Ik denk dat Guus CL kijkt. DP zal wel blowen, de rest geen ideequote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:35 schreef SideEffect het volgende:
[..]
nee, als dat zo was dan zat ik dat nu ook te doen.
waarom?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zijn alle jongens die je mooi vindt gay?
komt zeker, omdat hun hier niet mee kunnen praten.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:34 schreef remi1986 het volgende:
[..]
ja dat viel me dus ook al op, dat dp en guus en zo hier niet waren
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:33 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Meeste mooie jongens zijn wel gay
Dat dacht Cristinayang ook van mij. Ik ben zo mooi, kan geen hetero zijn
Chai zoekt de quote wel op
Ja zekerquote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:36 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Gelukkig genoeg leuke mensen hier, heh.
Is er ookquote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:35 schreef LudoSanders het volgende:
Waarom is er niet gewoon een Haxbal topic in GAM of zo?
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:31 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Maar zelf geen probleem om woorden breder te maken.
Nou, ik snap nu wel waarom mensen je jonger schatten, aangezien je aan de kleine(re) kant bent.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:31 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Denk dat je mij dan perfect vindt
Dankjewel.quote:
Dan heb ik juist babyfacequote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:44 schreef Chai het volgende:
[..]
Wangetjes helemaal zacht en glad en haarvrij.
Als ik baard heb wel. Anders kom ik supermarkt niet in omdat ze denken dat ik van de energydrinkenfrikandelbroodjesbrigade benquote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:45 schreef LudoSanders het volgende:
Maar Mortie, jij kunt dus als ik het goed begrijp eigenlijk ook niet met rugtas over straat zonder voor brugpieper aangezien te worden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |