Nooooooooooquote:
Ik ook niet.quote:
HOE KAN DATquote:
Maak een oreo cheesecake! Die zijn echt te awesomequote:Op vrijdag 27 februari 2015 15:02 schreef Sinceria het volgende:
Nja, heb er genoeg zoals jullie zien, dus kom er maar 1 halen.
Ik weet niet hoe dat moet!quote:Op vrijdag 27 februari 2015 15:02 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Maak een oreo cheesecake! Die zijn echt te awesome
Dit recept gebruik ik (met wat aanpassingen want je kunt niet alles hier krijgen)quote:Op vrijdag 27 februari 2015 15:03 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe dat moet!
Ik wil wel als bruiloftstaart een oreotaart.
Dank je wel.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 15:07 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Dit recept gebruik ik (met wat aanpassingen want je kunt niet alles hier krijgen)
http://www.bakersroyale.c(...)-no-bake-cheesecake/
Ik haak ook maar af.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 12:15 schreef MissMSX het volgende:
De kans is groot dat ik morgen ook afhaak. Dan blijft er niet veel over he
Ik kan niet zeggen dat ik verrast ben tegenwoordigquote:
Ik heb gewoon geen zin om met alleen KT in een kroeg in Den Haag te eindigen als dat vast ook dichterbij kan.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 15:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik kan niet zeggen dat ik verrast ben tegenwoordig.
Snap ik hoor. So be it, ik zie wel wat ik doequote:Op vrijdag 27 februari 2015 15:09 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik heb gewoon geen zin om met alleen KT in een kroeg in Den Haag te eindigen als dat vast ook dichterbij kan.
Bier zuipen in Amsterdam?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 15:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Snap ik hoor. So be it, ik zie wel wat ik doe.
Dat is natuurlijk altijd gewoon een optiequote:
Ooit bij TGI Fridays een jumbo oreo gehad met ijs er tussenquote:
*jaloers is.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 15:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ooit bij TGI Fridays een jumbo oreo gehad met ijs er tussen
Ik heb ook een piemel!quote:
Ja, maar daar ben ik niet jaloers op, daar heb ik ook onbeperkt toegang toe.quote:
Gekut met die buitenlandse roomquote:Op vrijdag 27 februari 2015 15:07 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Dit recept gebruik ik (met wat aanpassingen want je kunt niet alles hier krijgen)
http://www.bakersroyale.c(...)-no-bake-cheesecake/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |