Hoge Raad Management, leuk.quote:Op woensdag 25 februari 2015 11:38 schreef FrauMilena het volgende:
^ Mogge. Ik heb lang haar.
[..]
HRM
Dat is het zekerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vandaag voor het eerst deze weekquote:Op woensdag 25 februari 2015 11:23 schreef FrauMilena het volgende:
Iedereen aan het werk en ik zit thuis te niksen![]()
![]()
Goeiemorgen
quote:Op woensdag 25 februari 2015 12:06 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Dat is het zeker![]()
Welkom.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar wat bedoel je met gaat dat automatisch na zoveel pagina's?Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
[..]
Dat is het zeker![]()
Welkom!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Na 301 posts sluit het topic. Degene die de lapo (last post) heeft dient ook het volgende topic te open door te klikken op 'open nieuw deel' en verzin een leuke tt (topictitel)!What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
[..]
Dat is het zeker![]()
Welkom.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leuk dat je wat over jezelf vertelt.
2 dagen maarquote:Op woensdag 25 februari 2015 12:07 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Vandaag voor het eerst deze weekEn ook nog vrijdag vrij ook nog. 2-daagse werkweek, woop woop.
Hoezo jij niet werken dan?
Ah oké! Dan begrijp ik het.quote:Op woensdag 25 februari 2015 12:13 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Welkom!
Na 301 posts sluit het topic. Degene die de lapo (last post) heeft dient ook het volgende topic te open door te klikken op 'open nieuw deel' en verzin een leuke tt (topictitel)!
Ah, bijbaan. Je bent nog een jonkiequote:Op woensdag 25 februari 2015 12:16 schreef FrauMilena het volgende:
Thanks! ^
[..]
2 dagen maarrelaxed!
Ik heb bewust eerder ontslag genomen voordat ik een nieuwe (bij)baan gevonden had, dus ik ben koos werkloos op dit moment. Ik heb wel een sollicitaties lopen dus hoop op het beste.
[..]
Ah oké! Dan begrijp ik het.
Klopt, ik zit denk ik wel een aantal jaartjes onder het gemiddelde hier.quote:Op woensdag 25 februari 2015 12:19 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ah, bijbaan. Je bent nog een jonkieGeen college vandaag dan? Maar in z.Holland moeten toch genoeg bijbaantjes te vinden zijn lijkt me. Succes
Lettertje hier daar, staat ook iets exotischer dan je naam.quote:Op woensdag 25 februari 2015 12:24 schreef Californium het volgende:
Ik voel me aangesproken door milenacollega die mijn naam niet kan uitspreken noemt mij zo
. Maar welkom
Gelukkig trekt de sporadische aanwezigheid van Fylax het gemiddelde wel heel erg ver omlaag.quote:Op woensdag 25 februari 2015 12:24 schreef FrauMilena het volgende:
Dankje ^
[..]
Klopt, ik zit denk ik wel een aantal jaartjes onder het gemiddelde hier.
Wat zal het gemiddelde hier ongeveer zijn eigenlijk?quote:Op woensdag 25 februari 2015 12:25 schreef aeque het volgende:
[..]
Gelukkig trekt de sporadische aanwezigheid van Fylax het gemiddelde wel heel erg ver omlaag.
rond de 25-26?quote:Op woensdag 25 februari 2015 12:28 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Wat zal het gemiddelde hier ongeveer zijn eigenlijk?
Ik denk wel iets hoger. Zijn er niet veel hier onder de 30, ofwel?quote:
Volgens mij toch wel een aantal.quote:Op woensdag 25 februari 2015 12:30 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik denk wel iets hoger. Zijn er niet veel hier onder de 30, ofwel?
Dacht dat ik 1 van de weinige boven de 30 was juistquote:Op woensdag 25 februari 2015 12:30 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik denk wel iets hoger. Zijn er niet veel hier onder de 30, ofwel?
Er zijn er aardig wat boven de 30 tochquote:Op woensdag 25 februari 2015 12:31 schreef rival het volgende:
[..]
Dacht dat ik 1 van de weinige boven de 30 was juist
En ik, Straw, Myra, Ino.quote:Op woensdag 25 februari 2015 12:31 schreef Joysa het volgende:
[..]
Volgens mij toch wel een aantal.
Ik
Te jong.quote:
Arme jij. Oudere mannen zijn toch sowieso aantrekkelijker dan jonge mannen.quote:Op woensdag 25 februari 2015 12:32 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Te jong.Word over een paar weken ook weer hoogbejaard.
Waarheidquote:Op woensdag 25 februari 2015 12:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Arme jij. Oudere mannen zijn toch sowieso aantrekkelijker dan jonge mannen.
Dacht dat dat pas gold als ze 40+ waren. Zo ver ben ik gelukkig nog niet.quote:Op woensdag 25 februari 2015 12:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij komt hier dan ook niet vaak genoegquote:
Niet altijdquote:Op woensdag 25 februari 2015 12:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe oud jij bent, maar ik heb het liefst mannen van boven de 30quote:Op woensdag 25 februari 2015 12:35 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dacht dat dat pas gold als ze 40+ waren. Zo ver ben ik gelukkig nog niet.
Niet meerquote:Op woensdag 25 februari 2015 12:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij komt hier dan ook niet vaak genoeg.
Bijna altijd dan. Ik zou geen relatie willen met iemand die jonger is dan ik benquote:
Waarom niet? Ik bedoel als het klikt enzo?quote:Op woensdag 25 februari 2015 12:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Bijna altijd dan. Ik zou geen relatie willen met iemand die jonger is dan ik ben.
Ik word 32 in Maart. Valt nog wel mee, beetje dramaqueen.quote:Op woensdag 25 februari 2015 12:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe oud jij bent, maar ik heb het liefst mannen van boven de 30.
pfffquote:Op woensdag 25 februari 2015 12:37 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik word 32 in Maart. Valt nog wel mee, beetje dramaqueen.
Beetje maarquote:Op woensdag 25 februari 2015 12:37 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik zeg nooit nooit, maar het is nog nooit gebeurd dat ik op iemand jonger dan mij vielquote:Op woensdag 25 februari 2015 12:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Waarom niet? Ik bedoel als het klikt enzo?
Beetje, zegt ie danquote:Op woensdag 25 februari 2015 12:37 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |