quote:Op woensdag 25 februari 2015 12:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Beetje, zegt ie dan. Jonge, Gordon is minder erg
.
Ja zeker! En met jou?quote:Op woensdag 25 februari 2015 12:41 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hallo joooooooooooooooooooooooy
Alles goed?
Ik vind het een mooie leeftijd. Dus, wat is je nummer?quote:Op woensdag 25 februari 2015 12:41 schreef HostiMeister het volgende:
Is gewoon elk jaar hetzelfde riedeltje rond eind februari. Dan ben ik week moeilijk aan het doen omdat ik weekje ouder word. Is kansloos, maar ritueel.
Nog steedsquote:Op woensdag 25 februari 2015 12:42 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Jaa prima, woon je nog in het verre zuiden?
quote:Op woensdag 25 februari 2015 12:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind het een mooie leeftijd. Dus, wat is je nummer?
Ja, ook nog steeds. Bevalt me primaquote:Op woensdag 25 februari 2015 12:43 schreef Joysa het volgende:
Nog steeds
Jij ook nog op dezelfde plek?
quote:Op woensdag 25 februari 2015 12:44 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja, ook nog steeds. Bevalt me prima
Eergisteren chinees nieuwjaar vuurwerk gezien, werd afgestoken in het park achter mijn woning.
Zag er mooi uit alleen de muziek was wel wat vreemd, beetje ambient slash harde beats eronder.
Klonk meer als een goed feestje. Ow wacht, het was ook wel een feestje.
Doe je netjes, ik wilde net gaan lunchenquote:Op woensdag 25 februari 2015 12:44 schreef Samzz het volgende:
Goed, ik ga weer aan het werk. Pauze, who needs it.
Waar in Limbabwe woon je dan? The deep South?quote:Op woensdag 25 februari 2015 12:46 schreef Joysa het volgende:
[..]nice nice
Ik wil wel ooit weg hier denk ik
Nee noord limburgquote:Op woensdag 25 februari 2015 12:47 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Waar in Limbabwe woon je dan? The deep South?
Beetje meer richting de bewoonde wereld, begrijpelijkquote:Op woensdag 25 februari 2015 12:46 schreef Joysa het volgende:
nice nice
Ik wil wel ooit weg hier denk ik
quote:Op woensdag 25 februari 2015 12:48 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Beetje meer richting de bewoonde wereld, begrijpelijk.
Ow, daar liggen ook mijn roots (Venlo reprazentquote:
Ja venlo woon ikquote:Op woensdag 25 februari 2015 12:48 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ow, daar liggen ook mijn roots (Venlo reprazent) , dat is helemaal niet zo'n drama als Parkstad.
Begint de laatste jaren zowaar op een stad te lijken met die Maasboulevard enzo. Mijn familie woont er namelijk nog dus kom er geregeld. Ben wel blij dat ik nu al 10 jaar in Nijmegen woon, dat dan weer wel. Dus kan me voorstellen dat je weg wil.quote:
Ach, zo wat elke winkel op die maasboulevard lag al ergens anders in de stad. Lekker alles dubbelquote:Op woensdag 25 februari 2015 12:51 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Begint de laatste jaren zowaar op een stad te lijken met die Maasboulevard enzo. Mijn familie woont er namelijk nog dus kom er geregeld. Ben wel blij dat ik nu al 10 jaar in Nijmegen woon, dat dan weer wel. Dus kan me voorstellen dat je weg wil.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |