Klopt, ik zit denk ik wel een aantal jaartjes onder het gemiddelde hier.quote:Op woensdag 25 februari 2015 12:19 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ah, bijbaan. Je bent nog een jonkieGeen college vandaag dan? Maar in z.Holland moeten toch genoeg bijbaantjes te vinden zijn lijkt me. Succes
Lettertje hier daar, staat ook iets exotischer dan je naam.quote:Op woensdag 25 februari 2015 12:24 schreef Californium het volgende:
Ik voel me aangesproken door milenacollega die mijn naam niet kan uitspreken noemt mij zo
. Maar welkom
Gelukkig trekt de sporadische aanwezigheid van Fylax het gemiddelde wel heel erg ver omlaag.quote:Op woensdag 25 februari 2015 12:24 schreef FrauMilena het volgende:
Dankje ^
[..]
Klopt, ik zit denk ik wel een aantal jaartjes onder het gemiddelde hier.
Wat zal het gemiddelde hier ongeveer zijn eigenlijk?quote:Op woensdag 25 februari 2015 12:25 schreef aeque het volgende:
[..]
Gelukkig trekt de sporadische aanwezigheid van Fylax het gemiddelde wel heel erg ver omlaag.
rond de 25-26?quote:Op woensdag 25 februari 2015 12:28 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Wat zal het gemiddelde hier ongeveer zijn eigenlijk?
Ik denk wel iets hoger. Zijn er niet veel hier onder de 30, ofwel?quote:
Volgens mij toch wel een aantal.quote:Op woensdag 25 februari 2015 12:30 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik denk wel iets hoger. Zijn er niet veel hier onder de 30, ofwel?
Dacht dat ik 1 van de weinige boven de 30 was juistquote:Op woensdag 25 februari 2015 12:30 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik denk wel iets hoger. Zijn er niet veel hier onder de 30, ofwel?
Er zijn er aardig wat boven de 30 tochquote:Op woensdag 25 februari 2015 12:31 schreef rival het volgende:
[..]
Dacht dat ik 1 van de weinige boven de 30 was juist
En ik, Straw, Myra, Ino.quote:Op woensdag 25 februari 2015 12:31 schreef Joysa het volgende:
[..]
Volgens mij toch wel een aantal.
Ik
Te jong.quote:
Arme jij. Oudere mannen zijn toch sowieso aantrekkelijker dan jonge mannen.quote:Op woensdag 25 februari 2015 12:32 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Te jong.Word over een paar weken ook weer hoogbejaard.
Waarheidquote:Op woensdag 25 februari 2015 12:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Arme jij. Oudere mannen zijn toch sowieso aantrekkelijker dan jonge mannen.
Dacht dat dat pas gold als ze 40+ waren. Zo ver ben ik gelukkig nog niet.quote:Op woensdag 25 februari 2015 12:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Arme jij. Oudere mannen zijn toch sowieso aantrekkelijker dan jonge mannen.
Jij komt hier dan ook niet vaak genoegquote:
Niet altijdquote:Op woensdag 25 februari 2015 12:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Arme jij. Oudere mannen zijn toch sowieso aantrekkelijker dan jonge mannen.
Ik weet niet hoe oud jij bent, maar ik heb het liefst mannen van boven de 30quote:Op woensdag 25 februari 2015 12:35 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dacht dat dat pas gold als ze 40+ waren. Zo ver ben ik gelukkig nog niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |