Jawel.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:39 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Ik hoef er toch niet heel de tijd te zijn?
zat je gewoon weer te lurken, he.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:39 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Ik hoef er toch niet heel de tijd te zijn?
ettoooooooooooooooooooooooooooooo!quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:39 schreef EttovanBelgie het volgende:
Zoooooooo... wat is dat HIER dan, voor een pókkeherrie?
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:40 schreef SideEffect het volgende:
[..]
ettoooooooooooooooooooooooooooooo!
wat een inkoppertje weerquote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:40 schreef tetouaribo het volgende:
Daarmee onderwerp je je aan de vrouw en zeg je eigenlijk: ik ben je bitch
Als je daarna over haar heen plast herstel je de balans weer hoor.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:40 schreef tetouaribo het volgende:
Oh bijna goedquote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:40 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Als je mijn 18e verjaardag bedoelde, dat is pas de 25e.
Geen ideequote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:40 schreef ntm het volgende:
[..]
Oh is dat het probleem, hoe lang is Djedje dan
Hehehequote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:39 schreef SideEffect het volgende:
[..]
zat je gewoon weer te lurken, he.
Twee keer de helft... en dan moet je erop stampen en zeggen dat je het gekocht hebt, en dat het goedkoper was dan saffraan.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:40 schreef ntm het volgende:
[..]
Oh is dat het probleem, hoe lang is Djedje dan
Mag best hoorquote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:41 schreef ntm het volgende:
[..]
Vragen of ze geen hakken draagt tijdens de 1e date
Mobielquote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
DjeDje zat dus gewoon heel de tijd op F5 te rammen
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:41 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Hehehe![]()
Ik vind het gewoon leuk om jullie te zien praten en om van alles en nog wat te lezen.
Die zijn niet livequote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:42 schreef LudoSanders het volgende:
Waarom lopen bij livestreams altijd alleen de reclames vloeiend?
Niet zo beffen.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:35 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, maar dat kamp bestaat wel ja.
Uh okequote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:42 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Twee keer de helft... en dan moet je erop stampen en zeggen dat je het gekocht hebt, en dat het goedkoper was dan saffraan.
Gebeurde toch niks boeiends meer.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:42 schreef DjeDje het volgende:
Godver laatse stuk van walking dead gemist nu.
Wat een onzin, zolang je het niet op haar commando doet.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:40 schreef tetouaribo het volgende:
Ben fylax nietquote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:42 schreef TARDIS. het volgende:
DjeDje zit net zo lang te lurken tot iemand iets gemeens zegt zodat ze snel kan TR'en.
Is ze 3 koppen groter straks haha.quote:
Waarom kom je met zo'n link aan?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:43 schreef Chai het volgende:
[..]
Wat een onzin, zolang je het niet op haar commando doet.
http://www.bdsmzaken.nl/content/bzk-fbr-frm.asp?tabelid=21080
Dat zijn experts.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:44 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Waarom kom je met zo'n link aan?
Oh ja als je naar onderdanigheid gebeuren kijkt dan wel ja.quote:
Gewoon NPO livestream. Dus de reclame die je ook op tv ziet.quote:
Nope... Vind dat hele week wachten gebeuren maar niks.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:43 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Gebeurde toch niks boeiends meer.
Alvast meerdere topics openen op verschillende forums over welke auto je moet kopen als je ooit je rijbewijs haalt.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:45 schreef Chai het volgende:
[..]
Misschien ook maar vast gaan leren voor je autotheorie.
Beter is ze lang en geen hobbit. Anders krijgen we manlet kinderenquote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:43 schreef ntm het volgende:
[..]
Is ze 3 koppen groter straks haha.
Blij dat ik dit probleem niet heb, mannen zijn (bijna) altijd groter dan ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |