Definieer normaal.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:32 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
meloewa sg ntm
Zijn er hier normale vrouwen?
Ik vind het evengoed wel heugelijk dat wij naast een vergaande interesse in het vrouwelijk schaamhaar ook snooker delen.quote:
Wat is er niet mee?quote:
Oh hoezo?quote:
Ik denk steeds dat het daarom elke dag isquote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:33 schreef SideEffect het volgende:
[..]
elke donderdagavond om 20:00 uur en als Hoink zich heeeeeeeeeeel erg verveeld.
Uitgesloten, ook diegene die zich normaal proberen voor te doen zijn knettergek.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:32 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
meloewa sg ntm
Zijn er hier normale vrouwen?
Die is weg toch.quote:
Vijl je je tanden?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:34 schreef Chai het volgende:
[..]
Ben me niet bewust genoeg van de scherpheid van mijn gebit, dus dat is gevaarlijk.
Tuurlijk wel, maar dat kamp bestaat wel ja.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:31 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik dacht dat negers geen mond op vagina contact hadden.
Hoe ver weg?quote:
Waarom sta ik daar niet meer in terwijl ik de langst aanwezige KLB SC'er ben en wel allerlei noobs die net komen kijken?quote:
Kwaliteit =/= kwantiteit, beste Ludoquote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:35 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Waarom sta ik daar niet meer in terwijl ik de langst aanwezige KLB SC'er ben en wel allerlei noobs die net komen kijken?
Omdat het door een amateur is gemaaktquote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:35 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Waarom sta ik daar niet meer in terwijl ik de langst aanwezige KLB SC'er ben en wel allerlei noobs die net komen kijken?
Crew boycot doen ze aan hier.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:35 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ja heel ff.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:35 schreef SideEffect het volgende:
[..]
nee, ze was er gisteravond weer.
als je in de OP wil, dan moet je dat aangeven bij de TS.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:35 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ludo voelt zich gekwetst.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:35 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ah oke, niets mis mee overigens.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:34 schreef Chai het volgende:
[..]
Ben me niet bewust genoeg van de scherpheid van mijn gebit, dus dat is gevaarlijk.
Wat een sletje dan.quote:
Rustig maar, het is al opgelost zo te zien.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:37 schreef LudoSanders het volgende:
Was dagdag er maar om de OP te onderhouden.
Nu hoeft het niet meer.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:38 schreef deadprez het volgende:
[..]
Rustig maar, het is al opgelost zo te zien.
Hjb over haarquote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:37 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Wat een sletje dan.
Tijd om op zoek te gaan naar een andere toekomstige vrouw die ik nog nooit heb ontmoet dan.
Nee krijg het niet netjes naast elkaar terwijl ik dezelfde code gebruik, dus nvm.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:38 schreef deadprez het volgende:
[..]
Rustig maar, het is al opgelost zo te zien.
hehehquote:
Wat dan?quote:
Ohquote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:38 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee krijg het niet netjes naast elkaar terwijl ik dezelfde code gebruik, dus nvm.
Ey dan ben ik jarig. Kan geen toeval zijn.quote:
Jawel.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:39 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Ik hoef er toch niet heel de tijd te zijn?
Jawel.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:39 schreef DjeDje het volgende:
[..]
zat je gewoon weer te lurken, he.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:39 schreef DjeDje het volgende:
[..]
ettoooooooooooooooooooooooooooooo!quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:39 schreef EttovanBelgie het volgende:
Zoooooooo... wat is dat HIER dan, voor een pókkeherrie?
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:40 schreef SideEffect het volgende:
[..]
ettoooooooooooooooooooooooooooooo!
wat een inkoppertje weerquote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:40 schreef tetouaribo het volgende:
Daarmee onderwerp je je aan de vrouw en zeg je eigenlijk: ik ben je bitch
Als je daarna over haar heen plast herstel je de balans weer hoor.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:40 schreef tetouaribo het volgende:
Oh bijna goedquote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:40 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Als je mijn 18e verjaardag bedoelde, dat is pas de 25e.
Geen ideequote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:40 schreef ntm het volgende:
[..]
Oh is dat het probleem, hoe lang is Djedje dan
Hehehequote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:39 schreef SideEffect het volgende:
[..]
zat je gewoon weer te lurken, he.
Twee keer de helft... en dan moet je erop stampen en zeggen dat je het gekocht hebt, en dat het goedkoper was dan saffraan.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:40 schreef ntm het volgende:
[..]
Oh is dat het probleem, hoe lang is Djedje dan
Mag best hoorquote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:41 schreef ntm het volgende:
[..]
Vragen of ze geen hakken draagt tijdens de 1e date
Mobielquote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
DjeDje zat dus gewoon heel de tijd op F5 te rammen
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:41 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Hehehe![]()
Ik vind het gewoon leuk om jullie te zien praten en om van alles en nog wat te lezen.
Die zijn niet livequote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:42 schreef LudoSanders het volgende:
Waarom lopen bij livestreams altijd alleen de reclames vloeiend?
Niet zo beffen.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:35 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, maar dat kamp bestaat wel ja.
Uh okequote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:42 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Twee keer de helft... en dan moet je erop stampen en zeggen dat je het gekocht hebt, en dat het goedkoper was dan saffraan.
Gebeurde toch niks boeiends meer.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:42 schreef DjeDje het volgende:
Godver laatse stuk van walking dead gemist nu.
Wat een onzin, zolang je het niet op haar commando doet.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:40 schreef tetouaribo het volgende:
Ben fylax nietquote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:42 schreef TARDIS. het volgende:
DjeDje zit net zo lang te lurken tot iemand iets gemeens zegt zodat ze snel kan TR'en.
Is ze 3 koppen groter straks haha.quote:
Waarom kom je met zo'n link aan?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:43 schreef Chai het volgende:
[..]
Wat een onzin, zolang je het niet op haar commando doet.
http://www.bdsmzaken.nl/content/bzk-fbr-frm.asp?tabelid=21080
Dat zijn experts.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:44 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Waarom kom je met zo'n link aan?
Oh ja als je naar onderdanigheid gebeuren kijkt dan wel ja.quote:
Gewoon NPO livestream. Dus de reclame die je ook op tv ziet.quote:
Nope... Vind dat hele week wachten gebeuren maar niks.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:43 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Gebeurde toch niks boeiends meer.
Alvast meerdere topics openen op verschillende forums over welke auto je moet kopen als je ooit je rijbewijs haalt.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:45 schreef Chai het volgende:
[..]
Misschien ook maar vast gaan leren voor je autotheorie.
Beter is ze lang en geen hobbit. Anders krijgen we manlet kinderenquote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:43 schreef ntm het volgende:
[..]
Is ze 3 koppen groter straks haha.
Blij dat ik dit probleem niet heb, mannen zijn (bijna) altijd groter dan ik
eigenlijk welquote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:46 schreef Chai het volgende:
[..]
Jij zit alleen op tinder voor aandacht.
haha je wilt het niet zo aanpakken als je oudersquote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:46 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Beter is ze lang en geen hobbit. Anders krijgen we manlet kinderen
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:46 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Beter is ze lang en geen hobbit. Anders krijgen we manlet kinderen
quote:
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:46 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Alvast meerdere topics openen op verschillende forums over welke auto je moet kopen als je ooit je rijbewijs haalt.
Hij is weer gezakt.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 13:21 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Kutkick, maar de TT blijft actueel. Bradmans is vorige week weer gezakt:
[..]
http://www.autoweek.nl/forum/read.php?9,5277178,page=5
En voor de derde jaar op rij worden zijn wilde plannen gedwarsboomd:
[..]
Heb je dan ook zo'n groot hoofd voor je lichaam? Want ik ken kleinere mensjes die echt een groot hoofd hebben voor hun kleine lichaam.quote:
quote:
Bijna vergetenquote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
Tijd voor Champions League
Shitty - Barcelona
En hij heeft al ruim 2 jaar plannen voor roadtrips die dan telkens niet doorgaan doordat hij zijn rijbewijs niet heeft.quote:
Ken je Tyrion?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:47 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Heb je dan ook zo'n groot hoofd voor je lichaam? Want ik ken kleinere mensjes die echt een groot hoofd hebben voor hun kleine lichaam.
Nee, mijn hoofd is te groot voor mijn lichaam.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:47 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Heb je dan ook zo'n groot hoofd voor je lichaam? Want ik ken kleinere mensjes die echt een groot hoofd hebben voor hun kleine lichaam.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat betekent dat je slank bent. Want als je dik zou zijn zou het compenseren.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:49 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Nee, mijn hoofd is te groot voor mijn lichaam.
Ben je catwalk skinny?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:49 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Nee, mijn hoofd is te groot voor mijn lichaam.
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:49 schreef HPLC het volgende:
[..]HahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Games of thrones toch?
Maar hij is een lilliputter. Ik had het over gewoon kleine mensen.
Uhm de teletubbies hebben ook gewoon grote hoofden in verhouding terwijl ze dik zijn?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:50 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Dat betekent dat je slank bent. Want als je dik zou zijn zou het compenseren.
Ik had het over mensen. Niet over kostuums. Grappenmaker.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:51 schreef Chai het volgende:
[..]
Uhm de teletubbies hebben ook gewoon grote hoofden in verhouding terwijl ze dik zijn?
Hoe lang ben jij?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:51 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
jammer. Is je mannelijke familie wel lang? Dan kom je misschien nog in aanmerking
WTF ik ben gekwetst door deze uitspraak. Weet jij niet dat we ondertussen over 'Sneeuwwitje en de zeven kleine mensen' spreken?!quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:50 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Hahaha
Games of thrones toch?
Maar hij is een lilliputter. Ik had het over gewoon kleine mensen.
ik bedoel eigenlijk dat mijn hoofd niet te groot is voor mijn lichaam. Ik was vergeten niet er tussen te zetten.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:50 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Dat betekent dat je slank bent. Want als je dik zou zijn zou het compenseren.
De verhouding meet je dan nog steeds af aan de lengte. Je hoofd past gemiddeld x aantal keer in je lichaam in de lengte.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:52 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Ik had het over mensen. Niet over kostuums. Grappenmaker.
Boeiend, heb nog nooit problemen mee gehad. Juist veel mannen die het leuk vinden. Lengte-obsessie is echt onzekerheid.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:52 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Net als die latinas. Bukken om te zoenen
Serieus? Mag je geen dwergen meer zeggen?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:52 schreef Catkiller het volgende:
[..]
WTF ik ben gekwetst door deze uitspraak. Weet jij niet dat we ondertussen over 'Sneeuwwitje en de zeven kleine mensen' spreken?!
Als veel mensen het lelijk vinden is het realiteit.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:53 schreef ntm het volgende:
[..]
Boeiend, heb nog nooit problemen mee gehad. Juist veel mannen die het leuk vinden. Lengte-obsessie is echt onzekerheid.
O, da's prima toch.quote:
Van mij wel, alleen RTL had toen zo'n irritante reclame dacht ik waarbij elk reclameblok die tenenkrommende zin langs kwam. Dus van hun mag het niet denk ik.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:53 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Serieus? Mag je geen dwergen meer zeggen?
Hmm alsnog ken ik vooral meisjes die een te groot hebben voor hun lichaam.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:53 schreef Chai het volgende:
[..]
De verhouding meet je dan nog steeds af aan de lengte. Je hoofd past gemiddeld x aantal keer in je lichaam in de lengte.
Wat een onzin. Niets onzekerheid weet juist precies wat ik wil itt tot "als het maar een kut heeft hehehe lekker neuken toch "-manquote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:53 schreef ntm het volgende:
[..]
Boeiend, heb nog nooit problemen mee gehad. Juist veel mannen die het leuk vinden. Lengte-obsessie is echt onzekerheid.
Nee joh, echt alleen op fok merk ik die lengte obsessie.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:54 schreef Chai het volgende:
[..]
Als veel mensen het lelijk vinden is het realiteit.![]()
#reuzinstruggles
Op FOK! moet je ook voldoen aan het ideaalbeeld.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:55 schreef ntm het volgende:
[..]
Nee joh, echt alleen op fok merk ik die lengte obsessie.
Een legendarisch sprookje durven te veranderen.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:54 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Van mij wel, alleen RTL had toen zo'n irritante reclame dacht ik waarbij elk reclameblok die tenenkrommende zin langs kwam. Dus van hun mag het niet denk ik.
Die boer op texel heeft ook langere chickiequote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:54 schreef Chai het volgende:
[..]
Als veel mensen het lelijk vinden is het realiteit.![]()
#reuzinstruggles
Lengte is niet boeiend, het is treurig als je eisen daarmee gaat stellen. Kijk dat je qua lichaamstype of uiterlijk wel wat wil tuurlijk. Maarja joh, wat ik al zei ik zit er niet mee. Het is juist extra treurig btw omdat je zelf manlet ben.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:55 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wat een onzin. Niets onzekerheid weet juist precies wat ik wil itt tot "als het maar een kut heeft hehehe lekker neuken toch "-man
En wij vrouwen doen dat natuurlijk niet.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:56 schreef Willoow het volgende:
[..]
Op FOK! moet je ook voldoen aan het ideaalbeeld.
Ja alsof iedereen 10/10 isquote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:56 schreef Willoow het volgende:
[..]
Op FOK! moet je ook voldoen aan het ideaalbeeld.
lengte is niet boeiend maar continu 'manlets' afkraken. Practice what you preachquote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:57 schreef ntm het volgende:
[..]
Lengte is niet boeiend, het is treurig als je eisen daarmee gaat stellen. Kijk dat je qua lichaamstype of uiterlijk wel wat wil tuurlijk. Maarja joh, wat ik al zei ik zit er niet mee. Het is juist extra treurig btw omdat je zelf manlet ben.
Jij komt erg dicht in de buurtquote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:57 schreef DjeDje het volgende:
[..]
En wij vrouwen doen dat natuurlijk niet.
continuquote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:58 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
lengte is niet boeiend maar continu 'manlets' afkraken. Practice what you preach
Ja dat is om te zien niet een leuk paartje. Maar ongeveer gelijk vind ik geen probleem, of op hakken langer zijn.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:56 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Die boer op texel heeft ook langere chickie
R&P / Verschil tussen Nederlandse en Franse mannenquote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:58 schreef ntm het volgende:
[..]
Ja alsof iedereen 10/10 isElke keer dat geklaag over Nederlandse vrouwen ook, alsof Nederlandse mannen over het algemeen oh zo geweldig zijn
Ga anders gezellig met corehype naar een oostblokland of zo.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:58 schreef ntm het volgende:
[..]
Ja alsof iedereen 10/10 isElke keer dat geklaag over Nederlandse vrouwen ook, alsof Nederlandse mannen over het algemeen oh zo geweldig zijn
quote:
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:58 schreef DjeDje het volgende:
Als in een ideaal beeld creëren voor de mannelijke fokker.
Wat een topic omg. Moet TS lekker zelf uitvinden.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:59 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja dat is om te zien niet een leuk paartje. Maar ongeveer gelijk vind ik geen probleem, of op hakken langer zijn.
[..]
R&P / Verschil tussen Nederlandse en Franse mannen
Wij vrouwen juist wel.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:57 schreef DjeDje het volgende:
[..]
En wij vrouwen doen dat natuurlijk niet.
Maar iedereen die nu 10/10 is, is het over een aantal jaar ook niet meer.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:58 schreef ntm het volgende:
[..]
niet gelezen maar Franse mannen?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:59 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja dat is om te zien niet een leuk paartje. Maar ongeveer gelijk vind ik geen probleem, of op hakken langer zijn.
[..]
R&P / Verschil tussen Nederlandse en Franse mannen
Gewoon daar blijven.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:00 schreef hondebrokje het volgende:
Als het over lengte gaat dan meld ik me ff hoor. Tussen de oren ben ik 1,60 maar denk dat ik net 1,58 ben
Volgende maand na China, beenverlenging
ik ben al 2 jaar lang niet grgroeidquote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:00 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Tot je 18e groei je. Maar wel langzamer.
Ik ben al voorzien, thanksquote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:59 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ga anders gezellig met corehype naar een oostblokland of zo.
Hoe ziet jouw ideale man eruit dan?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:00 schreef Willoow het volgende:
[..]
Wij vrouwen juist wel.
[..]
Maar iedereen die nu 10/10 is, is het over een aantal jaar ook niet meer.
Waarom na China?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:00 schreef hondebrokje het volgende:
Als het over lengte gaat dan meld ik me ff hoor. Tussen de oren ben ik 1,60 maar denk dat ik net 1,58 ben
Volgende maand na China, beenverlenging
En tóch kan het nog.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:01 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
ik ben al 2 jaar lang niet grgroeid
Ja ik vind dat chill om me grote meid te voelen ja. Goed voor me ego om over hoofden heen te kijkenquote:
club van 27 #foreveryoungquote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:00 schreef Willoow het volgende:
[..]
Wij vrouwen juist wel.
[..]
Maar iedereen die nu 10/10 is, is het over een aantal jaar ook niet meer.
Op mijn 15de was is iets van 1,58 en nu ben ik 1,63.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:01 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
ik ben al 2 jaar lang niet grgroeid
Hugh Lauriequote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:01 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Hoe ziet jouw ideale man eruit dan?
Je klinkt net als sanatroll, om alles van haar lichaam zeikenquote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:02 schreef hondebrokje het volgende:
[..]
Daar voeren ze die operatie vaker uit met al die dwergjes huppa ijzeren pinnen in die benen!
Dan kun je het toch beter doen wanneer je er bent en er niet pas na?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:02 schreef hondebrokje het volgende:
[..]
Daar voeren ze die operatie vaker uit met al die dwergjes huppa ijzeren pinnen in die benen!
Dat dacht ik vroeger ook.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:03 schreef TheWeeknd het volgende:
mijn man bestaat wss alleen in series
Duurt ook niet lang meer voor ik 27 ben.quote:
5cm erbij zou me echt gelukkig maken maar ik weet heeel zeker dat het hierbij blijftquote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:03 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Op mijn 15de was is iets van 1,58 en nu ben ik 1,63.
Geef de hoop nog niet op
naarquote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:03 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dan kun je het toch beter doen wanneer je er bent en er niet pas na?
In zijn jonge jaren.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:03 schreef Chai het volgende:
[..]
Enge oude mannen, dus je interesse in WCH is serieus?
Dus het is normaal om in 1 jaar 1cm erbij te krijgen. Bij mij hetzelfde.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:03 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Op mijn 15de was is iets van 1,58 en nu ben ik 1,63.
Geef de hoop nog niet op
Hoe oud ben je dan?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:04 schreef Willoow het volgende:
[..]
Duurt ook niet lang meer voor ik 27 ben.
Hoelang ben jequote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:04 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
5cm erbij zou me echt gelukkig maken maar ik weet heeel zeker dat het hierbij blijft
21, jaar waar de aftakeling begint.quote:
Dan ben ik al afgetakeldquote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:06 schreef Willoow het volgende:
[..]
21, jaar waar de aftakeling begint.
Mij ook maar je doet er niets aan. Gewoon jezelf verbeteren waar je kan en rest niet druk om maken. Je bent veel mooier dan jezelf denktquote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:04 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
5cm erbij zou me echt gelukkig maken maar ik weet heeel zeker dat het hierbij blijft
wauw.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:06 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Mij ook maar je doet er niets aan. Gewoon jezelf verbeteren waar je kan en rest niet druk om maken. Je bent veel mooier dan jezelf denkt
Dat een groeispurt noemenquote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:05 schreef TheWeeknd het volgende:
ik hen in 5 jaar 7 cm gegroeid, dat was mijn groeispurt
Haha lees je hier al langer mee? Want dat verkondig ik al een tijdjequote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:06 schreef Willoow het volgende:
[..]
Onzin, ik word nog steeds elk jaar mooier. Na 23 gaat het bergafwaarts.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:06 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik word er gewoon naar van wanneer ik dat lees.quote:
jaa inderdaadquote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:06 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Mij ook maar je doet er niets aan. Gewoon jezelf verbeteren waar je kan en rest niet druk om maken. Je bent veel mooier dan jezelf denkt
Bruno Mars.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:06 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Hmm beetje oud. En als je een jonger iemand zou moeten kiezen?
Word je wss zo lang als mijquote:
En hoe hoog sprong de hond van Hitler?quote:
O, echt? Haha. Ik vind wel dat het dan zo'n beetje ophoud.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:07 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Haha lees je hier al langer mee? Want dat verkondig ik al een tijdje
toen ik jong was liep ik er ver boven en nu ver onderquote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:07 schreef hondebrokje het volgende:
Kennen jullie nog die GGD grafiek van de gemiddelde lengte
M'n grafiek liep er net onderdoor steeds maar het werd steeds iets meer op gegeven moment :$
Dat heet het begin van de puberteit.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:08 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
srs ik heb echt jaren gedacht dat ik kklelijk ben
ik heb het 2e natuurlijk dus dr komt niks meerquote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:07 schreef hondebrokje het volgende:
[..]
Word je wss zo lang als mij
Als je nog skinny bent
Als je al vormen hebt en ongesteld bent net zo lang wss
te perfectquote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:08 schreef ntm het volgende:
[ afbeelding ]
Is wel douchebag volgens mij
Zo hoogquote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:08 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
En hoe hoog sprong de hond van Hitler?
Ik ook toen ik jong was.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:08 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
srs ik heb echt jaren gedacht dat ik kklelijk ben
Hou niet van die neppe poses en geposeerde blikquote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:08 schreef ntm het volgende:
[ afbeelding ]
Is wel douchebag volgens mij
over algemeen vind ik vrouwen echt mooiste rond die leeftijd. Als je 21 met 25 vergelijktquote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:08 schreef Willoow het volgende:
[..]
O, echt? Haha. Ik vind wel dat het dan zo'n beetje ophoud.
Klopt, vind ik ook. Zo eentje die beetje te perfect is.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:09 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
te perfect
vast een kakker hipster kind
Zijn je ouders lang? Anders wss nog hoogsten 3 cm iddquote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:09 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
ik heb het 2e natuurlijk dus dr komt niks meer
vandaar dat ik allang weet dat er niks meer gaat komen
moeten we niet hebbenquote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:10 schreef ntm het volgende:
[..]
Klopt, vind ik ook. Zo eentje die beetje te perfect is.
niet alleen het begin hoorquote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:08 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat heet het begin van de puberteit.
ze zijn beide 1m75quote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:10 schreef hondebrokje het volgende:
[..]
Zijn je ouders lang? Anders wss nog hoogsten 3 cm idd
Ik hou ook niet zo van ideaal uitziende jongensquote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:09 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Serieus? Hmm, hij heeft wel charisma. Maar ideaal? Neh.
Scheelt dat ik nou nog steeds 16 wordt geschatquote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:09 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
over algemeen vind ik vrouwen echt mooiste rond die leeftijd. Als je 21 met 25 vergelijkt
Je hebt gewoon niet genoeg pak slaag gehadquote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:09 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
ik heb het 2e natuurlijk dus dr komt niks meer
vandaar dat ik allang weet dat er niks meer gaat komen
Ben je vegetariër?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:11 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
ze zijn beide 1m75
iedereen vraagt me dit altijd..vandaag weer maar ik moet er gewoon mee leven
ik vind het sowirso niet erg, soms jammer maar idc is maar lengte
wow best veel vrouwenquote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik vind veel vrouwen best mooi, zwart haar wel wat minder. Lauren Conrad of Emma Watson maakt me niet uit
Nee is ook goed. Sowieso is voor ieder "het ideaal" anders.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:11 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik hou ook niet zo van ideaal uitziende jongens
[..]
Scheelt dat ik nou nog steeds 16 wordt geschatMisschien word ik dan wel 21 geschat tegen die tijd
Hoe ziet een ideaal uitziende jongen er uit?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:11 schreef Willoow het volgende:
Google eensquote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:12 schreef TheWeeknd het volgende:
maar morgen moet ik naar het ziekenhuis voor uitslag
er is misschien uets met mn schildklier dacht ik
weet niet meer precies
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
moordenaarquote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:13 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
nope en we eten ons hele leven iedere dag wel kip/vlees/vis
Gewoon alles overdreven mooi. Mooi hoofd, mooi lichaam.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:12 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Hoe ziet een ideaal uitziende jongen er uit?
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:10 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
niet alleen het begin hoorecht tot 20/21e
Je bent gewoon realistisch.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:11 schreef Willoow het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Google eensdat heb ik altijd volgensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beter gewoon een beetje lelijk? Of een lelijk hoof met een mooi lichaam, of andersom?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:13 schreef Willoow het volgende:
[..]
Gewoon alles overdreven mooi. Mooi hoofd, mooi lichaam.
Omdat er een paar jongetjes naar je borstjes begonnen te kijken. Maar dat had ook met een afzichtelijke rotkop gebeurd hoor.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:13 schreef Chai het volgende:
[..]!
Rond 14 begon ik wel door te krijgen dat iig niet iedereen me afstotelijk lelijk vond.
Die kaakquote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:15 schreef ntm het volgende:
[..]
Getint, donker haar en lichte ogen is wel echtcombi
[ afbeelding ]
Nee, wat imperfectie's.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:14 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Beter gewoon een beetje lelijk? Of een lelijk hoof met een mooi lichaam, of andersom?
pffquote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:15 schreef ntm het volgende:
[..]
Getint, donker haar en lichte ogen is wel echtcombi
[ afbeelding ]
Dat ook.quote:
Ik heb mooi hoofdquote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:13 schreef Willoow het volgende:
[..]
Gewoon alles overdreven mooi. Mooi hoofd, mooi lichaam.
Die had ik toen nog niet. En dan nog zou ik gegluur sowieso niet opmerken.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:15 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Omdat er een paar jongetjes naar je borstjes begonnen te kijken. Maar dat had ook met een afzichtelijke rotkop gebeurd hoor.
De afzichtelijke rotkop of de borsten?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:18 schreef Chai het volgende:
[..]
Die had ik toen nog niet. En dan nog zou ik gegluur sowieso niet opmerken.
Met de kennis van nu.
Borsten.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:19 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
De afzichtelijke rotkop of de borsten?
niet? ik merkte dat al toen ik 12 wasquote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:18 schreef Chai het volgende:
[..]
Die had ik toen nog niet. En dan nog zou ik gegluur sowieso niet opmerken.
Met de kennis van nu.
aaron paulquote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:19 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Hij lijkt op Aaron Paul, vind je niet?
absoluut nietquote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:19 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Nee, weet ik veel.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:17 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Kromme poten? Gezwel op de rug? Spraakgebrek?
ken ik nietquote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:19 schreef DjeDje het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |