quote:Op woensdag 25 februari 2015 11:15 schreef Dqod het volgende:
[..]
Hahaha![]()
Win je wel![]()
Hier ook zo een, but I'm onto her
Mgoed, ff werken, tot later![]()
Werk?quote:Op woensdag 25 februari 2015 11:23 schreef FrauMilena het volgende:
Iedereen aan het werk en ik zit thuis te niksen![]()
![]()
Goeiemorgen
Ahquote:Op woensdag 25 februari 2015 11:25 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik ben ook niet aan het werk
Ruilen?quote:Op woensdag 25 februari 2015 11:23 schreef FrauMilena het volgende:
Iedereen aan het werk en ik zit thuis te niksen![]()
![]()
Goeiemorgen
Ben ondertussen aan het leren. Of nouja, de voorbereidingen treffen zodat ik volgende week goed kan leren. Straks bij mijn ouders eten en daarna trainen. Dus niet veel bijzonders. Jij?quote:Op woensdag 25 februari 2015 11:28 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
AhNog iets leuks op de planning van vandaag?
Ligt aan wat voor welk daar tegenover staat. Éen dag van m'n 1,5 week vakantie kan ik wel missenquote:
Actiever dan mijn dag, wel. Ik moet alleen een aantal studieboeken bestellen op Bol en opruimen/koken.quote:Op woensdag 25 februari 2015 11:29 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ben ondertussen aan het leren. Of nouja, de voorbereidingen treffen zodat ik volgende week goed kan leren. Straks bij mijn ouders eten en daarna trainen. Dus niet veel bijzonders. Jij?
Wat studeer je?quote:Op woensdag 25 februari 2015 11:35 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Ligt aan wat voor welk daar tegenover staat. Éen dag van m'n 1,5 week vakantie kan ik wel missen
[..]
Actiever dan mijn dag, wel. Ik moet alleen een aantal studieboeken bestellen op Bol en opruimen/koken.
Heel saai werk, daarom zit ik hier.quote:Op woensdag 25 februari 2015 11:35 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Ligt aan wat voor welk daar tegenover staat. Éen dag van m'n 1,5 week vakantie kan ik wel missen
Doe het dan maar zelfquote:Op woensdag 25 februari 2015 11:38 schreef aeque het volgende:
[..]
Heel saai werk, daarom zit ik hier.
Uhu, wel een aantal tussenjaren gehad.quote:
Hoe oud ben je?quote:Op woensdag 25 februari 2015 11:40 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Uhu, wel een aantal tussenjaren gehad.
En je komt uit Duitsland?quote:Op woensdag 25 februari 2015 11:38 schreef FrauMilena het volgende:
^ Mogge. Ik heb lang haar.
[..]
HRM
Als je ergens nieuw komt dien je je even voor te stellenquote:
Begrijpelijk! Ik had al een beetje rondgekeken naar een beginpost met 'voorstelregels' maar die heb ik niet kunnen vinden.quote:Op woensdag 25 februari 2015 11:42 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Als je ergens nieuw komt dien je je even voor te stellen
quote:Op woensdag 25 februari 2015 11:44 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Begrijpelijk! Ik had al een beetje rondgekeken naar een beginpost met 'voorstelregels' maar die heb ik niet kunnen vinden.
Ik zal me zo wat uitgebreider voorstellen in een spoiler, eerst even thee halen.
Bedankt.quote:
quote:Op woensdag 25 februari 2015 11:43 schreef muhahaha het volgende:
Dacht even dat ik een andere user de vragen zag stellen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |