Het soort snitchen wat hij doet is niet okequote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:27 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
En dan ook echt. Alsof ze je gaat onterven ofzo
.
[..]
Nee bedoel over die Fylax-snitchings?
wtfquote:
Daar heb je toch jezelf mee, dan blijf je er veel te lang mee bezig.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:26 schreef ntm het volgende:
[..]
Als mij dat zou overkomen zou ik hem ook sowieso snitchen. En elke chick waar die mee bezig is in toekomst even aanspreken.
Hahaha ja ik houd hem ook scherp in de gatenquote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:26 schreef ntm het volgende:
[..]
Als mij dat zou overkomen zou ik hem ook sowieso snitchen. En elke chick waar die mee bezig is in toekomst even aanspreken.
Huh, je bent zelf de snitch in deze, dus stitches voor jezelfquote:
Ja bedoel wat heeft hij gedaan dan, lul?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:28 schreef ntm het volgende:
[..]
Het soort snitchen wat hij doet is niet oke
Klopt, op gegeven moment moet je er klaar mee zijnquote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:28 schreef Chai het volgende:
[..]
Daar heb je toch jezelf mee, dan blijf je er veel te lang mee bezig.
SG snapt er niet zoveel van joh.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:29 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Huh, je bent zelf de snitch in deze, dus stitches voor jezelf?
[..]
Ja bedoel wat heeft hij gedaan dan, lul?
quote:
Fackquote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:29 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[..]
Vrouwenquote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:29 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Hahaha ja ik houd hem ook scherp in de gatenzodra ik ervan op de hoogte ben dat hij met iemand gaat licht ik haar ff in
En dit is gewoon stalkerigquote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:26 schreef ntm het volgende:
[..]
Elke keer op de TR knop drukken als hem iets niet aanstaat. Voor de rest wil ik het er niet over hebbenquote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:29 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[..]
Ik dacht dat negers geen mond op vagina contact hadden.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:12 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
At een keer een tomaat, bedacht ik me van "hey, smaakt een beetje naar pussy qua zuurheid ook", ging ik de pH-waardes Googlen, bleken die vrijwel gelijk! #throwbackstories
Allemaal eikelbijters.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik durf niet meer met FOK!sters te daten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |