Succes met het gesprekquote:Op woensdag 25 februari 2015 14:36 schreef Myraela het volgende:
Zo ik ben er al. wel bevroren en met kapotte paraplu, maar wel te vroeg.
Ik hoop het ook, ik ben hem in ieder geval erg dankbaar voor zijn tijd en moeitequote:Op woensdag 25 februari 2015 14:19 schreef rival het volgende:
[..]
Dat zijn een hoop punten, laten we hopen dat het werkt
Haha euh oke
Succesquote:Op woensdag 25 februari 2015 14:36 schreef Myraela het volgende:
Succes Myrquote:Op woensdag 25 februari 2015 14:36 schreef Myraela het volgende:
hoppaquote:Op woensdag 25 februari 2015 14:45 schreef HostiMeister het volgende:
Blijft raar dat een bedrijf zo veel vertrouwen in mij kan hebben. Heb me toch weer met een bak geld gesmeten vandaag.
Dat is het leukste werk toch? Ik doe het ook graag hoorquote:Op woensdag 25 februari 2015 14:45 schreef HostiMeister het volgende:
Blijft raar dat een bedrijf zo veel vertrouwen in mij kan hebben. Heb me toch weer met een bak geld gesmeten vandaag.
Ik ben in mijn hoofd nog steeds die dronken stoner student die doucht met een blik bier.quote:
Verantwoordelijkheidquote:Op woensdag 25 februari 2015 14:48 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat is het leukste werk toch? Ik doe het ook graag hoor
quote:Op woensdag 25 februari 2015 14:48 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik ben in mijn hoofd nog steeds die dronken stoner student die doucht met een blik bier.
Overal heb je wel een soort van verantwoordelijkheid toch?quote:
Het leukste was vorig jaar, toen ze met een nieuw communicatiesysteem aan kwamen zetten. Of wij het wilden testen. Systeem werkte voor geen meter, meerdere keren aangegeven. Toch doorzetten he? Hoppa, 5 miljoen pond wegquote:
Teringquote:Op woensdag 25 februari 2015 14:50 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het leukste was vorig jaar, toen ze met een nieuw communicatiesysteem aan kwamen zetten. Of wij het wilden testen. Systeem werkte voor geen meter, meerdere keren aangegeven. Toch doorzetten he? Hoppa, 5 miljoen pond weg
Heb er een promotie en leuke bonus aan over gehoudenquote:Op woensdag 25 februari 2015 14:51 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
TeringEn jullie met de gebakken peren zeker?
Ik leef mijn leven met zo min mogelijk verantwoordelijkheid. Maar heb wel hart voor de zaak, dat dan weer wel.quote:Op woensdag 25 februari 2015 14:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]![]()
[..]
Overal heb je wel een soort van verantwoordelijkheid toch?
Wow. Bijzonder.quote:Op woensdag 25 februari 2015 14:52 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Heb er een promotie en leuke bonus aan over gehouden![]()
Hart neem ik aanquote:Op woensdag 25 februari 2015 14:52 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik leef mijn leven met zo min mogelijk verantwoordelijkheid. Maar heb wel hard voor de zaak, dat dan weer wel.
Tevens af en toe een blik bier tijdens het douchen is ook goddelijk.
Business is booming hierquote:
Ja, eigenlijk altijd wel.quote:
Godverquote:
We hebben ook kantoor in Londen en Stockholm, das wat dichter in de buurt.quote:Op woensdag 25 februari 2015 14:58 schreef muhahaha het volgende:
Ow wacht Malta, hm dat is wel ver van mijn bed
Ooow dat is wel beter jaquote:Op woensdag 25 februari 2015 14:59 schreef Barbusse het volgende:
[..]
We hebben ook kantoor in Londen en Stockholm, das wat dichter in de buurt.
Succes jijquote:Op woensdag 25 februari 2015 15:15 schreef Samzz het volgende:
Lange dag is lang. Straks nog vijf lessen geven.
Meesteres Samzzquote:Op woensdag 25 februari 2015 15:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Komt goed. Ik rule in het lesgeven.
Ik was toch al niet van plan om paardrijlessen te nemenquote:
Dat wordt dan ook niet in rengalop over het strandquote:Op woensdag 25 februari 2015 15:27 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik was toch al niet van plan om paardrijlessen te nemen
Veel plezierquote:Op woensdag 25 februari 2015 15:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat wordt dan ook niet in rengalop over het strand.
Ik ga weer les geven.
Ze heeft graag de (rij)zweep in handenquote:
Ze is immers een pennymeisje.quote:Op woensdag 25 februari 2015 15:32 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ze heeft graag de (rij)zweep in handen
quote:Op woensdag 25 februari 2015 15:38 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ze is immers een pennymeisje.
Snotverquote:Op woensdag 25 februari 2015 15:38 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik weet niet wat je hier nu weer impliceert?quote:Op woensdag 25 februari 2015 15:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Er zijn staten in amerika waar bestialiteit niet strafbaar is, maar een homo huwelijk mag daar niet.
Damn
Hij wil een homofiele knol.quote:Op woensdag 25 februari 2015 15:48 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik weet niet wat je hier nu weer impliceert?
VA vergelijkt homoseksualiteit met bestialiteit. Dat.quote:
Zieke shit ;squote:Op woensdag 25 februari 2015 16:07 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
VA vergelijkt homoseksualiteit met bestialiteit. Dat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |