quote:Op donderdag 26 februari 2015 18:17 schreef KomtTijd... het volgende:
Zijn jullie Koninklijk meervoud of heb je een contactpersoon die We heet?
Of naar haar eigen onzekerheid omdat ze het niet zou kunnen verteren als het andersom zou zijn, dat kan ook nogquote:Op donderdag 26 februari 2015 18:02 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nouja dat dus.
Zij zegt dan kan ze rekening houden met z'n gevoelens, leuk en aardig natuurlijk. Maar ondertussen handelt ze naar zijn onzekerheid, ook niet t beste wat je kanbdoen
Ook natuurlijk. Maarja same story en same issuesquote:Op donderdag 26 februari 2015 18:25 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Of naar haar eigen onzekerheid omdat ze het niet zou kunnen verteren als het andersom zou zijn, dat kan ook nog
Nouja als je samenwoont is het natuurlijk anders.quote:Op donderdag 26 februari 2015 18:29 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Een vriend van me moet sowieso toestemming vragen aan zijn vriendin als er iemand bij hun wil blijven pitten. Alleen noemt hij dat dan 'gezamenlijk overleggen'. In de praktijk bepaalt zij of het ja of nee wordt
Als het een gezamenlijk huis is vind ik het toch wel een ander verhaalquote:Op donderdag 26 februari 2015 18:29 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Een vriend van me moet sowieso toestemming vragen aan zijn vriendin als er iemand bij hun wil blijven pitten. Alleen noemt hij dat dan 'gezamenlijk overleggen'. In de praktijk bepaalt zij of het ja of nee wordt
Waarom?quote:Op donderdag 26 februari 2015 18:30 schreef KomtTijd... het volgende:
Nouja als je net een paar maanden aan het daten bent en een beetje in de overgangsfase zit dat je het een relatie gaat noemen, kan ik me best voorstellen dat het op dat moment een beetje raar is als je chick ineens een vreemde vent over de vloer krijgt.
Waar moet je dan bang voor zijn? Dat ze je bed uit sneakt als je slaapt en bij die ander gaat liggen?quote:Op donderdag 26 februari 2015 18:31 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Als het een gezamenlijk huis is vind ik het toch wel een ander verhaal
Iets met dat die ander wel moet weten/goed vinden als er ineens een ander (evt vreemde) in je huis loopt.quote:Op donderdag 26 februari 2015 18:32 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Waar moet je dan bang voor zijn? Dat ze je bed uit sneakt als je slaapt en bij die ander gaat liggen?
ik nietquote:Op donderdag 26 februari 2015 18:30 schreef KomtTijd... het volgende:
Nouja als je net een paar maanden aan het daten bent en een beetje in de overgangsfase zit dat je het een relatie gaat noemen, kan ik me best voorstellen dat het op dat moment een beetje raar is als je chick ineens een vreemde vent over de vloer krijgt.
Als je verteld dat t een gewone vriend is moet die ander daar toch maar gewoon vanuit gaan?quote:Op donderdag 26 februari 2015 18:33 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Omdat dan misschien nog niet overduidelijk is dat je exclusief van elkaar bent.
dat maakt toch ook niet uit?quote:Op donderdag 26 februari 2015 18:33 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Heeft helemaal niets met bang zijn en vreemdgaan te maken. Wel met privacyquote:Op donderdag 26 februari 2015 18:32 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Waar moet je dan bang voor zijn? Dat ze je bed uit sneakt als je slaapt en bij die ander gaat liggen?
Je bent sowieso nooit exclusief van elkaar. Je bent exclusief van jezelfquote:Op donderdag 26 februari 2015 18:33 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
En verwachtingenquote:Op donderdag 26 februari 2015 18:38 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Heeft helemaal niets met bang zijn en vreemdgaan te maken. Wel met privacy
n autocorrectie op mn foon die dat soort woorden met een hoofdletter laat beginnen en te lui om dat te veranderenquote:Op donderdag 26 februari 2015 18:17 schreef KomtTijd... het volgende:
Zijn jullie Koninklijk meervoud of heb je een contactpersoon die We heet?
er slapen hier regelmatig mensen waar ik niet op voorbereid was. Meestal is een van ons wel semi voorbereid er op, maar ook niet altijdquote:Op donderdag 26 februari 2015 18:41 schreef Cue_ het volgende:
Er zou echt niet zomaar onverwachts iemand in mn huis moeten staan / blijven slapen
Of t moet al zo standaard zijn dat er vaker vrienden over de vloer komen. Maar dat ken ik niet, dus is vreemd voor mij
Ik vind t al vreemd als mensen onverwachts voor mn deur staan
Echt niks voor mijquote:Op donderdag 26 februari 2015 18:45 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
er slapen hier regelmatig mensen waar ik niet op voorbereid was. Meestal is een van ons wel semi voorbereid er op, maar ook niet altijd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |