Daar zou ik enorm aan moeten wennen.quote:Op donderdag 26 februari 2015 18:45 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
er slapen hier regelmatig mensen waar ik niet op voorbereid was. Meestal is een van ons wel semi voorbereid er op, maar ook niet altijd
de meeste mensen bellen wel maar dan meer zo van 'hey ben je thuis? Ik sta nu daar en daar dus dan ben ik zo ff bij jou'quote:Op donderdag 26 februari 2015 18:46 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Daar zou ik enorm aan moeten wennen.
Het hele "de achterdeur staat altijd open" idee is bij mij ver te zoeken.
Altijd even bellen van te voren
Ff aanwippen vind ik meestal geen probleem, onverwacht blijven slapen misschien ook niet eens als de situatie er naar is. Maar door een huisgenoot voor een voldongen feit geplaatst worden vind ik andere koekquote:Op donderdag 26 februari 2015 18:47 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
de meeste mensen bellen wel maar dan meer zo van 'hey ben je thuis? Ik sta nu daar en daar dus dan ben ik zo ff bij jou'
quote:Op donderdag 26 februari 2015 18:30 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nouja als je samenwoont is het natuurlijk anders.
Al is "zij bepaald hoe dan ook" wel relaxed voor haar
Dan hoeft zoiets toch nog niet eerst uitgebreid besproken te worden? Een vriend die van ver komt bied je gewoon een slaapplaats aan, tenzij er echt een heel dringende reden is om het niet te doen.quote:Op donderdag 26 februari 2015 18:31 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Als het een gezamenlijk huis is vind ik het toch wel een ander verhaal
Maar meestal weet je zoiets toch al wel van tevoren?quote:Op donderdag 26 februari 2015 18:49 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
[..]
Dan hoeft zoiets toch nog niet eerst uitgebreid besproken te worden? Een vriend die van ver komt bied je gewoon een slaapplaats aan, tenzij er echt een heel dringende reden is om het niet te doen.
Het heeft wel eens tot een behoorlijk gênante vertoning geleid, dat iemand speciaal voor hem van de andere kant van NL was gekomen voor een bezoekje en uiteindelijk bij iemand anders moest gaan slapen.
Air gaat wat borrelen met een oude vriend van hem, die mist de laatste trein en hij biedt hem aan om bij jullie te blijven slapen. Dat ga je dan toch niet eerst uitgebreid bespreken mag ik hopen?quote:Op donderdag 26 februari 2015 18:49 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ff aanwippen vind ik meestal geen probleem, onverwacht blijven slapen misschien ook niet eens als de situatie er naar is. Maar door een huisgenoot voor een voldongen feit geplaatst worden vind ik andere koek
De trein "missen"quote:Op donderdag 26 februari 2015 18:52 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Air gaat wat borrelen met een oude vriend van hem, die mist de laatste trein en hij biedt hem aan om bij jullie te blijven slapen. Dat ga je dan toch niet eerst uitgebreid bespreken mag ik hopen?
Ja, er was van tevoren al bepaald dat die persoon dus niet bij hun mocht slapen. Door haar, zonder dringende reden. Terwijl dat toch echt het meest voor de hand liggend en makkelijkst zou zijn geweestquote:Op donderdag 26 februari 2015 18:50 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Maar meestal weet je zoiets toch al wel van tevoren?
Dat gebeurt dus gewoon nooitquote:Op donderdag 26 februari 2015 18:52 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Air gaat wat borrelen met een oude vriend van hem, die mist de laatste trein en hij biedt hem aan om bij jullie te blijven slapen. Dat ga je dan toch niet eerst uitgebreid bespreken mag ik hopen?
Zo gebeurd als je er een paar op hebtquote:
Dan kun je daar aan de voorkant dus rekening mee houden.quote:Op donderdag 26 februari 2015 18:53 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ja, er was van tevoren al bepaald dat die persoon dus niet bij hun mocht slapen. Door haar, zonder dringende reden. Terwijl dat toch echt het meest voor de hand liggend en makkelijkst zou zijn geweest
Wink wink.. De drankquote:Op donderdag 26 februari 2015 18:54 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Zo gebeurd als je er een paar op hebt
Dat weet ik heel goed, gewoon "geen zin in". Ik ken ze al wel ffquote:Op donderdag 26 februari 2015 18:55 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dan kun je daar aan de voorkant dus rekening mee houden.
Wel lullig van haar. Maar misschien is die kerel wel gewoon een eikel. Weet jij veel wat voor (achterliggende) reden ze heeft die vent niet in huis te willen
Ook dat kan een legitieme reden zijnquote:Op donderdag 26 februari 2015 18:58 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat weet ik heel goed, gewoon "geen zin in". Ik ken ze al wel ff
ja dat dusquote:Op donderdag 26 februari 2015 18:49 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
[..]
Dan hoeft zoiets toch nog niet eerst uitgebreid besproken te worden? Een vriend die van ver komt bied je gewoon een slaapplaats aan, tenzij er echt een heel dringende reden is om het niet te doen.
Het heeft wel eens tot een behoorlijk gênante vertoning geleid, dat iemand speciaal voor hem van de andere kant van NL was gekomen voor een bezoekje en uiteindelijk bij iemand anders moest gaan slapen.
Ik vind het iig goed asociaal als je partner gewoon een leuke avond wil hebben met een oude vriendquote:Op donderdag 26 februari 2015 18:58 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ook dat kan een legitieme reden zijn
Nee heb je, ja kun je krijgen
Ik snap wel waarom jouw vent met je wil trouwen!quote:Op donderdag 26 februari 2015 19:00 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja dat dus
en echt niet elk bezoekje word eerst overlegd en zo
Hij kiest zelf voor een relatie met deze vrouwquote:Op donderdag 26 februari 2015 19:00 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik vind het iig goed asociaal als je partner gewoon een leuke avond wil hebben met een oude vriend
nah overleg is wel het basisidee hierquote:Op donderdag 26 februari 2015 19:01 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik snap wel waarom jouw vent met je wil trouwen!
was gepland (als het dus van de baan zou zijn) bedoel ik meerquote:Op donderdag 26 februari 2015 20:25 schreef Samzz het volgende:
Hoe kan iets dat moet komen 'was' zijn?
Geen idee?quote:Op donderdag 26 februari 2015 19:12 schreef CherryLips het volgende:
Gaat zaterdag trouwens nog door?
Waarom nietquote:Op donderdag 26 februari 2015 20:46 schreef KomtTijd... het volgende:
Als Samzz niet komt kom ik ook niet.
Ik ben er niet.quote:Op donderdag 26 februari 2015 19:12 schreef CherryLips het volgende:
Gaat zaterdag trouwens nog door?
Ik ben er uit mensen, dan kom ik wel!quote:
Als het zaterdag was, dan was 8:00 ook veel te vroeg voor normale mensen.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 08:01 schreef Sinceria het volgende:
Zaterdag!![]()
Oh nee wacht het is vrijdag.
Ik ben elke dag al om 5 uur wakker.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 08:14 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als het zaterdag was, dan was 8:00 ook veel te vroeg voor normale mensen.
Alvast oefenenquote:Op vrijdag 27 februari 2015 08:53 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ik ben elke dag al om 5 uur wakker.
Jaaaaaaaquote:
En als je dan wil/kan uitslapen, word je wel om 1 uur, 3 uur, 5 uur en 7 uur wakker gemaaktquote:
Yessssssssssssssssssssss!quote:Op vrijdag 27 februari 2015 08:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En als je dan wil/kan uitslapen, word je wel om 1 uur, 3 uur, 5 uur en 7 uur wakker gemaakt
Ik ook.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 08:53 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Yeah right.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 08:19 schreef CherryLips het volgende:
Als het zaterdag was, zat ik nu niet op Fok
Of je hebt zoveel geluk als mn zwagerquote:Op vrijdag 27 februari 2015 08:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En als je dan wil/kan uitslapen, word je wel om 1 uur, 3 uur, 5 uur en 7 uur wakker gemaakt
Ik had geen idee van tevoren, maar Airwin zei dat laastst al tegen me. Ik dacht nog te kunnen uitslapen tot baby er was, maar nee hoor.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 09:01 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik ook.
Dat doen die fucking hormonen!
Ik weet best veel.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 09:02 schreef Sinceria het volgende:
Ik had geen idee van tevoren, maar Airwin zei dat laastst al tegen me. Ik dacht nog te kunnen uitslapen tot baby er was, maar nee hoor.
Je lichaam went al aan die momenten wakker worden. Daarom is het voor een vader zwaarder 's nachts.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 09:02 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ik had geen idee van tevoren, maar Airwin zei dat laastst al tegen me. Ik dacht nog te kunnen uitslapen tot baby er was, maar nee hoor.
Verbazingwekkend ja, dat je dat wist.quote:
Nou de pappa moet er maak lekker aan wennen. De mazzel die hij dan weer heeft is dat ik een cosleeper wil, hoeft hij niet eruit om de beeb voor de borstvoeding te halen. Maar ik ga de nachtelijke luiers verschonen toch echt niet allemaal zelf doen.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 09:04 schreef Tally het volgende:
[..]
Je lichaam went al aan die momenten wakker worden. Daarom is het voor een vader zwaarder 's nachts.
Mn kinderen slapen zo goed als door (er zinn dagen bij....) en toch word ik nog om de 2 uur wakker
In april worden ze 2 en 4..quote:Op vrijdag 27 februari 2015 09:08 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Nou de pappa moet er maak lekker aan wennen. De mazzel die hij dan weer heeft is dat ik een cosleeper wil, hoeft hij niet eruit om de beeb voor de borstvoeding te halen. Maar ik ga de nachtelijke luiers verschonen toch echt niet allemaal zelf doen.![]()
Hoe oud zijn ze nu dan, je kinderen?
Leuk leeftijdsverschilquote:Op vrijdag 27 februari 2015 09:10 schreef Tally het volgende:
[..]
In april worden ze 2 en 4..
Bij de laatste heb ik wel zelf alles alleen gedaan want ik was werkeloos. Dus ik vond het nutteloos om hem wakker te makenDaardoor is zijn band met de jongste niet zo sterk (maar word wel sterker op het moment).
Joh, over 16 jaar vind jij ze ook leuk, mits het meisjes zijn natuurlijk.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 09:14 schreef HeatWave het volgende:
Man man man het is echt een filliaal van OUD aan het worden hier.
Vindt ie dat niet nu al?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 09:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Joh, over 16 jaar vind jij ze ook leuk, mits het meisjes zijn
.
Ja, maar de kinderen waar het zojuist over ging zijn pas over 12-16 jaar 16.quote:
Ach, hoe dichter bij de nul....quote:Op vrijdag 27 februari 2015 09:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ja, maar de kinderen waar het zojuist over ging zijn pas over 12-16 jaar 16.
ik wilde het niet zeggen...quote:Op vrijdag 27 februari 2015 09:14 schreef HeatWave het volgende:
Man man man het is echt een filliaal van OUD aan het worden hier.
eigen schuld, moet je maar niet zo zwanger doenquote:Op vrijdag 27 februari 2015 08:53 schreef Sinceria het volgende:
[..]
En als het kan schommelen kan het ook wippen.quote:
Één keer in de maand is wel heel karig, hoor.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 09:30 schreef motorbloempje het volgende:
Wacht maar, straks zit je alleen in huize avondrood stb! met je doorzitplekken en gorgelende buurvrouw wiens kinderen wél een keer in de maand een uurtje op bezoek komen! Zal jij haar dan even benijden!
Sinds wanneer niet?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 09:28 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik wilde het niet zeggen...
En dan heeft het niet nog ergens een keer een voeding nodig?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 09:02 schreef Tally het volgende:
[..]
Of je hebt zoveel geluk als mn zwagerdat kind sliep meteen door. Moesten zelf de wekker zetten. En nu gaat het om 20:00 naar bed en word het om 7:00 wakker gemaakt want werken. Kind is in oktober geboren
Als je om zes uur 's avonds naar bed gaat is 5 uur 's ochtends wakker worden uitslapenquote:Op vrijdag 27 februari 2015 09:02 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ook zoiets, waarom zou ik als bejaarde niet gewoon de zolderkamerautist kunnen uithangen, gewoon chillen op de FOK!s met mijn rollatormatties vanuit Avondroodquote:Op vrijdag 27 februari 2015 09:30 schreef motorbloempje het volgende:
Wacht maar, straks zit je alleen in huize avondrood stb! met je doorzitplekken en gorgelende buurvrouw wiens kinderen wél een keer in de maand een uurtje op bezoek komen! Zal jij haar dan even benijden!
I like where this is going.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 09:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ook zoiets, waarom zou ik als bejaarde niet gewoon de zolderkamerautist kunnen uithangen, gewoon chillen op de FOK!s met mijn rollatormatties vanuit Avondrood.
FOK!-Jurassic-meetings etc.
Als je er over nadenkt, er zijn nu al "jonge" FOK!kers die zo'n beetje hun hele sociale leven online hebben. Nou moet ik daar nu nog niet aan denken, ik kom nog wel eens buiten. Maar ik denk dat ik prima kan leven met een PC en een internetverbinding vanuit het bejaardentehuis eigenlijkquote:
Af en toe een meet, af en toe was afspreken om een of ander apparaat van iemand over te nemen, af en toe naar het postkantoor waggelen om een pakketje op te halen...quote:Op vrijdag 27 februari 2015 09:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als je er over nadenkt, er zijn nu al "jonge" FOK!kers die zo'n beetje hun hele sociale leven online hebben. Nou moet ik daar nu nog niet aan denken, ik kom nog wel eens buiten. Maar ik denk dat ik prima kan leven met een PC en een internetverbinding vanuit het bejaardentehuis eigenlijk.
Precies, en je SCkliek kan je soms helpen met boodschappen doen ofzo, niemand van onze generatie hoeft nog alleen weg te kwijnen achter de geraniums, we zijn "opgegroeid" met het internet, er zal wel wat, maar nou ook weer niets wereldschokkends veranderen de aankomen de tijd denk ik.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 09:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Af en toe een meet, af en toe was afspreken om een of ander apparaat van iemand over te nemen, af en toe naar het postkantoor waggelen om een pakketje op te halen...
Dan wens ik je veel plezier bij de bingoquote:Op vrijdag 27 februari 2015 09:57 schreef CherryLips het volgende:
Ik loop al achter met de technologie
Ik ook wel, denk ik. En als je tegen die tijd niet meer kunt typen van de artritis, gewoon spraakgestuurd postenquote:Op vrijdag 27 februari 2015 09:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als je er over nadenkt, er zijn nu al "jonge" FOK!kers die zo'n beetje hun hele sociale leven online hebben. Nou moet ik daar nu nog niet aan denken, ik kom nog wel eens buiten. Maar ik denk dat ik prima kan leven met een PC en een internetverbinding vanuit het bejaardentehuis eigenlijk.
Ja, dat moet dan echt prima kunnen, is nu al werkbaar. Wat nou wegkwijnen, GTV 12 spelen op de Playstation 25!quote:Op vrijdag 27 februari 2015 10:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ook wel, denk ik. En als je tegen die tijd niet meer kunt typen van de artritis, gewoon spraakgestuurd posten.
Ja, want iedereen met kinderen krijgt ze wel op bezoek. Nog nooit een bejaarde horen zeuren dat de (klein)kinderen niet op bezoek komen.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 09:30 schreef motorbloempje het volgende:
Who needs kids when you have a playstationquote:Op vrijdag 27 februari 2015 10:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, dat moet dan echt prima kunnen, is nu al werkbaar. Wat nou wegkwijnen, GTV 12 spelen op de Playstation 25!
Dat geldt trouwens voor elke leeftijdquote:Op vrijdag 27 februari 2015 10:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Who needs kids when you have a playstation.
Zeker.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 10:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat geldt trouwens voor elke leeftijd.
Toen m'n oma alleen was had ze elke avond een van de kinderen en/of kleinkinderen over de vloer, ook 's middags om de hond uit te laten want ze kwam niet meer buiten. En ze was nog steeds ontzettend alleenquote:Op vrijdag 27 februari 2015 10:33 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, want iedereen met kinderen krijgt ze wel op bezoek. Nog nooit een bejaarde horen zeuren dat de (klein)kinderen niet op bezoek komen.
Denk oprecht dat het goed voor een mens is, niet de hele dag natuurlijk,maar gaming is volgens mij best goed om "bij de tijd" te blijven als je wat ouder bent, ipv de hele dag uit het raam kijken oid ben je toch met je brein bezig, hoe triviaal ook.quote:
Denk 't ook wel.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 10:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Denk oprecht dat het goed voor een mens is, niet de hele dag natuurlijk,maar gaming is volgens mij best goed om "bij de tijd" te blijven als je wat ouder bent, ipv de hele dag uit het raam kijken oid ben je toch met je brein bezig, hoe triviaal ook.
Mijn badge voor vandaagquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |