quote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:13 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Snel, laat ze verdwijnen door naar de Action te gaan, of leenbakker.
Wat staat er op de foto.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:18 schreef SideEffect het volgende:
[..]
ow ja helemaal vergeten!![]()
ik stuur je nu.
Altijd al willen hebben. Met van die matchende spreuken aan de muur.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:18 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Alsof jij geen mooie muur decoratie wil waar op staat <3 family <3 friends
Wowquote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:18 schreef SideEffect het volgende:
[..]
ow ja helemaal vergeten!![]()
ik stuur je nu.
Ben wel eens ooit bij een maat van me, die vriendin.... overal die shit, hartjes overal.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:19 schreef Willoow het volgende:
[..]
Altijd al willen hebben. Met van die matchende spreuken aan de muur.
Toevallig vanmiddag tijdens het werk ineens een vreemd gevoel gekregen en het niet kunnen plaatsen?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:21 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Zieke hosselaar weer, srsly Mortaxx®.
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:21 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Te hoog gegrepen voor die dwergquote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:21 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Xenos, de winkel bij uitstek voor basic bitches.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:21 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ben wel eens ooit bij een maat van me, die vriendin.... overal die shit, hartjes overal.
Al 2x de neiging gehad om dat huis aan te steken![]()
![]()
Print screen naar mur gestuurdquote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:21 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ben wel eens ooit bij een maat van me, die vriendin.... overal die shit, hartjes overal.
![]()
Ja, moest ziek schijten. Hoezo?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:22 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Toevallig vanmiddag tijdens het werk ineens een vreemd gevoel gekregen en het niet kunnen plaatsen?
Haha, "te hoog", want dwerg.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:22 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
[..]
Te hoog gegrepen voor die dwerg
mocro plsquote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:22 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
[..]
Zou ik ook hebben. Je ziet dat tegenwoordig ook echt in elk huisquote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:21 schreef Gridlok het volgende:
[..]
![]()
Jammerquote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:22 schreef Chai het volgende:
[..]
Hier hangen een paar vergelijkbare spreuken aan de muur.
Jelly.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:22 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
[..]
snitch ;squote:
" want sow goedkoop en leuk ;D "quote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:22 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Xenos, de winkel bij uitstek voor basic bitches.
Was een woordspeling, een dwerg is klein, shit is te HOOG gegrepen als in, de dwerg komt er niet bijquote:
Ging vanmiddag naar de AH, had ineens geen zin meer in de cornflakes die ik had gepakt, terug gezet bij de shampoo afdeling.quote:
xD ik snapte em al ;pquote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:24 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Was een woordspeling, een dwerg is klein, shit is te HOOG gegrepen als in, de dwerg komt er niet bij
hahahahahha
Weet je hoe fucking irritant dat is hè, als klanten dat doenquote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:25 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ging vanmiddag naar de AH, had ineens geen zin meer in de cornflakes die ik had gepakt, terug gezet bij de shampoo afdeling.
Ik zet ook altijd alles verkeerd terugquote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:25 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ging vanmiddag naar de AH, had ineens geen zin meer in de cornflakes die ik had gepakt, terug gezet bij de shampoo afdeling.
Oh iedereen smeert z'n eigen schijt tegen de muren, omdat iedereen het doet doe ik het ook ;squote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:23 schreef Willoow het volgende:
[..]
Zou ik ook hebben. Je ziet dat tegenwoordig ook echt in elk huis
Want het staat zo mooiquote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:26 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Oh iedereen smeert z'n eigen schijt tegen de muren, omdat iedereen het doet doe ik het ook ;s
Je hoeft dit niet uit te leggen. Míjn moeder is niet mijn tantequote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:24 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Was een woordspeling, een dwerg is klein, shit is te HOOG gegrepen als in, de dwerg komt er niet bij
hahahahahha
Jeejtje dan pas?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:26 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Het is over 4 weken lente man, gek.
I know, doe het zelf nooit, ik ben netjes.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:25 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Weet je hoe fucking irritant dat is hè, als klanten dat doen.
Maar in andere winkels doe ik het zelf soms ook.
Wow, er is ook geen sprankje goede hoop meer te vinden bij jou ofwelquote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:26 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik zet ook altijd alles verkeerd terug
Dan is iedereen weer vrolijkquote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:26 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
4 dagen geleden was het zomerquote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:26 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Jawel, die mooie spreuken houden mij op het rechte padquote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:28 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Wow, er is ook geen sprankje goede hoop meer te vinden bij jou ofwel
Ik heb borstvoeding gekregen van mijn tante vroegerquote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:27 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Je hoeft dit niet uit te leggen. Míjn moeder is niet mijn tante
Zou best kunnen.quote:
Ik hou van de zomer.quote:
Mijn pa heeft 2 maanden zomervakantie geboekt zonder te zeggen, pas toen ik het vroeg. Weet niet hoe ik dit ga brengen op m'n werk. Oja en m'n pa zei ook, je scriptie kan je ook in september inleveren ipv juni.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:26 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Dafuq, dat is toch raar?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:29 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Ik heb borstvoeding gekregen van mijn tante vroeger
Eh?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:29 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Ik heb borstvoeding gekregen van mijn tante vroeger
Haha nice, m'n ma had ook voor ons geboekt 2 weken terug voor een maand lang. In 2e helft aprilquote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:30 schreef ntm het volgende:
[..]
Mijn pa heeft 2 maanden zomervakantie geboekt zonder te zeggen, pas toen ik het vroeg. Weet niet hoe ik dit ga brengen op m'n werk. Oja en m'n pa zei ook, je scriptie kan je ook in september inleveren ipv juni.![]()
blijf thuis ipv twee maanden bij familie te gaan zittenquote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:30 schreef ntm het volgende:
[..]
Mijn pa heeft 2 maanden zomervakantie geboekt zonder te zeggen, pas toen ik het vroeg. Weet niet hoe ik dit ga brengen op m'n werk. Oja en m'n pa zei ook, je scriptie kan je ook in september inleveren ipv juni.![]()
Niceee, suri toch?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:31 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Haha nice, m'n ma had ook voor ons geboekt 2 weken terug voor een maand lang. In 2e helft april.
20-22 Graden met een fris windje = perfect. Niet hoger, niet lagerquote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:31 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Winter > Zomer, trui dragen is goddelijk.
Gewoon niet heen gaan, beerput van Nederland, zou nog liever naar Maastrichtquote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:31 schreef DjeDje het volgende:
Echt vervelend dat Amsterdam altijd zo druk is.![]()
In de zomer word ik nog iets bruinquote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:31 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Amsterdamquote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:31 schreef DjeDje het volgende:
Echt vervelend dat Amsterdam altijd zo druk is.![]()
Ja manquote:
Ok, dat is wel te doen, tegen de 28 graden bleh vies goor plekweer, lente kan ik wel hebben.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:32 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
20-22 Graden met een fris windje = perfect. Niet hoger, niet lager.
Ik zie m'n familie maar 1 keer per jaar, helemaal geen familie hier in NL (alleen 1 nicht in Amsterdam)quote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:31 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
blijf thuis ipv twee maanden bij familie te gaan zitten
Ik ging voor bepaalde winkels waarvan ik weet dat die alleen daar zijn.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:32 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Gewoon niet heen gaan, beerput van Nederland, zou nog liever naar Maastrichtgaan.
Ik heb trui van alpaca wol aanquote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:31 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ik trek die benauwde zomers echt niet iddquote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:32 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ok, dat is wel te doen, tegen de 28 graden bleh vies goor plekweer, lente kan ik wel hebben.
Nice, lijkt me ook echt mooi land. Zou ook wel keertje heen willen en surinaams etenquote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:32 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ja man. Wordt m'n 9e keer geloof ik, zij gaat veel vaker, maar de laatste jaren was ik liever home alone
.
Ugh, en de geur van mensenquote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:33 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik trek die benauwde zomers echt niet idd. Vooral in het OV
. Word dan claustrofobisch zowat =$.
Neehquote:
In de winter word ik net zo claustrofobisch in de trein :squote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:33 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik trek die benauwde zomers echt niet idd. Vooral in het OV
. Word dan claustrofobisch zowat =$.
Topshop moet nog open gaan tochquote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:33 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Ik ging voor bepaalde winkels waarvan ik weet dat die alleen daar zijn.
Krio en ik hebben er een 2e huis samen (no homo), kom een keer langsquote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:34 schreef ntm het volgende:
[..]
Nice, lijkt me ook echt mooi land. Zou ook wel keertje heen willen en surinaams eten
Heb liever -10 dan 30+quote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:34 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ugh, en de geur van mensensta liever nog de hele dag op het veld dan tussen zweterige berbers.
Kattenpis.quote:
Hehe is goed, waar is krikri btw. Al tijdje niet gezien hierquote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:35 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Krio en ik hebben er een 2e huis samen (no homo), kom een keer langs.
[..]
Heb liever -10 dan 30+.
Ja echt, met die milde winterquote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:35 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Word, heb wel het idee dat we weer zo'n tering benauwde zomer gaan krijgen.
Ja ik las het op fb inderdaad, deze week open.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:36 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Ja klopt, donderdag. Topshop zit ook in de bijenkorf filialen, maar geen ruim collectie.
Nou, mag hopen van die 2e van niet.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:36 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hij is samen met Hoink wel prototype Nederlandse man
Qua insecten zitten we wel goed dit jaar denk ik, vooral met paar weken geleden toen het effe flink warm werd, als het goed is weinig wespen dit jaar iig.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:36 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ja echt, met die milde winter. En de insecten die hebben weten te overleven
![]()
![]()
.
Hoe is primark in Aggaquote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:36 schreef ntm het volgende:
[..]
Ja ik las het op fb inderdaad, deze week open.
Hoezo?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:36 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hij is samen met Hoink wel prototype Nederlandse man
Al die muggenquote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:36 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ja echt, met die milde winter. En de insecten die hebben weten te overleven
![]()
![]()
.
Ik heb er 3quote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:36 schreef SideEffect het volgende:
[..]
zo ruikt mijn buurvrouw, maar die heeft dan ook 9 katten.
De jouwe zie ik al in je UI.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:38 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Als jij foto van jouwe stuurt stuur ik foto van de mijne.
won je ook in deze buurt?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:38 schreef SideEffect het volgende:
[..]
lelijk, vies en druk.
net zoals alle primarken in nederland.
Waar ruik ik naarquote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:39 schreef MMGYMCMB het volgende:
Iemand zou een KLB SC lichaamsgeurenlijstje moeten maken.
Waar is chloro als je haar nodig hebt.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:39 schreef MMGYMCMB het volgende:
Iemand zou een KLB SC lichaamsgeurenlijstje moeten maken.
Bij mij zit er niet één in de buurt.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:38 schreef SideEffect het volgende:
[..]
lelijk, vies en druk.
net zoals alle primarken in nederland.
bij mij gelukkig ook niet.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:40 schreef Willoow het volgende:
[..]
Bij mij zit er niet één in de buurt.
Nja nl man niet maar allebei van die geforceerde semi hippe koppenquote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:40 schreef Chai het volgende:
[..]
Waarom zijn 2Nutz en hoink typerend voor de NL man? Vind het zo'n bijzondere combinatie.
Ik douch elke dagquote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:42 schreef Willoow het volgende:
Gewoon regelmatig douchen en je ruikt gewoon normaal.
op mijn lengte na Is er niets indo aan mijquote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:41 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Indo's hebben vaak wel een typerende geur.
2x per dag hier, i.c.m. Odorex deo, Nivea bodylotion en Gucci parfum. Ruikenquote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:42 schreef Willoow het volgende:
Gewoon regelmatig douchen en je ruikt gewoon normaal.
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:42 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nja nl man niet maar allebei van die geforceerde semi hippe koppen
Wel leuk, best groot. Je moet op een avond gaan rond 7 uur ong, hij is tot 8 uur 's avonds open geloof ik. Als het geen koopavond is dan kan je daar echt rustig in wandelen. Toevallig achter gekomen omdat ik sinds kort in de bieb in Den Haag studeer, fijne studieruimtesquote:
Geen A*menquote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:43 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
2x per dag hier, i.c.m. Odorex deo, Nivea bodylotion en Gucci parfum. Ruiken?
Volgens mij ruik jij naar een hoerententquote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:43 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Echt nog nooit op school of in een bieb gestudeerd, kan dat juist niet man. Ik ga toch alles doen behalve studeren, dus dan liever thuis in een vertrouwde omgevingquote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:43 schreef ntm het volgende:
[..]
Wel leuk, best groot. Je moet op een avond gaan rond 7 uur ong, hij is tot 8 uur 's avonds open geloof ik. Als het geen koopavond is dan kan je daar echt rustig in wandelen. Toevallig achter gekomen omdat ik sinds kort in de bieb in Den Haag studeer, fijne studieruimtes
Gaat een beetje moeilijk.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:43 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
oh leuk!quote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:43 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik ben binnenkort in de pintelier samen met johannes_vermeer en Paxcon
Ik had ooit lessen met iemand die altijd op een rare manier naar een soort milde geitenkaas rook. Echt goor, want dat was het niet. Denk gewoon een soort rare lichaamsgeur, maar hoe kan die elke keer op precies dezelfde manier ruiken.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:41 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Indo's hebben vaak wel een typerende geur.
Vind die bieb juist vreselijk. Of heb je nog andere ruimtes dan die grote zalen?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:43 schreef ntm het volgende:
[..]
Wel leuk, best groot. Je moet op een avond gaan rond 7 uur ong, hij is tot 8 uur 's avonds open geloof ik. Als het geen koopavond is dan kan je daar echt rustig in wandelen. Toevallig achter gekomen omdat ik sinds kort in de bieb in Den Haag studeer, fijne studieruimtes
Haha watquote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:44 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Volgens mij ruik jij naar een hoerentent
Quoten ook zie ikquote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:45 schreef Willoow het volgende:
[..]
Gaat een beetje moeilijk.
Gewoon effe een nat doekje langs je foef.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:45 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik had ooit lessen met iemand die altijd op een rare manier naar een soort milde geitenkaas rook. Echt goor, want dat was het niet. Denk gewoon een soort rare lichaamsgeur, maar hoe kan die elke keer op precies dezelfde manier ruiken.Iemand die niet doucht of zo ruikt elke keer sterker.
Sindsdien ben ik bang dat ik zelf ook zo'n geurtje heb wat ik zelf niet meer ruik en waar ik 24/7 naar ruik.
Heb alleen nog slaapplaats nodigquote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:45 schreef SideEffect het volgende:
[..]
oh leuk!![]()
Groningen is een mooie studenten stad.
En een ninja-editter ben ik ook al niet zie ik.quote:
Echtquote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:44 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Echt nog nooit op school of in een bieb gestudeerd, kan dat juist niet man. Ik ga toch alles doen behalve studeren, dus dan liever thuis in een vertrouwde omgeving. #semiauti
thuis ga ik juist andere dingen doenquote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:44 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Echt nog nooit op school of in een bieb gestudeerd, kan dat juist niet man. Ik ga toch alles doen behalve studeren, dus dan liever thuis in een vertrouwde omgeving. #semiauti
5e verdieping is studieruimte. Ik vind het wel lekker juist, veel ruimte.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:45 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Vind die bieb juist vreselijk. Of heb je nog andere ruimtes dan die grote zalen?
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:45 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik had ooit lessen met iemand die altijd op een rare manier naar een soort milde geitenkaas rook. Echt goor, want dat was het niet. Denk gewoon een soort rare lichaamsgeur, maar hoe kan die elke keer op precies dezelfde manier ruiken.Iemand die niet doucht of zo ruikt elke keer sterker.
Sindsdien ben ik bang dat ik zelf ook zo'n geurtje heb wat ik zelf niet meer ruik en waar ik 24/7 naar ruik.
Wat?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:47 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Nou, sinds ik al jaren ongewenst aan klanten kan ruiken en ik een gevoelige neus/goede reuk heb, hebben veel mensen een aparte geur ja. Soms hebben mensen ook een geur die je alleen hebt als je van buiten komt, kan het niet helemaal verwoorden
. Maar het is echt zo'n typische walm. Of zo'n muffe/doffe geur
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:46 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Zo'n geweldig bouquet aan geuren, noemt men hier een hoerentent.
Ik benader klanten van "misschien een rare vraag, maar zou u er bezwaar tegen hebben als ik even aan u ruik?", en als ze dan bezwaar hebben ruik ik lekker ongewenstquote:
Die buitengeur is echt smerig inderdaad, heel typisch ook.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:47 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Nou, sinds ik al jaren ongewenst aan klanten kan ruiken en ik een gevoelige neus/goede reuk heb, hebben veel mensen een aparte geur ja. Soms hebben mensen ook een geur die je alleen hebt als je van buiten komt, kan het niet helemaal verwoorden
NICE! Srs, niemand begreep me voorheenquote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:49 schreef Matip het volgende:
[..]
Die buitengeur is echt smerig inderdaad, heel typisch ook.
Zo'n natte hondengeurquote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:47 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ja een soort eigen geur bedoel je toch? Niet per se door gebrek aan hygiëne. En dan kan je wel een geurtje dragen, maar die maskeert dan alleen.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:47 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik heb precies hetzelfdequote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:50 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
NICE! Srs, niemand begreep me voorheen![]()
.
elk kutje ruikt anders toch ;squote:
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:51 schreef Matip het volgende:
[..]
Ik heb precies hetzelfde![]()
Ik zei het laatst tegen iemand, die had geen idee waar ik het over had
Ja klopt, en ook verzorgd ogende mensen hebben 'm soms ja.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:50 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja een soort eigen geur bedoel je toch? Niet per se door gebrek aan hygiëne. En dan kan je wel een geurtje dragen, maar die maskeert dan alleen.
Wat wsl ook voldoende is aangezien de meeste mensen niet het reukvermogen van een bloedhond hebben zoals jij.
Ik nietquote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:52 schreef Gridlok het volgende:
[..]
inb4 15 jarige met " Ik bef super graag ;D ;D ;D "
Ik ga nou heel anders kijken naar de mensen in de supermarkt :squote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:49 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik benader klanten van "misschien een rare vraag, maar zou u er bezwaar tegen hebben als ik even aan u ruik?", en als ze dan bezwaar hebben ruik ik lekker ongewenst.
Ga je ze ook besnuffelen?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:55 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik ga nou heel anders kijken naar de mensen in de supermarkt :s
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:52 schreef Gridlok het volgende:
[..]
inb4 15 jarige met " Ik bef super graag ;D ;D ;D "
Doe even rustig wat dat betreft. Mag pas over half jaarquote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:54 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Wist niet dat je 15 was, is dit een sceme om djedje te landen?
Nee, het is ook zo onvoorspelbaar. Dan praat je met een chick die er verzorgd uitziet enzo maar dan is het zo'n zure sloot. Neuk je een typische studente, waar je dat eerder verwacht en die heeft dan geen vieze kut.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:53 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wel eens een gehad die lekker ruikt?
Is dat met dWc gepost of met deze?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:57 schreef MMGYMCMB het volgende:
Chai, kan je dat verhaal van me nog vinden van die chick met die zure sloot?
Meestal dragen mensen deze lucht bij zich als ze hard gefietst of gelopen hebben ofzo..quote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:53 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vaag man, vraag me nu echt af wat het precies is.
[..]
Ja klopt, en ook verzorgd ogende mensen hebben 'm soms ja.
Hardop om bloedhond.
Nee.quote:
Heb 'm alquote:
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 19:57 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Keer een chick afgekapt tijdens een vingerbeurt, die geur was niet te harden. Maar dan ook gewoon echt niet, zo'n intense geur. Toen die geur vrijkwam vond ik het al raar, maar toen ik me daadwerkelijk realiseerde wat het was een smoesje verzonnen, vervolgens m'n handen gewassen, nog wat gerookt onderweg naar huis en toen ik opstond de volgende ochtend rook ik het nog lichtjes aan m'n vinger! R. uit Badhoevedorp, JE KUT STINKT
.
Onevenredige standaarddeviatiequote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:56 schreef Matip het volgende:
[..]
Nee, het is ook zo onvoorspelbaar. Dan praat je met een chick die er verzorgd uitziet enzo maar dan is het zo'n zure sloot. Neuk je een typische studente, waar je dat eerder verwacht en die heeft dan geen vieze kut.
Wow.quote:
Nee.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:59 schreef TARDIS. het volgende:
Heeft iedereen hier zon hekel aan beffen?
Whehe.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:59 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Vindt jou wel type om flesje lactacyd in je nektasje te hebben
Hmm, maar het is niet echt de geur van transpiratie ofzo.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:58 schreef Matip het volgende:
[..]
Meestal dragen mensen deze lucht bij zich als ze hard gefietst of gelopen hebben ofzo..
Da's juist schadelijk voor het milieu van de vaginaquote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:59 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Vindt jou wel type om flesje lactacyd in je nektasje te hebben
Maar het is niet echt stoffig-muf, maar ja weet niet, echt vaagquote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:00 schreef -supergirl- het volgende:
Ik weet welke lichaamslucht jullie bedoelen. Vandaag had iemand die achter me zat in de bus dit. Niet per se zweetlucht, maar gewoon...... Muf
Oh en Marokkanen kunnen er ook wat van. Die ruiken gewoon naar een fucking mengeling van scherpe kruiden en zweet onder die vaatdoeken.
Bokoes hebben ook een specifieke geurquote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:02 schreef Che_ het volgende:
Niggas ruiken naar kokosolierijst. Achtig
Vind jij het prettig om gebeft te worden in de ochtend, nadat je er al een wilde nacht op heb zittenquote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:03 schreef Willoow het volgende:
Als je kut ontzettend stinkt moet je gewoon naar de dokter gaan
Die ruiken naar somaliaan met een vleugje muskquote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:02 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Maar het is niet echt stoffig-muf, maar ja weet niet, echt vaag.
[..]
Bokoes hebben ook een specifieke geur.
Soms fiets ik minutenlang achter chica aan om die girl smell op te kunnen snuivenquote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:01 schreef chroestjov het volgende:
Ik ruik ook altijd aan (willekeurige) vrouwen (aan mannen ruiken is voor homo's), sommigen ruiken zo lekker dat je ze voor eeuwig wilt besnuffelen.
Want? Het is niet altijd schimmel hè. Dat gaat niet weg zonder behandeling.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:03 schreef Willoow het volgende:
Als je kut ontzettend stinkt moet je gewoon naar de dokter gaan
NEEquote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:03 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Vind jij het prettig om gebeft te worden in de ochtend, nadat je er al een wilde nacht op heb zitten?
In de ochtend heeft ze al moeite met plassen. Alsof je een droge tosti probeert open te makenquote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:03 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Vind jij het prettig om gebeft te worden in de ochtend, nadat je er al een wilde nacht op heb zitten?
Ik heb me soms toch een ontiegelijke jeuk aan m'n zak, not sure if geschoren + kleffe balzak na een dag werken of dat ik het echt moet gaan laten checkenquote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:04 schreef Chai het volgende:
[..]
Want? Het is niet altijd schimmel hè. Dat gaat niet weg zonder behandeling.
Heb weleens gruwelijke jeuk gehad die gewoon over ging. Was gewoon een onbalans in het ecosysteem van mijn vagijn.![]()
Zoiets kan vast ook wel met geur.
Lekker krabben en dan aan je vingers ruikenquote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:05 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik heb me soms toch een ontiegelijke jeuk aan m'n zak, not sure if geschoren + kleffe balzak na een dag werken of dat ik het echt moet gaan laten checken.
Haha damnquote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:04 schreef Che_ het volgende:
[..]
In de ochtend heeft ze al moeite met plassen. Alsof je een droge tosti probeert open te maken
Respectievelijk Afrikanen en Hindoestanenquote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:05 schreef -supergirl- het volgende:
Ehm wat zijn bokoes en koelies?geheimentaal hier
Nee.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:03 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Als je kut langdurig en erg stinkt moet er toch wel iets mis zijn ergens. Hoeft niet per se schimmel te zijn.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:04 schreef Chai het volgende:
[..]
Heb weleens gruwelijke jeuk gehad die gewoon over ging. Was gewoon een onbalans in het ecosysteem van mijn vagijn.![]()
Krab jij wel eens aan je ballen en laat je dat dan aan je chick ruiken?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:06 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Lekker krabben en dan aan je vingers ruiken
Ja, echt hè.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:04 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Soms fiets ik minutenlang achter chica aan om die girl smell op te kunnen snuiven
Ah dus dit houdt milieukunde in.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:04 schreef Chai het volgende:
[..]
Als het weer over gaat zal het wel niet zo erg zijn.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:05 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik heb me soms toch een ontiegelijke jeuk aan m'n zak, not sure if geschoren + kleffe balzak na een dag werken of dat ik het echt moet gaan laten checken.
Dat sowiesoquote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:06 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Lekker krabben en dan aan je vingers ruiken
beffen is mijn hobbyquote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:59 schreef TARDIS. het volgende:
Heeft iedereen hier zon hekel aan beffen?
Is sowieso chill om met ballen in je hand te liggenquote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:07 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Dat sowieso. Die combinatie van pure walging en trots
.
Ben ik raar als ik de ballen van mijn ex lekker vond ruiken nadat hij de hele dag had gewerkt en ze een beetje klef en nattig waren?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:07 schreef Matip het volgende:
[..]
Krab jij wel eens aan je ballen en laat je dat dan aan je chick ruiken?
neequote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:07 schreef Matip het volgende:
[..]
Krab jij wel eens aan je ballen en laat je dat dan aan je chick ruiken?
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:08 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Is sowieso chill om met ballen in je hand te liggen
Wat lul je nou maagd ;')quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:08 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik vind het ook wel ok. Snap iedereens aversie niet.
Vast allemaal vrouwen met vieze kutten.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:08 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik vind het ook wel ok. Snap iedereens aversie niet.
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:09 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ben ik raar als ik de ballen van mijn ex lekker vond ruiken nadat hij de hele dag had gewerkt en ze een beetje klef en nattig waren?
Alle vrouwen hebben datquote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:09 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Vast allemaal vrouwen met vieze kutten.
jaquote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:09 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ben ik raar als ik de ballen van mijn ex lekker vond ruiken nadat hij de hele dag had gewerkt en ze een beetje klef en nattig waren?
Ging je dan als een hond aan hem snuffelen als die thuis kwamquote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:09 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Wat is de normale pH-waarde van je vagijn?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:04 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat weten we Mortaxx, dat weten we.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:11 schreef Mortaxx het volgende:
Sws kijk ik liever naar piemel dan naar kut
Ja. Nee meestal ging ik op de bank chillen nadat ik had afgewassen en dan trok hij z'n broek omlaag en ging hij me zijn lul tegen mijn hoofd slaan en legde hij zijn zak onder mn neusquote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:10 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ging je dan als een hond aan hem snuffelen als die thuis kwam
Piemols kunnen ook vet ranzig zijn.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:11 schreef Mortaxx het volgende:
At een keer een tomaat, bedacht ik me van "hey, smaakt een beetje naar pussy qua zuurheid ook", ging ik de pH-waardes Googlen, bleken die vrijwel gelijkquote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:10 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Wat is de normale pH-waarde van je vagijn?
Romantisch, wou dat ik zo suave was.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:11 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ja. Nee meestal ging ik op de bank chillen nadat ik had afgewassen en dan trok hij z'n broek omlaag en ging hij me zijn lul tegen mijn hoofd slaan en legde hij zijn zak onder mn neus
Was dit die ene met een vriendin?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:11 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ja. Nee meestal ging ik op de bank chillen nadat ik had afgewassen en dan trok hij z'n broek omlaag en ging hij me zijn lul tegen mijn hoofd slaan en legde hij zijn zak onder mn neus
Apartquote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:11 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Gewoon goed onder het randje likkenquote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:12 schreef Willoow het volgende:
[..]
Piemols kunnen ook vet ranzig zijn.
Ja! Maar hij deed dit ook nog nadat het uit was met die andere snol. En toen rook zn lul nog hetzelfddquote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:12 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Was dit die ene met een vriendin?
Een kut die smaakt naar tomaat.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:12 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
At een keer een tomaat, bedacht ik me van "hey, smaakt een beetje naar pussy qua zuurheid ook", ging ik de pH-waardes Googlen, bleken die vrijwel gelijk! #throwbackstories
Was zeker een cherrytomaatje.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:12 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
At een keer een tomaat, bedacht ik me van "hey, smaakt een beetje naar pussy qua zuurheid ook", ging ik de pH-waardes Googlen, bleken die vrijwel gelijk! #throwbackstories
Goed verhaal.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:11 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Als het naar tomaat smaakte heb je het verkeerde gaatje geliktquote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:12 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Bedankt vriend.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:14 schreef voederbietel het volgende:
Wel dikke respect dat je dat snooker topic in je eentje vol weet te posten Modus.
Er is geen verkeerd gaatje.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:14 schreef Che_ het volgende:
[..]
Als het naar tomaat smaakte heb je het verkeerde gaatje gelikt
Ik heb vroeger ook altijd veel snooker gekeken. Machtige sport.quote:
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:11 schreef Mortaxx het volgende:
darmendraaierquote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:16 schreef Che_ het volgende:
[..]
Voor een darmendraaier als jou niet nee
*als jij, mumzel.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:16 schreef Che_ het volgende:
[..]
Voor een darmendraaier als jou niet nee
'Sport'.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:15 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik heb vroeger ook altijd veel snooker gekeken. Machtige sport.
Had die ex van jou meerdere? srs. Heb je hem niet gesnitched bij die andere chicksquote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:13 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ja! Maar hij deed dit ook nog nadat het uit was met die andere snol. En toen rook zn lul nog hetzelfdd
Zeker wel. En bij z'n mama die werd leipquote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:21 schreef ntm het volgende:
[..]
Had die ex van jou meerdere? srs. Heb je hem niet gesnitched bij die andere chicks
Die bestaan toch helemaal niet?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:09 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Vast allemaal vrouwen met vieze kutten.
vuige snitchquote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:22 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Zeker wel. En bij z'n mama die werd leip
Goed gedaan. Wat een sukkeltje zeg.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:22 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Wat. Je hebt tegen zijn moeder gezegd dat die kerel vreemdging of wat?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:22 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Heb je niets mee te makenquote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:23 schreef ntm het volgende:
[..]
Dit soort gevallen mogen. Niet snitch a la Fylax
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:21 schreef ntm het volgende:
[..]
Heb je hem niet gesnitched bij die andere chicks
Vertel?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:23 schreef ntm het volgende:
[..]
hey, je bent er weerquote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:23 schreef ntm het volgende:
[..]
eerder preutserquote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
We zijn gelukkig wat netter
Als mij dat zou overkomen zou ik hem ook sowieso snitchen. En elke chick waar die mee bezig is in toekomst even aanspreken.quote:
Zou meteen een doktersafspraak voor haar inplannen.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:12 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
En dan ook echtquote:
Nee bedoel over die Fylax-snitchings?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:26 schreef ntm het volgende:
[..]
Als mij dat zou overkomen zou ik hem ook sowieso snitchen. En elke chick waar die mee bezig is in toekomst even aanspreken.
Jaquote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:24 schreef deadprez het volgende:
[..]
Wat. Je hebt tegen zijn moeder gezegd dat die kerel vreemdging of wat?
ben je psychisch ofzoquote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:26 schreef ntm het volgende:
[..]
Als mij dat zou overkomen zou ik hem ook sowieso snitchen. En elke chick waar die mee bezig is in toekomst even aanspreken.
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:26 schreef ntm het volgende:
[..]
Het soort snitchen wat hij doet is niet okequote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:27 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
En dan ook echt. Alsof ze je gaat onterven ofzo
.
[..]
Nee bedoel over die Fylax-snitchings?
wtfquote:
Daar heb je toch jezelf mee, dan blijf je er veel te lang mee bezig.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:26 schreef ntm het volgende:
[..]
Hahaha ja ik houd hem ook scherp in de gatenquote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:26 schreef ntm het volgende:
[..]
Huh, je bent zelf de snitch in deze, dus stitches voor jezelfquote:
Ja bedoel wat heeft hij gedaan dan, lul?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:28 schreef ntm het volgende:
[..]
Het soort snitchen wat hij doet is niet oke
Klopt, op gegeven moment moet je er klaar mee zijnquote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:28 schreef Chai het volgende:
[..]
Daar heb je toch jezelf mee, dan blijf je er veel te lang mee bezig.
SG snapt er niet zoveel van joh.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:29 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Huh, je bent zelf de snitch in deze, dus stitches voor jezelf?
[..]
Ja bedoel wat heeft hij gedaan dan, lul?
quote:
Fackquote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:29 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[..]
Vrouwenquote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:29 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Hahaha ja ik houd hem ook scherp in de gatenzodra ik ervan op de hoogte ben dat hij met iemand gaat licht ik haar ff in
En dit is gewoon stalkerigquote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:26 schreef ntm het volgende:
[..]
Elke keer op de TR knop drukken als hem iets niet aanstaat. Voor de rest wil ik het er niet over hebbenquote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:29 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[..]
Ik dacht dat negers geen mond op vagina contact hadden.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:12 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Allemaal eikelbijters.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik durf niet meer met FOK!sters te daten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |