abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_150026215
quote:
2s.gif Op woensdag 25 februari 2015 12:38 schreef LovelyLady het volgende:

[..]

pfff :D
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 12:38 schreef TheGirlNextDoor het volgende:

[..]

Beetje maar :D
Dui-de-lijk. :o
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_150026217
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 12:40 schreef muhahaha het volgende:
Hoi ik ben 12 wat is dit?
muhahahhahahahahahahaha O+
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
pi_150026247
quote:
1s.gif Op woensdag 25 februari 2015 12:39 schreef Samzz het volgende:

[..]

Beetje, zegt ie dan :D. Jonge, Gordon is minder erg :P.
_O- :D
pi_150026280
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 12:40 schreef Joysa het volgende:

[..]

muhahahhahahahahahahaha O+
Hallo joooooooooooooooooooooooy O+
Alles goed? :)
pi_150026286
Is gewoon elk jaar hetzelfde riedeltje rond eind februari. Dan ben ik week moeilijk aan het doen omdat ik weekje ouder word. Is kansloos, maar ritueel. :')
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_150026310
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 12:41 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Hallo joooooooooooooooooooooooy O+
Alles goed? :)
Ja zeker! En met jou?
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
  woensdag 25 februari 2015 @ 12:42:26 #107
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_150026315
quote:
2s.gif Op woensdag 25 februari 2015 12:41 schreef HostiMeister het volgende:
Is gewoon elk jaar hetzelfde riedeltje rond eind februari. Dan ben ik week moeilijk aan het doen omdat ik weekje ouder word. Is kansloos, maar ritueel. :')
Ik vind het een mooie leeftijd. Dus, wat is je nummer?
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_150026327
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 12:42 schreef Joysa het volgende:

[..]

Ja zeker! En met jou?
Jaa prima, woon je nog in het verre zuiden? :)
pi_150026347
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 12:42 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Jaa prima, woon je nog in het verre zuiden? :)
Nog steeds ;(
Jij ook nog op dezelfde plek?
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
pi_150026359
quote:
10s.gif Op woensdag 25 februari 2015 12:42 schreef Samzz het volgende:

[..]

Ik vind het een mooie leeftijd. Dus, wat is je nummer?
O+
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_150026390
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 12:43 schreef Joysa het volgende:

Nog steeds ;(
Jij ook nog op dezelfde plek?
Ja, ook nog steeds. Bevalt me prima ;)
Eergisteren chinees nieuwjaar vuurwerk gezien, werd afgestoken in het park achter mijn woning. :)
Zag er mooi uit alleen de muziek was wel wat vreemd, beetje ambient slash harde beats eronder _O-.
Klonk meer als een goed feestje. Ow wacht, het was ook wel een feestje.
  woensdag 25 februari 2015 @ 12:44:44 #112
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_150026403
Goed, ik ga weer aan het werk. Pauze, who needs it :7.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_150026461
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 12:44 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Ja, ook nog steeds. Bevalt me prima ;)
Eergisteren chinees nieuwjaar vuurwerk gezien, werd afgestoken in het park achter mijn woning. :)
Zag er mooi uit alleen de muziek was wel wat vreemd, beetje ambient slash harde beats eronder _O-.
Klonk meer als een goed feestje. Ow wacht, het was ook wel een feestje.
_O- nice nice

Ik wil wel ooit weg hier denk ik
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
pi_150026470
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 12:44 schreef Samzz het volgende:
Goed, ik ga weer aan het werk. Pauze, who needs it :7.
Doe je netjes, ik wilde net gaan lunchen :o Werkze :W
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_150026483
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 12:46 schreef Joysa het volgende:

[..]

_O- nice nice

Ik wil wel ooit weg hier denk ik
Waar in Limbabwe woon je dan? The deep South?
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_150026520
quote:
2s.gif Op woensdag 25 februari 2015 12:47 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Waar in Limbabwe woon je dan? The deep South?
Nee noord limburg
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
pi_150026534
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 12:46 schreef Joysa het volgende:

_O- nice nice

Ik wil wel ooit weg hier denk ik
Beetje meer richting de bewoonde wereld, begrijpelijk :7.
pi_150026552
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 12:48 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Beetje meer richting de bewoonde wereld, begrijpelijk :7.
_O- precies
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
pi_150026553
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 12:48 schreef Joysa het volgende:

[..]

Nee noord limburg
Ow, daar liggen ook mijn roots (Venlo reprazent :') ) , dat is helemaal niet zo'n drama als Parkstad. :')
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_150026578
quote:
2s.gif Op woensdag 25 februari 2015 12:48 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Ow, daar liggen ook mijn roots (Venlo reprazent :') ) , dat is helemaal niet zo'n drama als Parkstad. :')
Ja venlo woon ik :P
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
pi_150026618
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 12:50 schreef Joysa het volgende:

[..]

Ja venlo woon ik :P
Begint de laatste jaren zowaar op een stad te lijken met die Maasboulevard enzo. Mijn familie woont er namelijk nog dus kom er geregeld. Ben wel blij dat ik nu al 10 jaar in Nijmegen woon, dat dan weer wel. Dus kan me voorstellen dat je weg wil. :o
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_150026654
quote:
2s.gif Op woensdag 25 februari 2015 12:51 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Begint de laatste jaren zowaar op een stad te lijken met die Maasboulevard enzo. Mijn familie woont er namelijk nog dus kom er geregeld. Ben wel blij dat ik nu al 10 jaar in Nijmegen woon, dat dan weer wel. Dus kan me voorstellen dat je weg wil. :o
Ach, zo wat elke winkel op die maasboulevard lag al ergens anders in de stad. Lekker alles dubbel :') Ik heb echt niks met venlo, alleen carnaval :P
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
pi_150026675
quote:
1s.gif Op woensdag 25 februari 2015 12:32 schreef Samzz het volgende:

[..]

Ik wist dat ik iemand vergat :@.
:(
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
pi_150026864
quote:
Ondergemiddeld zijn :N

:P
pi_150027290
Ineens een telefoontje of ik vanmiddag nog op gesprek kan komen. Super kei spannend.
  woensdag 25 februari 2015 @ 13:13:44 #126
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_150027304
quote:
11s.gif Op woensdag 25 februari 2015 13:13 schreef Myraela het volgende:
Ineens een telefoontje of ik vanmiddag nog op gesprek kan komen. Super kei spannend.
Spannend :o
Voor datgene waar je via je blog had gesolliciteerd?
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_150027311
Hallo.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  woensdag 25 februari 2015 @ 13:14:07 #128
134630 aeque
Zijne draequeligheid
pi_150027320
quote:
1s.gif Op woensdag 25 februari 2015 12:32 schreef Samzz het volgende:

[..]

Ik wist dat ik iemand vergat :@.
Je schat mij ouder in? ;(
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
pi_150027339
quote:
11s.gif Op woensdag 25 februari 2015 13:13 schreef Myraela het volgende:
Ineens een telefoontje of ik vanmiddag nog op gesprek kan komen. Super kei spannend.
*O* tof
pi_150027473
Waarom is het nu opeens wel tof weer en gisteren niet?
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_150027514
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 13:13 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Spannend :o
Voor datgene waar je via je blog had gesolliciteerd?
Nee, dit is maar een projectje voor een paar weken.

En ik kom er net achter dat ik helemaal kan gaan lopen, want de bus gaat alleen in de ochtend en middag uren. :') Wat? :')
pi_150027542
En het regent ook nog eens, dus ik kom helemaal verzuipt en vies aan straks. ;( Weer geen baan. :')
pi_150027600
Taxi bellen. :7
  woensdag 25 februari 2015 @ 13:25:45 #134
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_150027686
quote:
14s.gif Op woensdag 25 februari 2015 13:20 schreef Myraela het volgende:

[..]

Nee, dit is maar een projectje voor een paar weken.

En ik kom er net achter dat ik helemaal kan gaan lopen, want de bus gaat alleen in de ochtend en middag uren. :') Wat? :')
Nouja, een paar weken is beter dan niks.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  woensdag 25 februari 2015 @ 13:26:10 #135
416931 yats
(non) Average Joe
pi_150027704
quote:
1s.gif Op woensdag 25 februari 2015 12:32 schreef Samzz het volgende:

[..]

En ik, Straw, Myra, Ino.
Ik ook
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_150027899
quote:
1s.gif Op woensdag 25 februari 2015 13:26 schreef yats het volgende:

[..]

Ik ook
Kaneel en lokje ook.
Zeefje ook.
pi_150027971
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 13:23 schreef muhahaha het volgende:
Taxi bellen. :7
Zo duur. ;( Ik heb een paraplu gevonden, dus ik ga voor het eerst in mijn leven met een paraplu lopen. :')
pi_150028014
quote:
14s.gif Op woensdag 25 februari 2015 13:33 schreef Myraela het volgende:

[..]

Zo duur. ;( Ik heb een paraplu gevonden, dus ik ga voor het eerst in mijn leven met een paraplu lopen. :')
Ik wil niet stoken hoor maar waarom brengt twi je niet eventjes.
pi_150028039
quote:
10s.gif Op woensdag 25 februari 2015 13:34 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Ik wil niet stoken hoor maar waarom brengt twi je niet eventjes.
Misschien omdat die aan het werk is?
pi_150028280
quote:
10s.gif Op woensdag 25 februari 2015 13:35 schreef Myraela het volgende:

[..]

Misschien omdat die aan het werk is?
Hard aan de noeste arbeid. :)
pi_150028371
Wow, er zijn gewoon winkels die niet moeilijk doen met producten ruilen _O_

Kleine maand geleden schoenen gekocht, Nike Stefan Janoski, binnen 3 weken zit er gewoon een scheurtje bij dat punt achter mijn grote teen, waar het schaniert. Ik hoefde het maar te laten zien en ze vroegen of ik nieuwe wilde uitzoeken of het geld terug wilde _O_

/liefdagboek
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
pi_150028585
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 13:45 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Wow, er zijn gewoon winkels die niet moeilijk doen met producten ruilen _O_

Kleine maand geleden schoenen gekocht, Nike Stefan Janoski, binnen 3 weken zit er gewoon een scheurtje bij dat punt achter mijn grote teen, waar het schaniert. Ik hoefde het maar te laten zien en ze vroegen of ik nieuwe wilde uitzoeken of het geld terug wilde _O_

/liefdagboek
Altijd relaxed :Y

Heb een keer schoenen bij Zalando van bekend merk gekocht, na een maand ofzo lieten de zolen gewoon los, ook gewoon alle poen teruggekregen. Super netjes.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_150028869
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 13:45 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Wow, er zijn gewoon winkels die niet moeilijk doen met producten ruilen _O_

Kleine maand geleden schoenen gekocht, Nike Stefan Janoski, binnen 3 weken zit er gewoon een scheurtje bij dat punt achter mijn grote teen, waar het schaniert. Ik hoefde het maar te laten zien en ze vroegen of ik nieuwe wilde uitzoeken of het geld terug wilde _O_

/liefdagboek
Ik vind dit niet meer dan normaal eigenlijk :)
  Moderator / Redactie FP woensdag 25 februari 2015 @ 14:01:35 #144
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_150028922
Zo, goed gesprek gehad met goede tips. Met dank aan een Fokker hier :)
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_150029061
quote:
1s.gif Op woensdag 25 februari 2015 14:00 schreef rival het volgende:

[..]

Ik vind dit niet meer dan normaal eigenlijk :)
klopt, maar ze hadden me ook een tegoedbon kunnen geven, of zitten zeiken dat ik de schoenen de ruig behandeld heb. Die zeikers heb je er vast tussen zitten.
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
pi_150029099
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 14:07 schreef VoornaamAchternaam het volgende:

[..]

klopt, maar ze hadden me ook een tegoedbon kunnen geven, of zitten zeiken dat ik de schoenen de ruig behandeld heb. Die zeikers heb je er vast tussen zitten.
Die heb je er ook gerust tussen zitten ;)
pi_150029154
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 14:01 schreef El_Thijs het volgende:
Zo, goed gesprek gehad met goede tips. Met dank aan een Fokker hier :)
Waar had je wat aan?
  Moderator / Redactie FP woensdag 25 februari 2015 @ 14:16:45 #148
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_150029294
quote:
1s.gif Op woensdag 25 februari 2015 14:11 schreef rival het volgende:

[..]

Waar had je wat aan?
Over hoe ik mijn CV kan gaan toespitsen op de nieuwe functie, wat ik het beste kan zeggen in de motivatiebrief, dat soort zaken. Daarnaast ook een indicatie van wat het werk inhoud en waar ik op moet letten. Ik zag voor mezelf veel aanknopingspunten en kan mijn ervaringen netjes omtoveren zodat het op de functie aansluit, wat erg netjes is.

Trouwens, ik heb peak-it geprobeerd maar die kunnen geen CV's lezen. Er stond duidelijk in dat ik supportwerkzaamheden heb verricht en dan bellen ze terug dat ze dat niet kunnen vinden :')
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_150029388
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 14:16 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Over hoe ik mijn CV kan gaan toespitsen op de nieuwe functie, wat ik het beste kan zeggen in de motivatiebrief, dat soort zaken. Daarnaast ook een indicatie van wat het werk inhoud en waar ik op moet letten. Ik zag voor mezelf veel aanknopingspunten en kan mijn ervaringen netjes omtoveren zodat het op de functie aansluit, wat erg netjes is.

Trouwens, ik heb peak-it geprobeerd maar die kunnen geen CV's lezen. Er stond duidelijk in dat ik supportwerkzaamheden heb verricht en dan bellen ze terug dat ze dat niet kunnen vinden :')
Dat zijn een hoop punten, laten we hopen dat het werkt :)

Haha euh oke :')
pi_150029859
Zo dat was de kapper.
pi_150029861


:')
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_150029910
Zo ik ben er al. wel bevroren en met kapotte paraplu, maar wel te vroeg.
pi_150029986
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 14:36 schreef Myraela het volgende:
Zo ik ben er al. wel bevroren en met kapotte paraplu, maar wel te vroeg.
Succes met het gesprek :)
  Moderator / Redactie FP woensdag 25 februari 2015 @ 14:42:51 #154
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_150030096
quote:
1s.gif Op woensdag 25 februari 2015 14:19 schreef rival het volgende:

[..]

Dat zijn een hoop punten, laten we hopen dat het werkt :)

Haha euh oke :')
Ik hoop het ook, ik ben hem in ieder geval erg dankbaar voor zijn tijd en moeite :)

En ja, dat is echt, dat laatste :')
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_150030110
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 14:36 schreef Myraela het volgende:
Zo ik ben er al. wel bevroren en met kapotte paraplu, maar wel te vroeg.
Succes :Y
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
  Moderator / Redactie FP woensdag 25 februari 2015 @ 14:43:18 #156
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_150030111
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 14:36 schreef Myraela het volgende:
Zo ik ben er al. wel bevroren en met kapotte paraplu, maar wel te vroeg.
Succes Myr *O*
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_150030186
Blijft raar dat een bedrijf zo veel vertrouwen in mij kan hebben. Heb me toch weer met een bak geld gesmeten vandaag. :')
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_150030199
quote:
14s.gif Op woensdag 25 februari 2015 14:45 schreef HostiMeister het volgende:
Blijft raar dat een bedrijf zo veel vertrouwen in mij kan hebben. Heb me toch weer met een bak geld gesmeten vandaag. :')
hoppa *O* geld moet rollen *O*

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 25-02-2015 14:46:27 ]
pi_150030256
quote:
14s.gif Op woensdag 25 februari 2015 14:45 schreef HostiMeister het volgende:
Blijft raar dat een bedrijf zo veel vertrouwen in mij kan hebben. Heb me toch weer met een bak geld gesmeten vandaag. :')
Dat is het leukste werk toch? Ik doe het ook graag hoor O+
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_150030263
quote:
2s.gif Op woensdag 25 februari 2015 14:46 schreef LovelyLady het volgende:

[..]

hoppa *O* geld moet rollen *O*
Ik ben in mijn hoofd nog steeds die dronken stoner student die doucht met een blik bier. _O-
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_150030269
quote:
10s.gif Op woensdag 25 februari 2015 14:48 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Dat is het leukste werk toch? Ik doe het ook graag hoor O+
Verantwoordelijkheid :r
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_150030340
quote:
10s.gif Op woensdag 25 februari 2015 14:48 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Ik ben in mijn hoofd nog steeds die dronken stoner student die doucht met een blik bier. _O-
:D _O-
quote:
10s.gif Op woensdag 25 februari 2015 14:48 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Verantwoordelijkheid :r
Overal heb je wel een soort van verantwoordelijkheid toch?
pi_150030343
quote:
10s.gif Op woensdag 25 februari 2015 14:48 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Verantwoordelijkheid :r
Het leukste was vorig jaar, toen ze met een nieuw communicatiesysteem aan kwamen zetten. Of wij het wilden testen. Systeem werkte voor geen meter, meerdere keren aangegeven. Toch doorzetten he? Hoppa, 5 miljoen pond weg O+
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_150030364
quote:
14s.gif Op woensdag 25 februari 2015 14:50 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Het leukste was vorig jaar, toen ze met een nieuw communicatiesysteem aan kwamen zetten. Of wij het wilden testen. Systeem werkte voor geen meter, meerdere keren aangegeven. Toch doorzetten he? Hoppa, 5 miljoen pond weg O+
Tering _O- En jullie met de gebakken peren zeker? :{
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_150030397
quote:
2s.gif Op woensdag 25 februari 2015 14:51 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Tering _O- En jullie met de gebakken peren zeker? :{
Heb er een promotie en leuke bonus aan over gehouden _O- :')
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_150030400
quote:
2s.gif Op woensdag 25 februari 2015 14:50 schreef LovelyLady het volgende:

[..]

:D _O-

[..]

Overal heb je wel een soort van verantwoordelijkheid toch?
Ik leef mijn leven met zo min mogelijk verantwoordelijkheid. Maar heb wel hart voor de zaak, dat dan weer wel.

Tevens af en toe een blik bier tijdens het douchen is ook goddelijk. :P
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_150030417
quote:
6s.gif Op woensdag 25 februari 2015 14:52 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Heb er een promotie en leuke bonus aan over gehouden _O- :')
Wow. Bijzonder. :o
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_150030464
Zoeken ze nog mensen Barb? :)
pi_150030478
quote:
2s.gif Op woensdag 25 februari 2015 14:52 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Ik leef mijn leven met zo min mogelijk verantwoordelijkheid. Maar heb wel hard voor de zaak, dat dan weer wel.

Tevens af en toe een blik bier tijdens het douchen is ook goddelijk. :P
Hart neem ik aan :D
pi_150030496
quote:
2s.gif Op woensdag 25 februari 2015 14:54 schreef LovelyLady het volgende:

[..]

Hart neem ik aan :D
Tering. :') Ja. dat ja.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_150030543
quote:
2s.gif Op woensdag 25 februari 2015 14:54 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Tering. :') Ja. dat ja.
pi_150030556
quote:
10s.gif Op woensdag 25 februari 2015 14:52 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Wow. Bijzonder. :o
Business is booming hier :')
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 14:53 schreef muhahaha het volgende:
Zoeken ze nog mensen Barb? :)
Ja, eigenlijk altijd wel. :)
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_150030569
quote:
2s.gif Op woensdag 25 februari 2015 14:56 schreef LovelyLady het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Godver :')
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_150030602
quote:
2s.gif Op woensdag 25 februari 2015 14:56 schreef LovelyLady het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
_O-
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_150030621
Ow wacht Malta, hm dat is wel ver van mijn bed ;(
pi_150030669
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 14:58 schreef muhahaha het volgende:
Ow wacht Malta, hm dat is wel ver van mijn bed ;(
We hebben ook kantoor in Londen en Stockholm, das wat dichter in de buurt.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_150030729
London is om de hoek joh.
pi_150030785
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 14:59 schreef Barbusse het volgende:

[..]

We hebben ook kantoor in Londen en Stockholm, das wat dichter in de buurt.
Ooow dat is wel beter ja :) :)
  woensdag 25 februari 2015 @ 15:15:04 #179
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_150031139
:O
The madness all around us starts to take it's toll.
|| justdiggit.org ||
  woensdag 25 februari 2015 @ 15:15:17 #180
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_150031149
Lange dag is lang :P. Straks nog vijf lessen geven.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_150031246
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 15:15 schreef Samzz het volgende:
Lange dag is lang :P. Straks nog vijf lessen geven.
Succes jij :*
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  woensdag 25 februari 2015 @ 15:19:57 #182
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_150031307
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 15:17 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Succes jij :*
Komt goed. Ik rule in het lesgeven 8-).
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_150031340
quote:
1s.gif Op woensdag 25 februari 2015 15:19 schreef Samzz het volgende:

[..]

Komt goed. Ik rule in het lesgeven 8-).
Meesteres Samzz :9
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  woensdag 25 februari 2015 @ 15:21:28 #184
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_150031353
quote:
10s.gif Op woensdag 25 februari 2015 15:21 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Meesteres Samzz :9
Dat enkel in de slaapkamer :@.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_150031559
quote:
1s.gif Op woensdag 25 februari 2015 15:21 schreef Samzz het volgende:

[..]

Dat enkel in de slaapkamer :@.
Ik was toch al niet van plan om paardrijlessen te nemen :@
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  woensdag 25 februari 2015 @ 15:28:14 #186
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_150031611
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 15:27 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Ik was toch al niet van plan om paardrijlessen te nemen :@
Dat wordt dan ook niet in rengalop over het strand :9.

Ik ga weer les geven :W.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_150031670
quote:
1s.gif Op woensdag 25 februari 2015 15:28 schreef Samzz het volgende:

[..]

Dat wordt dan ook niet in rengalop over het strand :9.

Ik ga weer les geven :W.
Veel plezier :*
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  Moderator / Redactie FP woensdag 25 februari 2015 @ 15:32:05 #188
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_150031767
quote:
10s.gif Op woensdag 25 februari 2015 15:21 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Meesteres Samzz :9
Ze heeft graag de (rij)zweep in handen :9
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_150032020
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 15:32 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Ze heeft graag de (rij)zweep in handen :9
Ze is immers een pennymeisje.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_150032030
quote:
10s.gif Op woensdag 25 februari 2015 15:38 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Ze is immers een pennymeisje.
_O-
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
  Moderator / Redactie FP woensdag 25 februari 2015 @ 15:40:53 #191
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_150032116
quote:
10s.gif Op woensdag 25 februari 2015 15:38 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Ze is immers een pennymeisje.
Snotver :')
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_150032135
quote:
10s.gif Op woensdag 25 februari 2015 15:38 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Ze is immers een pennymeisje.
:D _O-
pi_150032223
Er zijn staten in amerika waar bestialiteit niet strafbaar is, maar een homo huwelijk mag daar niet.

Damn
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
pi_150032244
quote:
10s.gif Op woensdag 25 februari 2015 15:38 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Ze is immers een pennymeisje.
:')
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_150032374
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 15:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Er zijn staten in amerika waar bestialiteit niet strafbaar is, maar een homo huwelijk mag daar niet.

Damn
Ik weet niet wat je hier nu weer impliceert? :r
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
  Moderator / Redactie FP woensdag 25 februari 2015 @ 15:52:25 #196
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_150032500
quote:
12s.gif Op woensdag 25 februari 2015 15:48 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Ik weet niet wat je hier nu weer impliceert? :r
Hij wil een homofiele knol.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_150032602
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 15:52 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Hij wil een homofiele knol.
:')
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
  woensdag 25 februari 2015 @ 16:07:09 #198
263685 Dqod
Miss Cobra
pi_150033046
Wat ;s
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
pi_150033069
quote:
2s.gif Op woensdag 25 februari 2015 16:07 schreef Dqod het volgende:
Wat ;s
VA vergelijkt homoseksualiteit met bestialiteit. Dat.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
  woensdag 25 februari 2015 @ 16:08:40 #200
263685 Dqod
Miss Cobra
pi_150033101
quote:
15s.gif Op woensdag 25 februari 2015 16:07 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

VA vergelijkt homoseksualiteit met bestialiteit. Dat.
Zieke shit ;s

K ga wel chips eten.
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')