quote:Op woensdag 25 februari 2015 12:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Beetje, zegt ie dan. Jonge, Gordon is minder erg
.
Ja zeker! En met jou?quote:Op woensdag 25 februari 2015 12:41 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hallo joooooooooooooooooooooooy
Alles goed?
Ik vind het een mooie leeftijd. Dus, wat is je nummer?quote:Op woensdag 25 februari 2015 12:41 schreef HostiMeister het volgende:
Is gewoon elk jaar hetzelfde riedeltje rond eind februari. Dan ben ik week moeilijk aan het doen omdat ik weekje ouder word. Is kansloos, maar ritueel.
Nog steedsquote:Op woensdag 25 februari 2015 12:42 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Jaa prima, woon je nog in het verre zuiden?
quote:Op woensdag 25 februari 2015 12:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind het een mooie leeftijd. Dus, wat is je nummer?
Ja, ook nog steeds. Bevalt me primaquote:Op woensdag 25 februari 2015 12:43 schreef Joysa het volgende:
Nog steeds
Jij ook nog op dezelfde plek?
quote:Op woensdag 25 februari 2015 12:44 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja, ook nog steeds. Bevalt me prima
Eergisteren chinees nieuwjaar vuurwerk gezien, werd afgestoken in het park achter mijn woning.
Zag er mooi uit alleen de muziek was wel wat vreemd, beetje ambient slash harde beats eronder.
Klonk meer als een goed feestje. Ow wacht, het was ook wel een feestje.
Doe je netjes, ik wilde net gaan lunchenquote:Op woensdag 25 februari 2015 12:44 schreef Samzz het volgende:
Goed, ik ga weer aan het werk. Pauze, who needs it.
Waar in Limbabwe woon je dan? The deep South?quote:Op woensdag 25 februari 2015 12:46 schreef Joysa het volgende:
[..]nice nice
Ik wil wel ooit weg hier denk ik
Nee noord limburgquote:Op woensdag 25 februari 2015 12:47 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Waar in Limbabwe woon je dan? The deep South?
Beetje meer richting de bewoonde wereld, begrijpelijkquote:Op woensdag 25 februari 2015 12:46 schreef Joysa het volgende:
nice nice
Ik wil wel ooit weg hier denk ik
quote:Op woensdag 25 februari 2015 12:48 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Beetje meer richting de bewoonde wereld, begrijpelijk.
Ow, daar liggen ook mijn roots (Venlo reprazentquote:
Ja venlo woon ikquote:Op woensdag 25 februari 2015 12:48 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ow, daar liggen ook mijn roots (Venlo reprazent) , dat is helemaal niet zo'n drama als Parkstad.
Begint de laatste jaren zowaar op een stad te lijken met die Maasboulevard enzo. Mijn familie woont er namelijk nog dus kom er geregeld. Ben wel blij dat ik nu al 10 jaar in Nijmegen woon, dat dan weer wel. Dus kan me voorstellen dat je weg wil.quote:
Ach, zo wat elke winkel op die maasboulevard lag al ergens anders in de stad. Lekker alles dubbelquote:Op woensdag 25 februari 2015 12:51 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Begint de laatste jaren zowaar op een stad te lijken met die Maasboulevard enzo. Mijn familie woont er namelijk nog dus kom er geregeld. Ben wel blij dat ik nu al 10 jaar in Nijmegen woon, dat dan weer wel. Dus kan me voorstellen dat je weg wil.
quote:
Spannendquote:Op woensdag 25 februari 2015 13:13 schreef Myraela het volgende:
Ineens een telefoontje of ik vanmiddag nog op gesprek kan komen. Super kei spannend.
Je schat mij ouder in?quote:
quote:Op woensdag 25 februari 2015 13:13 schreef Myraela het volgende:
Ineens een telefoontje of ik vanmiddag nog op gesprek kan komen. Super kei spannend.
Nee, dit is maar een projectje voor een paar weken.quote:Op woensdag 25 februari 2015 13:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Spannend
Voor datgene waar je via je blog had gesolliciteerd?
Nouja, een paar weken is beter dan niks.quote:Op woensdag 25 februari 2015 13:20 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, dit is maar een projectje voor een paar weken.
En ik kom er net achter dat ik helemaal kan gaan lopen, want de bus gaat alleen in de ochtend en middag uren.Wat?
Ik ookquote:
Zo duur.quote:
Ik wil niet stoken hoor maar waarom brengt twi je niet eventjes.quote:Op woensdag 25 februari 2015 13:33 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zo duur.Ik heb een paraplu gevonden, dus ik ga voor het eerst in mijn leven met een paraplu lopen.
Misschien omdat die aan het werk is?quote:Op woensdag 25 februari 2015 13:34 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik wil niet stoken hoor maar waarom brengt twi je niet eventjes.
Hard aan de noeste arbeid.quote:Op woensdag 25 februari 2015 13:35 schreef Myraela het volgende:
[..]
Misschien omdat die aan het werk is?
Altijd relaxedquote:Op woensdag 25 februari 2015 13:45 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Wow, er zijn gewoon winkels die niet moeilijk doen met producten ruilen
Kleine maand geleden schoenen gekocht, Nike Stefan Janoski, binnen 3 weken zit er gewoon een scheurtje bij dat punt achter mijn grote teen, waar het schaniert. Ik hoefde het maar te laten zien en ze vroegen of ik nieuwe wilde uitzoeken of het geld terug wilde
/liefdagboek
Ik vind dit niet meer dan normaal eigenlijkquote:Op woensdag 25 februari 2015 13:45 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Wow, er zijn gewoon winkels die niet moeilijk doen met producten ruilen
Kleine maand geleden schoenen gekocht, Nike Stefan Janoski, binnen 3 weken zit er gewoon een scheurtje bij dat punt achter mijn grote teen, waar het schaniert. Ik hoefde het maar te laten zien en ze vroegen of ik nieuwe wilde uitzoeken of het geld terug wilde
/liefdagboek
klopt, maar ze hadden me ook een tegoedbon kunnen geven, of zitten zeiken dat ik de schoenen de ruig behandeld heb. Die zeikers heb je er vast tussen zitten.quote:Op woensdag 25 februari 2015 14:00 schreef rival het volgende:
[..]
Ik vind dit niet meer dan normaal eigenlijk
Die heb je er ook gerust tussen zittenquote:Op woensdag 25 februari 2015 14:07 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
klopt, maar ze hadden me ook een tegoedbon kunnen geven, of zitten zeiken dat ik de schoenen de ruig behandeld heb. Die zeikers heb je er vast tussen zitten.
Waar had je wat aan?quote:Op woensdag 25 februari 2015 14:01 schreef El_Thijs het volgende:
Zo, goed gesprek gehad met goede tips. Met dank aan een Fokker hier
Over hoe ik mijn CV kan gaan toespitsen op de nieuwe functie, wat ik het beste kan zeggen in de motivatiebrief, dat soort zaken. Daarnaast ook een indicatie van wat het werk inhoud en waar ik op moet letten. Ik zag voor mezelf veel aanknopingspunten en kan mijn ervaringen netjes omtoveren zodat het op de functie aansluit, wat erg netjes is.quote:
Dat zijn een hoop punten, laten we hopen dat het werktquote:Op woensdag 25 februari 2015 14:16 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Over hoe ik mijn CV kan gaan toespitsen op de nieuwe functie, wat ik het beste kan zeggen in de motivatiebrief, dat soort zaken. Daarnaast ook een indicatie van wat het werk inhoud en waar ik op moet letten. Ik zag voor mezelf veel aanknopingspunten en kan mijn ervaringen netjes omtoveren zodat het op de functie aansluit, wat erg netjes is.
Trouwens, ik heb peak-it geprobeerd maar die kunnen geen CV's lezen. Er stond duidelijk in dat ik supportwerkzaamheden heb verricht en dan bellen ze terug dat ze dat niet kunnen vinden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |