Ik dacht, ik hou me inquote:Op donderdag 26 februari 2015 10:10 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Overwoog nog om er iets anders van te maken maar ik schatte jullie niveau hoger in.
Verkeerd gedacht dus.
Tante van me kreeg telefonisch te horen dat ze kanker had en dat ze pas over ruim een week terechtkon. Bleek uiteindelijk vals alarm te zijn maar het was niet bepaald netjes gegaanquote:Op donderdag 26 februari 2015 10:04 schreef Tally het volgende:
[..]
Mja ik heb de aflopen jaren ook niet zulke goede verhalen over de huisartsen van mijn familie. Ik moet even afkloppen dat de mijne tot nu toe echt een schat van een vrouw is en me zeker serieus neemt bij alles wat ik zeg.
Maar je moet denken aan met spoed naar het ziekenhuis gestuurd worden want kanker (mijn tante) en dat bleek achteraf helemaal niet te zijn maar wel een operatie nodig.
En mijn andere tante die niet naar het ziekenhuis werd gestuurd of er werd gezegd dat er niets aan de hand was en daardoor 4 keer in coma raakte.
Mijn man werd (een week voor onze bruiloft) doorgestuurd naar het ziekenhuis want hij had kanker in zijn rug. Achteraf bleek het een knobbel te zijn die wel weg moest maar een goedaardig gezwel.quote:Op donderdag 26 februari 2015 10:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Tante van me kreeg telefonisch te horen dat ze kanker had en dat ze pas over ruim een week terechtkon. Bleek uiteindelijk vals alarm te zijn maar het was niet bepaald netjes gegaan
Wait, what?quote:Op donderdag 26 februari 2015 10:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Tante van me kreeg telefonisch te horen dat ze kanker had en dat ze pas over ruim een week terechtkon. Bleek uiteindelijk vals alarm te zijn maar het was niet bepaald netjes gegaan
Dat vertel je toch niet telefonisch als iemand alleen thuis is of ligt dat aan mij?quote:
Dus? Als je kan FOK!ken kan je ook thuiswerkenquote:
Of je nou ziek bent, of werkt, zodra je gaat FOK!ken verzet je toch geen werkquote:Op donderdag 26 februari 2015 11:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dus? Als je kan FOK!ken kan je ook thuiswerken.
Ook weer zo, maar je hoeft je ook weer niet ziek te melden danquote:Op donderdag 26 februari 2015 11:21 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Of je nou ziek bent, of werkt, zodra je gaat FOK!ken verzet je toch geen werk
Ik moet met werken toch iets beter opletten dan met fokkenquote:Op donderdag 26 februari 2015 11:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ook weer zo, maar je hoeft je ook weer niet ziek te melden dan.
Ja ok, maar denk dat ik veel best kan doen met griep oid. Of ik er zin in heb is een tweedequote:Op donderdag 26 februari 2015 11:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik moet met werken toch iets beter opletten dan met fokken
Ik moet vaak ook wel door, maar het gaat een stuk tragerquote:Op donderdag 26 februari 2015 11:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja ok, maar denk dat ik veel best kan doen met griep oid. Of ik er zin in heb is een tweede.
Als ik ziek ben ben ik ziek hoorquote:Op donderdag 26 februari 2015 11:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik moet vaak ook wel door, maar het gaat een stuk trager
Als ik ziek ben dan heb ik meestal buikloop, dan werk ik tussendoor gewoon door ja. Soms moet je rennenquote:Op donderdag 26 februari 2015 11:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als ik ziek ben ben ik ziek hoor. Maar soms als ik bijv iets aan mijn maag heb, waardoor ik dus regelmatig moet overgeven oid kan ik best tussendoor thuis iets doen.
Wel zo handig voor jezelf ook soms, scheelt aan backlog als je terug bent.
Ik heb normaal al nauwelijks een idee waar ik mee bezig ben en nu al helemaal niet.quote:Op donderdag 26 februari 2015 11:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als ik ziek ben ben ik ziek hoor. Maar soms als ik bijv iets aan mijn maag heb, waardoor ik dus regelmatig moet overgeven oid kan ik best tussendoor thuis iets doen.
Wel zo handig voor jezelf ook soms, scheelt aan backlog als je terug bent.
Dan werk ik wel thuis, zeker met onze nieuwe wc-schoonmaak-turk, die doet er drie kwartier over om drie wc's schoon te maken. En door de verbouwing in het gebouw moet je 2 verdiepingen lopen voor de volgende plee.quote:Op donderdag 26 februari 2015 11:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als ik ziek ben dan heb ik meestal buikloop, dan werk ik tussendoor gewoon door ja. Soms moet je rennen
http://www.vumc.nl/onderz(...)-poeptransplantatie/quote:Op donderdag 26 februari 2015 12:00 schreef Tally het volgende:
Ik heb snel problemen met mijn maag of darmen. Zo weet ik dat ik op zondagavond de hele avond staat of zit op de wc nadat ik chinees heb gegeten bij mijn schoonouders. Of een avondje sta te kotsen als ik patat/friet ga halen bij de snackbar
Je kunt helemaal niets buiten de deur eten? Of alleen geen fast food?quote:Op donderdag 26 februari 2015 12:00 schreef Tally het volgende:
Ik heb snel problemen met mijn maag of darmen. Zo weet ik dat ik op zondagavond de hele avond staat of zit op de wc nadat ik chinees heb gegeten bij mijn schoonouders. Of een avondje sta te kotsen als ik patat/friet ga halen bij de snackbar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |