En dan heeft het niet nog ergens een keer een voeding nodig?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 09:02 schreef Tally het volgende:
[..]
Of je hebt zoveel geluk als mn zwagerdat kind sliep meteen door. Moesten zelf de wekker zetten. En nu gaat het om 20:00 naar bed en word het om 7:00 wakker gemaakt want werken. Kind is in oktober geboren
Als je om zes uur 's avonds naar bed gaat is 5 uur 's ochtends wakker worden uitslapenquote:Op vrijdag 27 februari 2015 09:02 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ik had geen idee van tevoren, maar Airwin zei dat laastst al tegen me. Ik dacht nog te kunnen uitslapen tot baby er was, maar nee hoor.
Ook zoiets, waarom zou ik als bejaarde niet gewoon de zolderkamerautist kunnen uithangen, gewoon chillen op de FOK!s met mijn rollatormatties vanuit Avondroodquote:Op vrijdag 27 februari 2015 09:30 schreef motorbloempje het volgende:
Wacht maar, straks zit je alleen in huize avondrood stb! met je doorzitplekken en gorgelende buurvrouw wiens kinderen wél een keer in de maand een uurtje op bezoek komen! Zal jij haar dan even benijden!
I like where this is going.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 09:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ook zoiets, waarom zou ik als bejaarde niet gewoon de zolderkamerautist kunnen uithangen, gewoon chillen op de FOK!s met mijn rollatormatties vanuit Avondrood.
FOK!-Jurassic-meetings etc.
Als je er over nadenkt, er zijn nu al "jonge" FOK!kers die zo'n beetje hun hele sociale leven online hebben. Nou moet ik daar nu nog niet aan denken, ik kom nog wel eens buiten. Maar ik denk dat ik prima kan leven met een PC en een internetverbinding vanuit het bejaardentehuis eigenlijkquote:
Af en toe een meet, af en toe was afspreken om een of ander apparaat van iemand over te nemen, af en toe naar het postkantoor waggelen om een pakketje op te halen...quote:Op vrijdag 27 februari 2015 09:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als je er over nadenkt, er zijn nu al "jonge" FOK!kers die zo'n beetje hun hele sociale leven online hebben. Nou moet ik daar nu nog niet aan denken, ik kom nog wel eens buiten. Maar ik denk dat ik prima kan leven met een PC en een internetverbinding vanuit het bejaardentehuis eigenlijk.
Precies, en je SCkliek kan je soms helpen met boodschappen doen ofzo, niemand van onze generatie hoeft nog alleen weg te kwijnen achter de geraniums, we zijn "opgegroeid" met het internet, er zal wel wat, maar nou ook weer niets wereldschokkends veranderen de aankomen de tijd denk ik.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 09:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Af en toe een meet, af en toe was afspreken om een of ander apparaat van iemand over te nemen, af en toe naar het postkantoor waggelen om een pakketje op te halen...
Dan wens ik je veel plezier bij de bingoquote:Op vrijdag 27 februari 2015 09:57 schreef CherryLips het volgende:
Ik loop al achter met de technologie
Ik ook wel, denk ik. En als je tegen die tijd niet meer kunt typen van de artritis, gewoon spraakgestuurd postenquote:Op vrijdag 27 februari 2015 09:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als je er over nadenkt, er zijn nu al "jonge" FOK!kers die zo'n beetje hun hele sociale leven online hebben. Nou moet ik daar nu nog niet aan denken, ik kom nog wel eens buiten. Maar ik denk dat ik prima kan leven met een PC en een internetverbinding vanuit het bejaardentehuis eigenlijk.
Ja, dat moet dan echt prima kunnen, is nu al werkbaar. Wat nou wegkwijnen, GTV 12 spelen op de Playstation 25!quote:Op vrijdag 27 februari 2015 10:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ook wel, denk ik. En als je tegen die tijd niet meer kunt typen van de artritis, gewoon spraakgestuurd posten.
Ja, want iedereen met kinderen krijgt ze wel op bezoek. Nog nooit een bejaarde horen zeuren dat de (klein)kinderen niet op bezoek komen.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 09:30 schreef motorbloempje het volgende:
Wacht maar, straks zit je alleen in huize avondrood stb! met je doorzitplekken en gorgelende buurvrouw wiens kinderen wél een keer in de maand een uurtje op bezoek komen! Zal jij haar dan even benijden!
Who needs kids when you have a playstationquote:Op vrijdag 27 februari 2015 10:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, dat moet dan echt prima kunnen, is nu al werkbaar. Wat nou wegkwijnen, GTV 12 spelen op de Playstation 25!
Dat geldt trouwens voor elke leeftijdquote:Op vrijdag 27 februari 2015 10:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Who needs kids when you have a playstation.
Zeker.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 10:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat geldt trouwens voor elke leeftijd.
Toen m'n oma alleen was had ze elke avond een van de kinderen en/of kleinkinderen over de vloer, ook 's middags om de hond uit te laten want ze kwam niet meer buiten. En ze was nog steeds ontzettend alleenquote:Op vrijdag 27 februari 2015 10:33 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, want iedereen met kinderen krijgt ze wel op bezoek. Nog nooit een bejaarde horen zeuren dat de (klein)kinderen niet op bezoek komen.
Denk oprecht dat het goed voor een mens is, niet de hele dag natuurlijk,maar gaming is volgens mij best goed om "bij de tijd" te blijven als je wat ouder bent, ipv de hele dag uit het raam kijken oid ben je toch met je brein bezig, hoe triviaal ook.quote:
Denk 't ook wel.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 10:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Denk oprecht dat het goed voor een mens is, niet de hele dag natuurlijk,maar gaming is volgens mij best goed om "bij de tijd" te blijven als je wat ouder bent, ipv de hele dag uit het raam kijken oid ben je toch met je brein bezig, hoe triviaal ook.
Mijn badge voor vandaagquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |