eigenlijk welquote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:46 schreef Chai het volgende:
[..]
Jij zit alleen op tinder voor aandacht.
haha je wilt het niet zo aanpakken als je oudersquote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:46 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Beter is ze lang en geen hobbit. Anders krijgen we manlet kinderen
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:46 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Beter is ze lang en geen hobbit. Anders krijgen we manlet kinderen
quote:
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:46 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Alvast meerdere topics openen op verschillende forums over welke auto je moet kopen als je ooit je rijbewijs haalt.
Hij is weer gezakt.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 13:21 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Kutkick, maar de TT blijft actueel. Bradmans is vorige week weer gezakt:
[..]
http://www.autoweek.nl/forum/read.php?9,5277178,page=5
En voor de derde jaar op rij worden zijn wilde plannen gedwarsboomd:
[..]
Heb je dan ook zo'n groot hoofd voor je lichaam? Want ik ken kleinere mensjes die echt een groot hoofd hebben voor hun kleine lichaam.quote:
quote:
Bijna vergetenquote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
Tijd voor Champions League
Shitty - Barcelona
En hij heeft al ruim 2 jaar plannen voor roadtrips die dan telkens niet doorgaan doordat hij zijn rijbewijs niet heeft.quote:
Ken je Tyrion?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:47 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Heb je dan ook zo'n groot hoofd voor je lichaam? Want ik ken kleinere mensjes die echt een groot hoofd hebben voor hun kleine lichaam.
Nee, mijn hoofd is te groot voor mijn lichaam.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:47 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Heb je dan ook zo'n groot hoofd voor je lichaam? Want ik ken kleinere mensjes die echt een groot hoofd hebben voor hun kleine lichaam.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat betekent dat je slank bent. Want als je dik zou zijn zou het compenseren.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:49 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Nee, mijn hoofd is te groot voor mijn lichaam.
Ben je catwalk skinny?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:49 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Nee, mijn hoofd is te groot voor mijn lichaam.
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:49 schreef HPLC het volgende:
[..]HahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Games of thrones toch?
Maar hij is een lilliputter. Ik had het over gewoon kleine mensen.
Uhm de teletubbies hebben ook gewoon grote hoofden in verhouding terwijl ze dik zijn?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:50 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Dat betekent dat je slank bent. Want als je dik zou zijn zou het compenseren.
Ik had het over mensen. Niet over kostuums. Grappenmaker.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:51 schreef Chai het volgende:
[..]
Uhm de teletubbies hebben ook gewoon grote hoofden in verhouding terwijl ze dik zijn?
Hoe lang ben jij?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:51 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
jammer. Is je mannelijke familie wel lang? Dan kom je misschien nog in aanmerking
WTF ik ben gekwetst door deze uitspraak. Weet jij niet dat we ondertussen over 'Sneeuwwitje en de zeven kleine mensen' spreken?!quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:50 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Hahaha
Games of thrones toch?
Maar hij is een lilliputter. Ik had het over gewoon kleine mensen.
ik bedoel eigenlijk dat mijn hoofd niet te groot is voor mijn lichaam. Ik was vergeten niet er tussen te zetten.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:50 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Dat betekent dat je slank bent. Want als je dik zou zijn zou het compenseren.
De verhouding meet je dan nog steeds af aan de lengte. Je hoofd past gemiddeld x aantal keer in je lichaam in de lengte.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:52 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Ik had het over mensen. Niet over kostuums. Grappenmaker.
Boeiend, heb nog nooit problemen mee gehad. Juist veel mannen die het leuk vinden. Lengte-obsessie is echt onzekerheid.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:52 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Net als die latinas. Bukken om te zoenen
Serieus? Mag je geen dwergen meer zeggen?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:52 schreef Catkiller het volgende:
[..]
WTF ik ben gekwetst door deze uitspraak. Weet jij niet dat we ondertussen over 'Sneeuwwitje en de zeven kleine mensen' spreken?!
Als veel mensen het lelijk vinden is het realiteit.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:53 schreef ntm het volgende:
[..]
Boeiend, heb nog nooit problemen mee gehad. Juist veel mannen die het leuk vinden. Lengte-obsessie is echt onzekerheid.
O, da's prima toch.quote:
Van mij wel, alleen RTL had toen zo'n irritante reclame dacht ik waarbij elk reclameblok die tenenkrommende zin langs kwam. Dus van hun mag het niet denk ik.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:53 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Serieus? Mag je geen dwergen meer zeggen?
Hmm alsnog ken ik vooral meisjes die een te groot hebben voor hun lichaam.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:53 schreef Chai het volgende:
[..]
De verhouding meet je dan nog steeds af aan de lengte. Je hoofd past gemiddeld x aantal keer in je lichaam in de lengte.
Wat een onzin. Niets onzekerheid weet juist precies wat ik wil itt tot "als het maar een kut heeft hehehe lekker neuken toch "-manquote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:53 schreef ntm het volgende:
[..]
Boeiend, heb nog nooit problemen mee gehad. Juist veel mannen die het leuk vinden. Lengte-obsessie is echt onzekerheid.
Nee joh, echt alleen op fok merk ik die lengte obsessie.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:54 schreef Chai het volgende:
[..]
Als veel mensen het lelijk vinden is het realiteit.![]()
#reuzinstruggles
Op FOK! moet je ook voldoen aan het ideaalbeeld.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:55 schreef ntm het volgende:
[..]
Nee joh, echt alleen op fok merk ik die lengte obsessie.
Een legendarisch sprookje durven te veranderen.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:54 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Van mij wel, alleen RTL had toen zo'n irritante reclame dacht ik waarbij elk reclameblok die tenenkrommende zin langs kwam. Dus van hun mag het niet denk ik.
Die boer op texel heeft ook langere chickiequote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:54 schreef Chai het volgende:
[..]
Als veel mensen het lelijk vinden is het realiteit.![]()
#reuzinstruggles
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |