In zijn jonge jaren.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:03 schreef Chai het volgende:
[..]
Enge oude mannen, dus je interesse in WCH is serieus?
Dus het is normaal om in 1 jaar 1cm erbij te krijgen. Bij mij hetzelfde.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:03 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Op mijn 15de was is iets van 1,58 en nu ben ik 1,63.
Geef de hoop nog niet op
Hoe oud ben je dan?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:04 schreef Willoow het volgende:
[..]
Duurt ook niet lang meer voor ik 27 ben.
Hoelang ben jequote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:04 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
5cm erbij zou me echt gelukkig maken maar ik weet heeel zeker dat het hierbij blijft
21, jaar waar de aftakeling begint.quote:
Dan ben ik al afgetakeldquote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:06 schreef Willoow het volgende:
[..]
21, jaar waar de aftakeling begint.
Mij ook maar je doet er niets aan. Gewoon jezelf verbeteren waar je kan en rest niet druk om maken. Je bent veel mooier dan jezelf denktquote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:04 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
5cm erbij zou me echt gelukkig maken maar ik weet heeel zeker dat het hierbij blijft
wauw.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:06 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Mij ook maar je doet er niets aan. Gewoon jezelf verbeteren waar je kan en rest niet druk om maken. Je bent veel mooier dan jezelf denkt
Dat een groeispurt noemenquote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:05 schreef TheWeeknd het volgende:
ik hen in 5 jaar 7 cm gegroeid, dat was mijn groeispurt
Haha lees je hier al langer mee? Want dat verkondig ik al een tijdjequote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:06 schreef Willoow het volgende:
[..]
Onzin, ik word nog steeds elk jaar mooier. Na 23 gaat het bergafwaarts.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:06 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik word er gewoon naar van wanneer ik dat lees.quote:
jaa inderdaadquote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:06 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Mij ook maar je doet er niets aan. Gewoon jezelf verbeteren waar je kan en rest niet druk om maken. Je bent veel mooier dan jezelf denkt
Bruno Mars.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:06 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Hmm beetje oud. En als je een jonger iemand zou moeten kiezen?
Word je wss zo lang als mijquote:
En hoe hoog sprong de hond van Hitler?quote:
O, echt? Haha. Ik vind wel dat het dan zo'n beetje ophoud.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:07 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Haha lees je hier al langer mee? Want dat verkondig ik al een tijdje
toen ik jong was liep ik er ver boven en nu ver onderquote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:07 schreef hondebrokje het volgende:
Kennen jullie nog die GGD grafiek van de gemiddelde lengte
M'n grafiek liep er net onderdoor steeds maar het werd steeds iets meer op gegeven moment :$
Dat heet het begin van de puberteit.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:08 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
srs ik heb echt jaren gedacht dat ik kklelijk ben
ik heb het 2e natuurlijk dus dr komt niks meerquote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:07 schreef hondebrokje het volgende:
[..]
Word je wss zo lang als mij
Als je nog skinny bent
Als je al vormen hebt en ongesteld bent net zo lang wss
te perfectquote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:08 schreef ntm het volgende:
[ afbeelding ]
Is wel douchebag volgens mij
Zo hoogquote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:08 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
En hoe hoog sprong de hond van Hitler?
Ik ook toen ik jong was.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:08 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
srs ik heb echt jaren gedacht dat ik kklelijk ben
Hou niet van die neppe poses en geposeerde blikquote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:08 schreef ntm het volgende:
[ afbeelding ]
Is wel douchebag volgens mij
over algemeen vind ik vrouwen echt mooiste rond die leeftijd. Als je 21 met 25 vergelijktquote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:08 schreef Willoow het volgende:
[..]
O, echt? Haha. Ik vind wel dat het dan zo'n beetje ophoud.
Klopt, vind ik ook. Zo eentje die beetje te perfect is.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:09 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
te perfect
vast een kakker hipster kind
Zijn je ouders lang? Anders wss nog hoogsten 3 cm iddquote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:09 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
ik heb het 2e natuurlijk dus dr komt niks meer
vandaar dat ik allang weet dat er niks meer gaat komen
moeten we niet hebbenquote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:10 schreef ntm het volgende:
[..]
Klopt, vind ik ook. Zo eentje die beetje te perfect is.
niet alleen het begin hoorquote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:08 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat heet het begin van de puberteit.
ze zijn beide 1m75quote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:10 schreef hondebrokje het volgende:
[..]
Zijn je ouders lang? Anders wss nog hoogsten 3 cm idd
Ik hou ook niet zo van ideaal uitziende jongensquote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:09 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Serieus? Hmm, hij heeft wel charisma. Maar ideaal? Neh.
Scheelt dat ik nou nog steeds 16 wordt geschatquote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:09 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
over algemeen vind ik vrouwen echt mooiste rond die leeftijd. Als je 21 met 25 vergelijkt
Je hebt gewoon niet genoeg pak slaag gehadquote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:09 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
ik heb het 2e natuurlijk dus dr komt niks meer
vandaar dat ik allang weet dat er niks meer gaat komen
Ben je vegetariër?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:11 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
ze zijn beide 1m75
iedereen vraagt me dit altijd..vandaag weer maar ik moet er gewoon mee leven
ik vind het sowirso niet erg, soms jammer maar idc is maar lengte
wow best veel vrouwenquote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik vind veel vrouwen best mooi, zwart haar wel wat minder. Lauren Conrad of Emma Watson maakt me niet uit
Nee is ook goed. Sowieso is voor ieder "het ideaal" anders.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:11 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik hou ook niet zo van ideaal uitziende jongens
[..]
Scheelt dat ik nou nog steeds 16 wordt geschatMisschien word ik dan wel 21 geschat tegen die tijd
Hoe ziet een ideaal uitziende jongen er uit?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:11 schreef Willoow het volgende:
Google eensquote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:12 schreef TheWeeknd het volgende:
maar morgen moet ik naar het ziekenhuis voor uitslag
er is misschien uets met mn schildklier dacht ik
weet niet meer precies
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
moordenaarquote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:13 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
nope en we eten ons hele leven iedere dag wel kip/vlees/vis
Gewoon alles overdreven mooi. Mooi hoofd, mooi lichaam.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:12 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Hoe ziet een ideaal uitziende jongen er uit?
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:10 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
niet alleen het begin hoorecht tot 20/21e
Je bent gewoon realistisch.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:11 schreef Willoow het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Google eensdat heb ik altijd volgensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beter gewoon een beetje lelijk? Of een lelijk hoof met een mooi lichaam, of andersom?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:13 schreef Willoow het volgende:
[..]
Gewoon alles overdreven mooi. Mooi hoofd, mooi lichaam.
Omdat er een paar jongetjes naar je borstjes begonnen te kijken. Maar dat had ook met een afzichtelijke rotkop gebeurd hoor.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:13 schreef Chai het volgende:
[..]!
Rond 14 begon ik wel door te krijgen dat iig niet iedereen me afstotelijk lelijk vond.
Die kaakquote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:15 schreef ntm het volgende:
[..]
Getint, donker haar en lichte ogen is wel echtcombi
[ afbeelding ]
Nee, wat imperfectie's.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:14 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Beter gewoon een beetje lelijk? Of een lelijk hoof met een mooi lichaam, of andersom?
pffquote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:15 schreef ntm het volgende:
[..]
Getint, donker haar en lichte ogen is wel echtcombi
[ afbeelding ]
Dat ook.quote:
Ik heb mooi hoofdquote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:13 schreef Willoow het volgende:
[..]
Gewoon alles overdreven mooi. Mooi hoofd, mooi lichaam.
Die had ik toen nog niet. En dan nog zou ik gegluur sowieso niet opmerken.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:15 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Omdat er een paar jongetjes naar je borstjes begonnen te kijken. Maar dat had ook met een afzichtelijke rotkop gebeurd hoor.
De afzichtelijke rotkop of de borsten?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:18 schreef Chai het volgende:
[..]
Die had ik toen nog niet. En dan nog zou ik gegluur sowieso niet opmerken.
Met de kennis van nu.
Borsten.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:19 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
De afzichtelijke rotkop of de borsten?
niet? ik merkte dat al toen ik 12 wasquote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:18 schreef Chai het volgende:
[..]
Die had ik toen nog niet. En dan nog zou ik gegluur sowieso niet opmerken.
Met de kennis van nu.
aaron paulquote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:19 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Hij lijkt op Aaron Paul, vind je niet?
absoluut nietquote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:19 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Hij lijkt op Aaron Paul, vind je niet?
Nee, weet ik veel.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:17 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Kromme poten? Gezwel op de rug? Spraakgebrek?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |