iddquote:Op dinsdag 24 februari 2015 22:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Geen wonder dat ze allemaal Geert Wilders aanhangen
Wist jij dat je echt kan en mag wonen op een vakantiepark en dat dat ook je officiële adres is?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 22:27 schreef Chloroform het volgende:
[..]
In je schoen ook echt.![]()
Odin nam wel eens dooie kraaien mee, rip Odin
In Limburg kom je nou eenmaal minder snel in aanraking met moslims...quote:Op dinsdag 24 februari 2015 22:28 schreef deadprez het volgende:
[..]
idd![]()
Snap echt niet hoe dat mogelijk is, dat kunnen nooit alleen mensen zijn van 90+ ofzo die het in hun jeugd nooit fatsoenlijk geleerd hebben.
Zal je eens een kraai om je oor geven.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 22:28 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Wel jammer want Odin's huisdieren waren kraaien, rip odin.
Had het over het analfabetisme boeler.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 22:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
In Limburg kom je nou eenmaal minder snel in aanraking met moslims...
Wonen er juist veel volgens mij in die paupersteden daar zoals Heerlen en zo.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 22:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
In Limburg kom je nou eenmaal minder snel in aanraking met moslims...
Het een sluit het ander niet uitquote:Op dinsdag 24 februari 2015 22:30 schreef deadprez het volgende:
[..]
Had het over het analfabetisme boeler.
Wow heb jou ook echt gemist enzoquote:Op dinsdag 24 februari 2015 22:30 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zal je eens een kraai om je oor geven.
Ja, ben die hard PVV'er.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 22:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
Voel je je aangesproken deadprez?
Debiel eh.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 22:29 schreef Chai het volgende:
[..]
Wist jij dat je echt kan en mag wonen op een vakantiepark en dat dat ook je officiële adres is?
Wil kroelen met Hazequote:
Moedeloos word je ervan!!!!!1!quote:
Ik heb me er eerlijk gezegd ook nog totaal niet mee bezig gehouden.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 22:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
Maar goed, de provinciale staten verkiezingen..
Ik deed dus zo'n test op nu.nl
Beste score was 62% verband met ene partij, slechtste score 54% en nog zo'n 10 ertussen
Kortom, je hebt er niks aan
Jij wil hem alleen maar voor z'n zachtheid, als je met hem klaar bent gooi je 'm aan de kant ;squote:
Ben je voor het kabinet? VVD/PvdA stemmen. Tegen, een partij kiezen die altijd tegen de plannen van het kabinet stemt.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 22:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
Beste score was 62% verband met ene partij, slechtste score 54% en nog zo'n 10 ertussen
Je lijkt DIMM wel. Heb je ook JezusLeeft bovenaan staan?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 22:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
Die bingokaart van hem die guus gemaakt heeftquote:
Dat zou ik nooit doen. Wil slapen onder een deken van Haze en Mortie.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 22:33 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Jij wil hem alleen maar voor z'n zachtheid, als je met hem klaar bent gooi je 'm aan de kant ;s
Was erg herkenbaar jaquote:Op dinsdag 24 februari 2015 22:33 schreef deadprez het volgende:
[..]
Die bingokaart van hem die guus gemaakt heeft
Zolang je hem gewassen terug brengt vind ik alles prima.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 22:34 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dat zou ik nooit doen. Wil slapen onder een deken van Haze en Mortie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |