Ja, daarom moet ik ook. Maar krap bij kasquote:Op woensdag 25 februari 2015 10:58 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Eerst naar de kapper, ziet er nu niet meer uit.
Mohquote:
Stiekem vond ik het nog leuk ook ja.quote:Op woensdag 25 februari 2015 10:58 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Lijkt me zo leuk he, een beetje prutsen met het haar van je kleine meisje
Mijn vader deed ook altijd mijn haar. Mijn moeder had daar het geduld niet voor. Mijn vader had allerlei trucjes doordat hij op zijn koksopleiding ook broodvlechten enzo heeft gehad. Mijn haar was best wel leuk altijdquote:Op woensdag 25 februari 2015 11:01 schreef aeque het volgende:
[..]
Stiekem vond ik het nog leuk ook ja.
Of dat ze staartjes bij mij probeerde te maken en gezien mijn haar toen wat langer was kon dat ook nog.
Ah... Goede tijden.
Of ik er bijzonder goed in was durf ik niet te zeggen maar ik kamde zachter dan mijn ex het deed. Dus toen ze wat mondiger werd moest ik het standaard doen als ik thuis was.quote:Op woensdag 25 februari 2015 11:02 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Mijn vader deed ook altijd mijn haar. Mijn moeder had daar het geduld niet voor. Mijn vader had allerlei trucjes doordat hij op zijn koksopleiding ook broodvlechten enzo heeft gehad. Mijn haar was best wel leuk altijd
Vet schattigquote:Op woensdag 25 februari 2015 11:01 schreef aeque het volgende:
[..]
Stiekem vond ik het nog leuk ook ja.
Of dat ze staartjes bij mij probeerde te maken en gezien mijn haar toen wat langer was kon dat ook nog.
Ah... Goede tijden.
quote:Op woensdag 25 februari 2015 11:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Vet schattigIk vind dat leuk, lekker prutsen aan iemands haar. Invlechten kon ik zo goed.
Ik heb alleen maar jongens... De oudste laat het lang groeien, maar ik mag geen staartjes maken.
Is het zover, ja?quote:Op woensdag 25 februari 2015 11:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hij is beginnend puberend.. ik snap het wel.
Ja ok :$quote:Op woensdag 25 februari 2015 11:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hij is beginnend puberend.. ik snap het wel.
Sommige dingen ja....quote:
Booohquote:Op woensdag 25 februari 2015 11:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Sommige dingen ja....
En hij is verliefd![]()
Maar daar mag ik niet teveel over zeggen want dan is het NOUHOU
Ze gaf hem een knuffel voor de vakantie en zei: fijne vakantie. Te lief
Een puber, arme jij.quote:Op woensdag 25 februari 2015 11:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Sommige dingen ja....
En hij is verliefd![]()
Maar daar mag ik niet teveel over zeggen want dan is het NOUHOU
Ze gaf hem een knuffel voor de vakantie en zei: fijne vakantie. Te lief
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En schattig.
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
Gaat ze daar vrijwillig in de kou liggen? Terwijl ze lekker warm bij jou kan liggen? Wat een downiequote:Op woensdag 25 februari 2015 11:12 schreef Dqod het volgende:
Gvd, Bonnie krijgt gewoon de badkamerdeur open
Gaat ze op de stortbak van de plee chillen
quote:Op woensdag 25 februari 2015 11:12 schreef aeque het volgende:
[..]
Een puber, arme jij.Gelukkig niet meegemaakt. Al was ik altijd de good guy en mijn ex de boosdoener. Terecht ook wel.
Ik snap de spoiler niet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En schattig.![]()
oh wacht laat maar
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 25-02-2015 11:13:50 ]
I know, rightquote:Op woensdag 25 februari 2015 11:13 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Gaat ze daar vrijwillig in de kou liggen? Terwijl ze lekker warm bij jou kan liggen? Wat een downie
Nala deed gisteren vet arrogant tegen me en nu negeert ze me. Ik ben benieuwd wie dat langer volhoudquote:
Hahahaquote:Op woensdag 25 februari 2015 11:14 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nala deed gisteren vet arrogant tegen me en nu negeert ze me. Ik ben benieuwd wie dat langer volhoud
Werkzequote:Op woensdag 25 februari 2015 11:15 schreef Dqod het volgende:
[..]
Hahaha![]()
Win je wel![]()
Hier ook zo een, but I'm onto her
Mgoed, ff werken, tot later![]()
werk-zequote:Op woensdag 25 februari 2015 11:15 schreef Dqod het volgende:
[..]
Hahaha![]()
Win je wel![]()
quote:Op woensdag 25 februari 2015 11:15 schreef Dqod het volgende:
[..]
Hahaha![]()
Win je wel![]()
Werk?quote:Op woensdag 25 februari 2015 11:23 schreef FrauMilena het volgende:
Iedereen aan het werk en ik zit thuis te niksen![]()
![]()
Goeiemorgen
Ahquote:Op woensdag 25 februari 2015 11:25 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik ben ook niet aan het werk
Ruilen?quote:Op woensdag 25 februari 2015 11:23 schreef FrauMilena het volgende:
![]()
Goeiemorgen
Ben ondertussen aan het leren. Of nouja, de voorbereidingen treffen zodat ik volgende week goed kan leren. Straks bij mijn ouders eten en daarna trainen. Dus niet veel bijzonders. Jij?quote:Op woensdag 25 februari 2015 11:28 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
AhNog iets leuks op de planning van vandaag?
Ligt aan wat voor welk daar tegenover staat. Éen dag van m'n 1,5 week vakantie kan ik wel missenquote:
Actiever dan mijn dag, wel. Ik moet alleen een aantal studieboeken bestellen op Bol en opruimen/koken.quote:Op woensdag 25 februari 2015 11:29 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ben ondertussen aan het leren. Of nouja, de voorbereidingen treffen zodat ik volgende week goed kan leren. Straks bij mijn ouders eten en daarna trainen. Dus niet veel bijzonders. Jij?
Wat studeer je?quote:Op woensdag 25 februari 2015 11:35 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Ligt aan wat voor welk daar tegenover staat. Éen dag van m'n 1,5 week vakantie kan ik wel missen
[..]
Actiever dan mijn dag, wel. Ik moet alleen een aantal studieboeken bestellen op Bol en opruimen/koken.
Heel saai werk, daarom zit ik hier.quote:Op woensdag 25 februari 2015 11:35 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Ligt aan wat voor welk daar tegenover staat. Éen dag van m'n 1,5 week vakantie kan ik wel missen
Doe het dan maar zelfquote:Op woensdag 25 februari 2015 11:38 schreef aeque het volgende:
[..]
Heel saai werk, daarom zit ik hier.
Uhu, wel een aantal tussenjaren gehad.quote:
Hoe oud ben je?quote:Op woensdag 25 februari 2015 11:40 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Uhu, wel een aantal tussenjaren gehad.
En je komt uit Duitsland?quote:Op woensdag 25 februari 2015 11:38 schreef FrauMilena het volgende:
^ Mogge. Ik heb lang haar.
[..]
HRM
Als je ergens nieuw komt dien je je even voor te stellenquote:
Begrijpelijk! Ik had al een beetje rondgekeken naar een beginpost met 'voorstelregels' maar die heb ik niet kunnen vinden.quote:Op woensdag 25 februari 2015 11:42 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Als je ergens nieuw komt dien je je even voor te stellen
quote:Op woensdag 25 februari 2015 11:44 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Begrijpelijk! Ik had al een beetje rondgekeken naar een beginpost met 'voorstelregels' maar die heb ik niet kunnen vinden.
Ik zal me zo wat uitgebreider voorstellen in een spoiler, eerst even thee halen.
Bedankt.quote:
quote:Op woensdag 25 februari 2015 11:43 schreef muhahaha het volgende:
Dacht even dat ik een andere user de vragen zag stellen.
Hoge Raad Management, leuk.quote:Op woensdag 25 februari 2015 11:38 schreef FrauMilena het volgende:
^ Mogge. Ik heb lang haar.
[..]
HRM
Dat is het zekerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vandaag voor het eerst deze weekquote:Op woensdag 25 februari 2015 11:23 schreef FrauMilena het volgende:
![]()
Goeiemorgen
quote:Op woensdag 25 februari 2015 12:06 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Dat is het zeker![]()
Welkom.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar wat bedoel je met gaat dat automatisch na zoveel pagina's?Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
[..]
Dat is het zeker![]()
Welkom!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Na 301 posts sluit het topic. Degene die de lapo (last post) heeft dient ook het volgende topic te open door te klikken op 'open nieuw deel' en verzin een leuke tt (topictitel)!What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
[..]
Dat is het zeker![]()
Welkom.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leuk dat je wat over jezelf vertelt.
2 dagen maarquote:Op woensdag 25 februari 2015 12:07 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Vandaag voor het eerst deze weekEn ook nog vrijdag vrij ook nog. 2-daagse werkweek, woop woop.
Hoezo jij niet werken dan?
Ah oké! Dan begrijp ik het.quote:Op woensdag 25 februari 2015 12:13 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Welkom!
Na 301 posts sluit het topic. Degene die de lapo (last post) heeft dient ook het volgende topic te open door te klikken op 'open nieuw deel' en verzin een leuke tt (topictitel)!
Ah, bijbaan. Je bent nog een jonkiequote:Op woensdag 25 februari 2015 12:16 schreef FrauMilena het volgende:
Thanks! ^
[..]
2 dagen maarrelaxed!
Ik heb bewust eerder ontslag genomen voordat ik een nieuwe (bij)baan gevonden had, dus ik ben koos werkloos op dit moment. Ik heb wel een sollicitaties lopen dus hoop op het beste.
[..]
Ah oké! Dan begrijp ik het.
Klopt, ik zit denk ik wel een aantal jaartjes onder het gemiddelde hier.quote:Op woensdag 25 februari 2015 12:19 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ah, bijbaan. Je bent nog een jonkieGeen college vandaag dan? Maar in z.Holland moeten toch genoeg bijbaantjes te vinden zijn lijkt me. Succes
Lettertje hier daar, staat ook iets exotischer dan je naam.quote:Op woensdag 25 februari 2015 12:24 schreef Californium het volgende:
Ik voel me aangesproken door milenacollega die mijn naam niet kan uitspreken noemt mij zo
. Maar welkom
Gelukkig trekt de sporadische aanwezigheid van Fylax het gemiddelde wel heel erg ver omlaag.quote:Op woensdag 25 februari 2015 12:24 schreef FrauMilena het volgende:
Dankje ^
[..]
Klopt, ik zit denk ik wel een aantal jaartjes onder het gemiddelde hier.
Wat zal het gemiddelde hier ongeveer zijn eigenlijk?quote:Op woensdag 25 februari 2015 12:25 schreef aeque het volgende:
[..]
Gelukkig trekt de sporadische aanwezigheid van Fylax het gemiddelde wel heel erg ver omlaag.
rond de 25-26?quote:Op woensdag 25 februari 2015 12:28 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Wat zal het gemiddelde hier ongeveer zijn eigenlijk?
Ik denk wel iets hoger. Zijn er niet veel hier onder de 30, ofwel?quote:
Volgens mij toch wel een aantal.quote:Op woensdag 25 februari 2015 12:30 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik denk wel iets hoger. Zijn er niet veel hier onder de 30, ofwel?
Dacht dat ik 1 van de weinige boven de 30 was juistquote:Op woensdag 25 februari 2015 12:30 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik denk wel iets hoger. Zijn er niet veel hier onder de 30, ofwel?
Er zijn er aardig wat boven de 30 tochquote:Op woensdag 25 februari 2015 12:31 schreef rival het volgende:
[..]
Dacht dat ik 1 van de weinige boven de 30 was juist
En ik, Straw, Myra, Ino.quote:Op woensdag 25 februari 2015 12:31 schreef Joysa het volgende:
[..]
Volgens mij toch wel een aantal.
Ik
Te jong.quote:
Arme jij. Oudere mannen zijn toch sowieso aantrekkelijker dan jonge mannen.quote:Op woensdag 25 februari 2015 12:32 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Te jong.Word over een paar weken ook weer hoogbejaard.
Waarheidquote:Op woensdag 25 februari 2015 12:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Arme jij. Oudere mannen zijn toch sowieso aantrekkelijker dan jonge mannen.
Dacht dat dat pas gold als ze 40+ waren. Zo ver ben ik gelukkig nog niet.quote:Op woensdag 25 februari 2015 12:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij komt hier dan ook niet vaak genoegquote:
Niet altijdquote:Op woensdag 25 februari 2015 12:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe oud jij bent, maar ik heb het liefst mannen van boven de 30quote:Op woensdag 25 februari 2015 12:35 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dacht dat dat pas gold als ze 40+ waren. Zo ver ben ik gelukkig nog niet.
Niet meerquote:Op woensdag 25 februari 2015 12:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij komt hier dan ook niet vaak genoeg.
Bijna altijd dan. Ik zou geen relatie willen met iemand die jonger is dan ik benquote:
Waarom niet? Ik bedoel als het klikt enzo?quote:Op woensdag 25 februari 2015 12:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Bijna altijd dan. Ik zou geen relatie willen met iemand die jonger is dan ik ben.
Ik word 32 in Maart. Valt nog wel mee, beetje dramaqueen.quote:Op woensdag 25 februari 2015 12:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe oud jij bent, maar ik heb het liefst mannen van boven de 30.
pfffquote:Op woensdag 25 februari 2015 12:37 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik word 32 in Maart. Valt nog wel mee, beetje dramaqueen.
Beetje maarquote:Op woensdag 25 februari 2015 12:37 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik zeg nooit nooit, maar het is nog nooit gebeurd dat ik op iemand jonger dan mij vielquote:Op woensdag 25 februari 2015 12:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Waarom niet? Ik bedoel als het klikt enzo?
Beetje, zegt ie danquote:Op woensdag 25 februari 2015 12:37 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 25 februari 2015 12:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Beetje, zegt ie dan. Jonge, Gordon is minder erg
.
Ja zeker! En met jou?quote:Op woensdag 25 februari 2015 12:41 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hallo joooooooooooooooooooooooy
Alles goed?
Ik vind het een mooie leeftijd. Dus, wat is je nummer?quote:Op woensdag 25 februari 2015 12:41 schreef HostiMeister het volgende:
Is gewoon elk jaar hetzelfde riedeltje rond eind februari. Dan ben ik week moeilijk aan het doen omdat ik weekje ouder word. Is kansloos, maar ritueel.
Nog steedsquote:Op woensdag 25 februari 2015 12:42 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Jaa prima, woon je nog in het verre zuiden?
quote:Op woensdag 25 februari 2015 12:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind het een mooie leeftijd. Dus, wat is je nummer?
Ja, ook nog steeds. Bevalt me primaquote:Op woensdag 25 februari 2015 12:43 schreef Joysa het volgende:
Nog steeds
Jij ook nog op dezelfde plek?
quote:Op woensdag 25 februari 2015 12:44 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja, ook nog steeds. Bevalt me prima
Eergisteren chinees nieuwjaar vuurwerk gezien, werd afgestoken in het park achter mijn woning.
Zag er mooi uit alleen de muziek was wel wat vreemd, beetje ambient slash harde beats eronder.
Klonk meer als een goed feestje. Ow wacht, het was ook wel een feestje.
Doe je netjes, ik wilde net gaan lunchenquote:Op woensdag 25 februari 2015 12:44 schreef Samzz het volgende:
Goed, ik ga weer aan het werk. Pauze, who needs it.
Waar in Limbabwe woon je dan? The deep South?quote:Op woensdag 25 februari 2015 12:46 schreef Joysa het volgende:
[..]nice nice
Ik wil wel ooit weg hier denk ik
Nee noord limburgquote:Op woensdag 25 februari 2015 12:47 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Waar in Limbabwe woon je dan? The deep South?
Beetje meer richting de bewoonde wereld, begrijpelijkquote:Op woensdag 25 februari 2015 12:46 schreef Joysa het volgende:
nice nice
Ik wil wel ooit weg hier denk ik
quote:Op woensdag 25 februari 2015 12:48 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Beetje meer richting de bewoonde wereld, begrijpelijk.
Ow, daar liggen ook mijn roots (Venlo reprazentquote:
Ja venlo woon ikquote:Op woensdag 25 februari 2015 12:48 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ow, daar liggen ook mijn roots (Venlo reprazent) , dat is helemaal niet zo'n drama als Parkstad.
Begint de laatste jaren zowaar op een stad te lijken met die Maasboulevard enzo. Mijn familie woont er namelijk nog dus kom er geregeld. Ben wel blij dat ik nu al 10 jaar in Nijmegen woon, dat dan weer wel. Dus kan me voorstellen dat je weg wil.quote:
Ach, zo wat elke winkel op die maasboulevard lag al ergens anders in de stad. Lekker alles dubbelquote:Op woensdag 25 februari 2015 12:51 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Begint de laatste jaren zowaar op een stad te lijken met die Maasboulevard enzo. Mijn familie woont er namelijk nog dus kom er geregeld. Ben wel blij dat ik nu al 10 jaar in Nijmegen woon, dat dan weer wel. Dus kan me voorstellen dat je weg wil.
quote:
Spannendquote:Op woensdag 25 februari 2015 13:13 schreef Myraela het volgende:
Ineens een telefoontje of ik vanmiddag nog op gesprek kan komen. Super kei spannend.
Je schat mij ouder in?quote:
quote:Op woensdag 25 februari 2015 13:13 schreef Myraela het volgende:
Ineens een telefoontje of ik vanmiddag nog op gesprek kan komen. Super kei spannend.
Nee, dit is maar een projectje voor een paar weken.quote:Op woensdag 25 februari 2015 13:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Spannend
Voor datgene waar je via je blog had gesolliciteerd?
Nouja, een paar weken is beter dan niks.quote:Op woensdag 25 februari 2015 13:20 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, dit is maar een projectje voor een paar weken.
En ik kom er net achter dat ik helemaal kan gaan lopen, want de bus gaat alleen in de ochtend en middag uren.Wat?
Ik ookquote:
Zo duur.quote:
Ik wil niet stoken hoor maar waarom brengt twi je niet eventjes.quote:Op woensdag 25 februari 2015 13:33 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zo duur.Ik heb een paraplu gevonden, dus ik ga voor het eerst in mijn leven met een paraplu lopen.
Misschien omdat die aan het werk is?quote:Op woensdag 25 februari 2015 13:34 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik wil niet stoken hoor maar waarom brengt twi je niet eventjes.
Hard aan de noeste arbeid.quote:Op woensdag 25 februari 2015 13:35 schreef Myraela het volgende:
[..]
Misschien omdat die aan het werk is?
Altijd relaxedquote:Op woensdag 25 februari 2015 13:45 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Wow, er zijn gewoon winkels die niet moeilijk doen met producten ruilen
Kleine maand geleden schoenen gekocht, Nike Stefan Janoski, binnen 3 weken zit er gewoon een scheurtje bij dat punt achter mijn grote teen, waar het schaniert. Ik hoefde het maar te laten zien en ze vroegen of ik nieuwe wilde uitzoeken of het geld terug wilde
/liefdagboek
Ik vind dit niet meer dan normaal eigenlijkquote:Op woensdag 25 februari 2015 13:45 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Wow, er zijn gewoon winkels die niet moeilijk doen met producten ruilen
Kleine maand geleden schoenen gekocht, Nike Stefan Janoski, binnen 3 weken zit er gewoon een scheurtje bij dat punt achter mijn grote teen, waar het schaniert. Ik hoefde het maar te laten zien en ze vroegen of ik nieuwe wilde uitzoeken of het geld terug wilde
/liefdagboek
klopt, maar ze hadden me ook een tegoedbon kunnen geven, of zitten zeiken dat ik de schoenen de ruig behandeld heb. Die zeikers heb je er vast tussen zitten.quote:Op woensdag 25 februari 2015 14:00 schreef rival het volgende:
[..]
Ik vind dit niet meer dan normaal eigenlijk
Die heb je er ook gerust tussen zittenquote:Op woensdag 25 februari 2015 14:07 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
klopt, maar ze hadden me ook een tegoedbon kunnen geven, of zitten zeiken dat ik de schoenen de ruig behandeld heb. Die zeikers heb je er vast tussen zitten.
Waar had je wat aan?quote:Op woensdag 25 februari 2015 14:01 schreef El_Thijs het volgende:
Zo, goed gesprek gehad met goede tips. Met dank aan een Fokker hier
Over hoe ik mijn CV kan gaan toespitsen op de nieuwe functie, wat ik het beste kan zeggen in de motivatiebrief, dat soort zaken. Daarnaast ook een indicatie van wat het werk inhoud en waar ik op moet letten. Ik zag voor mezelf veel aanknopingspunten en kan mijn ervaringen netjes omtoveren zodat het op de functie aansluit, wat erg netjes is.quote:
Dat zijn een hoop punten, laten we hopen dat het werktquote:Op woensdag 25 februari 2015 14:16 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Over hoe ik mijn CV kan gaan toespitsen op de nieuwe functie, wat ik het beste kan zeggen in de motivatiebrief, dat soort zaken. Daarnaast ook een indicatie van wat het werk inhoud en waar ik op moet letten. Ik zag voor mezelf veel aanknopingspunten en kan mijn ervaringen netjes omtoveren zodat het op de functie aansluit, wat erg netjes is.
Trouwens, ik heb peak-it geprobeerd maar die kunnen geen CV's lezen. Er stond duidelijk in dat ik supportwerkzaamheden heb verricht en dan bellen ze terug dat ze dat niet kunnen vinden
Succes met het gesprekquote:Op woensdag 25 februari 2015 14:36 schreef Myraela het volgende:
Zo ik ben er al. wel bevroren en met kapotte paraplu, maar wel te vroeg.
Ik hoop het ook, ik ben hem in ieder geval erg dankbaar voor zijn tijd en moeitequote:Op woensdag 25 februari 2015 14:19 schreef rival het volgende:
[..]
Dat zijn een hoop punten, laten we hopen dat het werkt
Haha euh oke
Succesquote:Op woensdag 25 februari 2015 14:36 schreef Myraela het volgende:
Succes Myrquote:Op woensdag 25 februari 2015 14:36 schreef Myraela het volgende:
hoppaquote:Op woensdag 25 februari 2015 14:45 schreef HostiMeister het volgende:
Blijft raar dat een bedrijf zo veel vertrouwen in mij kan hebben. Heb me toch weer met een bak geld gesmeten vandaag.
Dat is het leukste werk toch? Ik doe het ook graag hoorquote:Op woensdag 25 februari 2015 14:45 schreef HostiMeister het volgende:
Blijft raar dat een bedrijf zo veel vertrouwen in mij kan hebben. Heb me toch weer met een bak geld gesmeten vandaag.
Ik ben in mijn hoofd nog steeds die dronken stoner student die doucht met een blik bier.quote:
Verantwoordelijkheidquote:Op woensdag 25 februari 2015 14:48 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat is het leukste werk toch? Ik doe het ook graag hoor
quote:Op woensdag 25 februari 2015 14:48 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik ben in mijn hoofd nog steeds die dronken stoner student die doucht met een blik bier.
Overal heb je wel een soort van verantwoordelijkheid toch?quote:
Het leukste was vorig jaar, toen ze met een nieuw communicatiesysteem aan kwamen zetten. Of wij het wilden testen. Systeem werkte voor geen meter, meerdere keren aangegeven. Toch doorzetten he? Hoppa, 5 miljoen pond wegquote:
Teringquote:Op woensdag 25 februari 2015 14:50 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het leukste was vorig jaar, toen ze met een nieuw communicatiesysteem aan kwamen zetten. Of wij het wilden testen. Systeem werkte voor geen meter, meerdere keren aangegeven. Toch doorzetten he? Hoppa, 5 miljoen pond weg
Heb er een promotie en leuke bonus aan over gehoudenquote:Op woensdag 25 februari 2015 14:51 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
TeringEn jullie met de gebakken peren zeker?
Ik leef mijn leven met zo min mogelijk verantwoordelijkheid. Maar heb wel hart voor de zaak, dat dan weer wel.quote:Op woensdag 25 februari 2015 14:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]![]()
[..]
Overal heb je wel een soort van verantwoordelijkheid toch?
Wow. Bijzonder.quote:Op woensdag 25 februari 2015 14:52 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Heb er een promotie en leuke bonus aan over gehouden![]()
Hart neem ik aanquote:Op woensdag 25 februari 2015 14:52 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik leef mijn leven met zo min mogelijk verantwoordelijkheid. Maar heb wel hard voor de zaak, dat dan weer wel.
Tevens af en toe een blik bier tijdens het douchen is ook goddelijk.
Business is booming hierquote:
Ja, eigenlijk altijd wel.quote:
Godverquote:
We hebben ook kantoor in Londen en Stockholm, das wat dichter in de buurt.quote:Op woensdag 25 februari 2015 14:58 schreef muhahaha het volgende:
Ow wacht Malta, hm dat is wel ver van mijn bed
Ooow dat is wel beter jaquote:Op woensdag 25 februari 2015 14:59 schreef Barbusse het volgende:
[..]
We hebben ook kantoor in Londen en Stockholm, das wat dichter in de buurt.
Succes jijquote:Op woensdag 25 februari 2015 15:15 schreef Samzz het volgende:
Lange dag is lang. Straks nog vijf lessen geven.
Meesteres Samzzquote:Op woensdag 25 februari 2015 15:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Komt goed. Ik rule in het lesgeven.
Ik was toch al niet van plan om paardrijlessen te nemenquote:
Dat wordt dan ook niet in rengalop over het strandquote:Op woensdag 25 februari 2015 15:27 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik was toch al niet van plan om paardrijlessen te nemen
Veel plezierquote:Op woensdag 25 februari 2015 15:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat wordt dan ook niet in rengalop over het strand.
Ik ga weer les geven.
Ze heeft graag de (rij)zweep in handenquote:
Ze is immers een pennymeisje.quote:Op woensdag 25 februari 2015 15:32 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ze heeft graag de (rij)zweep in handen
quote:Op woensdag 25 februari 2015 15:38 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ze is immers een pennymeisje.
Snotverquote:Op woensdag 25 februari 2015 15:38 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik weet niet wat je hier nu weer impliceert?quote:Op woensdag 25 februari 2015 15:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Er zijn staten in amerika waar bestialiteit niet strafbaar is, maar een homo huwelijk mag daar niet.
Damn
Hij wil een homofiele knol.quote:Op woensdag 25 februari 2015 15:48 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik weet niet wat je hier nu weer impliceert?
VA vergelijkt homoseksualiteit met bestialiteit. Dat.quote:
Zieke shit ;squote:Op woensdag 25 februari 2015 16:07 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
VA vergelijkt homoseksualiteit met bestialiteit. Dat.
Nee, mag niet meer. Heb al veel te veel gesnoeptquote:
Mag van mijquote:Op woensdag 25 februari 2015 16:11 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nee, mag niet meer. Heb al veel te veel gesnoept
Je wil gewoon m'n zwembandjes zien ehquote:
Worteltjes, Paprikareepjes, komkommer, bleekselderij en koolrabi hosslen dan.quote:Op woensdag 25 februari 2015 16:11 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nee, mag niet meer. Heb al veel te veel gesnoept
Daar blijft het niet bijquote:Op woensdag 25 februari 2015 16:12 schreef Dqod het volgende:
[..]
Je wil gewoon m'n zwembandjes zien eh
Ik wil niet gezond snoepenquote:Op woensdag 25 februari 2015 16:13 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Worteltjes, Paprikareepjes, komkommer, bleekselderij en koolrabi hosslen dan.
Ik heb geen idee wat ik hierop moet zeggenquote:
Mijn libido staat op -20, dus ga er maar niet vanuitquote:
quote:Op woensdag 25 februari 2015 16:16 schreef rival het volgende:
[..]
als ik em naar achteren bind kunnen we scharen
quote:Op woensdag 25 februari 2015 16:16 schreef rival het volgende:
[..]
als ik em naar achteren bind kunnen we scharen
Misschien is het al lang genoeg voor zo'n knotje bovenopquote:Op woensdag 25 februari 2015 16:17 schreef Dqod het volgende:
[..]Gvd
Doe je ook staartjes in dan? :$
Hehehequote:Op woensdag 25 februari 2015 16:20 schreef rival het volgende:
[..]
Misschien is het al lang genoeg voor zo'n knotje bovenop
Ben je ziek?quote:Op woensdag 25 februari 2015 16:15 schreef Dqod het volgende:
[..]
Mijn libido staat op -20, dus ga er maar niet vanuit
In m'n hoofd ja :$quote:
Even een neuk zoeken om te geven ...quote:
is het al gestopt met bloeden?quote:Op woensdag 25 februari 2015 16:23 schreef Dqod het volgende:
Misschien moet er nog een boxje op m'n hoofd vallen :$
Gefeliciteerd!quote:
Nice. Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 25 februari 2015 16:23 schreef Myraela het volgende:
Bedankt mensen.
En het is een project hier bij een bedrijf op de haven. Half uurtje lopen. Ze willen gaan digitaliseren, dus de contactgegevens moeten nagelopen worden. Het houd me weer een poosje van de straat.
Uiteraard. Zo niet, dan was ik nu toch echt wel eens richting de huisarts gegaanquote:Op woensdag 25 februari 2015 16:25 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
is het al gestopt met bloeden?
Laat die boxjes maar staan. :$quote:Op woensdag 25 februari 2015 16:23 schreef Dqod het volgende:
[..]
In m'n hoofd ja :$
Oh nee, dat was ik al. Misschien moet er nog een boxje op m'n hoofd vallen :$
Nah, komt wel weer, maar momenteel is het even windstil.
quote:Op woensdag 25 februari 2015 16:25 schreef Fera het volgende:
[..]
Even een neuk zoeken om te geven ...
Helaas.
quote:Op woensdag 25 februari 2015 16:27 schreef Fera het volgende:
[..]
Laat die boxjes maar staan. :$
I know the feel tho.
Feli!quote:Op woensdag 25 februari 2015 16:25 schreef Myraela het volgende:
Vanochtend wist ik nog niet eens dat ik een gesprek zou hebben en nu heb ik een baan. Aparte dag.
Nice, gratzquote:Op woensdag 25 februari 2015 16:25 schreef Myraela het volgende:
Vanochtend wist ik nog niet eens dat ik een gesprek zou hebben en nu heb ik een baan. Aparte dag.
Geld is overrated. :$quote:
Ik kan nu wel langskomen zonder betast te worden?quote:Op woensdag 25 februari 2015 16:28 schreef Dqod het volgende:
[..]!
De stripjes worden geregeld om de draadjes weg te werken. Tot die tijd blijft het boxje op een veilige plek staan zodat ie niet nog eens op m'n hoofd kan pleuren
Mja, weet wel waar het vandaan komt iig. Ben nog aan het processen, daarna komt alles goed
Dqod zou Dqod niet zijn zonder libido, niet?
Is dat wat je wil dan?quote:Op woensdag 25 februari 2015 16:31 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik kan nu wel langskomen zonder betast te worden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
quote:Op woensdag 25 februari 2015 16:32 schreef Dqod het volgende:
[..]
Is dat wat je wil dan?
En heb ik mij de vorige keer niet voorbeeldig gedragen?Jawel hoor. Ik zocht iets om mee te plagen. :$SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Das waar.quote:
Zal jou eens plagen zodra ik je weer ziequote:Op woensdag 25 februari 2015 16:33 schreef Fera het volgende:
[..]
Jawel hoor. Ik zocht iets om mee te plagen. :$
Hoeft ook niet.quote:
Je libido weer gevonden?quote:Op woensdag 25 februari 2015 16:33 schreef Dqod het volgende:
[..]
Zal jou eens plagen zodra ik je weer zie
Wink wink
Nah, maar wanneer ik in goed gezelschap ben, komt 'ie vaak vanzelf wel weer :$quote:
gefeliciteerd!quote:Op woensdag 25 februari 2015 16:23 schreef Myraela het volgende:
Bedankt mensen.
En het is een project hier bij een bedrijf op de haven. Half uurtje lopen. Ze willen gaan digitaliseren, dus de contactgegevens moeten nagelopen worden. Het houd me weer een poosje van de straat.
Is simpelweg niet echt mijn stijlquote:Op woensdag 25 februari 2015 16:35 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Spijkerbroeken en sneakers 4 lyfe.
Niks mis met afwisselingquote:Op woensdag 25 februari 2015 16:35 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Spijkerbroeken en sneakers 4 lyfe.
Congrats myr!quote:Op woensdag 25 februari 2015 16:25 schreef Myraela het volgende:
Teveel bruine bonen gegeten?quote:
quote:
Tijd voor Supernatural.quote:Op woensdag 25 februari 2015 16:45 schreef Dqod het volgende:
[..]
Net klaar met de laatste episode van Angel
quote:Op woensdag 25 februari 2015 17:02 schreef Californium het volgende:
Die kan ik wel gebruiken fax.terug.
Vanwaar die interesse?quote:Op woensdag 25 februari 2015 17:02 schreef Fylax het volgende:
GC / Accepteer jij transgenders/transseksuelen?
Ik ben benieuwd naar jullie mening.
quote:Op woensdag 25 februari 2015 17:02 schreef Californium het volgende:
Die kan ik wel gebruiken fax.terug.
quote:Op woensdag 25 februari 2015 17:04 schreef Dqod het volgende:
"Accepteren"
Alsof wij het recht hebben iets/iemand te "accepteren", met iets akkoord gaan waar we uberhaupt al geen zak mee hebben te maken. Dat is aan iemand als persoon
Net zoiets als "homotolerantie"
De woorden "accepteren" en "tolereren" stuiten mij tegen de borst. Live and let live
quote:Op woensdag 25 februari 2015 17:04 schreef Dqod het volgende:
"Accepteren"
Alsof wij het recht hebben iets/iemand te "accepteren", met iets akkoord gaan waar we uberhaupt al geen zak mee hebben te maken. Dat is aan iemand als persoon
De woorden "accepteren" en "tolereren" stuiten mij tegen de borst. Live and let live
Sommige mensen haten nu eenmaal. Zijn het geen transgenders, dan is het bijvoorbeeld broccoli.quote:Op woensdag 25 februari 2015 17:05 schreef Fylax het volgende:
[..]
Omdat ik me afvraag waarom mensen zo'n hekel hebben aan/bashen op transgenders.
Dit..quote:Op woensdag 25 februari 2015 17:07 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Sommige mensen haten nu eenmaal. Zijn het geen transgenders, dan is het bijvoorbeeld broccoli.
Daarom wil ik graag weten waarom sommige mensen zo'n hekel hebben aan transgenders.quote:Op woensdag 25 februari 2015 17:07 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Sommige mensen haten nu eenmaal. Zijn het geen transgenders, dan is het bijvoorbeeld broccoli.
Goede post.quote:Op woensdag 25 februari 2015 17:04 schreef Dqod het volgende:
"Accepteren"
Omdat mensen te allen tijde wel iets of iemand hebben waar ze een hekel aan hebben.quote:Op woensdag 25 februari 2015 17:10 schreef Fylax het volgende:
[..]
Daarom wil ik graag weten waarom sommige mensen zo'n hekel hebben aan transgenders.
Ah okequote:Op woensdag 25 februari 2015 17:12 schreef Dqod het volgende:
[..]
Omdat mensen te allen tijde wel iets of iemand hebben waar ze een hekel aan hebben.
Dit kan te maken hebben met verschillende smaken (je vindt broccoli immers wel of niet lekker), iets niet begrijpen, ergens bang voor zijn (angst voor het onbekende) etc etc.
Probeer het eens uit ofzoquote:Op woensdag 25 februari 2015 17:11 schreef Myraela het volgende:
Overigens heb ik er totaal geen moeite mee, maar ik weet niet of ik er mee zou willen daten. Ik weet gewoon niet hoe dat seksueel zou werken enzo.
In juli weer oitnb.quote:Op woensdag 25 februari 2015 16:57 schreef Dqod het volgende:
[..]
Yup
Maar Buffy ook nog
Tevens;
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En de diversiteit en ook complexiteit van mensen en hun meningen en alles maakt de boel ook zo interessant.quote:
Dan pas?quote:Op woensdag 25 februari 2015 17:14 schreef Fascination het volgende:
[..]
In juli weer oitnb.![]()
Dat is nog maar eventjes.![]()
quote:
Oh. Dat vond ik niet wat.quote:Op woensdag 25 februari 2015 17:20 schreef Dqod het volgende:
[..]!
Orange is the new black
En waarom ruikt het hier naar pep![]()
I didn't use any
quote:
Alsof er uberhaupt nog series zijn die met een geheel nieuw concept komen.quote:Op woensdag 25 februari 2015 17:21 schreef Faxie het volgende:
Ow lijkt eerder op gevangenisvrouwen...
Zoiets was in NL heel lang geleden toch ook al eens?
Vrouwenvleugel, ja.quote:Op woensdag 25 februari 2015 17:21 schreef Faxie het volgende:
Ow lijkt eerder op gevangenisvrouwen...
Zoiets was in NL heel lang geleden toch ook al eens?
Weet ik veel.... kijk sowieso geen series.quote:Op woensdag 25 februari 2015 17:22 schreef Dqod het volgende:
[..]
Alsof er uberhaupt nog series zijn die met een geheel nieuw concept komen.
Ik vind Hannibal supertof, wat een bazen karakter is datquote:Op woensdag 25 februari 2015 17:21 schreef Dqod het volgende:
[..]
I liked it. Alleen een beetje jammer van die wannabe befsessies die plaatsvonden in iemands lies
Hoeft toch ook niet?quote:Op woensdag 25 februari 2015 17:24 schreef Faxie het volgende:
[..]
Weet ik veel.... kijk sowieso geen series.
Die moet ik ook nog kijken jaquote:Op woensdag 25 februari 2015 17:25 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik vind Hannibal supertof, wat een bazen karakter is dat
[ afbeelding ]
Te mainstream, hè.quote:Op woensdag 25 februari 2015 17:24 schreef Faxie het volgende:
[..]
Weet ik veel.... kijk sowieso geen series.
Zal jou eens mainstream :$quote:
godver, weer zo'n thread?quote:Op woensdag 25 februari 2015 17:02 schreef Fylax het volgende:
GC / Accepteer jij transgenders/transseksuelen?
Ik ben benieuwd naar jullie mening.
Die was welquote:Op woensdag 25 februari 2015 17:26 schreef FrauMilena het volgende:
Die cello, thoughHeeft een tijd op m'n netvlies gestaan.
It's safe to say not to trust ANY meal being served in the entire showquote:Op woensdag 25 februari 2015 17:27 schreef Dqod het volgende:
[..]
Die moet ik ook nog kijken ja
Wat gaat ie daar braden eigenlijk :$
Brainz?
Meh, dat kun je niet in zn algemeenheid zeggen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |