Lengte is niet boeiend, het is treurig als je eisen daarmee gaat stellen. Kijk dat je qua lichaamstype of uiterlijk wel wat wil tuurlijk. Maarja joh, wat ik al zei ik zit er niet mee. Het is juist extra treurig btw omdat je zelf manlet ben.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:55 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wat een onzin. Niets onzekerheid weet juist precies wat ik wil itt tot "als het maar een kut heeft hehehe lekker neuken toch "-man
En wij vrouwen doen dat natuurlijk niet.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:56 schreef Willoow het volgende:
[..]
Op FOK! moet je ook voldoen aan het ideaalbeeld.
Ja alsof iedereen 10/10 isquote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:56 schreef Willoow het volgende:
[..]
Op FOK! moet je ook voldoen aan het ideaalbeeld.
lengte is niet boeiend maar continu 'manlets' afkraken. Practice what you preachquote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:57 schreef ntm het volgende:
[..]
Lengte is niet boeiend, het is treurig als je eisen daarmee gaat stellen. Kijk dat je qua lichaamstype of uiterlijk wel wat wil tuurlijk. Maarja joh, wat ik al zei ik zit er niet mee. Het is juist extra treurig btw omdat je zelf manlet ben.
Jij komt erg dicht in de buurtquote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:57 schreef DjeDje het volgende:
[..]
En wij vrouwen doen dat natuurlijk niet.
continuquote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:58 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
lengte is niet boeiend maar continu 'manlets' afkraken. Practice what you preach
Ja dat is om te zien niet een leuk paartje. Maar ongeveer gelijk vind ik geen probleem, of op hakken langer zijn.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:56 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Die boer op texel heeft ook langere chickie
R&P / Verschil tussen Nederlandse en Franse mannenquote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:58 schreef ntm het volgende:
[..]
Ja alsof iedereen 10/10 isElke keer dat geklaag over Nederlandse vrouwen ook, alsof Nederlandse mannen over het algemeen oh zo geweldig zijn
Ga anders gezellig met corehype naar een oostblokland of zo.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:58 schreef ntm het volgende:
[..]
Ja alsof iedereen 10/10 isElke keer dat geklaag over Nederlandse vrouwen ook, alsof Nederlandse mannen over het algemeen oh zo geweldig zijn
quote:
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:58 schreef DjeDje het volgende:
Als in een ideaal beeld creëren voor de mannelijke fokker.
Wat een topic omg. Moet TS lekker zelf uitvinden.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:59 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja dat is om te zien niet een leuk paartje. Maar ongeveer gelijk vind ik geen probleem, of op hakken langer zijn.
[..]
R&P / Verschil tussen Nederlandse en Franse mannen
Wij vrouwen juist wel.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:57 schreef DjeDje het volgende:
[..]
En wij vrouwen doen dat natuurlijk niet.
Maar iedereen die nu 10/10 is, is het over een aantal jaar ook niet meer.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:58 schreef ntm het volgende:
[..]
niet gelezen maar Franse mannen?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:59 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja dat is om te zien niet een leuk paartje. Maar ongeveer gelijk vind ik geen probleem, of op hakken langer zijn.
[..]
R&P / Verschil tussen Nederlandse en Franse mannen
Gewoon daar blijven.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:00 schreef hondebrokje het volgende:
Als het over lengte gaat dan meld ik me ff hoor. Tussen de oren ben ik 1,60 maar denk dat ik net 1,58 ben
Volgende maand na China, beenverlenging
ik ben al 2 jaar lang niet grgroeidquote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:00 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Tot je 18e groei je. Maar wel langzamer.
Ik ben al voorzien, thanksquote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:59 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ga anders gezellig met corehype naar een oostblokland of zo.
Hoe ziet jouw ideale man eruit dan?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:00 schreef Willoow het volgende:
[..]
Wij vrouwen juist wel.
[..]
Maar iedereen die nu 10/10 is, is het over een aantal jaar ook niet meer.
Waarom na China?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:00 schreef hondebrokje het volgende:
Als het over lengte gaat dan meld ik me ff hoor. Tussen de oren ben ik 1,60 maar denk dat ik net 1,58 ben
Volgende maand na China, beenverlenging
En tóch kan het nog.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:01 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
ik ben al 2 jaar lang niet grgroeid
Ja ik vind dat chill om me grote meid te voelen ja. Goed voor me ego om over hoofden heen te kijkenquote:
club van 27 #foreveryoungquote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:00 schreef Willoow het volgende:
[..]
Wij vrouwen juist wel.
[..]
Maar iedereen die nu 10/10 is, is het over een aantal jaar ook niet meer.
Op mijn 15de was is iets van 1,58 en nu ben ik 1,63.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:01 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
ik ben al 2 jaar lang niet grgroeid
Hugh Lauriequote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:01 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Hoe ziet jouw ideale man eruit dan?
Je klinkt net als sanatroll, om alles van haar lichaam zeikenquote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:02 schreef hondebrokje het volgende:
[..]
Daar voeren ze die operatie vaker uit met al die dwergjes huppa ijzeren pinnen in die benen!
Dan kun je het toch beter doen wanneer je er bent en er niet pas na?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:02 schreef hondebrokje het volgende:
[..]
Daar voeren ze die operatie vaker uit met al die dwergjes huppa ijzeren pinnen in die benen!
Dat dacht ik vroeger ook.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:03 schreef TheWeeknd het volgende:
mijn man bestaat wss alleen in series
Duurt ook niet lang meer voor ik 27 ben.quote:
5cm erbij zou me echt gelukkig maken maar ik weet heeel zeker dat het hierbij blijftquote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:03 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Op mijn 15de was is iets van 1,58 en nu ben ik 1,63.
Geef de hoop nog niet op
naarquote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:03 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dan kun je het toch beter doen wanneer je er bent en er niet pas na?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |