Waarom moet je op het hoofdkantoor zitten dan?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 11:00 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Mijn badge voor vandaag
Ben gevraagd een dagje op het hoofdkantoor te werken. Waar ik geen eigen werkplek heb, dus heb mijn eigen laptop mee. Gisteren tot laat in de avond bezig geweest daar mijn hele IDE op te installeren, vandaag (zojuist) tot de conclusie gekomen dat mijn testomgeving gewoon simpelweg niet gaat werken omdat ik hier niet natuurlijk niet even wat portforwards in kan stellen op de router.geen idee wat ik nu verder moet doen.
Waar zti je hoofdkantoor dan?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 11:02 schreef KomtTijd... het volgende:
een bespreking die blijkbaar niet op mijn normale werkplek kan. Vind het maar vaag.
Wait, whut? Je baas wil dat je daar heen gaat, regelt geen werkplek en verwacht van je dat je eigen laptop meeneemt?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 11:00 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Mijn badge voor vandaag
Ben gevraagd een dagje op het hoofdkantoor te werken. Waar ik geen eigen werkplek heb, dus heb mijn eigen laptop mee. Gisteren tot laat in de avond bezig geweest daar mijn hele IDE op te installeren, vandaag (zojuist) tot de conclusie gekomen dat mijn testomgeving gewoon simpelweg niet gaat werken omdat ik hier niet natuurlijk niet even wat portforwards in kan stellen op de router.geen idee wat ik nu verder moet doen.
Ik neem aan dat je hem dit van tevoren hebt verteld?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 11:37 schreef KomtTijd... het volgende:
Jup.
Dus ik neem aan dat'ie begrijpt dat dit gewoon een dag aan productiviteit kost.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
Ik moet ook regelmatig voor een uurtje overleg van Utrecht naar Eindhoven. Zinloos gedoe.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 11:02 schreef KomtTijd... het volgende:
een bespreking die blijkbaar niet op mijn normale werkplek kan. Vind het maar vaag.
Goeie grap. Dan werk je toch gewoon door in het weekend?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 11:37 schreef KomtTijd... het volgende:
Jup.
Dus ik neem aan dat'ie begrijpt dat dit gewoon een dag aan productiviteit kost.
Nu weer terug naar ej eigen stek?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 11:55 schreef KomtTijd... het volgende:
Zojuist de bespreking gehad. Heeft precies een kwartiertje geduurd. Duur kwartiertje zo.
Jup.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 11:46 schreef Cue_ het volgende:
"mijn eigen laptop " als in prive laptop?
Meh, das 3 kwartier fietsen, 3 kwartier met de tram (treinen rijden niet remember) en dan nog een half uur met de trein. Dan zou de dag ook om zijnquote:
Leuk tochquote:Op vrijdag 27 februari 2015 11:59 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Meh, das 3 kwartier fietsen, 3 kwartier met de tram (treinen rijden niet remember) en dan nog een half uur met de trein. Dan zou de dag ook om zijn
Ik niet. Ben zelf een zielig vogeltjequote:Op vrijdag 27 februari 2015 11:54 schreef rhubarbje het volgende:
Jongens ik voel me nog steeds zo ellendigIemand die zijn weekend op wil offeren om voor mij te zorgen?
Mag ik bij jou komen ziek zijn dan? Dan kan Air gewoon voor ons allebei zorgen?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 12:03 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik niet. Ben zelf een zielig vogeltje
quote:Op vrijdag 27 februari 2015 12:04 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Mag ik bij jou komen ziek zijn dan? Dan kan Air gewoon voor ons allebei zorgen?
Jij bent altijd welkom, dat weet je toch?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 12:04 schreef rhubarbje het volgende:
Mag ook wel bij mij. Kunnen we samen ziek zijn en elkaar in ieder geval niet meer aansteken.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 12:04 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Niet meer dan logisch tochquote:Op vrijdag 27 februari 2015 12:04 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Aaaaaw, hij is a; weken voor me aan het sloven
Nou, ook hij heeft z'n grenzen denk ik danquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |