ze zijn beide 1m75quote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:10 schreef hondebrokje het volgende:
[..]
Zijn je ouders lang? Anders wss nog hoogsten 3 cm idd
Ik hou ook niet zo van ideaal uitziende jongensquote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:09 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Serieus? Hmm, hij heeft wel charisma. Maar ideaal? Neh.
Scheelt dat ik nou nog steeds 16 wordt geschatquote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:09 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
over algemeen vind ik vrouwen echt mooiste rond die leeftijd. Als je 21 met 25 vergelijkt
Je hebt gewoon niet genoeg pak slaag gehadquote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:09 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
ik heb het 2e natuurlijk dus dr komt niks meer
vandaar dat ik allang weet dat er niks meer gaat komen
Ben je vegetariėr?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:11 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
ze zijn beide 1m75
iedereen vraagt me dit altijd..vandaag weer maar ik moet er gewoon mee leven
ik vind het sowirso niet erg, soms jammer maar idc is maar lengte
wow best veel vrouwenquote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik vind veel vrouwen best mooi, zwart haar wel wat minder. Lauren Conrad of Emma Watson maakt me niet uit
Nee is ook goed. Sowieso is voor ieder "het ideaal" anders.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:11 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik hou ook niet zo van ideaal uitziende jongens
[..]
Scheelt dat ik nou nog steeds 16 wordt geschatMisschien word ik dan wel 21 geschat tegen die tijd
Hoe ziet een ideaal uitziende jongen er uit?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:11 schreef Willoow het volgende:
Google eensquote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:12 schreef TheWeeknd het volgende:
maar morgen moet ik naar het ziekenhuis voor uitslag
er is misschien uets met mn schildklier dacht ik
weet niet meer precies
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
moordenaarquote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:13 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
nope en we eten ons hele leven iedere dag wel kip/vlees/vis
Gewoon alles overdreven mooi. Mooi hoofd, mooi lichaam.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:12 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Hoe ziet een ideaal uitziende jongen er uit?
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:10 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
niet alleen het begin hoorecht tot 20/21e
Je bent gewoon realistisch.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:11 schreef Willoow het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Google eensdat heb ik altijd volgensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beter gewoon een beetje lelijk? Of een lelijk hoof met een mooi lichaam, of andersom?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:13 schreef Willoow het volgende:
[..]
Gewoon alles overdreven mooi. Mooi hoofd, mooi lichaam.
Omdat er een paar jongetjes naar je borstjes begonnen te kijken. Maar dat had ook met een afzichtelijke rotkop gebeurd hoor.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:13 schreef Chai het volgende:
[..]!
Rond 14 begon ik wel door te krijgen dat iig niet iedereen me afstotelijk lelijk vond.
Die kaakquote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:15 schreef ntm het volgende:
[..]
Getint, donker haar en lichte ogen is wel echtcombi
[ afbeelding ]
Nee, wat imperfectie's.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:14 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Beter gewoon een beetje lelijk? Of een lelijk hoof met een mooi lichaam, of andersom?
pffquote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:15 schreef ntm het volgende:
[..]
Getint, donker haar en lichte ogen is wel echtcombi
[ afbeelding ]
Dat ook.quote:
Ik heb mooi hoofdquote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:13 schreef Willoow het volgende:
[..]
Gewoon alles overdreven mooi. Mooi hoofd, mooi lichaam.
Die had ik toen nog niet. En dan nog zou ik gegluur sowieso niet opmerken.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:15 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Omdat er een paar jongetjes naar je borstjes begonnen te kijken. Maar dat had ook met een afzichtelijke rotkop gebeurd hoor.
De afzichtelijke rotkop of de borsten?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:18 schreef Chai het volgende:
[..]
Die had ik toen nog niet. En dan nog zou ik gegluur sowieso niet opmerken.
Met de kennis van nu.
Borsten.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:19 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
De afzichtelijke rotkop of de borsten?
niet? ik merkte dat al toen ik 12 wasquote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:18 schreef Chai het volgende:
[..]
Die had ik toen nog niet. En dan nog zou ik gegluur sowieso niet opmerken.
Met de kennis van nu.
aaron paulquote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:19 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Hij lijkt op Aaron Paul, vind je niet?
absoluut nietquote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:19 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Hij lijkt op Aaron Paul, vind je niet?
Nee, weet ik veel.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:17 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Kromme poten? Gezwel op de rug? Spraakgebrek?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |