Uh okequote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:42 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Twee keer de helft... en dan moet je erop stampen en zeggen dat je het gekocht hebt, en dat het goedkoper was dan saffraan.
Gebeurde toch niks boeiends meer.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:42 schreef DjeDje het volgende:
Godver laatse stuk van walking dead gemist nu.
Wat een onzin, zolang je het niet op haar commando doet.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:40 schreef tetouaribo het volgende:
Daarmee onderwerp je je aan de vrouw en zeg je eigenlijk: ik ben je bitch
Ben fylax nietquote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:42 schreef TARDIS. het volgende:
DjeDje zit net zo lang te lurken tot iemand iets gemeens zegt zodat ze snel kan TR'en.
Is ze 3 koppen groter straks haha.quote:
Waarom kom je met zo'n link aan?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:43 schreef Chai het volgende:
[..]
Wat een onzin, zolang je het niet op haar commando doet.
http://www.bdsmzaken.nl/content/bzk-fbr-frm.asp?tabelid=21080
Dat zijn experts.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:44 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Waarom kom je met zo'n link aan?
Oh ja als je naar onderdanigheid gebeuren kijkt dan wel ja.quote:
Gewoon NPO livestream. Dus de reclame die je ook op tv ziet.quote:
Nope... Vind dat hele week wachten gebeuren maar niks.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:43 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Gebeurde toch niks boeiends meer.
Alvast meerdere topics openen op verschillende forums over welke auto je moet kopen als je ooit je rijbewijs haalt.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:45 schreef Chai het volgende:
[..]
Misschien ook maar vast gaan leren voor je autotheorie.
Beter is ze lang en geen hobbit. Anders krijgen we manlet kinderenquote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:43 schreef ntm het volgende:
[..]
Is ze 3 koppen groter straks haha.
Blij dat ik dit probleem niet heb, mannen zijn (bijna) altijd groter dan ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |