Ja. Nee meestal ging ik op de bank chillen nadat ik had afgewassen en dan trok hij z'n broek omlaag en ging hij me zijn lul tegen mijn hoofd slaan en legde hij zijn zak onder mn neusquote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:10 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ging je dan als een hond aan hem snuffelen als die thuis kwam
Piemols kunnen ook vet ranzig zijn.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:11 schreef Mortaxx het volgende:
Sws kijk ik liever naar piemel dan naar kut
At een keer een tomaat, bedacht ik me van "hey, smaakt een beetje naar pussy qua zuurheid ook", ging ik de pH-waardes Googlen, bleken die vrijwel gelijkquote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:10 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Wat is de normale pH-waarde van je vagijn?
Romantisch, wou dat ik zo suave was.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:11 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ja. Nee meestal ging ik op de bank chillen nadat ik had afgewassen en dan trok hij z'n broek omlaag en ging hij me zijn lul tegen mijn hoofd slaan en legde hij zijn zak onder mn neus
Was dit die ene met een vriendin?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:11 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ja. Nee meestal ging ik op de bank chillen nadat ik had afgewassen en dan trok hij z'n broek omlaag en ging hij me zijn lul tegen mijn hoofd slaan en legde hij zijn zak onder mn neus
Apartquote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:11 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Gewoon goed onder het randje likkenquote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:12 schreef Willoow het volgende:
[..]
Piemols kunnen ook vet ranzig zijn.
Ja! Maar hij deed dit ook nog nadat het uit was met die andere snol. En toen rook zn lul nog hetzelfddquote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:12 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Was dit die ene met een vriendin?
Een kut die smaakt naar tomaat.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:12 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
At een keer een tomaat, bedacht ik me van "hey, smaakt een beetje naar pussy qua zuurheid ook", ging ik de pH-waardes Googlen, bleken die vrijwel gelijk! #throwbackstories
Was zeker een cherrytomaatje.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:12 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
At een keer een tomaat, bedacht ik me van "hey, smaakt een beetje naar pussy qua zuurheid ook", ging ik de pH-waardes Googlen, bleken die vrijwel gelijk! #throwbackstories
Goed verhaal.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:11 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Als het naar tomaat smaakte heb je het verkeerde gaatje geliktquote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:12 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Bedankt vriend.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:14 schreef voederbietel het volgende:
Wel dikke respect dat je dat snooker topic in je eentje vol weet te posten Modus.
Er is geen verkeerd gaatje.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:14 schreef Che_ het volgende:
[..]
Als het naar tomaat smaakte heb je het verkeerde gaatje gelikt
Ik heb vroeger ook altijd veel snooker gekeken. Machtige sport.quote:
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:11 schreef Mortaxx het volgende:
Sws kijk ik liever naar piemel dan naar kut
darmendraaierquote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:16 schreef Che_ het volgende:
[..]
Voor een darmendraaier als jou niet nee
*als jij, mumzel.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:16 schreef Che_ het volgende:
[..]
Voor een darmendraaier als jou niet nee
'Sport'.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:15 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik heb vroeger ook altijd veel snooker gekeken. Machtige sport.
Had die ex van jou meerdere? srs. Heb je hem niet gesnitched bij die andere chicksquote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:13 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ja! Maar hij deed dit ook nog nadat het uit was met die andere snol. En toen rook zn lul nog hetzelfdd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |