruk tijdens het typen. Schijtziek word je ervan.
Tap tap tap
pi_150076135
Je weet dat je die sneltoets gewoon uit kunt schakelen?
pi_150076154
Sowieso wie dat ooit bedacht heeft dat dat een handige toetsencombinatie is om je complete toetsenbordlayout om te gooien... :')
pi_150076344
quote:
14s.gif Op donderdag 26 februari 2015 17:49 schreef KomtTijd... het volgende:
Je weet dat je die sneltoets gewoon uit kunt schakelen?
Vertel het me :o
Tap tap tap
  donderdag 26 februari 2015 @ 18:02:01 #74
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_150076591
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2015 17:05 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Dat je het mededeelt in het kader van openheid prima, maar 'overleggen' of het überhaupt mag: :')
Nouja dat dus.
Zij zegt dan kan ze rekening houden met z'n gevoelens, leuk en aardig natuurlijk. Maar ondertussen handelt ze naar zijn onzekerheid, ook niet t beste wat je kanbdoen
pi_150076705
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2015 17:55 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Vertel het me :o
Ja weet ik veel, ergens bij taalinstellingen of zo?
pi_150076816
Hier hetzelfde, ik zou t mn vriend mededelen, niet overleggen maar dat hij t weet vind ik niks meer dan normaal anders lijkt het alsof ik t verzwijg en er meer zou zijn.

Net als ik t geen probleem vind dat mijn vriend bij een vriendin van hem blijft overnachten of een vriendin van hem bij hem maar zou t wel fijn vinden dat ik t weet en niet achteraf hoor. Maar dat zou bij ons sowieso raar zijn want We weten doorgaans gewoon wel van elkaar wat We aan het doen zijn, dus dan zouden We elkaar toch appen van 'lekker drankje gedaan en X blijft hier logeren' ofzo
pi_150077170
Zijn jullie Koninklijk meervoud of heb je een contactpersoon die We heet? :7
  donderdag 26 februari 2015 @ 18:25:30 #78
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_150077473
quote:
14s.gif Op donderdag 26 februari 2015 18:17 schreef KomtTijd... het volgende:
:D.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_150077496
quote:
1s.gif Op donderdag 26 februari 2015 18:02 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Nouja dat dus.
Zij zegt dan kan ze rekening houden met z'n gevoelens, leuk en aardig natuurlijk. Maar ondertussen handelt ze naar zijn onzekerheid, ook niet t beste wat je kanbdoen
Of naar haar eigen onzekerheid omdat ze het niet zou kunnen verteren als het andersom zou zijn, dat kan ook nog :P
  donderdag 26 februari 2015 @ 18:25:58 #80
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_150077497
Ze is verder... Dan moet je dat benadrukken he!
  donderdag 26 februari 2015 @ 18:26:27 #81
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_150077515
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2015 18:25 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Of naar haar eigen onzekerheid omdat ze het niet zou kunnen verteren als het andersom zou zijn, dat kan ook nog :P
Ook natuurlijk. Maarja same story en same issues :P

Zolang ze er beiden blij mee zijn geen probleem natuurlijk
pi_150077608
Een vriend van me moet sowieso toestemming vragen aan zijn vriendin als er iemand bij hun wil blijven pitten. Alleen noemt hij dat dan 'gezamenlijk overleggen'. In de praktijk bepaalt zij of het ja of nee wordt :+
pi_150077629
Joh ik overleg dat soort dingen niet eens met mijn vriend, laat staan met een date
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  donderdag 26 februari 2015 @ 18:30:28 #84
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_150077652
quote:
9s.gif Op donderdag 26 februari 2015 18:29 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Een vriend van me moet sowieso toestemming vragen aan zijn vriendin als er iemand bij hun wil blijven pitten. Alleen noemt hij dat dan 'gezamenlijk overleggen'. In de praktijk bepaalt zij of het ja of nee wordt :+
Nouja als je samenwoont is het natuurlijk anders.
Al is "zij bepaald hoe dan ook" wel relaxed voor haar :P
pi_150077656
Nouja als je net een paar maanden aan het daten bent en een beetje in de overgangsfase zit dat je het een relatie gaat noemen, kan ik me best voorstellen dat het op dat moment een beetje raar is als je chick ineens een vreemde vent over de vloer krijgt.
pi_150077673
quote:
9s.gif Op donderdag 26 februari 2015 18:29 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Als het een gezamenlijk huis is vind ik het toch wel een ander verhaal :)
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
  donderdag 26 februari 2015 @ 18:31:42 #87
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_150077696
quote:
14s.gif Op donderdag 26 februari 2015 18:30 schreef KomtTijd... het volgende:
Nouja als je net een paar maanden aan het daten bent en een beetje in de overgangsfase zit dat je het een relatie gaat noemen, kan ik me best voorstellen dat het op dat moment een beetje raar is als je chick ineens een vreemde vent over de vloer krijgt.
Waarom?
pi_150077712
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2015 18:31 schreef MissMSX het volgende:

[..]

Waar moet je dan bang voor zijn? Dat ze je bed uit sneakt als je slaapt en bij die ander gaat liggen? :D
  donderdag 26 februari 2015 @ 18:32:58 #89
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_150077738
quote:
14s.gif Op donderdag 26 februari 2015 18:32 schreef KomtTijd... het volgende:

[..]

Waar moet je dan bang voor zijn? Dat ze je bed uit sneakt als je slaapt en bij die ander gaat liggen? :D
Iets met dat die ander wel moet weten/goed vinden als er ineens een ander (evt vreemde) in je huis loopt.
pi_150077781
quote:
1s.gif Op donderdag 26 februari 2015 18:31 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Waarom?
Omdat dan misschien nog niet overduidelijk is dat je exclusief van elkaar bent.
pi_150077803
quote:
14s.gif Op donderdag 26 februari 2015 18:30 schreef KomtTijd... het volgende:
ik niet
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  donderdag 26 februari 2015 @ 18:34:42 #92
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_150077808
quote:
14s.gif Op donderdag 26 februari 2015 18:33 schreef KomtTijd... het volgende:

[..]

Als je verteld dat t een gewone vriend is moet die ander daar toch maar gewoon vanuit gaan?
Als je wikt vreemdgaan kan dat ook op andere momenten
pi_150077842
quote:

[..]

dat maakt toch ook niet uit?
Ik bedoel, als je het nog niet bent dan ben je het nog niet. Ongeacht de gast
en als je het wel bent Kun je er toch gewoon van op aan dat er niks gebeurd?
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_150077945
quote:
14s.gif Op donderdag 26 februari 2015 18:32 schreef KomtTijd... het volgende:

[..]

Heeft helemaal niets met bang zijn en vreemdgaan te maken. Wel met privacy :)
50.000 O+
pi_150077974
quote:

[..]

Je bent sowieso nooit exclusief van elkaar. Je bent exclusief van jezelf :)
50.000 O+
pi_150077999
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2015 18:38 schreef MissMSX het volgende:

[..]

Heeft helemaal niets met bang zijn en vreemdgaan te maken. Wel met privacy :)
En verwachtingen :)
50.000 O+
pi_150078058
quote:
14s.gif Op donderdag 26 februari 2015 18:17 schreef KomtTijd... het volgende:
n autocorrectie op mn foon die dat soort woorden met een hoofdletter laat beginnen en te lui om dat te veranderen :')
  donderdag 26 februari 2015 @ 18:41:47 #98
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_150078064
Er zou echt niet zomaar onverwachts iemand in mn huis moeten staan / blijven slapen :')

Of t moet al zo standaard zijn dat er vaker vrienden over de vloer komen. Maar dat ken ik niet, dus is vreemd voor mij :+

Ik vind t al vreemd als mensen onverwachts voor mn deur staan :')
pi_150078195
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2015 18:41 schreef Cue_ het volgende:
Er zou echt niet zomaar onverwachts iemand in mn huis moeten staan / blijven slapen :')

Of t moet al zo standaard zijn dat er vaker vrienden over de vloer komen. Maar dat ken ik niet, dus is vreemd voor mij :+

Ik vind t al vreemd als mensen onverwachts voor mn deur staan :')
er slapen hier regelmatig mensen waar ik niet op voorbereid was. Meestal is een van ons wel semi voorbereid er op, maar ook niet altijd
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_150078230
quote:
1s.gif Op donderdag 26 februari 2015 18:45 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

er slapen hier regelmatig mensen waar ik niet op voorbereid was. Meestal is een van ons wel semi voorbereid er op, maar ook niet altijd
Echt niks voor mij :D
50.000 O+
  donderdag 26 februari 2015 @ 18:46:14 #101
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_150078239
quote:
1s.gif Op donderdag 26 februari 2015 18:45 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Daar zou ik enorm aan moeten wennen.
Het hele "de achterdeur staat altijd open" idee is bij mij ver te zoeken.
Altijd even bellen van te voren :+
pi_150078288
quote:
1s.gif Op donderdag 26 februari 2015 18:46 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Daar zou ik enorm aan moeten wennen.
Het hele "de achterdeur staat altijd open" idee is bij mij ver te zoeken.
Altijd even bellen van te voren :+
de meeste mensen bellen wel maar dan meer zo van 'hey ben je thuis? Ik sta nu daar en daar dus dan ben ik zo ff bij jou'
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_150078330
Ik heb ooit gehad dat we wakker werden en wel iemand in huis verwachte maar niet degene die er was :P
was apart
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_150078370
quote:
1s.gif Op donderdag 26 februari 2015 18:47 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

de meeste mensen bellen wel maar dan meer zo van 'hey ben je thuis? Ik sta nu daar en daar dus dan ben ik zo ff bij jou'
Ff aanwippen vind ik meestal geen probleem, onverwacht blijven slapen misschien ook niet eens als de situatie er naar is. Maar door een huisgenoot voor een voldongen feit geplaatst worden vind ik andere koek :D
50.000 O+
pi_150078397
quote:
1s.gif Op donderdag 26 februari 2015 18:30 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Nouja als je samenwoont is het natuurlijk anders.
Al is "zij bepaald hoe dan ook" wel relaxed voor haar :P
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2015 18:31 schreef MissMSX het volgende:

[..]

Dan hoeft zoiets toch nog niet eerst uitgebreid besproken te worden? Een vriend die van ver komt bied je gewoon een slaapplaats aan, tenzij er echt een heel dringende reden is om het niet te doen.

Het heeft wel eens tot een behoorlijk gênante vertoning geleid, dat iemand speciaal voor hem van de andere kant van NL was gekomen voor een bezoekje en uiteindelijk bij iemand anders moest gaan slapen :') .
pi_150078428
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2015 18:49 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

[..]

Dan hoeft zoiets toch nog niet eerst uitgebreid besproken te worden? Een vriend die van ver komt bied je gewoon een slaapplaats aan, tenzij er echt een heel dringende reden is om het niet te doen.

Het heeft wel eens tot een behoorlijk gênante vertoning geleid, dat iemand speciaal voor hem van de andere kant van NL was gekomen voor een bezoekje en uiteindelijk bij iemand anders moest gaan slapen :') .
Maar meestal weet je zoiets toch al wel van tevoren?
50.000 O+
  donderdag 26 februari 2015 @ 18:51:13 #107
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_150078448
Ik moet eerst nog overweg zien te gaan met iets van een partner die regelmatig in mn huis te vinden is :')
pi_150078479
Ik bedoel, ik heb geen vrienden aan de andere kant van het land die onaangekondigd voor de deur staan.
50.000 O+
pi_150078486
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2015 18:49 schreef MissMSX het volgende:

[..]

Ff aanwippen vind ik meestal geen probleem, onverwacht blijven slapen misschien ook niet eens als de situatie er naar is. Maar door een huisgenoot voor een voldongen feit geplaatst worden vind ik andere koek :D
Air gaat wat borrelen met een oude vriend van hem, die mist de laatste trein en hij biedt hem aan om bij jullie te blijven slapen. Dat ga je dan toch niet eerst uitgebreid bespreken mag ik hopen?
  donderdag 26 februari 2015 @ 18:52:47 #110
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_150078506
quote:
5s.gif Op donderdag 26 februari 2015 18:52 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Air gaat wat borrelen met een oude vriend van hem, die mist de laatste trein en hij biedt hem aan om bij jullie te blijven slapen. Dat ga je dan toch niet eerst uitgebreid bespreken mag ik hopen?
De trein "missen"
Uhu :+ :')
pi_150078537
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2015 18:50 schreef MissMSX het volgende:

[..]

Maar meestal weet je zoiets toch al wel van tevoren?
Ja, er was van tevoren al bepaald dat die persoon dus niet bij hun mocht slapen. Door haar, zonder dringende reden. Terwijl dat toch echt het meest voor de hand liggend en makkelijkst zou zijn geweest :P
pi_150078560
quote:
5s.gif Op donderdag 26 februari 2015 18:52 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Dat gebeurt dus gewoon nooit :D

Maar OK, als het noodweer is ofzo, overmacht, dan is het geen probleem. Maar als het regelmatig gebeurt dan doe je iets niet goed :)
50.000 O+
pi_150078590
quote:
1s.gif Op donderdag 26 februari 2015 18:52 schreef Cue_ het volgende:

[..]

De trein "missen"
Uhu :+ :')
Zo gebeurd als je er een paar op hebt :+
pi_150078615
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2015 18:53 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Ja, er was van tevoren al bepaald dat die persoon dus niet bij hun mocht slapen. Door haar, zonder dringende reden. Terwijl dat toch echt het meest voor de hand liggend en makkelijkst zou zijn geweest :P
Dan kun je daar aan de voorkant dus rekening mee houden.
Wel lullig van haar. Maar misschien is die kerel wel gewoon een eikel. Weet jij veel wat voor (achterliggende) reden ze heeft die vent niet in huis te willen :)
50.000 O+
  donderdag 26 februari 2015 @ 18:55:24 #115
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_150078619
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2015 18:54 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Zo gebeurd als je er een paar op hebt :+
Wink wink.. De drank :7
pi_150078745
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2015 18:55 schreef MissMSX het volgende:

[..]

Dan kun je daar aan de voorkant dus rekening mee houden.
Wel lullig van haar. Maar misschien is die kerel wel gewoon een eikel. Weet jij veel wat voor (achterliggende) reden ze heeft die vent niet in huis te willen :)
Dat weet ik heel goed, gewoon "geen zin in". Ik ken ze al wel ff :P

Edit: aan de voorkant rekening mee houden zou in dat specifieke geval betekend hebben dat hij alles bij elkaar zeker 4 uur onderweg zou zijn geweest voor een bezoekje van 3 uur.
pi_150078764
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2015 18:58 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Dat weet ik heel goed, gewoon "geen zin in". Ik ken ze al wel ff :P
Ook dat kan een legitieme reden zijn :D
Nee heb je, ja kun je krijgen :)
50.000 O+
pi_150078851
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2015 18:49 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

[..]

ja dat dus
en echt niet elk bezoekje word eerst overlegd en zo
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_150078854
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2015 18:58 schreef MissMSX het volgende:

[..]

Ook dat kan een legitieme reden zijn :D
Nee heb je, ja kun je krijgen :)
Ik vind het iig goed asociaal als je partner gewoon een leuke avond wil hebben met een oude vriend :')
pi_150078886
quote:
1s.gif Op donderdag 26 februari 2015 19:00 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

ja dat dus
en echt niet elk bezoekje word eerst overlegd en zo
Ik snap wel waarom jouw vent met je wil trouwen! O+
pi_150078895
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2015 19:00 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Ik vind het iig goed asociaal als je partner gewoon een leuke avond wil hebben met een oude vriend :')
Hij kiest zelf voor een relatie met deze vrouw :)
50.000 O+
pi_150078906
Maar goed, tijd voor bier. :W
pi_150079033
quote:
14s.gif Op donderdag 26 februari 2015 19:01 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Ik snap wel waarom jouw vent met je wil trouwen! O+
nah overleg is wel het basisidee hier :P het schiet er alleen nog wel eens bij in :P
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_150079329
Gaat zaterdag trouwens nog door?
Tap tap tap
  donderdag 26 februari 2015 @ 20:11:10 #125
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_150082363
Ik kom zaterdag helaas niet. Denk niet dat ik het ga redden met alle plannen om zo snel mogelijk te kunnen verhuizen.
pi_150082942
wat is/was er zaterdag dan? :o
  donderdag 26 februari 2015 @ 20:25:43 #127
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_150083228
Hoe kan iets dat moet komen 'was' zijn?
pi_150083282
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2015 20:25 schreef Samzz het volgende:
Hoe kan iets dat moet komen 'was' zijn?
was gepland (als het dus van de baan zou zijn) bedoel ik meer
  donderdag 26 februari 2015 @ 20:45:44 #129
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_150084525
Ach so! Zaterdag is er een meet in Den Haag.
pi_150084560
Als Samzz niet komt kom ik ook niet.
  donderdag 26 februari 2015 @ 20:46:43 #131
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_150084578
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2015 19:12 schreef CherryLips het volgende:
Geen idee?
  donderdag 26 februari 2015 @ 21:04:48 #132
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_150085928
Goede meet ^O^
pi_150086150
Nou ja, ik dacht, anders koop ik vast zo'n NS-kaartje :@
Tap tap tap
  donderdag 26 februari 2015 @ 21:38:36 #134
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_150088222
quote:
14s.gif Op donderdag 26 februari 2015 20:46 schreef KomtTijd... het volgende:
Als Samzz niet komt kom ik ook niet.
Waarom niet :o?
pi_150090344
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2015 19:12 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben er niet. :7
For great justice!
pi_150090451
quote:
14s.gif Op donderdag 26 februari 2015 22:10 schreef Q. het volgende:

[..]

-O-
Tap tap tap
  donderdag 26 februari 2015 @ 22:12:44 #137
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_150090479
quote:
Ik ben er uit mensen, dan kom ik wel!
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
pi_150100616
:O
Tap tap tap
pi_150100687
Tap tap tap
pi_150100762
Zaterdag! *O*

Oh nee wacht het is vrijdag. -O-
pi_150100860
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 februari 2015 08:01 schreef Sinceria het volgende:
Zaterdag! *O*

Oh nee wacht het is vrijdag. -O-
Als het zaterdag was, dan was 8:00 ook veel te vroeg voor normale mensen.
pi_150100932
Als het zaterdag was, zat ik nu niet op Fok :P
Tap tap tap
pi_150101390
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 februari 2015 08:14 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Als het zaterdag was, dan was 8:00 ook veel te vroeg voor normale mensen.
Ik ben elke dag al om 5 uur wakker. *O*
pi_150101442
quote:
9s.gif Op vrijdag 27 februari 2015 08:53 schreef Sinceria het volgende:

[..]

Alvast oefenen *O*
Tap tap tap
pi_150101455
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 februari 2015 08:56 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Alvast oefenen *O*
Jaaaaaaa *O*
pi_150101481
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 februari 2015 08:57 schreef Sinceria het volgende:

[..]

Jaaaaaaa *O*
En als je dan wil/kan uitslapen, word je wel om 1 uur, 3 uur, 5 uur en 7 uur wakker gemaakt *O*
Tap tap tap
pi_150101515
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 februari 2015 08:58 schreef CherryLips het volgende:

[..]

En als je dan wil/kan uitslapen, word je wel om 1 uur, 3 uur, 5 uur en 7 uur wakker gemaakt *O*
Yessssssssssssssssssssss! *O* *O* *O* *O* *O*

Daar doen we het voor! Dat en de poepluiers. :Y
pi_150101535
quote:

[..]

Ik ook.

Dat doen die fucking hormonen!
  vrijdag 27 februari 2015 @ 09:01:56 #149
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_150101555
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 februari 2015 08:19 schreef CherryLips het volgende:
Als het zaterdag was, zat ik nu niet op Fok :P
Yeah right. :{w
pi_150101565
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 februari 2015 08:58 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Of je hebt zoveel geluk als mn zwager :( dat kind sliep meteen door. Moesten zelf de wekker zetten. En nu gaat het om 20:00 naar bed en word het om 7:00 wakker gemaakt want werken. Kind is in oktober geboren :')
pi_150101580
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 februari 2015 09:01 schreef Tally het volgende:

[..]

Ik ook.

Dat doen die fucking hormonen!
Ik had geen idee van tevoren, maar Airwin zei dat laastst al tegen me. Ik dacht nog te kunnen uitslapen tot baby er was, maar nee hoor. }:|
  vrijdag 27 februari 2015 @ 09:03:48 #152
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_150101597
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 februari 2015 09:02 schreef Sinceria het volgende:
Ik had geen idee van tevoren, maar Airwin zei dat laastst al tegen me. Ik dacht nog te kunnen uitslapen tot baby er was, maar nee hoor. }:|
Ik weet best veel. :@
pi_150101603
quote:

[..]

Je lichaam went al aan die momenten wakker worden. Daarom is het voor een vader zwaarder 's nachts.

Mn kinderen slapen zo goed als door (er zinn dagen bij....) en toch word ik nog om de 2 uur wakker :(
pi_150101607
quote:
6s.gif Op vrijdag 27 februari 2015 09:03 schreef AirwiN het volgende:

[..]

Ik weet best veel. :@
Verbazingwekkend ja, dat je dat wist. _O-
pi_150101696
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 februari 2015 09:04 schreef Tally het volgende:

[..]

Je lichaam went al aan die momenten wakker worden. Daarom is het voor een vader zwaarder 's nachts.

Mn kinderen slapen zo goed als door (er zinn dagen bij....) en toch word ik nog om de 2 uur wakker :(
Nou de pappa moet er maak lekker aan wennen. De mazzel die hij dan weer heeft is dat ik een cosleeper wil, hoeft hij niet eruit om de beeb voor de borstvoeding te halen. Maar ik ga de nachtelijke luiers verschonen toch echt niet allemaal zelf doen. :{w

Hoe oud zijn ze nu dan, je kinderen?
pi_150101742
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 februari 2015 09:08 schreef Sinceria het volgende:

[..]

Nou de pappa moet er maak lekker aan wennen. De mazzel die hij dan weer heeft is dat ik een cosleeper wil, hoeft hij niet eruit om de beeb voor de borstvoeding te halen. Maar ik ga de nachtelijke luiers verschonen toch echt niet allemaal zelf doen. :{w

Hoe oud zijn ze nu dan, je kinderen?
In april worden ze 2 en 4..

Bij de laatste heb ik wel zelf alles alleen gedaan want ik was werkeloos. Dus ik vond het nutteloos om hem wakker te maken :') Daardoor is zijn band met de jongste niet zo sterk (maar word wel sterker op het moment).
pi_150101769
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 februari 2015 09:10 schreef Tally het volgende:

[..]

In april worden ze 2 en 4..

Bij de laatste heb ik wel zelf alles alleen gedaan want ik was werkeloos. Dus ik vond het nutteloos om hem wakker te maken :') Daardoor is zijn band met de jongste niet zo sterk (maar word wel sterker op het moment).
Leuk leeftijdsverschil :Y

Ja, dat is wel begrijpelijk dan.
pi_150101803
Toevalstreffer :P Ene 8 en de ander 16 april jarig.

Nu gooi ik ze ff in bad en dan wandelen. Dus genoeg over kinderen nu. De rest kan weer terug komen ;) :P
pi_150101809
quote:

[..]

Ja doei.
  vrijdag 27 februari 2015 @ 09:14:21 #160
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_150101828
Man man man het is echt een filliaal van OUD aan het worden hier.
Get woke, go broke!
  vrijdag 27 februari 2015 @ 09:15:45 #161
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_150101860
We worden te oud ;(
pi_150101869
Ik houd er ook weer over op. :)
  vrijdag 27 februari 2015 @ 09:20:24 #163
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_150101973
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 februari 2015 09:14 schreef HeatWave het volgende:
Joh, over 16 jaar vind jij ze ook leuk, mits het meisjes zijn natuurlijk.
pi_150102044
quote:
6s.gif Op vrijdag 27 februari 2015 09:20 schreef AirwiN het volgende:

[..]

Joh, over 16 jaar vind jij ze ook leuk, mits het meisjes zijn
.
Vindt ie dat niet nu al?
  vrijdag 27 februari 2015 @ 09:26:21 #165
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_150102098
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 februari 2015 09:23 schreef Sinceria het volgende:
Vindt ie dat niet nu al?
Ja, maar de kinderen waar het zojuist over ging zijn pas over 12-16 jaar 16. :7
pi_150102131
quote:
6s.gif Op vrijdag 27 februari 2015 09:26 schreef AirwiN het volgende:

[..]

Ja, maar de kinderen waar het zojuist over ging zijn pas over 12-16 jaar 16. :7
Ach, hoe dichter bij de nul....

:X
pi_150102162
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 februari 2015 09:14 schreef HeatWave het volgende:
ik wilde het niet zeggen...
Ja doei.
pi_150102171
quote:

[..]

eigen schuld, moet je maar niet zo zwanger doen
pi_150102201
Wacht maar, straks zit je alleen in huize avondrood stb! met je doorzitplekken en gorgelende buurvrouw wiens kinderen wél een keer in de maand een uurtje op bezoek komen! Zal jij haar dan even benijden! :D
Ja doei.
  vrijdag 27 februari 2015 @ 09:30:20 #170
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_150102203
Goedemorgen, dagje alleen werken :). Whoehoe.
  vrijdag 27 februari 2015 @ 09:30:39 #171
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_150102215
quote:
6s.gif Op vrijdag 27 februari 2015 09:27 schreef Sinceria het volgende:
Ach, hoe dichter bij de nul....

:X
En als het kan schommelen kan het ook wippen. :Y
  vrijdag 27 februari 2015 @ 09:32:16 #172
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_150102273
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 februari 2015 09:30 schreef motorbloempje het volgende:
Wacht maar, straks zit je alleen in huize avondrood stb! met je doorzitplekken en gorgelende buurvrouw wiens kinderen wél een keer in de maand een uurtje op bezoek komen! Zal jij haar dan even benijden! :D
Één keer in de maand is wel heel karig, hoor.
pi_150102302
joh!
Ja doei.
  vrijdag 27 februari 2015 @ 09:35:06 #174
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_150102366
quote:
10s.gif Op vrijdag 27 februari 2015 09:33 schreef motorbloempje het volgende:
joh!
Dan liever geen bezoek O+.
  vrijdag 27 februari 2015 @ 09:39:34 #175
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_150102493
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 februari 2015 09:28 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

ik wilde het niet zeggen...
Sinds wanneer niet?
Get woke, go broke!
pi_150102572
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 februari 2015 09:02 schreef Tally het volgende:

[..]

Of je hebt zoveel geluk als mn zwager :( dat kind sliep meteen door. Moesten zelf de wekker zetten. En nu gaat het om 20:00 naar bed en word het om 7:00 wakker gemaakt want werken. Kind is in oktober geboren :')
En dan heeft het niet nog ergens een keer een voeding nodig?
Tap tap tap
pi_150102611
quote:

[..]

Als je om zes uur 's avonds naar bed gaat is 5 uur 's ochtends wakker worden uitslapen :P
Tap tap tap
  vrijdag 27 februari 2015 @ 09:46:05 #178
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_150102635
quote:
Ook zoiets, waarom zou ik als bejaarde niet gewoon de zolderkamerautist kunnen uithangen, gewoon chillen op de FOK!s met mijn rollatormatties vanuit Avondrood B-).

FOK!-Jurassic-meetings etc O+.
Get woke, go broke!
  vrijdag 27 februari 2015 @ 09:51:58 #179
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_150102792
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 februari 2015 09:46 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ook zoiets, waarom zou ik als bejaarde niet gewoon de zolderkamerautist kunnen uithangen, gewoon chillen op de FOK!s met mijn rollatormatties vanuit Avondrood B-).

FOK!-Jurassic-meetings etc O+.
I like where this is going.
pi_150102821
Bijna Jurassic World *O*
Tap tap tap
  vrijdag 27 februari 2015 @ 09:53:22 #181
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_150102835
quote:
14s.gif Op vrijdag 27 februari 2015 09:51 schreef Samzz het volgende:

[..]

I like where this is going.
Als je er over nadenkt, er zijn nu al "jonge" FOK!kers die zo'n beetje hun hele sociale leven online hebben. Nou moet ik daar nu nog niet aan denken, ik kom nog wel eens buiten. Maar ik denk dat ik prima kan leven met een PC en een internetverbinding vanuit het bejaardentehuis eigenlijk :P.
Get woke, go broke!
pi_150102901
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 februari 2015 09:53 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Als je er over nadenkt, er zijn nu al "jonge" FOK!kers die zo'n beetje hun hele sociale leven online hebben. Nou moet ik daar nu nog niet aan denken, ik kom nog wel eens buiten. Maar ik denk dat ik prima kan leven met een PC en een internetverbinding vanuit het bejaardentehuis eigenlijk :P.
Af en toe een meet, af en toe was afspreken om een of ander apparaat van iemand over te nemen, af en toe naar het postkantoor waggelen om een pakketje op te halen...
Tap tap tap
  vrijdag 27 februari 2015 @ 09:57:08 #183
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_150102935
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 februari 2015 09:55 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Af en toe een meet, af en toe was afspreken om een of ander apparaat van iemand over te nemen, af en toe naar het postkantoor waggelen om een pakketje op te halen...
Precies, en je SCkliek kan je soms helpen met boodschappen doen ofzo, niemand van onze generatie hoeft nog alleen weg te kwijnen achter de geraniums, we zijn "opgegroeid" met het internet, er zal wel wat, maar nou ook weer niets wereldschokkends veranderen de aankomen de tijd denk ik.

En het is ook nog eens goed voor je denk ik, beetje bijblijven met technologie en daardoor dus ook de wereld.
Get woke, go broke!
pi_150102961
Ik loop al achter met de technologie :')
Tap tap tap
  vrijdag 27 februari 2015 @ 10:00:34 #185
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_150103021
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 februari 2015 09:57 schreef CherryLips het volgende:
Ik loop al achter met de technologie :')
Dan wens ik je veel plezier bij de bingo :7.
Get woke, go broke!
  vrijdag 27 februari 2015 @ 10:02:13 #186
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_150103074
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 februari 2015 09:53 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ik ook wel, denk ik. En als je tegen die tijd niet meer kunt typen van de artritis, gewoon spraakgestuurd posten O+.
  vrijdag 27 februari 2015 @ 10:03:14 #187
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_150103104
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 februari 2015 10:02 schreef Samzz het volgende:

[..]

Ik ook wel, denk ik. En als je tegen die tijd niet meer kunt typen van de artritis, gewoon spraakgestuurd posten O+.
Ja, dat moet dan echt prima kunnen, is nu al werkbaar. Wat nou wegkwijnen, GTV 12 spelen op de Playstation 25!
Get woke, go broke!
pi_150103674
BejaardenWhatsapptopics! O+
Ja doei.
pi_150104106
Van OUD naar 60+ *O*
Tap tap tap
pi_150104123
quote:
Ja, want iedereen met kinderen krijgt ze wel op bezoek. Nog nooit een bejaarde horen zeuren dat de (klein)kinderen niet op bezoek komen.
  vrijdag 27 februari 2015 @ 10:34:03 #191
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_150104130
Ik doe er nog wel wat jaartjes over voordat ik daarin zit.. En anders ga ik vast wel eerder dood :+
  vrijdag 27 februari 2015 @ 10:34:08 #192
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_150104133
En uh hoi :W
  vrijdag 27 februari 2015 @ 10:35:53 #193
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_150104190
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 februari 2015 10:03 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ja, dat moet dan echt prima kunnen, is nu al werkbaar. Wat nou wegkwijnen, GTV 12 spelen op de Playstation 25!
Who needs kids when you have a playstation O+.
  vrijdag 27 februari 2015 @ 10:36:13 #194
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_150104199
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 februari 2015 10:35 schreef Samzz het volgende:

[..]

Who needs kids when you have a playstation O+.
Dat geldt trouwens voor elke leeftijd :7.
Get woke, go broke!
  vrijdag 27 februari 2015 @ 10:38:17 #195
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_150104256
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 februari 2015 10:36 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Dat geldt trouwens voor elke leeftijd :7.
Zeker.
pi_150104264
Ik heb laatst met omroep Max meegedaan met 'sporten'. :7
pi_150104402
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 februari 2015 10:33 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Ja, want iedereen met kinderen krijgt ze wel op bezoek. Nog nooit een bejaarde horen zeuren dat de (klein)kinderen niet op bezoek komen.
Toen m'n oma alleen was had ze elke avond een van de kinderen en/of kleinkinderen over de vloer, ook 's middags om de hond uit te laten want ze kwam niet meer buiten. En ze was nog steeds ontzettend alleen ;( En toen zei de buurvrouw ook eens 'zoveel kinderen en je zit nog altijd alleen'. Schoot wel een beetje in het verkeerde keelgat bij m'n ooms en tantes :@
Tap tap tap
  vrijdag 27 februari 2015 @ 10:44:42 #198
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_150104444
quote:
14s.gif Op vrijdag 27 februari 2015 10:38 schreef Samzz het volgende:

[..]

Zeker.
Denk oprecht dat het goed voor een mens is, niet de hele dag natuurlijk,maar gaming is volgens mij best goed om "bij de tijd" te blijven als je wat ouder bent, ipv de hele dag uit het raam kijken oid ben je toch met je brein bezig, hoe triviaal ook.
Get woke, go broke!
  vrijdag 27 februari 2015 @ 10:46:44 #199
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_150104515
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 februari 2015 10:44 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Denk oprecht dat het goed voor een mens is, niet de hele dag natuurlijk,maar gaming is volgens mij best goed om "bij de tijd" te blijven als je wat ouder bent, ipv de hele dag uit het raam kijken oid ben je toch met je brein bezig, hoe triviaal ook.
Denk 't ook wel.
pi_150104957
quote:
Mijn badge voor vandaag *O*

Ben gevraagd een dagje op het hoofdkantoor te werken. Waar ik geen eigen werkplek heb, dus heb mijn eigen laptop mee. Gisteren tot laat in de avond bezig geweest daar mijn hele IDE op te installeren, vandaag (zojuist) tot de conclusie gekomen dat mijn testomgeving gewoon simpelweg niet gaat werken omdat ik hier niet natuurlijk niet even wat portforwards in kan stellen op de router. :') geen idee wat ik nu verder moet doen.
  vrijdag 27 februari 2015 @ 11:01:03 #201
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_150104989
quote:
14s.gif Op vrijdag 27 februari 2015 11:00 schreef KomtTijd... het volgende:

[..]

Ben gevraagd een dagje op het hoofdkantoor te werken. Waar ik geen eigen werkplek heb, dus heb mijn eigen laptop mee. Gisteren tot laat in de avond bezig geweest daar mijn hele IDE op te installeren, vandaag (zojuist) tot de conclusie gekomen dat mijn testomgeving gewoon simpelweg niet gaat werken omdat ik hier niet natuurlijk niet even wat portforwards in kan stellen op de router. :') geen idee wat ik nu verder moet doen.
Waarom moet je op het hoofdkantoor zitten dan?
pi_150105030
een bespreking die blijkbaar niet op mijn normale werkplek kan. Vind het maar vaag.
  vrijdag 27 februari 2015 @ 11:17:42 #203
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_150105477
quote:
14s.gif Op vrijdag 27 februari 2015 11:02 schreef KomtTijd... het volgende:
een bespreking die blijkbaar niet op mijn normale werkplek kan. Vind het maar vaag.
Waar zti je hoofdkantoor dan?
  vrijdag 27 februari 2015 @ 11:18:55 #204
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_150105499
en hoe laat heb je je meeting dan?
pi_150106024
quote:
14s.gif Op vrijdag 27 februari 2015 11:00 schreef KomtTijd... het volgende:

[..]

Wait, whut? Je baas wil dat je daar heen gaat, regelt geen werkplek en verwacht van je dat je eigen laptop meeneemt? :?
50.000 O+
pi_150106062
Jup.
Dus ik neem aan dat'ie begrijpt dat dit gewoon een dag aan productiviteit kost.
pi_150106310
quote:
7s.gif Op vrijdag 27 februari 2015 11:37 schreef KomtTijd... het volgende:
Jup.
Ik neem aan dat je hem dit van tevoren hebt verteld? :)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
50.000 O+
  vrijdag 27 februari 2015 @ 11:46:16 #208
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_150106342
"mijn eigen laptop " als in prive laptop?
  vrijdag 27 februari 2015 @ 11:51:17 #209
141482 Q.
JurassiQ
pi_150106552
quote:
14s.gif Op vrijdag 27 februari 2015 11:02 schreef KomtTijd... het volgende:
Ik moet ook regelmatig voor een uurtje overleg van Utrecht naar Eindhoven. Zinloos gedoe.
For great justice!
  vrijdag 27 februari 2015 @ 11:52:03 #210
141482 Q.
JurassiQ
pi_150106588
quote:
7s.gif Op vrijdag 27 februari 2015 11:37 schreef KomtTijd... het volgende:
Jup.
Goeie grap. Dan werk je toch gewoon door in het weekend?
For great justice!
pi_150106726
Jongens ik voel me nog steeds zo ellendig ;( Iemand die zijn weekend op wil offeren om voor mij te zorgen?
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_150106740
Zojuist de bespreking gehad. Heeft precies een kwartiertje geduurd. Duur kwartiertje zo.
  vrijdag 27 februari 2015 @ 11:57:08 #213
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_150106808
quote:
14s.gif Op vrijdag 27 februari 2015 11:55 schreef KomtTijd... het volgende:
Zojuist de bespreking gehad. Heeft precies een kwartiertje geduurd. Duur kwartiertje zo.
Nu weer terug naar ej eigen stek?
pi_150106861
quote:
7s.gif Op vrijdag 27 februari 2015 11:46 schreef Cue_ het volgende:
"mijn eigen laptop " als in prive laptop?
Jup.
Vind het verder niet erg hoor, doe lekker mijn eigen ding. Zo ééns in de zoveel maanden is er iets op het hoofdkantoor en dan is het ook onzin om heen en weer te reizen of zo. Heb ook wel eens gehad dat mijn laptop nog bij mijn ouders lag. Toen zou ik wel op een computer van hier kunnen werken. Kreeg ik een Windows PC voor mijn neus :') Toen heb ik echt letterlijk de hele dag niets nuttigs gedaan.
pi_150106907
quote:
7s.gif Op vrijdag 27 februari 2015 11:57 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Nu weer terug naar ej eigen stek?
Meh, das 3 kwartier fietsen, 3 kwartier met de tram (treinen rijden niet remember) en dan nog een half uur met de trein. Dan zou de dag ook om zijn :D
  vrijdag 27 februari 2015 @ 12:00:26 #216
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_150106935
quote:
14s.gif Op vrijdag 27 februari 2015 11:59 schreef KomtTijd... het volgende:

[..]

Meh, das 3 kwartier fietsen, 3 kwartier met de tram (treinen rijden niet remember) en dan nog een half uur met de trein. Dan zou de dag ook om zijn :D
Leuk toch :D
pi_150106987
neh rot op, dan moet ik ook weer anderhalf uur terug. Ik blijf wel lekker hier. Rond een uur of 4 gaan ze aan de vrijdagmiddag borrel, dan pak ik mijn spulletjes in en ben ik lekker op tijd thuis.
pi_150107068
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 februari 2015 11:54 schreef rhubarbje het volgende:
Jongens ik voel me nog steeds zo ellendig ;( Iemand die zijn weekend op wil offeren om voor mij te zorgen?
Ik niet. Ben zelf een zielig vogeltje ;(
50.000 O+
pi_150107094
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 februari 2015 12:03 schreef MissMSX het volgende:

[..]

Ik niet. Ben zelf een zielig vogeltje ;(
Mag ik bij jou komen ziek zijn dan? Dan kan Air gewoon voor ons allebei zorgen?
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_150107124
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 februari 2015 12:04 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

:D

Aaaaaw, hij is a; weken voor me aan het sloven ;(
50.000 O+
  vrijdag 27 februari 2015 @ 12:05:44 #221
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_150107166
quote:
Jij bent altijd welkom, dat weet je toch? *;
pi_150107208
quote:

[..]

Mag ook wel bij mij. Kunnen we samen ziek zijn en elkaar in ieder geval niet meer aansteken. :'(
  vrijdag 27 februari 2015 @ 12:12:06 #223
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_150107397
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 februari 2015 12:04 schreef MissMSX het volgende:

[..]

:D

Aaaaaw, hij is a; weken voor me aan het sloven ;(
Niet meer dan logisch toch :o?
pi_150107436
Die van mij kan niet zo veel met ziek zijn :') Hij vind het maar zwak en zo :P (De lul is ook nooit ziek :') )
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_150107469
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 februari 2015 12:12 schreef Samzz het volgende:

[..]

Niet meer dan logisch toch :o?
Nou, ook hij heeft z'n grenzen denk ik dan :)
50.000 O+
pi_150107507
De kans is groot dat ik morgen ook afhaak. Dan blijft er niet veel over he :')
50.000 O+
pi_150107524
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 februari 2015 12:13 schreef rhubarbje het volgende:
Die van mij kan niet zo veel met ziek zijn :') Hij vind het maar zwak en zo :P (De lul is ook nooit ziek :') )
Je kunt nog 'nee' zeggen :P
50.000 O+
  vrijdag 27 februari 2015 @ 12:17:50 #228
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_150107605
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 februari 2015 12:14 schreef MissMSX het volgende:
Ach, zolang ik met je tieten mag blijven spelen en jij mede door het ziek zijn toch nauwelijks tegensputtert, hou ik het nog wel even vol hoor. :P Daarom is rhu ook van harte welkom, meer tieten om mee te spelen. :9
pi_150107645
quote:
6s.gif Op vrijdag 27 februari 2015 12:17 schreef AirwiN het volgende:

[..]

Ach, zolang ik met je tieten mag blijven spelen en jij mede door het ziek zijn toch nauwelijks tegensputtert, hou ik het nog wel even vol hoor. :P Daarom is rhu ook van harte welkom, meer tieten om mee te spelen. :9
En hoe vaak is dat voorgekomen in de afgelopen 3 weken? :')
50.000 O+
  vrijdag 27 februari 2015 @ 12:20:07 #230
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_150107688
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 februari 2015 12:18 schreef MissMSX het volgende:
En hoe vaak is dat voorgekomen in de afgelopen 3 weken? :')
Tot je last kreeg van je nek best vaak. Nu ben ik bang om je aan te raken. ;(
pi_150107808
quote:
6s.gif Op vrijdag 27 februari 2015 12:20 schreef AirwiN het volgende:

[..]

Tot je last kreeg van je nek best vaak. Nu ben ik bang om je aan te raken. ;(
Niks van gemerkt :(
50.000 O+
  vrijdag 27 februari 2015 @ 12:29:55 #232
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_150107972
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 februari 2015 12:14 schreef MissMSX het volgende:

[..]

Ja, tuurlijk. Maar wanneer de persoon van wie je houdt ziek is mag daar best wat verzorging bij komen kijken, vind ik :).
pi_150107988
Godver het is ook nog eens kei lekker weer buiten
Oneerlijk
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_150108010
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 februari 2015 12:30 schreef rhubarbje het volgende:
Oneerlijk
Ja om een keer met de fiets naar mijn werk te gaan is het een prima dag O+
pi_150108024
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 februari 2015 12:29 schreef Samzz het volgende:

[..]

Ja, tuurlijk. Maar wanneer de persoon van wie je houdt ziek is mag daar best wat verzorging bij komen kijken, vind ik :).
Ja, dat zeker. Maar hij heeft dus echt al ontzettend veel gedaan. De emotionele bankrekening puilt uit :D
50.000 O+
pi_150108046
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 februari 2015 12:30 schreef rhubarbje het volgende:
Oneerlijk
Ff blokje om?
50.000 O+
pi_150108135
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 februari 2015 12:32 schreef MissMSX het volgende:

[..]

Ff blokje om?
Nee zelfs dat zit er niet echt in :')
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_150108201
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 februari 2015 12:35 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Nee zelfs dat zit er niet echt in :')
Ramen open? :')
50.000 O+
  vrijdag 27 februari 2015 @ 12:42:16 #239
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_150108299
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 februari 2015 12:37 schreef MissMSX het volgende:

[..]

Ramen open? :')
VR-Bril?
Get woke, go broke!
  vrijdag 27 februari 2015 @ 12:54:33 #240
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_150108646
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 februari 2015 12:31 schreef MissMSX het volgende:

[..]

Ja, dat zeker. Maar hij heeft dus echt al ontzettend veel gedaan. De emotionele bankrekening puilt uit :D
Zo lief O+.
pi_150108670
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 februari 2015 12:42 schreef HeatWave het volgende:

[..]

VR-Bril?
Eerder een VR-neus. Lentelucht O+
50.000 O+
pi_150108679
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 februari 2015 12:54 schreef Samzz het volgende:

[..]

Zo lief O+.
Echt he? Ik heb gewoon de perfecte man O+
50.000 O+
  vrijdag 27 februari 2015 @ 12:56:28 #243
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_150108697
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 februari 2015 12:55 schreef MissMSX het volgende:

[..]

Eerder een VR-neus. Lentelucht O+
Nou ja, dat kan dus met het raam open :P.

Ik heb zo'n ding, met een demo van een landhuis in Toscane, het is nog allemaal niet fotorealistisch, maar het is wel cool om gewoon rond te kunnen lopen, om je heen te kunnen kijken etc :).
Get woke, go broke!
pi_150108741
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 februari 2015 12:56 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Nou ja, dat kan dus met het raam open :P.

Ik heb zo'n ding, met een demo van een landhuis in Toscane, het is nog allemaal niet fotorealistisch, maar het is wel cool om gewoon rond te kunnen lopen, om je heen te kunnen kijken etc :).
En dan afdoen... ;(
50.000 O+
  vrijdag 27 februari 2015 @ 13:22:17 #245
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_150109552
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 februari 2015 12:55 schreef MissMSX het volgende:
Echt he? Ik heb gewoon de perfecte man O+
Jajaja, zo kan 'ie wel weer. Dit gaat allemaal ten koste van het beeld dat ik een lompe, op-tieten-beluste, arrogante man ben.
pi_150109594
quote:
8s.gif Op vrijdag 27 februari 2015 13:22 schreef AirwiN het volgende:

[..]

Jajaja, zo kan 'ie wel weer. Dit gaat allemaal ten koste van het beeld dat ik een lompe, op-tieten-beluste, arrogante man ben.
No worries, dat ben je ook. Er zijn altijd twee kanten :)
50.000 O+
  vrijdag 27 februari 2015 @ 13:25:39 #247
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_150109654
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 februari 2015 13:23 schreef MissMSX het volgende:
No worries, dat ben je ook. Er zijn altijd twee kanten :)
Dan is het goed.
pi_150110044
  vrijdag 27 februari 2015 @ 14:20:21 #249
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_150111277
Killing
  vrijdag 27 februari 2015 @ 14:21:33 #250
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_150111303
Cat killing :9.
Get woke, go broke!
pi_150111346
Nu wil ik ook een kat op mijn werk.

En dat de schoonmakers zijn bak verschonen en zo. Anders geen deal.
pi_150111427
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 februari 2015 14:21 schreef HeatWave het volgende:
Cat killing :9.
Noooooooooo ;(
pi_150112334
pi_150112369
Ik heb nog nooit een Oreo op..
Ja doei.
pi_150112511
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 februari 2015 14:56 schreef motorbloempje het volgende:
Ik ook niet.
pi_150112520
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 februari 2015 14:56 schreef motorbloempje het volgende:
HOE KAN DAT
pi_150112552
Nja, heb er genoeg zoals jullie zien, dus kom er maar 1 halen. :D
pi_150112566
quote:
6s.gif Op vrijdag 27 februari 2015 15:02 schreef Sinceria het volgende:
Nja, heb er genoeg zoals jullie zien, dus kom er maar 1 halen. :D
Maak een oreo cheesecake! Die zijn echt te awesome
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_150112579
Ik vind ze vies :{
A mind with a heart of it's own
pi_150112598
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 februari 2015 15:02 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Maak een oreo cheesecake! Die zijn echt te awesome
Ik weet niet hoe dat moet!

Ik wil wel als bruiloftstaart een oreotaart. :9~
pi_150112697
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 februari 2015 15:03 schreef Sinceria het volgende:

[..]

Ik weet niet hoe dat moet!

Ik wil wel als bruiloftstaart een oreotaart. :9~
Dit recept gebruik ik (met wat aanpassingen want je kunt niet alles hier krijgen)
http://www.bakersroyale.c(...)-no-bake-cheesecake/
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_150112720
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 februari 2015 15:07 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Dit recept gebruik ik (met wat aanpassingen want je kunt niet alles hier krijgen)
Dank je wel.
  vrijdag 27 februari 2015 @ 15:07:38 #263
13783 Anthraxx
pi_150112722
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 februari 2015 12:15 schreef MissMSX het volgende:
De kans is groot dat ik morgen ook afhaak. Dan blijft er niet veel over he :')
Ik haak ook maar af.
  vrijdag 27 februari 2015 @ 15:08:07 #264
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_150112740
quote:
9s.gif Op vrijdag 27 februari 2015 15:07 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Ik haak ook maar af.
Ik kan niet zeggen dat ik verrast ben tegenwoordig :').
Get woke, go broke!
  vrijdag 27 februari 2015 @ 15:09:08 #265
13783 Anthraxx
pi_150112771
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 februari 2015 15:08 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ik kan niet zeggen dat ik verrast ben tegenwoordig :').
Ik heb gewoon geen zin om met alleen KT in een kroeg in Den Haag te eindigen als dat vast ook dichterbij kan.
  vrijdag 27 februari 2015 @ 15:11:12 #266
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_150112840
quote:
6s.gif Op vrijdag 27 februari 2015 15:09 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Ik heb gewoon geen zin om met alleen KT in een kroeg in Den Haag te eindigen als dat vast ook dichterbij kan.
Snap ik hoor. So be it, ik zie wel wat ik doe :P.
Get woke, go broke!
pi_150112845
Als iedereen afhaakt ga ik ook de moeite niet doen helemaal naar Den Haag af te reizen.
  vrijdag 27 februari 2015 @ 15:11:45 #268
13783 Anthraxx
pi_150112859
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 februari 2015 15:11 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Snap ik hoor. So be it, ik zie wel wat ik doe :P.
Bier zuipen in Amsterdam?
  vrijdag 27 februari 2015 @ 15:12:03 #269
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_150112869
quote:
6s.gif Op vrijdag 27 februari 2015 15:11 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Bier zuipen in Amsterdam?
Dat is natuurlijk altijd gewoon een optie :P.
Get woke, go broke!
  vrijdag 27 februari 2015 @ 15:12:19 #270
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_150112880
quote:
Ooit bij TGI Fridays een jumbo oreo gehad met ijs er tussen :9
L'Amour menaçant:
pi_150112904
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 februari 2015 15:12 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Ooit bij TGI Fridays een jumbo oreo gehad met ijs er tussen :9
*jaloers is.
  vrijdag 27 februari 2015 @ 15:12:59 #272
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_150112905
En in Singapore had ik een groene thee chai latte met gemalen oreo koekjes :9
L'Amour menaçant:
  vrijdag 27 februari 2015 @ 15:13:21 #273
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_150112918
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 februari 2015 15:12 schreef Sinceria het volgende:

[..]

*jaloers is.
Ik heb ook een piemel! :Y
L'Amour menaçant:
pi_150112961
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 februari 2015 15:13 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Ik heb ook een piemel! :Y
Ja, maar daar ben ik niet jaloers op, daar heb ik ook onbeperkt toegang toe.
pi_150112972
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 februari 2015 15:07 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Gekut met die buitenlandse room :r
Tap tap tap
  vrijdag 27 februari 2015 @ 15:21:07 #276
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_150113152
quote:
7s.gif Op vrijdag 27 februari 2015 15:14 schreef Sinceria het volgende:

[..]

Ja, maar daar ben ik niet jaloers op, daar heb ik ook onbeperkt toegang toe.
O -O-
L'Amour menaçant:
pi_150113181
quote:
6s.gif Op vrijdag 27 februari 2015 15:09 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Mja... zullen we het maar gewoon ergens in Amersfoort op een zuipen zetten?
pi_150113191
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 februari 2015 15:21 schreef Ang3l het volgende:

[..]

O -O-
En jij wil toch niet met je piemel bij mij in de buurt komen.
  vrijdag 27 februari 2015 @ 15:28:21 #279
13783 Anthraxx
pi_150113366
quote:
14s.gif Op vrijdag 27 februari 2015 15:21 schreef KomtTijd... het volgende:

[..]

Dat bedoel ik. Dichterbij :P.
  vrijdag 27 februari 2015 @ 15:28:34 #280
13783 Anthraxx
pi_150113374
quote:
7s.gif Op vrijdag 27 februari 2015 15:22 schreef Sinceria het volgende:

[..]

En jij wil toch niet met je piemel bij mij in de buurt komen.
Maar wel bij je man.
pi_150113411
quote:
6s.gif Op vrijdag 27 februari 2015 15:28 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Maar wel bij je man.
Maar mijn man wil weer niet dat Angel met zijn piemel bij hem in de buurt komt.
  vrijdag 27 februari 2015 @ 15:32:48 #282
13783 Anthraxx
pi_150113502
quote:
7s.gif Op vrijdag 27 februari 2015 15:29 schreef Sinceria het volgende:

[..]

Maar mijn man wil weer niet dat Angel met zijn piemel bij hem in de buurt komt.
Wie weet is Angel zijn piemel wel heel nice.
pi_150113586
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 februari 2015 15:14 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Gekut met die buitenlandse room :r
gewoon het recept mengen met het recept van een gewone no bake cheesecake
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_150113599
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 februari 2015 15:32 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Wie weet is Angel zijn piemel wel heel nice.
Denk niet dat dat voor mijn man ook maar enige verschil maakt, tenzijn Angel ook tetten heeft.
pi_150113692
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 februari 2015 15:35 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

gewoon het recept mengen met het recept van een gewone no bake cheesecake
No bake? Is dat zo'n standaard 'alleen water toevoegen' ding?

edit: o nee, dat is weer wat anders.
Tap tap tap
pi_150113696
Ik heb weer een seizoen van een Britse detective uit. Roep er eens een paar? Ik moet een nieuwe
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_150113777
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 februari 2015 15:38 schreef CherryLips het volgende:

[..]

No bake? Is dat zo'n standaard 'alleen water toevoegen' ding?
Nee je hebt cheesecakes die je nog moet bakken en cheesecakes die je alleen moet koelen
Gewoon verschillende types (het verschil zit vooral in de structuur)
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_150113835
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 februari 2015 15:41 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Nee je hebt cheesecakes die je nog moet bakken en cheesecakes die je alleen moet koelen
Gewoon verschillende types (het verschil zit vooral in de structuur)
Ik heb er echt de ballen verstand van :@
Tap tap tap
  vrijdag 27 februari 2015 @ 15:47:02 #289
13783 Anthraxx
pi_150113965
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 februari 2015 15:39 schreef rhubarbje het volgende:
Ik heb weer een seizoen van een Britse detective uit. Roep er eens een paar? Ik moet een nieuwe
Broadchurch?
pi_150113970
Ik bak de laatste tijd echt te weinig
Eerst was ik gewoon te druk en daarna serieus op dieet dus dan mag je het toch niet op eten ;(
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_150113976
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 februari 2015 15:47 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Broadchurch?
Al gezien ;(

David Tennant O+
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  vrijdag 27 februari 2015 @ 15:48:23 #292
13783 Anthraxx
pi_150114017
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 februari 2015 15:47 schreef rhubarbje het volgende:
Ik bak de laatste tijd echt te weinig
Eerst was ik gewoon te druk en daarna serieus op dieet dus dan mag je het toch niet op eten ;(
Tot na je huwelijk. Dan mag je haar kort en je taart eten tot je 2500 ons weegt.
pi_150114052
@ Rhu: Orphan Black? Zitten veelal Britse karakters in.
pi_150114063
quote:
6s.gif Op vrijdag 27 februari 2015 15:48 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Tot na je huwelijk. Dan mag je haar kort en je taart eten tot je 2500 ons weegt.
Haha ik denk niet dat het zo werkt als je al een vetzak was toen je je lief ontmoette?
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  vrijdag 27 februari 2015 @ 15:50:11 #295
13783 Anthraxx
pi_150114078
quote:
6s.gif Op vrijdag 27 februari 2015 15:48 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Seizoen 2 is ook net klaar.
  vrijdag 27 februari 2015 @ 15:50:22 #296
13783 Anthraxx
pi_150114085
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 februari 2015 15:49 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Haha ik denk niet dat het zo werkt als je al een vetzak was toen je je lief ontmoette?
Dan verwacht hij het juist.
pi_150114101
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 februari 2015 15:49 schreef Sinceria het volgende:
Ken ik niet, maar ik bedoel echt van die suffige britse detectives zoals midsommer murders, frost, lewis, inspector gently, etc
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_150114167
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 februari 2015 15:50 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Ken ik niet, maar ik bedoel echt van die suffige britse detectives zoals midsommer murders, frost, lewis, inspector gently, etc
http://en.wikipedia.org/wiki/Death_in_Paradise_%28TV_series%29

http://nl.wikipedia.org/wiki/Silent_Witness
Tap tap tap
  vrijdag 27 februari 2015 @ 15:55:27 #299
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_150114245
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 februari 2015 15:49 schreef Sinceria het volgende:
Seizoen 1 is nog wel leuk, daarna niet meer :N
  vrijdag 27 februari 2015 @ 15:55:39 #300
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_150114252
quote:
14s.gif Op vrijdag 27 februari 2015 15:21 schreef KomtTijd... het volgende:

[..]

quote:
6s.gif Op vrijdag 27 februari 2015 15:28 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Dat bedoel ik. Dichterbij :P.
Zelfs voor mij nog een optie :P
pi_150114264
quote:
7s.gif Op vrijdag 27 februari 2015 15:55 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Seizoen 1 is nog wel leuk, daarna niet meer :N
Ben ook maar halverwege 2 gekomen maar had nog wel plannen verder te kijken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')