Ja, daarom moet ik ook. Maar krap bij kasquote:Op woensdag 25 februari 2015 10:58 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Eerst naar de kapper, ziet er nu niet meer uit.
Mohquote:
Stiekem vond ik het nog leuk ook ja.quote:Op woensdag 25 februari 2015 10:58 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Lijkt me zo leuk he, een beetje prutsen met het haar van je kleine meisje
Mijn vader deed ook altijd mijn haar. Mijn moeder had daar het geduld niet voor. Mijn vader had allerlei trucjes doordat hij op zijn koksopleiding ook broodvlechten enzo heeft gehad. Mijn haar was best wel leuk altijdquote:Op woensdag 25 februari 2015 11:01 schreef aeque het volgende:
[..]
Stiekem vond ik het nog leuk ook ja.
Of dat ze staartjes bij mij probeerde te maken en gezien mijn haar toen wat langer was kon dat ook nog.
Ah... Goede tijden.
Of ik er bijzonder goed in was durf ik niet te zeggen maar ik kamde zachter dan mijn ex het deed. Dus toen ze wat mondiger werd moest ik het standaard doen als ik thuis was.quote:Op woensdag 25 februari 2015 11:02 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Mijn vader deed ook altijd mijn haar. Mijn moeder had daar het geduld niet voor. Mijn vader had allerlei trucjes doordat hij op zijn koksopleiding ook broodvlechten enzo heeft gehad. Mijn haar was best wel leuk altijd
Vet schattigquote:Op woensdag 25 februari 2015 11:01 schreef aeque het volgende:
[..]
Stiekem vond ik het nog leuk ook ja.
Of dat ze staartjes bij mij probeerde te maken en gezien mijn haar toen wat langer was kon dat ook nog.
Ah... Goede tijden.
quote:Op woensdag 25 februari 2015 11:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Vet schattigIk vind dat leuk, lekker prutsen aan iemands haar. Invlechten kon ik zo goed.
Ik heb alleen maar jongens... De oudste laat het lang groeien, maar ik mag geen staartjes maken.
Is het zover, ja?quote:Op woensdag 25 februari 2015 11:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hij is beginnend puberend.. ik snap het wel.
Ja ok :$quote:Op woensdag 25 februari 2015 11:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hij is beginnend puberend.. ik snap het wel.
Sommige dingen ja....quote:
Booohquote:Op woensdag 25 februari 2015 11:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Sommige dingen ja....
En hij is verliefd![]()
Maar daar mag ik niet teveel over zeggen want dan is het NOUHOU
Ze gaf hem een knuffel voor de vakantie en zei: fijne vakantie. Te lief
Een puber, arme jij.quote:Op woensdag 25 februari 2015 11:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Sommige dingen ja....
En hij is verliefd![]()
Maar daar mag ik niet teveel over zeggen want dan is het NOUHOU
Ze gaf hem een knuffel voor de vakantie en zei: fijne vakantie. Te lief
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En schattig.
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
Gaat ze daar vrijwillig in de kou liggen? Terwijl ze lekker warm bij jou kan liggen? Wat een downiequote:Op woensdag 25 februari 2015 11:12 schreef Dqod het volgende:
Gvd, Bonnie krijgt gewoon de badkamerdeur open
Gaat ze op de stortbak van de plee chillen
quote:Op woensdag 25 februari 2015 11:12 schreef aeque het volgende:
[..]
Een puber, arme jij.Gelukkig niet meegemaakt. Al was ik altijd de good guy en mijn ex de boosdoener. Terecht ook wel.
Ik snap de spoiler niet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En schattig.![]()
oh wacht laat maar
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 25-02-2015 11:13:50 ]
I know, rightquote:Op woensdag 25 februari 2015 11:13 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Gaat ze daar vrijwillig in de kou liggen? Terwijl ze lekker warm bij jou kan liggen? Wat een downie
Nala deed gisteren vet arrogant tegen me en nu negeert ze me. Ik ben benieuwd wie dat langer volhoudquote:
Hahahaquote:Op woensdag 25 februari 2015 11:14 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nala deed gisteren vet arrogant tegen me en nu negeert ze me. Ik ben benieuwd wie dat langer volhoud
Werkzequote:Op woensdag 25 februari 2015 11:15 schreef Dqod het volgende:
[..]
Hahaha![]()
Win je wel![]()
Hier ook zo een, but I'm onto her
Mgoed, ff werken, tot later![]()
werk-zequote:Op woensdag 25 februari 2015 11:15 schreef Dqod het volgende:
[..]
Hahaha![]()
Win je wel![]()
quote:Op woensdag 25 februari 2015 11:15 schreef Dqod het volgende:
[..]
Hahaha![]()
Win je wel![]()
Werk?quote:Op woensdag 25 februari 2015 11:23 schreef FrauMilena het volgende:
Iedereen aan het werk en ik zit thuis te niksen![]()
![]()
Goeiemorgen
Ahquote:Op woensdag 25 februari 2015 11:25 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik ben ook niet aan het werk
Ruilen?quote:Op woensdag 25 februari 2015 11:23 schreef FrauMilena het volgende:
Iedereen aan het werk en ik zit thuis te niksen![]()
![]()
Goeiemorgen
Ben ondertussen aan het leren. Of nouja, de voorbereidingen treffen zodat ik volgende week goed kan leren. Straks bij mijn ouders eten en daarna trainen. Dus niet veel bijzonders. Jij?quote:Op woensdag 25 februari 2015 11:28 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
AhNog iets leuks op de planning van vandaag?
Ligt aan wat voor welk daar tegenover staat. Éen dag van m'n 1,5 week vakantie kan ik wel missenquote:
Actiever dan mijn dag, wel. Ik moet alleen een aantal studieboeken bestellen op Bol en opruimen/koken.quote:Op woensdag 25 februari 2015 11:29 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ben ondertussen aan het leren. Of nouja, de voorbereidingen treffen zodat ik volgende week goed kan leren. Straks bij mijn ouders eten en daarna trainen. Dus niet veel bijzonders. Jij?
Wat studeer je?quote:Op woensdag 25 februari 2015 11:35 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Ligt aan wat voor welk daar tegenover staat. Éen dag van m'n 1,5 week vakantie kan ik wel missen
[..]
Actiever dan mijn dag, wel. Ik moet alleen een aantal studieboeken bestellen op Bol en opruimen/koken.
Heel saai werk, daarom zit ik hier.quote:Op woensdag 25 februari 2015 11:35 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Ligt aan wat voor welk daar tegenover staat. Éen dag van m'n 1,5 week vakantie kan ik wel missen
Doe het dan maar zelfquote:Op woensdag 25 februari 2015 11:38 schreef aeque het volgende:
[..]
Heel saai werk, daarom zit ik hier.
Uhu, wel een aantal tussenjaren gehad.quote:
Hoe oud ben je?quote:Op woensdag 25 februari 2015 11:40 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Uhu, wel een aantal tussenjaren gehad.
En je komt uit Duitsland?quote:Op woensdag 25 februari 2015 11:38 schreef FrauMilena het volgende:
^ Mogge. Ik heb lang haar.
[..]
HRM
Als je ergens nieuw komt dien je je even voor te stellenquote:
Begrijpelijk! Ik had al een beetje rondgekeken naar een beginpost met 'voorstelregels' maar die heb ik niet kunnen vinden.quote:Op woensdag 25 februari 2015 11:42 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Als je ergens nieuw komt dien je je even voor te stellen
quote:Op woensdag 25 februari 2015 11:44 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Begrijpelijk! Ik had al een beetje rondgekeken naar een beginpost met 'voorstelregels' maar die heb ik niet kunnen vinden.
Ik zal me zo wat uitgebreider voorstellen in een spoiler, eerst even thee halen.
Bedankt.quote:
quote:Op woensdag 25 februari 2015 11:43 schreef muhahaha het volgende:
Dacht even dat ik een andere user de vragen zag stellen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |