Sowieso seizoen 1 en 2 van House of Cards voor 28e af kijkenquote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:26 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
morgen maar weer eens kijken dan
ik ben bezig met suits/the blacklist/house of cards
welke als eerst verder kijken?
Gewoon aspergemodel denk ik.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:27 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dit te breed?op wat voor auswitz fysieken val jij?
Gewoon. Geen fatsige, maar ook geen te gespierde of te breede mannen.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:27 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dit te breed?op wat voor auswitz fysieken val jij?
hahah misschien ben de dag erna jarigquote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Sowieso seizoen 1 en 2 van House of Cards voor 28e af kijken
Nee.quote:
Maar zelf geen probleem om woorden breder te maken.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:29 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Gewoon. Geen fatsige, maar ook geen te gespierde of te breede mannen.
blacklist ben ik afgehaakt midden seizoen 2. Ik zou house of cards kijken.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:26 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
morgen maar weer eens kijken dan
ik ben bezig met suits/the blacklist/house of cards
welke als eerst verder kijken?
Denk dat je mij dan perfect vindtquote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:29 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Gewoon. Geen fatsige, maar ook geen te gespierde of te breede mannen.
jaa ik had hwgawm al tot epi 9 gezienquote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:31 schreef ntm het volgende:
[..]
blacklist ben ik afgehaakt midden seizoen 2. Ik zou house of cards kijken.
How To Get Away With Murder is ook echt een aanrader
jammer ja weerquote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:30 schreef SideEffect het volgende:
[..]
nee, ik vroeg maar niemand antwoord.
Haha oja, jaaa indd hij is leukquote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:32 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
jaa ik had hwgawm al tot epi 9 gezien
vond die ene jongen zooooo mooi, is die gay
Zijn alle jongens die je mooi vindt gay?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:32 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
Meeste mooie jongens zijn wel gayquote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:32 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
Matt Bomer bijv.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:33 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Meeste mooie jongens zijn wel gay
Dat dacht Cristinayang ook van mij. Ik ben zo mooi, kan geen hetero zijn
Chai zoekt de quote wel op
haxballenquote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:33 schreef SideEffect het volgende:
[..]
waar zijn de haxballers eigenlijk?
moet ik ook maar eens verder kijkenquote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:33 schreef ntm het volgende:
[..]
Haha oja, jaaa indd hij is leuk. Maar de serie wordt steeds beter, allemaal plottwisten etc
ja dat viel me dus ook al op, dat dp en guus en zo hier niet warenquote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:33 schreef SideEffect het volgende:
[..]
waar zijn de haxballers eigenlijk?
Ik denk dat Guus CL kijkt. DP zal wel blowen, de rest geen ideequote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:35 schreef SideEffect het volgende:
[..]
nee, als dat zo was dan zat ik dat nu ook te doen.
waarom?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zijn alle jongens die je mooi vindt gay?
komt zeker, omdat hun hier niet mee kunnen praten.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:34 schreef remi1986 het volgende:
[..]
ja dat viel me dus ook al op, dat dp en guus en zo hier niet waren
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:33 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Meeste mooie jongens zijn wel gay
Dat dacht Cristinayang ook van mij. Ik ben zo mooi, kan geen hetero zijn
Chai zoekt de quote wel op
Ja zekerquote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:36 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Gelukkig genoeg leuke mensen hier, heh.
Is er ookquote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:35 schreef LudoSanders het volgende:
Waarom is er niet gewoon een Haxbal topic in GAM of zo?
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:31 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Maar zelf geen probleem om woorden breder te maken.
Nou, ik snap nu wel waarom mensen je jonger schatten, aangezien je aan de kleine(re) kant bent.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:31 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Denk dat je mij dan perfect vindt
Dankjewel.quote:
Dan heb ik juist babyfacequote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:44 schreef Chai het volgende:
[..]
Wangetjes helemaal zacht en glad en haarvrij.
Als ik baard heb wel. Anders kom ik supermarkt niet in omdat ze denken dat ik van de energydrinkenfrikandelbroodjesbrigade benquote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:45 schreef LudoSanders het volgende:
Maar Mortie, jij kunt dus als ik het goed begrijp eigenlijk ook niet met rugtas over straat zonder voor brugpieper aangezien te worden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |