Ik ook, dat begon al op de basisschoolquote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:19 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
niet? ik merkte dat al toen ik 12 was
mannen zijn echt vies soms
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:20 schreef remi1986 het volgende:
gvd gewoon in slaap gevallen na het kijken van Better Call Saul
jaaquote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:21 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik ook, dat begon al op de basisschool
En dan gingen ze de meisjes ranken naar knapheid
Ik was sowieso niet scherp met dat soort dingen opmerken hoor. Of interpreteerde het anders.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:19 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
niet? ik merkte dat al toen ik 12 was
mannen zijn echt vies soms
Wacht je tot alles al erop staat dan? Ik kijk gewoon braaf elke weekquote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:21 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
alles in 1 dag kijken en dan weer jaar wachten![]()
*tietgroottequote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:21 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik ook, dat begon al op de basisschool
En dan gingen ze de meisjes ranken naar knapheid
ik wel andersomquote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:22 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik was sowieso niet scherp met dat soort dingen opmerken hoor. Of interpreteerde het anders.
Bovendien leek ik op mijn 12e meer op een slungelige kleuter dan een jongedame.
Zie het als een compliment.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:20 schreef Mortaxx het volgende:
Ik word altijd met celebs vergeleken maar altijd andere
welcome to the club.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:20 schreef Mortaxx het volgende:
Ik word altijd met celebs vergeleken maar altijd andere
wordt deze keer niet hele seizoen erop gezet?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:22 schreef ntm het volgende:
[..]
Wacht je tot alles al erop staat dan? Ik kijk gewoon braaf elke week
ja dit was de 4e. Lag niet aan de serie, blijkbaar was ik moequote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:21 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
had ik ook maar toch vond ik de 1e aflevering leuk op t eind
Je moet er ff doorheen komen, maar het is echt goede serie.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:23 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
ik keek pas de 1e aflevering maar vond het zo raar
Ja, wanneer stream het toelaat en gaat best aardig laatste minuten.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |