abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 26 februari 2015 @ 09:57:01 #1
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_150059536
  donderdag 26 februari 2015 @ 09:57:32 #2
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_150059552
HW.. der zat een slotje op
pi_150059564
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2015 09:56 schreef HeatWave het volgende:
Ga...naar...OUD }:| met je ranzige kutverhalen.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_150059567
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2015 09:56 schreef Tally het volgende:

[..]

O nee dat valt op zich mee. De keren dat ik met mijn kinderen geweest ben was het naar de huisartsenpost want er gebeurd altijd wel iets in de avond of weekend :')

Maar kennis maken is nooit weg. Vooral als je een onzekere moeder bent of word :P
De reden dat ik onzeker ben heeft te maken met chronische ziekte, op zich denk ik niet dat ik onzeker zal zijn als moeder.

Heb slechte ervaringen wat betreft serieus genomen worden. }:|
Op dinsdag 1 september 2009 17:55 schreef Graseter het volgende:
Sinceria is de liefste user van FOK!
pi_150059568
quote:
7s.gif Op donderdag 26 februari 2015 09:57 schreef Cue_ het volgende:
Ja, dus?
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_150059580
quote:
7s.gif Op donderdag 26 februari 2015 09:57 schreef Cue_ het volgende:
Ja foei HW, je opmerking telt dus niet. :6
  donderdag 26 februari 2015 @ 09:58:57 #7
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_150059587
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2015 09:58 schreef HeatWave het volgende:

Ja, dus?
Dan kan het zijn dat mensen het niet lezen.. dus doe het nog maar een keer
pi_150059589
Ik heb als 6-jarige eens een schaar in m'n hand gezet. Heb nu nog een hekel aan grote scharen met een oranje handgreep. Volgens mij ook de enige keer dat ik mezelf heb verminkt, meteen afgeleerd :') En m'n ouders hadden er een pleister op gedaan en me naar school gestuurd en toen hebben ze me naar huis gestuurd omdat m'n halve hand paars was :') En bij de huisarts heb ik de hele praktijk bij elkaar lopen gillen bij het hechten dus heeft ie het gelijmd en heb ik nu een retestoer litteken O+
Tap tap tap
pi_150059601
quote:
7s.gif Op donderdag 26 februari 2015 09:58 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Dan kan het zijn dat mensen het niet lezen.. dus doe het nog maar een keer
Oh ze hebben het wel gelezen......
Get woke, go broke!
  donderdag 26 februari 2015 @ 09:59:42 #10
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_150059608
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2015 09:59 schreef HeatWave het volgende:

Oh ze hebben het wel gelezen......
Blijkbaar
pi_150059639
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2015 09:58 schreef Sinceria het volgende:

[..]

De reden dat ik onzeker ben heeft te maken met chronische ziekte, op zich denk ik niet dat ik onzeker zal zijn als moeder.

Moet je die nieuwe huisarts bij ons hebben. M'n moeder was bij hem geweest vanwege hoge bloeddruk, hoog cholesterol en een soort paniekaanvallen met hyperventilatie, goede combinatie enzo, maar hij zei dat ze er niets was en heeft haar weggestuurd, nam haar niet serieus. Is ze later paar keer met spoed opgenomen met een halve rolberoerte en bleken alle waarden te hoog te zijn. Hij heeft niet eens naar d'r hartslag of wat dan ook geluisterd.
Ik was er vorig jaar vanwege een gescheurde spier maar ik had mn broek nog niet aan of hij stond al bij de deur dat ik op moest tyfen. Luisterde totaal niet. Ik moet eigenlijk weer naar de huisarts maar vraag dan naar een ander.
Tap tap tap
pi_150059686
quote:

[..]

Ik zeg ook niet dat je onzeker bent of word hoor :)
Bij je eerste weet je nooit of het er allemaal bij hoort. ;)

Ik hoop dat deze huisarts je wel serieus neemt ;)
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_150059716
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2015 10:00 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Moet je die nieuwe huisarts bij ons hebben. M'n moeder was bij hem geweest vanwege hoge bloeddruk, hoog cholesterol en een soort paniekaanvallen met hyperventilatie, goede combinatie enzo, maar hij zei dat ze er niets was en heeft haar weggestuurd, nam haar niet serieus. Is ze later paar keer met spoed opgenomen met een halve rolberoerte en bleken alle waarden te hoog te zijn. Hij heeft niet eens naar d'r hartslag of wat dan ook geluisterd.
Ik was er vorig jaar vanwege een gescheurde spier maar ik had mn broek nog niet aan of hij stond al bij de deur dat ik op moest tyfen. Luisterde totaal niet. Ik moet eigenlijk weer naar de huisarts maar vraag dan naar een ander.
Mja ik heb de aflopen jaren ook niet zulke goede verhalen over de huisartsen van mijn familie. Ik moet even afkloppen dat de mijne tot nu toe echt een schat van een vrouw is en me zeker serieus neemt bij alles wat ik zeg.

Maar je moet denken aan met spoed naar het ziekenhuis gestuurd worden want kanker (mijn tante) en dat bleek achteraf helemaal niet te zijn maar wel een operatie nodig.
En mijn andere tante die niet naar het ziekenhuis werd gestuurd of er werd gezegd dat er niets aan de hand was en daardoor 4 keer in coma raakte.
pi_150059742
quote:

En toch zwanger :o
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_150059757
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2015 10:05 schreef Barbusse het volgende:

[..]

badum-tsj.....
Get woke, go broke!
pi_150059758
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2015 09:41 schreef Sinceria het volgende:

[..]

Er is absoluut een issue (en nee, die heeft niks te maken met de afschaffing van de studentenlening }:| ). Ik kan me er ongelooflijk kwaad om maken en als ik niet zwanger was geweest had ik vannacht ook in het Maagdenhuis geslapen.
Ik zat net ff te lezen. Ze willen dat de studentenraad daadwerkelijk door studenten benoemd wordt. Volgens mij helemaal niet zo'n gek idee, dus dat die raad van bestuur daar zo moeilijk over doet is een redelijk bewijs van de legitimiteit van de actie.
pi_150059792
Geen idee wat ze allemaal willen, wel gewoon een soort van goed dat ze ipv alleen maar janken ook daadwerkelijk iets ondernemen.

Al was die gast die ik vanochtend op het nieuws zag niet echt een geweldig boegbeeld :'). Zo'n mongliode theedoek om zijn nek uiteraard en maar beetje vaag lullen. "Ja, uh, we willen wel pratuh, maar ze wouden niet, dus dan dit maar" :').
Get woke, go broke!
pi_150059815
quote:

[..]

Ja, dat soort klote geintjes heb ik dus ook regelmatig mogen meemaken tot bleek dat ik toch ''echt en aantoonbaar'' ziek was. Vervelend voor je moeder en jij zeg!
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2015 10:02 schreef Tally het volgende:

[..]

Ik zeg ook niet dat je onzeker bent of word hoor :)
Bij je eerste weet je nooit of het er allemaal bij hoort. ;)

Ik hoop dat deze huisarts je wel serieus neemt ;)
Ik hoop het ook, vandaar eerst een kennismakingsgesprek waarbij ik eerlijk ga zijn over wat mijn verwachtingen zijn en hoe ik hoop dat de samenwerking kan verlopen. Voelt dat niet goed, dan zoek ik een ander.
pi_150059831
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2015 10:05 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Overwoog nog om er iets anders van te maken maar ik schatte jullie niveau hoger in.

Verkeerd gedacht dus. :)
pi_150059884
quote:
14s.gif Op donderdag 26 februari 2015 10:06 schreef KomtTijd... het volgende:

[..]

Ik zat net ff te lezen. Ze willen dat de studentenraad daadwerkelijk door studenten benoemd wordt. Volgens mij helemaal niet zo'n gek idee, dus dat die raad van bestuur daar zo moeilijk over doet is een redelijk bewijs van de legitimiteit van de actie.
Ik heb 2 jaar terug bij een internationale studenteconferentie die voor veel prestige zorgde voor de UvA persoonlijk contact mogen hebben met die Dymphy de Jong. Ik was namelijk de enige geleselecteerde Nederlandse studente. Ik kan je vertellen dat ze toen een hoop dingen geflikt heeft die gewoon niet door de beugel konden, maar er is geen plek waar je daar een klacht over in kon dienen.

Gewoon een soort eigen staatje, wat ze daar hebben.
pi_150059896
quote:
6s.gif Op donderdag 26 februari 2015 10:10 schreef Sinceria het volgende:

[..]

Overwoog nog om er iets anders van te maken maar ik schatte jullie niveau hoger in.

Wie immer.
pi_150059912
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2015 10:12 schreef Sinceria het volgende:

[..]

Ik heb 2 jaar terug bij een internationale studenteconferentie die voor veel prestige zorgde voor de UvA persoonlijk contact mogen hebben met die Dymphy de Jong. Ik was namelijk de enige geleselecteerde Nederlandse studente. Ik kan je vertellen dat ze toen een hoop dingen geflikt heeft die gewoon niet door de beugel konden, maar er is geen plek waar je daar een klacht over in kon dienen.

Gewoon een soort eigen staatje, wat ze daar hebben.
tja dat maakt de eis niet minder legitiem natuurlijk

Oh sorry ik begreep je verkeerd ;(
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_150059948
quote:
1s.gif Op donderdag 26 februari 2015 10:13 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

tja dat maakt de eis niet minder legitiem natuurlijk
Nee, dat maakt hun eis juist heel erg legitiem! :D Het is toch niet de bedoeling dat je op een universiteit een soort van dictatuur hebt! :D
pi_150059968
Zie edit :P
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_150060013
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2015 10:15 schreef rhubarbje het volgende:
Zie edit :P
Oke, ik dacht al. :P
pi_150060014
quote:
6s.gif Op donderdag 26 februari 2015 10:10 schreef Sinceria het volgende:

[..]

Ik dacht, ik hou me in :') :@
Tap tap tap
pi_150060027
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2015 10:04 schreef Tally het volgende:

[..]

Mja ik heb de aflopen jaren ook niet zulke goede verhalen over de huisartsen van mijn familie. Ik moet even afkloppen dat de mijne tot nu toe echt een schat van een vrouw is en me zeker serieus neemt bij alles wat ik zeg.

Maar je moet denken aan met spoed naar het ziekenhuis gestuurd worden want kanker (mijn tante) en dat bleek achteraf helemaal niet te zijn maar wel een operatie nodig.
En mijn andere tante die niet naar het ziekenhuis werd gestuurd of er werd gezegd dat er niets aan de hand was en daardoor 4 keer in coma raakte.
Tante van me kreeg telefonisch te horen dat ze kanker had en dat ze pas over ruim een week terechtkon. Bleek uiteindelijk vals alarm te zijn maar het was niet bepaald netjes gegaan :{
Tap tap tap
pi_150060121
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2015 10:18 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Tante van me kreeg telefonisch te horen dat ze kanker had en dat ze pas over ruim een week terechtkon. Bleek uiteindelijk vals alarm te zijn maar het was niet bepaald netjes gegaan :{
Mijn man werd (een week voor onze bruiloft) doorgestuurd naar het ziekenhuis want hij had kanker in zijn rug. Achteraf bleek het een knobbel te zijn die wel weg moest maar een goedaardig gezwel.

Mijn tante kreeg te horen dat ze baarmoederkanker had terwijl de arts haar niet eens gezien had, alleen luisterde, binnen een week lag die voor een baarmoederverwijdering op de operatietafel. En ze moest wel geopereerd worden. Maar niet omdat ze baarmoederkanker had maar vleesbomen :')
pi_150060208
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2015 10:18 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Wait, what?
pi_150060278
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2015 10:25 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Wait, what?
Dat vertel je toch niet telefonisch als iemand alleen thuis is of ligt dat aan mij?
Tap tap tap
pi_150060802
"Hoi u heeft nog een week te leven. Zal ik een afspraak voor u maken voor volgende week donderdag?"
pi_150060853
Ik bel een klant maar ik kom gewoon niet door het keuzemenu heen :')
Zal vast aan mijn telefoon liggen maar toch is het klote :(
pi_150061218
Ziek.
For great justice!
pi_150061255
quote:
8s.gif Op donderdag 26 februari 2015 11:07 schreef Q. het volgende:
Ziek.
Dus? Als je kan FOK!ken kan je ook thuiswerken :P.
Get woke, go broke!
pi_150061499
quote:
Ziek.
In je hoofd!
Tap tap tap
pi_150061558
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2015 11:09 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Dus? Als je kan FOK!ken kan je ook thuiswerken :P.
Of je nou ziek bent, of werkt, zodra je gaat FOK!ken verzet je toch geen werk ;)
pi_150061570
Overigens, voor ik commentaar krijg:

pi_150061835
quote:
99s.gif Op donderdag 26 februari 2015 11:21 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Of je nou ziek bent, of werkt, zodra je gaat FOK!ken verzet je toch geen werk ;)
Ook weer zo, maar je hoeft je ook weer niet ziek te melden dan :P.
Get woke, go broke!
  donderdag 26 februari 2015 @ 11:35:36 #39
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_150061943
Als ik ziek ben fok ik vaak minder dan op m'n werk :')
pi_150062021
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2015 11:31 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ook weer zo, maar je hoeft je ook weer niet ziek te melden dan :P.
Ik moet met werken toch iets beter opletten dan met fokken :P
Tap tap tap
pi_150062209
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2015 11:38 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Ik moet met werken toch iets beter opletten dan met fokken :P
Ja ok, maar denk dat ik veel best kan doen met griep oid. Of ik er zin in heb is een tweede :P.
Get woke, go broke!
pi_150062244
quote:
Ziek.
Join the club :{
A mind with a heart of it's own
pi_150062416
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2015 11:44 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ja ok, maar denk dat ik veel best kan doen met griep oid. Of ik er zin in heb is een tweede :P.
Ik moet vaak ook wel door, maar het gaat een stuk trager :P
Tap tap tap
pi_150062456
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2015 11:51 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Ik moet vaak ook wel door, maar het gaat een stuk trager :P
Als ik ziek ben ben ik ziek hoor ;). Maar soms als ik bijv iets aan mijn maag heb, waardoor ik dus regelmatig moet overgeven oid kan ik best tussendoor thuis iets doen.

Wel zo handig voor jezelf ook soms, scheelt aan backlog als je terug bent.
Get woke, go broke!
pi_150062530
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2015 11:52 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Als ik ziek ben ben ik ziek hoor ;). Maar soms als ik bijv iets aan mijn maag heb, waardoor ik dus regelmatig moet overgeven oid kan ik best tussendoor thuis iets doen.

Als ik ziek ben dan heb ik meestal buikloop, dan werk ik tussendoor gewoon door ja. Soms moet je rennen :')
Tap tap tap
pi_150062710
Ik heb snel problemen met mijn maag of darmen. Zo weet ik dat ik op zondagavond de hele avond staat of zit op de wc nadat ik chinees heb gegeten bij mijn schoonouders. Of een avondje sta te kotsen als ik patat/friet ga halen bij de snackbar :')
pi_150063124
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2015 11:52 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ik heb normaal al nauwelijks een idee waar ik mee bezig ben en nu al helemaal niet. :')
For great justice!
pi_150063160
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2015 11:54 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Als ik ziek ben dan heb ik meestal buikloop, dan werk ik tussendoor gewoon door ja. Soms moet je rennen :')
Dan werk ik wel thuis, zeker met onze nieuwe wc-schoonmaak-turk, die doet er drie kwartier over om drie wc's schoon te maken. En door de verbouwing in het gebouw moet je 2 verdiepingen lopen voor de volgende plee. :')
For great justice!
pi_150063399
quote:
1s.gif Op donderdag 26 februari 2015 12:00 schreef Tally het volgende:
Ik heb snel problemen met mijn maag of darmen. Zo weet ik dat ik op zondagavond de hele avond staat of zit op de wc nadat ik chinees heb gegeten bij mijn schoonouders. Of een avondje sta te kotsen als ik patat/friet ga halen bij de snackbar :')
http://www.vumc.nl/onderz(...)-poeptransplantatie/
pi_150064129
quote:
1s.gif Op donderdag 26 februari 2015 12:00 schreef Tally het volgende:
Je kunt helemaal niets buiten de deur eten? Of alleen geen fast food?

Wat eet je thuis dan wat je wel binnen kunt houden?
  donderdag 26 februari 2015 @ 12:54:44 #51
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_150064430
quote:
99s.gif Op donderdag 26 februari 2015 11:22 schreef stbabylon het volgende:
Overigens, voor ik commentaar krijg:

[ afbeelding ]
Ik roep altijd: Excel macro's in combi met trage laptop, jullie schuld :)
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  donderdag 26 februari 2015 @ 14:04:30 #52
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_150066708
Oeeh leuk... kennis van vriend van me vraagt of ie bij haar kan blijven pitten een avondje (hij woont in engeland) Zij overlegt het met haar date (paar maanden nu mee aan het daten / relatie).

Zij en ik verschillen daar nogal over van mening :+
  donderdag 26 februari 2015 @ 14:05:56 #53
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_150066758
Al komt dat misschien doordat ik al eeuwen vrijgezel ben :')
pi_150069900
We zijn er stil van.
Tap tap tap
pi_150070026
quote:
7s.gif Op donderdag 26 februari 2015 14:04 schreef Cue_ het volgende:
Oeeh leuk... kennis van vriend van me vraagt of ie bij haar kan blijven pitten een avondje (hij woont in engeland) Zij overlegt het met haar date (paar maanden nu mee aan het daten / relatie).

Ik snap er geen reet van eigenlijk,.
  donderdag 26 februari 2015 @ 15:34:48 #56
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_150070079
quote:
99s.gif Op donderdag 26 februari 2015 15:33 schreef stbabylon het volgende:

Ik snap er geen reet van eigenlijk,.
Had geen tijd meer om er ene langer verhaal van te maken :')

In ieder geval, ik vind dat ik een evt partner/date niet perse op de hoogte hoef te stellen als er een vriend van mij blijft slapen. Zij vind dat dit valt onder open en eerlijk zijn. Dus bespreek je dit.

En zij heeft die vriend/kennis dus gezegd dat het niet door kan gaan, omdat haar date er niet zo blij mee is.
pi_150070117
quote:
7s.gif Op donderdag 26 februari 2015 15:34 schreef Cue_ het volgende:

[..]

In ieder geval, ik vind dat ik een evt partner/date niet perse op de hoogte hoef te stellen als er een vriend van mij blijft slapen. Zij vind dat dit valt onder open en eerlijk zijn. Dus bespreek je dit.

En zij heeft die vriend/kennis dus gezegd dat het niet door kan gaan, omdat haar date er niet zo blij mee is.
Wat, jij zou zomaar iemand bij je laten logeren zonder dat even tegen je date te zeggen? Niet dat je toestemming hoeft, maar je kunt het altijd even melden.
Tap tap tap
pi_150070119
quote:
7s.gif Op donderdag 26 februari 2015 15:34 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Oh zo ja. Ik zou het wel delen met mijn partner, maar dan wel als mededeling.
  donderdag 26 februari 2015 @ 15:38:11 #59
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_150070241
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2015 15:35 schreef CherryLips het volgende:

Wat, jij zou zomaar iemand bij je laten logeren zonder dat even tegen je date te zeggen? Niet dat je toestemming hoeft, maar je kunt het altijd even melden.
Jah? Tis toch een vriend van mij.
Als het (in dit voorbeeld) een vrouw was geweest had hij er geen last van gehad.. maar nu het een vent is (die hij niet kent) vind hij het niet leuk.

Kan het gevoel wel begrijpen, maar zou mij niet weerhouden om een vriend te laten blijven slapen.

Zou het ook niet verzwijgen ofzo. Maar als hij het liever niet heeft, tja dat is opzich niet mijn probleem, dan is hij of jaloers/onzeker of hij vertrouwt mij niet.
pi_150071794
Als het nog pril is kan ik me wel enigszins voorstellen dat het misschien reden tot onzekerheid is. Maar aan de andere kant: WTF vrienden kunnen toch normaal met elkaar omgaan ongeacht of het mannetjes of vrouwtjes zijn?
  donderdag 26 februari 2015 @ 16:14:30 #61
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_150071910
Het wordt dan ook vaak zo'n gevalletje van "ik vertrouw jou wel, maar je vrienden niet"
Ja dus? Dan lijkt mij dat er ook geen probleem is :+
  donderdag 26 februari 2015 @ 16:14:55 #62
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_150071928
Ach misschien wordt ik wel een heel zwak schaap als ik een vriendje heb en doe ik alles voor hem en laat ik m'n vrienden achter om voor altijd en eeuwig bij m'n parter te zijn O+ O+
pi_150071954
quote:
7s.gif Op donderdag 26 februari 2015 16:14 schreef Cue_ het volgende:
Het wordt dan ook vaak zo'n gevalletje van "ik vertrouw jou wel, maar je vrienden niet"
Ja dus? Dan lijkt mij dat er ook geen probleem is :+
Ben ik met je eens, vind dat zo'n onzin altijd, dat argument.
pi_150072092
Ik ben trouwens blij met mijn nieuwe dokter. *O*
pi_150072341
quote:
7s.gif Op donderdag 26 februari 2015 15:38 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Jah? Tis toch een vriend van mij.
Als het (in dit voorbeeld) een vrouw was geweest had hij er geen last van gehad.. maar nu het een vent is (die hij niet kent) vind hij het niet leuk.

Kan het gevoel wel begrijpen, maar zou mij niet weerhouden om een vriend te laten blijven slapen.

Zou het ook niet verzwijgen ofzo. Maar als hij het liever niet heeft, tja dat is opzich niet mijn probleem, dan is hij of jaloers/onzeker of hij vertrouwt mij niet.
Ik dacht dat je gewoon helemaal niks zou zeggen :P
Tap tap tap
pi_150072377
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2015 16:17 schreef Sinceria het volgende:
Ik ben trouwens blij met mijn nieuwe dokter. *O*
*O*
Maar is je nieuwe dokter ook blij met jou? :P
Tap tap tap
  donderdag 26 februari 2015 @ 16:24:35 #67
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_150072524
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2015 16:21 schreef CherryLips het volgende:

Ik dacht dat je gewoon helemaal niks zou zeggen :P
Verzwijgen tot aan het graf O+
pi_150074418
quote:

[..]

Klinkt een beetje als mijn huisarts. Al schijnt die erg selectief te zijn in naar wie hij wel luistert, een kennis van me vertelde dat ze regelmatig een half uur met hem zit te kletsen over koetjes en kalfjes. Als ik 'm moet hebben lijkt zijn modus operandi te zijn:"Hm, vorige keer had ik 'm binnen 3 minuten weg, kijken of het nu lukt voordat ie op de stoel is gaan zitten!".
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_150074520
quote:
7s.gif Op donderdag 26 februari 2015 14:04 schreef Cue_ het volgende:

Dat je het mededeelt in het kader van openheid prima, maar 'overleggen' of het überhaupt mag: :')
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_150076106
Het is verbazingwekkend en verontrustend hoe vaak ik shift+ctrl indruk tijdens het typen. Schijtziek word je ervan.
Tap tap tap
pi_150076135
Je weet dat je die sneltoets gewoon uit kunt schakelen?
pi_150076154
Sowieso wie dat ooit bedacht heeft dat dat een handige toetsencombinatie is om je complete toetsenbordlayout om te gooien... :')
pi_150076344
quote:
14s.gif Op donderdag 26 februari 2015 17:49 schreef KomtTijd... het volgende:
Je weet dat je die sneltoets gewoon uit kunt schakelen?
Vertel het me :o
Tap tap tap
  donderdag 26 februari 2015 @ 18:02:01 #74
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_150076591
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2015 17:05 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Dat je het mededeelt in het kader van openheid prima, maar 'overleggen' of het überhaupt mag: :')
Nouja dat dus.
Zij zegt dan kan ze rekening houden met z'n gevoelens, leuk en aardig natuurlijk. Maar ondertussen handelt ze naar zijn onzekerheid, ook niet t beste wat je kanbdoen
pi_150076705
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2015 17:55 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Vertel het me :o
Ja weet ik veel, ergens bij taalinstellingen of zo?
pi_150076816
Hier hetzelfde, ik zou t mn vriend mededelen, niet overleggen maar dat hij t weet vind ik niks meer dan normaal anders lijkt het alsof ik t verzwijg en er meer zou zijn.

Net als ik t geen probleem vind dat mijn vriend bij een vriendin van hem blijft overnachten of een vriendin van hem bij hem maar zou t wel fijn vinden dat ik t weet en niet achteraf hoor. Maar dat zou bij ons sowieso raar zijn want We weten doorgaans gewoon wel van elkaar wat We aan het doen zijn, dus dan zouden We elkaar toch appen van 'lekker drankje gedaan en X blijft hier logeren' ofzo
pi_150077170
Zijn jullie Koninklijk meervoud of heb je een contactpersoon die We heet? :7
  donderdag 26 februari 2015 @ 18:25:30 #78
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_150077473
quote:
14s.gif Op donderdag 26 februari 2015 18:17 schreef KomtTijd... het volgende:
:D.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_150077496
quote:
1s.gif Op donderdag 26 februari 2015 18:02 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Nouja dat dus.
Zij zegt dan kan ze rekening houden met z'n gevoelens, leuk en aardig natuurlijk. Maar ondertussen handelt ze naar zijn onzekerheid, ook niet t beste wat je kanbdoen
Of naar haar eigen onzekerheid omdat ze het niet zou kunnen verteren als het andersom zou zijn, dat kan ook nog :P
  donderdag 26 februari 2015 @ 18:25:58 #80
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_150077497
Ze is verder... Dan moet je dat benadrukken he!
  donderdag 26 februari 2015 @ 18:26:27 #81
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_150077515
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2015 18:25 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Of naar haar eigen onzekerheid omdat ze het niet zou kunnen verteren als het andersom zou zijn, dat kan ook nog :P
Ook natuurlijk. Maarja same story en same issues :P

Zolang ze er beiden blij mee zijn geen probleem natuurlijk
pi_150077608
Een vriend van me moet sowieso toestemming vragen aan zijn vriendin als er iemand bij hun wil blijven pitten. Alleen noemt hij dat dan 'gezamenlijk overleggen'. In de praktijk bepaalt zij of het ja of nee wordt :+
pi_150077629
Joh ik overleg dat soort dingen niet eens met mijn vriend, laat staan met een date
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  donderdag 26 februari 2015 @ 18:30:28 #84
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_150077652
quote:
9s.gif Op donderdag 26 februari 2015 18:29 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Een vriend van me moet sowieso toestemming vragen aan zijn vriendin als er iemand bij hun wil blijven pitten. Alleen noemt hij dat dan 'gezamenlijk overleggen'. In de praktijk bepaalt zij of het ja of nee wordt :+
Nouja als je samenwoont is het natuurlijk anders.
Al is "zij bepaald hoe dan ook" wel relaxed voor haar :P
pi_150077656
Nouja als je net een paar maanden aan het daten bent en een beetje in de overgangsfase zit dat je het een relatie gaat noemen, kan ik me best voorstellen dat het op dat moment een beetje raar is als je chick ineens een vreemde vent over de vloer krijgt.
pi_150077673
quote:
9s.gif Op donderdag 26 februari 2015 18:29 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Als het een gezamenlijk huis is vind ik het toch wel een ander verhaal :)
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
  donderdag 26 februari 2015 @ 18:31:42 #87
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_150077696
quote:
14s.gif Op donderdag 26 februari 2015 18:30 schreef KomtTijd... het volgende:
Nouja als je net een paar maanden aan het daten bent en een beetje in de overgangsfase zit dat je het een relatie gaat noemen, kan ik me best voorstellen dat het op dat moment een beetje raar is als je chick ineens een vreemde vent over de vloer krijgt.
Waarom?
pi_150077712
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2015 18:31 schreef MissMSX het volgende:

[..]

Als het een gezamenlijk huis is vind ik het toch wel een ander verhaal :)
Waar moet je dan bang voor zijn? Dat ze je bed uit sneakt als je slaapt en bij die ander gaat liggen? :D
  donderdag 26 februari 2015 @ 18:32:58 #89
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_150077738
quote:
14s.gif Op donderdag 26 februari 2015 18:32 schreef KomtTijd... het volgende:

[..]

Waar moet je dan bang voor zijn? Dat ze je bed uit sneakt als je slaapt en bij die ander gaat liggen? :D
Iets met dat die ander wel moet weten/goed vinden als er ineens een ander (evt vreemde) in je huis loopt.
pi_150077781
quote:
1s.gif Op donderdag 26 februari 2015 18:31 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Waarom?
Omdat dan misschien nog niet overduidelijk is dat je exclusief van elkaar bent.
pi_150077803
quote:
14s.gif Op donderdag 26 februari 2015 18:30 schreef KomtTijd... het volgende:
ik niet
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  donderdag 26 februari 2015 @ 18:34:42 #92
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_150077808
quote:
14s.gif Op donderdag 26 februari 2015 18:33 schreef KomtTijd... het volgende:

[..]

Als je verteld dat t een gewone vriend is moet die ander daar toch maar gewoon vanuit gaan?
Als je wikt vreemdgaan kan dat ook op andere momenten
pi_150077842
quote:

[..]

dat maakt toch ook niet uit?
Ik bedoel, als je het nog niet bent dan ben je het nog niet. Ongeacht de gast
en als je het wel bent Kun je er toch gewoon van op aan dat er niks gebeurd?
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_150077945
quote:
14s.gif Op donderdag 26 februari 2015 18:32 schreef KomtTijd... het volgende:

[..]

Heeft helemaal niets met bang zijn en vreemdgaan te maken. Wel met privacy :)
50.000 O+
pi_150077974
quote:

[..]

Je bent sowieso nooit exclusief van elkaar. Je bent exclusief van jezelf :)
50.000 O+
pi_150077999
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2015 18:38 schreef MissMSX het volgende:

[..]

Heeft helemaal niets met bang zijn en vreemdgaan te maken. Wel met privacy :)
En verwachtingen :)
50.000 O+
pi_150078058
quote:
14s.gif Op donderdag 26 februari 2015 18:17 schreef KomtTijd... het volgende:
n autocorrectie op mn foon die dat soort woorden met een hoofdletter laat beginnen en te lui om dat te veranderen :')
  donderdag 26 februari 2015 @ 18:41:47 #98
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_150078064
Er zou echt niet zomaar onverwachts iemand in mn huis moeten staan / blijven slapen :')

Of t moet al zo standaard zijn dat er vaker vrienden over de vloer komen. Maar dat ken ik niet, dus is vreemd voor mij :+

Ik vind t al vreemd als mensen onverwachts voor mn deur staan :')
pi_150078195
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2015 18:41 schreef Cue_ het volgende:
Er zou echt niet zomaar onverwachts iemand in mn huis moeten staan / blijven slapen :')

Of t moet al zo standaard zijn dat er vaker vrienden over de vloer komen. Maar dat ken ik niet, dus is vreemd voor mij :+

Ik vind t al vreemd als mensen onverwachts voor mn deur staan :')
er slapen hier regelmatig mensen waar ik niet op voorbereid was. Meestal is een van ons wel semi voorbereid er op, maar ook niet altijd
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_150078230
quote:
1s.gif Op donderdag 26 februari 2015 18:45 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

er slapen hier regelmatig mensen waar ik niet op voorbereid was. Meestal is een van ons wel semi voorbereid er op, maar ook niet altijd
Echt niks voor mij :D
50.000 O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')