Omdat er een paar jongetjes naar je borstjes begonnen te kijken. Maar dat had ook met een afzichtelijke rotkop gebeurd hoor.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:13 schreef Chai het volgende:
[..]!
Rond 14 begon ik wel door te krijgen dat iig niet iedereen me afstotelijk lelijk vond.
Die kaakquote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:15 schreef ntm het volgende:
[..]
Getint, donker haar en lichte ogen is wel echtcombi
[ afbeelding ]
Nee, wat imperfectie's.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:14 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Beter gewoon een beetje lelijk? Of een lelijk hoof met een mooi lichaam, of andersom?
pffquote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:15 schreef ntm het volgende:
[..]
Getint, donker haar en lichte ogen is wel echtcombi
[ afbeelding ]
Dat ook.quote:
Ik heb mooi hoofdquote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:13 schreef Willoow het volgende:
[..]
Gewoon alles overdreven mooi. Mooi hoofd, mooi lichaam.
Die had ik toen nog niet. En dan nog zou ik gegluur sowieso niet opmerken.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:15 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Omdat er een paar jongetjes naar je borstjes begonnen te kijken. Maar dat had ook met een afzichtelijke rotkop gebeurd hoor.
De afzichtelijke rotkop of de borsten?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:18 schreef Chai het volgende:
[..]
Die had ik toen nog niet. En dan nog zou ik gegluur sowieso niet opmerken.
Met de kennis van nu.
Borsten.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:19 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
De afzichtelijke rotkop of de borsten?
niet? ik merkte dat al toen ik 12 wasquote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:18 schreef Chai het volgende:
[..]
Die had ik toen nog niet. En dan nog zou ik gegluur sowieso niet opmerken.
Met de kennis van nu.
aaron paulquote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:19 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Hij lijkt op Aaron Paul, vind je niet?
absoluut nietquote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:19 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Hij lijkt op Aaron Paul, vind je niet?
Nee, weet ik veel.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:17 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Kromme poten? Gezwel op de rug? Spraakgebrek?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |