Op het waterschap. Fuck de provinciale staten.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 22:17 schreef SideEffect het volgende:
[..]
ik wel, op wie ga jij stemmen?
Fris als een hoentjequote:
Ik jou ook niet.quote:
Geschiedenis is mijn enige onvoldoende op m'n vwo-diploma.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 22:17 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Historisch besef zou meerdere mensen goed doen.
Pvvquote:Op dinsdag 24 februari 2015 22:17 schreef SideEffect het volgende:
[..]
ik wel, op wie ga jij stemmen?
Bepaal zelf wel waar ik op stem, ja?!quote:
watquote:Analfabetisme
In Limburg zijn er ruim 80.000 mensen die niet of nauwelijks kunnen lezen en schrijven.
wow was gewoon advies hoor :squote:Op dinsdag 24 februari 2015 22:20 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Bepaal zelf wel waar ik op stem, ja?!
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 22:22 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Die schrijven louter dialect, dus men kan het niet lezen ipv de zogenaamde analfabeten.
Is cadeautje voor jou.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 22:24 schreef Gridlok het volgende:
Kat kwam net netjes aanwandelen met dooie muis in z'n bek, flikkert em op de deurmat neer en gaat vervolgens z'n brokken eten
Haha ja, doet ie vaker, keer dooie muis in schoen aangetroffenquote:
In je schoen ook echt.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 22:26 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Haha ja, doet ie vaker, keer dooie muis in schoen aangetroffenhelemaal blij dat beest ( de kat dan he )
Wel jammer want Odin's huisdieren waren kraaien, rip odin.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 22:27 schreef Chloroform het volgende:
[..]
In je schoen ook echt.![]()
Odin nam wel eens dooie kraaien mee, rip Odin
iddquote:Op dinsdag 24 februari 2015 22:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Geen wonder dat ze allemaal Geert Wilders aanhangen
Wist jij dat je echt kan en mag wonen op een vakantiepark en dat dat ook je officiële adres is?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 22:27 schreef Chloroform het volgende:
[..]
In je schoen ook echt.![]()
Odin nam wel eens dooie kraaien mee, rip Odin
In Limburg kom je nou eenmaal minder snel in aanraking met moslims...quote:Op dinsdag 24 februari 2015 22:28 schreef deadprez het volgende:
[..]
idd![]()
Snap echt niet hoe dat mogelijk is, dat kunnen nooit alleen mensen zijn van 90+ ofzo die het in hun jeugd nooit fatsoenlijk geleerd hebben.
Zal je eens een kraai om je oor geven.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 22:28 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Wel jammer want Odin's huisdieren waren kraaien, rip odin.
Had het over het analfabetisme boeler.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 22:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
In Limburg kom je nou eenmaal minder snel in aanraking met moslims...
Wonen er juist veel volgens mij in die paupersteden daar zoals Heerlen en zo.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 22:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
In Limburg kom je nou eenmaal minder snel in aanraking met moslims...
Het een sluit het ander niet uitquote:Op dinsdag 24 februari 2015 22:30 schreef deadprez het volgende:
[..]
Had het over het analfabetisme boeler.
Wow heb jou ook echt gemist enzoquote:Op dinsdag 24 februari 2015 22:30 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zal je eens een kraai om je oor geven.
Ja, ben die hard PVV'er.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 22:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
Voel je je aangesproken deadprez?
Debiel eh.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 22:29 schreef Chai het volgende:
[..]
Wist jij dat je echt kan en mag wonen op een vakantiepark en dat dat ook je officiële adres is?
Wil kroelen met Hazequote:
Moedeloos word je ervan!!!!!1!quote:
Ik heb me er eerlijk gezegd ook nog totaal niet mee bezig gehouden.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 22:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
Maar goed, de provinciale staten verkiezingen..
Ik deed dus zo'n test op nu.nl
Beste score was 62% verband met ene partij, slechtste score 54% en nog zo'n 10 ertussen
Kortom, je hebt er niks aan
Jij wil hem alleen maar voor z'n zachtheid, als je met hem klaar bent gooi je 'm aan de kant ;squote:
Ben je voor het kabinet? VVD/PvdA stemmen. Tegen, een partij kiezen die altijd tegen de plannen van het kabinet stemt.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 22:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
Beste score was 62% verband met ene partij, slechtste score 54% en nog zo'n 10 ertussen
Je lijkt DIMM wel. Heb je ook JezusLeeft bovenaan staan?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 22:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
Die bingokaart van hem die guus gemaakt heeftquote:
Dat zou ik nooit doen. Wil slapen onder een deken van Haze en Mortie.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 22:33 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Jij wil hem alleen maar voor z'n zachtheid, als je met hem klaar bent gooi je 'm aan de kant ;s
Was erg herkenbaar jaquote:Op dinsdag 24 februari 2015 22:33 schreef deadprez het volgende:
[..]
Die bingokaart van hem die guus gemaakt heeft
Zolang je hem gewassen terug brengt vind ik alles prima.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 22:34 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dat zou ik nooit doen. Wil slapen onder een deken van Haze en Mortie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |