Ik ook, dat begon al op de basisschoolquote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:19 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
niet? ik merkte dat al toen ik 12 was
mannen zijn echt vies soms
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:20 schreef remi1986 het volgende:
gvd gewoon in slaap gevallen na het kijken van Better Call Saul
jaaquote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:21 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik ook, dat begon al op de basisschool
En dan gingen ze de meisjes ranken naar knapheid
Ik was sowieso niet scherp met dat soort dingen opmerken hoor. Of interpreteerde het anders.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:19 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
niet? ik merkte dat al toen ik 12 was
mannen zijn echt vies soms
Wacht je tot alles al erop staat dan? Ik kijk gewoon braaf elke weekquote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:21 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
alles in 1 dag kijken en dan weer jaar wachten![]()
*tietgroottequote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:21 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik ook, dat begon al op de basisschool
En dan gingen ze de meisjes ranken naar knapheid
ik wel andersomquote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:22 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik was sowieso niet scherp met dat soort dingen opmerken hoor. Of interpreteerde het anders.
Bovendien leek ik op mijn 12e meer op een slungelige kleuter dan een jongedame.
Zie het als een compliment.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:20 schreef Mortaxx het volgende:
Ik word altijd met celebs vergeleken maar altijd andere
welcome to the club.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:20 schreef Mortaxx het volgende:
Ik word altijd met celebs vergeleken maar altijd andere
wordt deze keer niet hele seizoen erop gezet?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:22 schreef ntm het volgende:
[..]
Wacht je tot alles al erop staat dan? Ik kijk gewoon braaf elke week
ja dit was de 4e. Lag niet aan de serie, blijkbaar was ik moequote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:21 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
had ik ook maar toch vond ik de 1e aflevering leuk op t eind
Je moet er ff doorheen komen, maar het is echt goede serie.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:23 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
ik keek pas de 1e aflevering maar vond het zo raar
Ja, wanneer stream het toelaat en gaat best aardig laatste minuten.quote:
Ja? Geen idee, ik heb geen netflix.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:23 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
wordt deze keer niet hele seizoen erop gezet?
slaaapzachtquote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:23 schreef remi1986 het volgende:
[..]
ja dit was de 4e. Lag niet aan de serie, blijkbaar was ik moe
Alles komt in 1 keer op Netflixquote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:22 schreef ntm het volgende:
[..]
Wacht je tot alles al erop staat dan? Ik kijk gewoon braaf elke week
Niceeeequote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:24 schreef hondebrokje het volgende:
https://instagram.com/dreeriksen/
Sommige foto's minder wel
lkkrquote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:24 schreef hondebrokje het volgende:
Durf nietquote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:24 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Kom in mijn crib Netflix marathon
Ohjeee, slecht voor studieresultatenquote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Alles komt in 1 keer op Netflix
Te breed.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:24 schreef hondebrokje het volgende:
morgen maar weer eens kijken danquote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:23 schreef ntm het volgende:
[..]
Je moet er ff doorheen komen, maar het is echt goede serie.
Ik wil Dexter weer een keer kijken
oooh hahaquote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:26 schreef remi1986 het volgende:
[..]
haha ja nou ben ik weer klaarwakker
volgens bierdopje komt ook alles uit de 27equote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Alles komt in 1 keer op Netflix
téquote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:24 schreef hondebrokje het volgende:
Dan is het vaak 28e wel te vinden op internetquote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:26 schreef remi1986 het volgende:
[..]
volgens bierdopje komt ook alles uit de 27e
House of Cards sowieso.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:26 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
morgen maar weer eens kijken dan
ik ben bezig met suits/the blacklist/house of cards
welke als eerst verder kijken?
Zwanger?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:27 schreef hondebrokje het volgende:
Ik begin echt buikje te krijgen :$
maar te perfectquote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:28 schreef hondebrokje het volgende:
[..]
Paar keer in elkaar laten slaan en hij is damn sexy
Sowieso seizoen 1 en 2 van House of Cards voor 28e af kijkenquote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:26 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
Gewoon aspergemodel denk ik.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:27 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dit te breed?op wat voor auswitz fysieken val jij?
Gewoon. Geen fatsige, maar ook geen te gespierde of te breede mannen.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:27 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dit te breed?op wat voor auswitz fysieken val jij?
hahah misschien ben de dag erna jarigquote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Sowieso seizoen 1 en 2 van House of Cards voor 28e af kijken
Nee.quote:
Maar zelf geen probleem om woorden breder te maken.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:29 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Gewoon. Geen fatsige, maar ook geen te gespierde of te breede mannen.
blacklist ben ik afgehaakt midden seizoen 2. Ik zou house of cards kijken.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:26 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
Denk dat je mij dan perfect vindtquote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:29 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Gewoon. Geen fatsige, maar ook geen te gespierde of te breede mannen.
jaa ik had hwgawm al tot epi 9 gezienquote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:31 schreef ntm het volgende:
[..]
blacklist ben ik afgehaakt midden seizoen 2. Ik zou house of cards kijken.
How To Get Away With Murder is ook echt een aanrader
jammer ja weerquote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:30 schreef SideEffect het volgende:
[..]
nee, ik vroeg maar niemand antwoord.
Haha oja, jaaa indd hij is leukquote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:32 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
jaa ik had hwgawm al tot epi 9 gezien
vond die ene jongen zooooo mooi, is die gay
Zijn alle jongens die je mooi vindt gay?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:32 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
Meeste mooie jongens zijn wel gayquote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:32 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
Matt Bomer bijv.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:33 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Meeste mooie jongens zijn wel gay
Dat dacht Cristinayang ook van mij. Ik ben zo mooi, kan geen hetero zijn
Chai zoekt de quote wel op
haxballenquote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:33 schreef SideEffect het volgende:
[..]
waar zijn de haxballers eigenlijk?
moet ik ook maar eens verder kijkenquote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:33 schreef ntm het volgende:
[..]
Haha oja, jaaa indd hij is leuk. Maar de serie wordt steeds beter, allemaal plottwisten etc
ja dat viel me dus ook al op, dat dp en guus en zo hier niet warenquote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:33 schreef SideEffect het volgende:
[..]
waar zijn de haxballers eigenlijk?
Ik denk dat Guus CL kijkt. DP zal wel blowen, de rest geen ideequote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:35 schreef SideEffect het volgende:
[..]
nee, als dat zo was dan zat ik dat nu ook te doen.
waarom?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zijn alle jongens die je mooi vindt gay?
komt zeker, omdat hun hier niet mee kunnen praten.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:34 schreef remi1986 het volgende:
[..]
ja dat viel me dus ook al op, dat dp en guus en zo hier niet waren
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:33 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Meeste mooie jongens zijn wel gay
Dat dacht Cristinayang ook van mij. Ik ben zo mooi, kan geen hetero zijn
Chai zoekt de quote wel op
Ja zekerquote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:36 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Gelukkig genoeg leuke mensen hier, heh.
Is er ookquote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:35 schreef LudoSanders het volgende:
Waarom is er niet gewoon een Haxbal topic in GAM of zo?
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:31 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Maar zelf geen probleem om woorden breder te maken.
Nou, ik snap nu wel waarom mensen je jonger schatten, aangezien je aan de kleine(re) kant bent.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:31 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Denk dat je mij dan perfect vindt
Dankjewel.quote:
Dan heb ik juist babyfacequote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:44 schreef Chai het volgende:
[..]
Wangetjes helemaal zacht en glad en haarvrij.
Als ik baard heb wel. Anders kom ik supermarkt niet in omdat ze denken dat ik van de energydrinkenfrikandelbroodjesbrigade benquote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:45 schreef LudoSanders het volgende:
Maar Mortie, jij kunt dus als ik het goed begrijp eigenlijk ook niet met rugtas over straat zonder voor brugpieper aangezien te worden?
Minder boter.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:58 schreef DjeDje het volgende:
MIJN TOAST IS WEER ZACHT GEWORDEN WAT DOE IK HIERAAN?
Heb wel wat hardsquote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:58 schreef DjeDje het volgende:
Heb je dat ding nog steeds?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:59 schreef hoink581 het volgende:
Als ik weer complimenten over mijn snor wil ga ik gewoon naar de Starbucks.
Ik krijg complimenten over mijn baardquote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:59 schreef hoink581 het volgende:
Als ik weer complimenten over mijn snor wil ga ik gewoon naar de Starbucks.
langer is de toasterquote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:58 schreef DjeDje het volgende:
ik heb gereageerd.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:55 schreef Aberella het volgende:
Wat vinden jullie van mijn topic over marketing?
KLB / Marketing
Ben ik met je eens, aardig nummer.quote:
Dat zit wel snor.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 22:00 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Natuurlijk. Ben toch geen mietje.
goed hitjequote:
Ben gelukkig op tijd thuis voor RR.quote:
ok, was gezellig. Doei hequote:Op dinsdag 24 februari 2015 22:05 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ben gelukkig op tijd thuis voor RR.
Ja jij en 2NutZ zijn blijkbaar het prototype Nederlandse man.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:55 schreef hoink581 het volgende:
Jaren 50 films zijn echt vrouwonvriendelijk en Duitse expressionistische horrorfilms uit de jaren 20 moet je met LSD achter die kiezen kijken.
Heb ik wat gemist?
Blijf nog even speciaal voor jou.quote:
Pagina nr. Bitte.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 22:06 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ja jij en 2NutZ zijn blijkbaar het prototype Nederlandse man.
Jy weet :$quote:
ahh dat vind ik liefquote:Op dinsdag 24 februari 2015 22:07 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Blijf nog even speciaal voor jou.
heeeeeequote:Op dinsdag 24 februari 2015 22:07 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Blijf nog even speciaal voor jou.
Hey bbyquote:
Ik zie het al. Zulke opmerkingen van Mortaxx doen mij altijd wensen dat de KNIL toentertijd iets doortastender was geweest.quote:
Die heeft ie nog niet binnen denk ik.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 22:11 schreef Chai het volgende:
[..]
Hoe was de snapchat van SE? Zou je beffen?
Zeker. Ik kan het al bijna proeven.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 22:11 schreef Chai het volgende:
[..]
Hoe was de snapchat van SE? Zou je beffen?
Waarom denk je dat ze naar nederland zijn gekomen?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 22:11 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik zie het al. Zulke opmerkingen van Mortaxx doen mij altijd wensen dat de KNIL toentertijd iets doortastender was geweest.
Moest Googlen.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 22:11 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik zie het al. Zulke opmerkingen van Mortaxx doen mij altijd wensen dat de KNIL toentertijd iets doortastender was geweest.
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 22:12 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Zeker. Ik kan het al bijna proeven.
Nog meer van zulke praatjes over semi-hippe koppen en ik stuur een bende boze Molukkers op je af Morti.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 22:12 schreef Mortaxx het volgende:
Waarom denk je dat ze naar nederland zijn gekomen?
hehequote:Op dinsdag 24 februari 2015 22:14 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Nog meer van zulke praatjes over semi-hippe koppen en ik stuur een bende boze Molukkers op je af Morti.
Nee, ik word liever gebeft.quote:
Heb jij een frisse foef?quote:
ik wel, op wie ga jij stemmen?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 22:15 schreef Chloroform het volgende:
Ik heb nog geen stempas gekregen. :s
Op het waterschap. Fuck de provinciale staten.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 22:17 schreef SideEffect het volgende:
[..]
ik wel, op wie ga jij stemmen?
Fris als een hoentjequote:
Ik jou ook niet.quote:
Geschiedenis is mijn enige onvoldoende op m'n vwo-diploma.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 22:17 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Historisch besef zou meerdere mensen goed doen.
Pvvquote:Op dinsdag 24 februari 2015 22:17 schreef SideEffect het volgende:
[..]
ik wel, op wie ga jij stemmen?
Bepaal zelf wel waar ik op stem, ja?!quote:
watquote:Analfabetisme
In Limburg zijn er ruim 80.000 mensen die niet of nauwelijks kunnen lezen en schrijven.
wow was gewoon advies hoor :squote:Op dinsdag 24 februari 2015 22:20 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Bepaal zelf wel waar ik op stem, ja?!
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 22:22 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Die schrijven louter dialect, dus men kan het niet lezen ipv de zogenaamde analfabeten.
Is cadeautje voor jou.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 22:24 schreef Gridlok het volgende:
Kat kwam net netjes aanwandelen met dooie muis in z'n bek, flikkert em op de deurmat neer en gaat vervolgens z'n brokken eten
Haha ja, doet ie vaker, keer dooie muis in schoen aangetroffenquote:
In je schoen ook echt.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 22:26 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Haha ja, doet ie vaker, keer dooie muis in schoen aangetroffenhelemaal blij dat beest ( de kat dan he )
Wel jammer want Odin's huisdieren waren kraaien, rip odin.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 22:27 schreef Chloroform het volgende:
[..]
In je schoen ook echt.![]()
Odin nam wel eens dooie kraaien mee, rip Odin
iddquote:Op dinsdag 24 februari 2015 22:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Geen wonder dat ze allemaal Geert Wilders aanhangen
Wist jij dat je echt kan en mag wonen op een vakantiepark en dat dat ook je officiële adres is?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 22:27 schreef Chloroform het volgende:
[..]
In je schoen ook echt.![]()
Odin nam wel eens dooie kraaien mee, rip Odin
In Limburg kom je nou eenmaal minder snel in aanraking met moslims...quote:Op dinsdag 24 februari 2015 22:28 schreef deadprez het volgende:
[..]
idd![]()
Snap echt niet hoe dat mogelijk is, dat kunnen nooit alleen mensen zijn van 90+ ofzo die het in hun jeugd nooit fatsoenlijk geleerd hebben.
Zal je eens een kraai om je oor geven.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 22:28 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Wel jammer want Odin's huisdieren waren kraaien, rip odin.
Had het over het analfabetisme boeler.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 22:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
In Limburg kom je nou eenmaal minder snel in aanraking met moslims...
Wonen er juist veel volgens mij in die paupersteden daar zoals Heerlen en zo.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 22:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
In Limburg kom je nou eenmaal minder snel in aanraking met moslims...
Het een sluit het ander niet uitquote:Op dinsdag 24 februari 2015 22:30 schreef deadprez het volgende:
[..]
Had het over het analfabetisme boeler.
Wow heb jou ook echt gemist enzoquote:Op dinsdag 24 februari 2015 22:30 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zal je eens een kraai om je oor geven.
Ja, ben die hard PVV'er.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 22:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
Voel je je aangesproken deadprez?
Debiel eh.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 22:29 schreef Chai het volgende:
[..]
Wist jij dat je echt kan en mag wonen op een vakantiepark en dat dat ook je officiële adres is?
Wil kroelen met Hazequote:
Moedeloos word je ervan!!!!!1!quote:
Ik heb me er eerlijk gezegd ook nog totaal niet mee bezig gehouden.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 22:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
Maar goed, de provinciale staten verkiezingen..
Ik deed dus zo'n test op nu.nl
Beste score was 62% verband met ene partij, slechtste score 54% en nog zo'n 10 ertussen
Kortom, je hebt er niks aan
Jij wil hem alleen maar voor z'n zachtheid, als je met hem klaar bent gooi je 'm aan de kant ;squote:
Ben je voor het kabinet? VVD/PvdA stemmen. Tegen, een partij kiezen die altijd tegen de plannen van het kabinet stemt.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 22:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
Beste score was 62% verband met ene partij, slechtste score 54% en nog zo'n 10 ertussen
Je lijkt DIMM wel. Heb je ook JezusLeeft bovenaan staan?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 22:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
Die bingokaart van hem die guus gemaakt heeftquote:
Dat zou ik nooit doen. Wil slapen onder een deken van Haze en Mortie.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 22:33 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Jij wil hem alleen maar voor z'n zachtheid, als je met hem klaar bent gooi je 'm aan de kant ;s
Was erg herkenbaar jaquote:Op dinsdag 24 februari 2015 22:33 schreef deadprez het volgende:
[..]
Die bingokaart van hem die guus gemaakt heeft
Zolang je hem gewassen terug brengt vind ik alles prima.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 22:34 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dat zou ik nooit doen. Wil slapen onder een deken van Haze en Mortie.
Kut voor je.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 22:36 schreef Aberella het volgende:
Jongens mijn topic loopt niet echt lekker.
Jezusdank niet..quote:Op dinsdag 24 februari 2015 22:33 schreef HPLC het volgende:
[..]
Je lijkt DIMM wel. Heb je ook JezusLeeft bovenaan staan?
Goed punt welquote:Op dinsdag 24 februari 2015 22:33 schreef Chai het volgende:
[..]
Ben je voor het kabinet? VVD/PvdA stemmen. Tegen, een partij kiezen die altijd tegen de plannen van het kabinet stemt.
Tegenwoordig wel toch?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 22:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Enige partij die geen vrouwen op lijst heeft staan
Verschrikkelijk, dat dit kan in Nederland!quote:Op dinsdag 24 februari 2015 22:36 schreef Chai het volgende:
Hij overdrijft niet.
Juli augustus, dat kent zijn weerga niet.
En de waarde van dat huis dat daalt.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 22:38 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Verschrikkelijk, dat dit kan in Nederland!
Die deur ziet er wel duur uit.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 22:38 schreef Chai het volgende:
[..]
En de waarde van dat huis dat daalt.Alsof dat ding sws waarde had.
Wat is je punt?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 22:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Enige partij die geen vrouwen op lijst heeft staan
Ach ja, als die vrouwen er blijkbaar geen behoefte aan hebben moeten ze dat zelf weten. Alleen nogal fucked up dat het pas sinds kort toegestaan is.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 22:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nou ja, wellicht mag het maar ze hebben het niet...
godslasteringquote:Op dinsdag 24 februari 2015 22:40 schreef deadprez het volgende:
wat zou de sgp van al die tinderdates vinden
Te oud zekerquote:
Nee. Wat zeggen ze?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 22:44 schreef eend112 het volgende:
Kijkt er iemand NU RTL5gaat over FOK
welke programma?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 22:44 schreef eend112 het volgende:
Kquote:Op dinsdag 24 februari 2015 22:45 schreef Schijf het volgende:
ik hoor het in mijn omgeving steeds vaker, mijn buurjongen hoorde ik het zeggen, toen ik op de middelbare school zat zeiden de stoere bruggers het al, maar ook de jeugd van tegenwoordig zegt het in zijn lied watskeburt. mensen gebruiken tegenwoordig in elke zin kanker: "wow kijk die kankerdikke aardappel", "nee G, ik moet naar die kankertyples", ""nee ik lust geen kankerandijvie". enz. enz. Verschrikkelijk.
ik ben er helemaal klaar mee, het is gewoon niet leuk. ik heb er eigenlijk nooit echt over nagedacht en deed het zelf ook wel is. maar sinds mijn opa gister van de trap af is gekankerd ben ik er klaar mee en besef ik pas hoe onrespectvol het wel niet is.
Dus bij deze een oproep om niet meer met kanker te schelden, een woord met 6 letters kan heel veel mensen kwetsen.
klacht: mensen die constant met kanker schelden
Kquote:Op dinsdag 24 februari 2015 22:45 schreef Schijf het volgende:
ik hoor het in mijn omgeving steeds vaker, mijn buurjongen hoorde ik het zeggen, toen ik op de middelbare school zat zeiden de stoere bruggers het al, maar ook de jeugd van tegenwoordig zegt het in zijn lied watskeburt. mensen gebruiken tegenwoordig in elke zin kanker: "wow kijk die kankerdikke aardappel", "nee G, ik moet naar die kankertyples", ""nee ik lust geen kankerandijvie". enz. enz. Verschrikkelijk.
ik ben er helemaal klaar mee, het is gewoon niet leuk. ik heb er eigenlijk nooit echt over nagedacht en deed het zelf ook wel is. maar sinds mijn opa gister van de trap af is gekankerd ben ik er klaar mee en besef ik pas hoe onrespectvol het wel niet is.
Dus bij deze een oproep om niet meer met kanker te schelden, een woord met 6 letters kan heel veel mensen kwetsen.
Wat dacht je, het topic mislukt dus ik probeer het hier maar?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 22:45 schreef Schijf het volgende:
Wat zeggen ze dan?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 22:44 schreef eend112 het volgende:
jaquote:Op dinsdag 24 februari 2015 22:46 schreef deadprez het volgende:
[..]
Wat dacht je, het topic mislukt dus ik probeer het hier maar?
Wat is daar shock aanquote:Op dinsdag 24 februari 2015 22:55 schreef SideEffect het volgende:
[..]
gaat niet over fok, shock doc is erop.
Iets over seks met een pop ofzo.
idd die realdolls worden steeds beter, bespaart ook een hoop gezeikquote:
Daarna die foef gewoon loskoppelen en in de vaatwasser, ja tog.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 22:56 schreef deadprez het volgende:
[..]
idd die realdolls worden steeds beter, bespaart ook een hoop gezeik
Als dat bij een vrouw zouquote:Op dinsdag 24 februari 2015 22:56 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Daarna die foef gewoon loskoppelen en in de vaatwasser, ja tog.
Wat ben je dan aan het doen?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 22:56 schreef SideEffect het volgende:
[..]
weet ik niet, ik kijk er niet naar.
In de nacht is het zelfs erger.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 23:00 schreef ntm het volgende:
Ik krijg altijd honger in de avond, hebben jullie dat niet?
K ookquote:Op dinsdag 24 februari 2015 23:00 schreef ntm het volgende:
Ja, altijd zin in kroketshakes met taart en frikandelkoekjes.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 23:00 schreef ntm het volgende:
Ja pff en hoe later hoe erger, ook echt zin in ongezond en vet eten. Moet voortaan vroeger gaan slapen, dit kan echt niet.quote:
Haha damnquote:Op dinsdag 24 februari 2015 23:02 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, altijd zin in kroketshakes met taart en frikandelkoekjes.
Haha werkt niet. Evt wat later avond eten wel. Ik krijg meestal alleen maar trek in smoothies of milkshakes.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 23:02 schreef ntm het volgende:
[..]
Ja pff en hoe later hoe erger, ook echt zin in ongezond en vet eten. Moet voortaan vroeger gaan slapen, dit kan echt niet.
Fattie ben je niet voor evuh maar voor je hele lefuh!!quote:
Komt door je swagger.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:47 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Als ik baard heb wel. Anders kom ik supermarkt niet in omdat ze denken dat ik van de energydrinkenfrikandelbroodjesbrigade ben
Ben nu op rtl5 te zien, copy maarquote:Op dinsdag 24 februari 2015 23:18 schreef Murdera het volgende:
Chlochlo ik moet ff front en side pics van je. Ga een realdoll laten maken
jody plsquote:Op dinsdag 24 februari 2015 23:20 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ben nu op rtl5 te zien, copy maar
Hardop om ambipur.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 23:21 schreef Murdera het volgende:
[..]
jody pls
Ooiooh kk nee die dikke he toen heb ik weggezaptfuck ambipur
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 23:19 schreef hoink581 het volgende:
Ik zit nog gewoon stamppot te eten hoor.
Oe, chocolademelk, daar moet je mee uitkijken. Ik weet nog goed toen ik iets minder groot was en ik een week lang in aanraking kwam met een voor mij tot dan toe onbekend vocht: chocolademelk. Bevangen door de smaak nuttigde ik in een week een volume waartoe ik in mijn voorgaande leven met de beste wil op de wereld niet in staat was geweest. Weinig als ik wist, ontging mij de werking van chocolade op het verteringskanaal; totale stil legging.quote:
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 23:33 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Oe, chocolademelk, daar moet je mee uitkijken. Ik weet nog goed toen ik iets minder groot was en ik een week lang in aanraking kwam met een voor mij tot dan toe onbekend vocht: chocolademelk. Bevangen door de smaak nuttigde ik in een week een volume waartoe ik in mijn voorgaande leven met de beste wil op de wereld niet in staat was geweest. Weinig als ik wist, ontging mij de werking van chocolade op het verteringskanaal; totale stil legging.
Van begin tot einde geconstipeerd ging ik een week door het leven. Tot einde raad heeft mijn moeder vervolgens een soort menselijke variant van gootsteenontstopper door mijn keel geschonken. Weinig als zij wist, het middel werkte 12 uur na toepassing. Het was drie uur 's middags.
Bruut gewekt door krampen in mijn maag rende ik midden in de nacht naar de wc. Een explosie van zure feces, tranen over mijn wangen en een wakker geschrokken moeder vulde de badkamer. Weinig als wij wisten, het verliezen van een grote hoeveelheid ontlasting in een korte tijdsperiode kan leiden tot flauwte; huilend, broek op de knieën en de billen bloot lag ik buiten westen bij nacht en ontij op de koude badkamertegeltjes.
Drink sindsdien altijd koffie.
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 23:33 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Oe, chocolademelk, daar moet je mee uitkijken. Ik weet nog goed toen ik iets minder groot was en ik een week lang in aanraking kwam met een voor mij tot dan toe onbekend vocht: chocolademelk. Bevangen door de smaak nuttigde ik in een week een volume waartoe ik in mijn voorgaande leven met de beste wil op de wereld niet in staat was geweest. Weinig als ik wist, ontging mij de werking van chocolade op het verteringskanaal; totale stil legging.
Van begin tot einde geconstipeerd ging ik een week door het leven. Tot einde raad heeft mijn moeder vervolgens een soort menselijke variant van gootsteenontstopper door mijn keel geschonken. Weinig als zij wist, het middel werkte 12 uur na toepassing. Het was drie uur 's middags.
Bruut gewekt door krampen in mijn maag rende ik midden in de nacht naar de wc. Een explosie van zure feces, tranen over mijn wangen en een wakker geschrokken moeder vulde de badkamer. Weinig als wij wisten, het verliezen van een grote hoeveelheid ontlasting in een korte tijdsperiode kan leiden tot flauwte; huilend, broek op de knieën en de billen bloot lag ik buiten westen bij nacht en ontij op de koude badkamertegeltjes.
Drink sindsdien altijd koffie.
je kan het hier opzoeken:quote:
Het is gewoon een van de vele afkortingen dat ik niet ken.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 23:52 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
aah zo cute dat je net op het internet komt kijken
Haha, urban dictionaryquote:Op dinsdag 24 februari 2015 23:53 schreef SideEffect het volgende:
[..]
je kan het hier opzoeken:
http://nl.urbandictionary.com/
er is trouwens ook een app van, heel handig
Weet ik. Maar dat is irrelevant. De hastag was een unnecessary tag. Just een kleine verbinding met op en ts.quote:
zo bedoel ik dat toch nietquote:Op dinsdag 24 februari 2015 23:57 schreef Fylax het volgende:
[..]
goh omdat het van oorsprong engelse woorden zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |