Nee. Wat zeggen ze?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 22:44 schreef eend112 het volgende:
Kijkt er iemand NU RTL5gaat over FOK
welke programma?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 22:44 schreef eend112 het volgende:
Kquote:Op dinsdag 24 februari 2015 22:45 schreef Schijf het volgende:
ik hoor het in mijn omgeving steeds vaker, mijn buurjongen hoorde ik het zeggen, toen ik op de middelbare school zat zeiden de stoere bruggers het al, maar ook de jeugd van tegenwoordig zegt het in zijn lied watskeburt. mensen gebruiken tegenwoordig in elke zin kanker: "wow kijk die kankerdikke aardappel", "nee G, ik moet naar die kankertyples", ""nee ik lust geen kankerandijvie". enz. enz. Verschrikkelijk.
ik ben er helemaal klaar mee, het is gewoon niet leuk. ik heb er eigenlijk nooit echt over nagedacht en deed het zelf ook wel is. maar sinds mijn opa gister van de trap af is gekankerd ben ik er klaar mee en besef ik pas hoe onrespectvol het wel niet is.
Dus bij deze een oproep om niet meer met kanker te schelden, een woord met 6 letters kan heel veel mensen kwetsen.
klacht: mensen die constant met kanker schelden
Kquote:Op dinsdag 24 februari 2015 22:45 schreef Schijf het volgende:
ik hoor het in mijn omgeving steeds vaker, mijn buurjongen hoorde ik het zeggen, toen ik op de middelbare school zat zeiden de stoere bruggers het al, maar ook de jeugd van tegenwoordig zegt het in zijn lied watskeburt. mensen gebruiken tegenwoordig in elke zin kanker: "wow kijk die kankerdikke aardappel", "nee G, ik moet naar die kankertyples", ""nee ik lust geen kankerandijvie". enz. enz. Verschrikkelijk.
ik ben er helemaal klaar mee, het is gewoon niet leuk. ik heb er eigenlijk nooit echt over nagedacht en deed het zelf ook wel is. maar sinds mijn opa gister van de trap af is gekankerd ben ik er klaar mee en besef ik pas hoe onrespectvol het wel niet is.
Dus bij deze een oproep om niet meer met kanker te schelden, een woord met 6 letters kan heel veel mensen kwetsen.
Wat dacht je, het topic mislukt dus ik probeer het hier maar?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 22:45 schreef Schijf het volgende:
Wat zeggen ze dan?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 22:44 schreef eend112 het volgende:
jaquote:Op dinsdag 24 februari 2015 22:46 schreef deadprez het volgende:
[..]
Wat dacht je, het topic mislukt dus ik probeer het hier maar?
Wat is daar shock aanquote:Op dinsdag 24 februari 2015 22:55 schreef SideEffect het volgende:
[..]
gaat niet over fok, shock doc is erop.
Iets over seks met een pop ofzo.
idd die realdolls worden steeds beter, bespaart ook een hoop gezeikquote:
Daarna die foef gewoon loskoppelen en in de vaatwasser, ja tog.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 22:56 schreef deadprez het volgende:
[..]
idd die realdolls worden steeds beter, bespaart ook een hoop gezeik
Als dat bij een vrouw zouquote:Op dinsdag 24 februari 2015 22:56 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Daarna die foef gewoon loskoppelen en in de vaatwasser, ja tog.
Wat ben je dan aan het doen?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 22:56 schreef SideEffect het volgende:
[..]
weet ik niet, ik kijk er niet naar.
In de nacht is het zelfs erger.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 23:00 schreef ntm het volgende:
Ik krijg altijd honger in de avond, hebben jullie dat niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |