Je kunt nog 'nee' zeggenquote:Op vrijdag 27 februari 2015 12:13 schreef rhubarbje het volgende:
Die van mij kan niet zo veel met ziek zijnHij vind het maar zwak en zo
(De lul is ook nooit ziek
)
Ach, zolang ik met je tieten mag blijven spelen en jij mede door het ziek zijn toch nauwelijks tegensputtert, hou ik het nog wel even vol hoor.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 12:14 schreef MissMSX het volgende:
Nou, ook hij heeft z'n grenzen denk ik dan
En hoe vaak is dat voorgekomen in de afgelopen 3 weken?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 12:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ach, zolang ik met je tieten mag blijven spelen en jij mede door het ziek zijn toch nauwelijks tegensputtert, hou ik het nog wel even vol hoor.Daarom is rhu ook van harte welkom, meer tieten om mee te spelen.
Tot je last kreeg van je nek best vaak. Nu ben ik bang om je aan te raken.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 12:18 schreef MissMSX het volgende:
En hoe vaak is dat voorgekomen in de afgelopen 3 weken?
Niks van gemerktquote:Op vrijdag 27 februari 2015 12:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Tot je last kreeg van je nek best vaak. Nu ben ik bang om je aan te raken.
Ja, tuurlijk. Maar wanneer de persoon van wie je houdt ziek is mag daar best wat verzorging bij komen kijken, vind ikquote:Op vrijdag 27 februari 2015 12:14 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nou, ook hij heeft z'n grenzen denk ik dan
Ja om een keer met de fiets naar mijn werk te gaan is het een prima dagquote:Op vrijdag 27 februari 2015 12:30 schreef rhubarbje het volgende:
Godver het is ook nog eens kei lekker weer buiten
Oneerlijk
Ja, dat zeker. Maar hij heeft dus echt al ontzettend veel gedaan. De emotionele bankrekening puilt uitquote:Op vrijdag 27 februari 2015 12:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, tuurlijk. Maar wanneer de persoon van wie je houdt ziek is mag daar best wat verzorging bij komen kijken, vind ik.
Ff blokje om?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 12:30 schreef rhubarbje het volgende:
Godver het is ook nog eens kei lekker weer buiten
Oneerlijk
Nee zelfs dat zit er niet echt inquote:
Ramen open?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 12:35 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Nee zelfs dat zit er niet echt in
Zo liefquote:Op vrijdag 27 februari 2015 12:31 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja, dat zeker. Maar hij heeft dus echt al ontzettend veel gedaan. De emotionele bankrekening puilt uit
Eerder een VR-neus. Lenteluchtquote:
Echt he? Ik heb gewoon de perfecte manquote:
Nou ja, dat kan dus met het raam openquote:
En dan afdoen...quote:Op vrijdag 27 februari 2015 12:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou ja, dat kan dus met het raam open.
Ik heb zo'n ding, met een demo van een landhuis in Toscane, het is nog allemaal niet fotorealistisch, maar het is wel cool om gewoon rond te kunnen lopen, om je heen te kunnen kijken etc.
Jajaja, zo kan 'ie wel weer. Dit gaat allemaal ten koste van het beeld dat ik een lompe, op-tieten-beluste, arrogante man ben.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 12:55 schreef MissMSX het volgende:
Echt he? Ik heb gewoon de perfecte man
No worries, dat ben je ook. Er zijn altijd twee kantenquote:Op vrijdag 27 februari 2015 13:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jajaja, zo kan 'ie wel weer. Dit gaat allemaal ten koste van het beeld dat ik een lompe, op-tieten-beluste, arrogante man ben.
Dan is het goed.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 13:23 schreef MissMSX het volgende:
No worries, dat ben je ook. Er zijn altijd twee kanten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |