abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_150025619
Ik voel me aangesproken door milena ;( collega die mijn naam niet kan uitspreken noemt mij zo :D. Maar welkom
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
pi_150025626
Dankje ^
quote:
2s.gif Op woensdag 25 februari 2015 12:19 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Ah, bijbaan. Je bent nog een jonkie ;) Geen college vandaag dan? Maar in z.Holland moeten toch genoeg bijbaantjes te vinden zijn lijkt me. Succes ^O^
Klopt, ik zit denk ik wel een aantal jaartjes onder het gemiddelde hier.
pi_150025679
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 12:24 schreef Californium het volgende:
Ik voel me aangesproken door milena ;( collega die mijn naam niet kan uitspreken noemt mij zo :D. Maar welkom
Lettertje hier daar, staat ook iets exotischer dan je naam. :@
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
  woensdag 25 februari 2015 @ 12:25:52 #64
134630 aeque
Zijne draequeligheid
pi_150025687
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 12:24 schreef FrauMilena het volgende:
Dankje ^

[..]

Klopt, ik zit denk ik wel een aantal jaartjes onder het gemiddelde hier.
Gelukkig trekt de sporadische aanwezigheid van Fylax het gemiddelde wel heel erg ver omlaag.
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
pi_150025776
Hello :O
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
  woensdag 25 februari 2015 @ 12:28:32 #66
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_150025784
quote:
7s.gif Op woensdag 25 februari 2015 12:25 schreef aeque het volgende:

[..]

Gelukkig trekt de sporadische aanwezigheid van Fylax het gemiddelde wel heel erg ver omlaag.
Wat zal het gemiddelde hier ongeveer zijn eigenlijk? :D
The madness all around us starts to take it's toll.
|| justdiggit.org ||
pi_150025825
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 12:28 schreef TheGirlNextDoor het volgende:

[..]

Wat zal het gemiddelde hier ongeveer zijn eigenlijk? :D
rond de 25-26?
pi_150025843
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 12:28 schreef Joysa het volgende:
Hello :O
Hallo :W
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_150025854
quote:
1s.gif Op woensdag 25 februari 2015 12:29 schreef rival het volgende:

[..]

rond de 25-26?
Damn. ;(
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_150025874
quote:
1s.gif Op woensdag 25 februari 2015 12:29 schreef rival het volgende:

[..]

rond de 25-26?
quote:
2s.gif Op woensdag 25 februari 2015 12:30 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Damn. ;(
  woensdag 25 februari 2015 @ 12:30:32 #71
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_150025875
quote:
1s.gif Op woensdag 25 februari 2015 12:29 schreef rival het volgende:

[..]

rond de 25-26?
Ik denk wel iets hoger. Zijn er niet veel hier onder de 30, ofwel?
The madness all around us starts to take it's toll.
|| justdiggit.org ||
  woensdag 25 februari 2015 @ 12:30:40 #72
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_150025878
quote:
2s.gif Op woensdag 25 februari 2015 12:30 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Damn. ;(
Te oud voor je :)?
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_150025881
Ach jonge mensen houd je jong toch? :D
pi_150025888
quote:
2s.gif Op woensdag 25 februari 2015 12:30 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Damn. ;(
Stel je aan.
pi_150025901
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 12:30 schreef TheGirlNextDoor het volgende:

[..]

Ik denk wel iets hoger. Zijn er niet veel hier onder de 30, ofwel?
Volgens mij toch wel een aantal.
Ik :7
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
pi_150025910
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 12:30 schreef TheGirlNextDoor het volgende:

[..]

Ik denk wel iets hoger. Zijn er niet veel hier onder de 30, ofwel?
Dacht dat ik 1 van de weinige boven de 30 was juist :+
  woensdag 25 februari 2015 @ 12:31:43 #77
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_150025917
Op het moment dat ik het postte dacht ik al; volgens mij klopt dat niet :')
The madness all around us starts to take it's toll.
|| justdiggit.org ||
pi_150025938
quote:
1s.gif Op woensdag 25 februari 2015 12:31 schreef rival het volgende:

[..]

Dacht dat ik 1 van de weinige boven de 30 was juist :+
Er zijn er aardig wat boven de 30 toch :@
  woensdag 25 februari 2015 @ 12:32:18 #79
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_150025941
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 12:31 schreef Joysa het volgende:

[..]

Volgens mij toch wel een aantal.
Ik :7
En ik, Straw, Myra, Ino.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_150025944
quote:
1s.gif Op woensdag 25 februari 2015 12:30 schreef Samzz het volgende:

[..]

Te oud voor je :)?
Te jong. ;( Word over een paar weken ook weer hoogbejaard.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_150025950
quote:
1s.gif Op woensdag 25 februari 2015 12:32 schreef Samzz het volgende:

[..]

En ik, Straw, Myra, Ino.
lokje
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
  woensdag 25 februari 2015 @ 12:32:58 #82
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_150025970
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 12:32 schreef Joysa het volgende:

[..]

lokje
Ik wist dat ik iemand vergat :@.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_150025976
quote:
1s.gif Op woensdag 25 februari 2015 12:29 schreef rival het volgende:

[..]

rond de 25-26?
pi_150025986
quote:
1s.gif Op woensdag 25 februari 2015 12:32 schreef Samzz het volgende:

[..]

Ik wist dat ik iemand vergat :@.
Ik wist alleen die en myra :')
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
  woensdag 25 februari 2015 @ 12:33:34 #85
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_150025991
quote:
2s.gif Op woensdag 25 februari 2015 12:32 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Te jong. ;( Word over een paar weken ook weer hoogbejaard.
Arme jij. Oudere mannen zijn toch sowieso aantrekkelijker dan jonge mannen.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  woensdag 25 februari 2015 @ 12:33:59 #86
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_150026000
quote:
1s.gif Op woensdag 25 februari 2015 12:33 schreef Samzz het volgende:

[..]

Arme jij. Oudere mannen zijn toch sowieso aantrekkelijker dan jonge mannen.
Waarheid :D
The madness all around us starts to take it's toll.
|| justdiggit.org ||
pi_150026035
quote:
1s.gif Op woensdag 25 februari 2015 12:33 schreef Samzz het volgende:

[..]

Arme jij. Oudere mannen zijn toch sowieso aantrekkelijker dan jonge mannen.
Dacht dat dat pas gold als ze 40+ waren. Zo ver ben ik gelukkig nog niet. :o
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
  woensdag 25 februari 2015 @ 12:35:12 #88
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_150026044
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 12:33 schreef Joysa het volgende:

[..]

Ik wist alleen die en myra :')
Jij komt hier dan ook niet vaak genoeg ;(.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_150026046
quote:
1s.gif Op woensdag 25 februari 2015 12:33 schreef Samzz het volgende:

[..]

Arme jij. Oudere mannen zijn toch sowieso aantrekkelijker dan jonge mannen.
Niet altijd :@
  woensdag 25 februari 2015 @ 12:35:44 #90
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_150026061
quote:
12s.gif Op woensdag 25 februari 2015 12:35 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Dacht dat dat pas gold als ze 40+ waren. Zo ver ben ik gelukkig nog niet. :o
Ik weet niet hoe oud jij bent, maar ik heb het liefst mannen van boven de 30 :).
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')