Bruno Mars.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:06 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Hmm beetje oud. En als je een jonger iemand zou moeten kiezen?
Word je wss zo lang als mijquote:
En hoe hoog sprong de hond van Hitler?quote:
O, echt? Haha. Ik vind wel dat het dan zo'n beetje ophoud.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:07 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Haha lees je hier al langer mee? Want dat verkondig ik al een tijdje
toen ik jong was liep ik er ver boven en nu ver onderquote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:07 schreef hondebrokje het volgende:
Kennen jullie nog die GGD grafiek van de gemiddelde lengte
M'n grafiek liep er net onderdoor steeds maar het werd steeds iets meer op gegeven moment :$
Dat heet het begin van de puberteit.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:08 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
srs ik heb echt jaren gedacht dat ik kklelijk ben
ik heb het 2e natuurlijk dus dr komt niks meerquote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:07 schreef hondebrokje het volgende:
[..]
Word je wss zo lang als mij
Als je nog skinny bent
Als je al vormen hebt en ongesteld bent net zo lang wss
te perfectquote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:08 schreef ntm het volgende:
[ afbeelding ]
Is wel douchebag volgens mij
Zo hoogquote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:08 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
En hoe hoog sprong de hond van Hitler?
Ik ook toen ik jong was.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:08 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
srs ik heb echt jaren gedacht dat ik kklelijk ben
Hou niet van die neppe poses en geposeerde blikquote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:08 schreef ntm het volgende:
[ afbeelding ]
Is wel douchebag volgens mij
over algemeen vind ik vrouwen echt mooiste rond die leeftijd. Als je 21 met 25 vergelijktquote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:08 schreef Willoow het volgende:
[..]
O, echt? Haha. Ik vind wel dat het dan zo'n beetje ophoud.
Klopt, vind ik ook. Zo eentje die beetje te perfect is.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:09 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
te perfect
vast een kakker hipster kind
Zijn je ouders lang? Anders wss nog hoogsten 3 cm iddquote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:09 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
ik heb het 2e natuurlijk dus dr komt niks meer
vandaar dat ik allang weet dat er niks meer gaat komen
moeten we niet hebbenquote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:10 schreef ntm het volgende:
[..]
Klopt, vind ik ook. Zo eentje die beetje te perfect is.
niet alleen het begin hoorquote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:08 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat heet het begin van de puberteit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |