Op het waterschap. Fuck de provinciale staten.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 22:17 schreef SideEffect het volgende:
[..]
ik wel, op wie ga jij stemmen?
Fris als een hoentjequote:
Ik jou ook niet.quote:
Geschiedenis is mijn enige onvoldoende op m'n vwo-diploma.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 22:17 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Historisch besef zou meerdere mensen goed doen.
Pvvquote:Op dinsdag 24 februari 2015 22:17 schreef SideEffect het volgende:
[..]
ik wel, op wie ga jij stemmen?
Bepaal zelf wel waar ik op stem, ja?!quote:
watquote:Analfabetisme
In Limburg zijn er ruim 80.000 mensen die niet of nauwelijks kunnen lezen en schrijven.
wow was gewoon advies hoor :squote:Op dinsdag 24 februari 2015 22:20 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Bepaal zelf wel waar ik op stem, ja?!
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 22:22 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Die schrijven louter dialect, dus men kan het niet lezen ipv de zogenaamde analfabeten.
Is cadeautje voor jou.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 22:24 schreef Gridlok het volgende:
Kat kwam net netjes aanwandelen met dooie muis in z'n bek, flikkert em op de deurmat neer en gaat vervolgens z'n brokken eten
Haha ja, doet ie vaker, keer dooie muis in schoen aangetroffenquote:
In je schoen ook echt.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 22:26 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Haha ja, doet ie vaker, keer dooie muis in schoen aangetroffenhelemaal blij dat beest ( de kat dan he )
Wel jammer want Odin's huisdieren waren kraaien, rip odin.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 22:27 schreef Chloroform het volgende:
[..]
In je schoen ook echt.![]()
Odin nam wel eens dooie kraaien mee, rip Odin
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |