Nooooooooooquote:
Ik ook niet.quote:
HOE KAN DATquote:
Maak een oreo cheesecake! Die zijn echt te awesomequote:Op vrijdag 27 februari 2015 15:02 schreef Sinceria het volgende:
Nja, heb er genoeg zoals jullie zien, dus kom er maar 1 halen.
Ik weet niet hoe dat moet!quote:Op vrijdag 27 februari 2015 15:02 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Maak een oreo cheesecake! Die zijn echt te awesome
Dit recept gebruik ik (met wat aanpassingen want je kunt niet alles hier krijgen)quote:Op vrijdag 27 februari 2015 15:03 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe dat moet!
Ik wil wel als bruiloftstaart een oreotaart.
Dank je wel.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 15:07 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Dit recept gebruik ik (met wat aanpassingen want je kunt niet alles hier krijgen)
http://www.bakersroyale.c(...)-no-bake-cheesecake/
Ik haak ook maar af.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 12:15 schreef MissMSX het volgende:
De kans is groot dat ik morgen ook afhaak. Dan blijft er niet veel over he
Ik kan niet zeggen dat ik verrast ben tegenwoordigquote:
Ik heb gewoon geen zin om met alleen KT in een kroeg in Den Haag te eindigen als dat vast ook dichterbij kan.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 15:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik kan niet zeggen dat ik verrast ben tegenwoordig.
Snap ik hoor. So be it, ik zie wel wat ik doequote:Op vrijdag 27 februari 2015 15:09 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik heb gewoon geen zin om met alleen KT in een kroeg in Den Haag te eindigen als dat vast ook dichterbij kan.
Bier zuipen in Amsterdam?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 15:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Snap ik hoor. So be it, ik zie wel wat ik doe.
Dat is natuurlijk altijd gewoon een optiequote:
Ooit bij TGI Fridays een jumbo oreo gehad met ijs er tussenquote:
*jaloers is.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 15:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ooit bij TGI Fridays een jumbo oreo gehad met ijs er tussen
Ik heb ook een piemel!quote:
Ja, maar daar ben ik niet jaloers op, daar heb ik ook onbeperkt toegang toe.quote:
Gekut met die buitenlandse roomquote:Op vrijdag 27 februari 2015 15:07 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Dit recept gebruik ik (met wat aanpassingen want je kunt niet alles hier krijgen)
http://www.bakersroyale.c(...)-no-bake-cheesecake/
Oquote:Op vrijdag 27 februari 2015 15:14 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ja, maar daar ben ik niet jaloers op, daar heb ik ook onbeperkt toegang toe.
Mja... zullen we het maar gewoon ergens in Amersfoort op een zuipen zetten?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 15:09 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik heb gewoon geen zin om met alleen KT in een kroeg in Den Haag te eindigen als dat vast ook dichterbij kan.
En jij wil toch niet met je piemel bij mij in de buurt komen.quote:
Dat bedoel ik. Dichterbijquote:Op vrijdag 27 februari 2015 15:21 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Mja... zullen we het maar gewoon ergens in Amersfoort op een zuipen zetten?
Maar wel bij je man.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 15:22 schreef Sinceria het volgende:
[..]
En jij wil toch niet met je piemel bij mij in de buurt komen.
Maar mijn man wil weer niet dat Angel met zijn piemel bij hem in de buurt komt.quote:
Wie weet is Angel zijn piemel wel heel nice.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 15:29 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Maar mijn man wil weer niet dat Angel met zijn piemel bij hem in de buurt komt.
gewoon het recept mengen met het recept van een gewone no bake cheesecakequote:Op vrijdag 27 februari 2015 15:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gekut met die buitenlandse room
Denk niet dat dat voor mijn man ook maar enige verschil maakt, tenzijn Angel ook tetten heeft.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 15:32 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Wie weet is Angel zijn piemel wel heel nice.
No bake? Is dat zo'n standaard 'alleen water toevoegen' ding?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 15:35 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
gewoon het recept mengen met het recept van een gewone no bake cheesecake
Nee je hebt cheesecakes die je nog moet bakken en cheesecakes die je alleen moet koelenquote:Op vrijdag 27 februari 2015 15:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
No bake? Is dat zo'n standaard 'alleen water toevoegen' ding?
Ik heb er echt de ballen verstand vanquote:Op vrijdag 27 februari 2015 15:41 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Nee je hebt cheesecakes die je nog moet bakken en cheesecakes die je alleen moet koelen
Gewoon verschillende types (het verschil zit vooral in de structuur)
Broadchurch?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 15:39 schreef rhubarbje het volgende:
Ik heb weer een seizoen van een Britse detective uit. Roep er eens een paar? Ik moet een nieuwe
Al gezienquote:
Tot na je huwelijk. Dan mag je haar kort en je taart eten tot je 2500 ons weegt.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 15:47 schreef rhubarbje het volgende:
Ik bak de laatste tijd echt te weinig
Eerst was ik gewoon te druk en daarna serieus op dieet dus dan mag je het toch niet op eten
Haha ik denk niet dat het zo werkt als je al een vetzak was toen je je lief ontmoette?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 15:48 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Tot na je huwelijk. Dan mag je haar kort en je taart eten tot je 2500 ons weegt.
Seizoen 2 is ook net klaar.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 15:48 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Tot na je huwelijk. Dan mag je haar kort en je taart eten tot je 2500 ons weegt.
Dan verwacht hij het juist.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 15:49 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Haha ik denk niet dat het zo werkt als je al een vetzak was toen je je lief ontmoette?
Ken ik niet, maar ik bedoel echt van die suffige britse detectives zoals midsommer murders, frost, lewis, inspector gently, etcquote:Op vrijdag 27 februari 2015 15:49 schreef Sinceria het volgende:
@ Rhu: Orphan Black? Zitten veelal Britse karakters in.
http://en.wikipedia.org/wiki/Death_in_Paradise_%28TV_series%29quote:Op vrijdag 27 februari 2015 15:50 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ken ik niet, maar ik bedoel echt van die suffige britse detectives zoals midsommer murders, frost, lewis, inspector gently, etc
Seizoen 1 is nog wel leuk, daarna niet meerquote:Op vrijdag 27 februari 2015 15:49 schreef Sinceria het volgende:
@ Rhu: Orphan Black? Zitten veelal Britse karakters in.
quote:Op vrijdag 27 februari 2015 15:21 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Mja... zullen we het maar gewoon ergens in Amersfoort op een zuipen zetten?
Zelfs voor mij nog een optiequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |