Ik roep altijd: Excel macro's in combi met trage laptop, jullie schuldquote:Op donderdag 26 februari 2015 11:22 schreef stbabylon het volgende:
Overigens, voor ik commentaar krijg:
[ afbeelding ]
Ik snap er geen reet van eigenlijk,.quote:Op donderdag 26 februari 2015 14:04 schreef Cue_ het volgende:
Oeeh leuk... kennis van vriend van me vraagt of ie bij haar kan blijven pitten een avondje (hij woont in engeland) Zij overlegt het met haar date (paar maanden nu mee aan het daten / relatie).
Zij en ik verschillen daar nogal over van mening
Had geen tijd meer om er ene langer verhaal van te makenquote:Op donderdag 26 februari 2015 15:33 schreef stbabylon het volgende:
Ik snap er geen reet van eigenlijk,.
Wat, jij zou zomaar iemand bij je laten logeren zonder dat even tegen je date te zeggen? Niet dat je toestemming hoeft, maar je kunt het altijd even melden.quote:Op donderdag 26 februari 2015 15:34 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Had geen tijd meer om er ene langer verhaal van te maken
In ieder geval, ik vind dat ik een evt partner/date niet perse op de hoogte hoef te stellen als er een vriend van mij blijft slapen. Zij vind dat dit valt onder open en eerlijk zijn. Dus bespreek je dit.
En zij heeft die vriend/kennis dus gezegd dat het niet door kan gaan, omdat haar date er niet zo blij mee is.
Oh zo ja. Ik zou het wel delen met mijn partner, maar dan wel als mededeling.quote:Op donderdag 26 februari 2015 15:34 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Had geen tijd meer om er ene langer verhaal van te maken
In ieder geval, ik vind dat ik een evt partner/date niet perse op de hoogte hoef te stellen als er een vriend van mij blijft slapen. Zij vind dat dit valt onder open en eerlijk zijn. Dus bespreek je dit.
En zij heeft die vriend/kennis dus gezegd dat het niet door kan gaan, omdat haar date er niet zo blij mee is.
Jah? Tis toch een vriend van mij.quote:Op donderdag 26 februari 2015 15:35 schreef CherryLips het volgende:
Wat, jij zou zomaar iemand bij je laten logeren zonder dat even tegen je date te zeggen? Niet dat je toestemming hoeft, maar je kunt het altijd even melden.
Ben ik met je eens, vind dat zo'n onzin altijd, dat argument.quote:Op donderdag 26 februari 2015 16:14 schreef Cue_ het volgende:
Het wordt dan ook vaak zo'n gevalletje van "ik vertrouw jou wel, maar je vrienden niet"
Ja dus? Dan lijkt mij dat er ook geen probleem is
Ik dacht dat je gewoon helemaal niks zou zeggenquote:Op donderdag 26 februari 2015 15:38 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Jah? Tis toch een vriend van mij.
Als het (in dit voorbeeld) een vrouw was geweest had hij er geen last van gehad.. maar nu het een vent is (die hij niet kent) vind hij het niet leuk.
Kan het gevoel wel begrijpen, maar zou mij niet weerhouden om een vriend te laten blijven slapen.
Zou het ook niet verzwijgen ofzo. Maar als hij het liever niet heeft, tja dat is opzich niet mijn probleem, dan is hij of jaloers/onzeker of hij vertrouwt mij niet.
quote:Op donderdag 26 februari 2015 16:17 schreef Sinceria het volgende:
Ik ben trouwens blij met mijn nieuwe dokter.
Verzwijgen tot aan het grafquote:Op donderdag 26 februari 2015 16:21 schreef CherryLips het volgende:
Ik dacht dat je gewoon helemaal niks zou zeggen
Klinkt een beetje als mijn huisarts. Al schijnt die erg selectief te zijn in naar wie hij wel luistert, een kennis van me vertelde dat ze regelmatig een half uur met hem zit te kletsen over koetjes en kalfjes. Als ik 'm moet hebben lijkt zijn modus operandi te zijn:"Hm, vorige keer had ik 'm binnen 3 minuten weg, kijken of het nu lukt voordat ie op de stoel is gaan zitten!".quote:Op donderdag 26 februari 2015 10:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Moet je die nieuwe huisarts bij ons hebben. M'n moeder was bij hem geweest vanwege hoge bloeddruk, hoog cholesterol en een soort paniekaanvallen met hyperventilatie, goede combinatie enzo, maar hij zei dat ze er niets was en heeft haar weggestuurd, nam haar niet serieus. Is ze later paar keer met spoed opgenomen met een halve rolberoerte en bleken alle waarden te hoog te zijn. Hij heeft niet eens naar d'r hartslag of wat dan ook geluisterd.
Ik was er vorig jaar vanwege een gescheurde spier maar ik had mn broek nog niet aan of hij stond al bij de deur dat ik op moest tyfen. Luisterde totaal niet. Ik moet eigenlijk weer naar de huisarts maar vraag dan naar een ander.
Dat je het mededeelt in het kader van openheid prima, maar 'overleggen' of het überhaupt mag:quote:Op donderdag 26 februari 2015 14:04 schreef Cue_ het volgende:
Oeeh leuk... kennis van vriend van me vraagt of ie bij haar kan blijven pitten een avondje (hij woont in engeland) Zij overlegt het met haar date (paar maanden nu mee aan het daten / relatie).
Zij en ik verschillen daar nogal over van mening
Vertel het mequote:Op donderdag 26 februari 2015 17:49 schreef KomtTijd... het volgende:
Je weet dat je die sneltoets gewoon uit kunt schakelen?
Nouja dat dus.quote:Op donderdag 26 februari 2015 17:05 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat je het mededeelt in het kader van openheid prima, maar 'overleggen' of het überhaupt mag:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |