Ja, echt hè.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:04 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Soms fiets ik minutenlang achter chica aan om die girl smell op te kunnen snuiven
Ah dus dit houdt milieukunde in.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:04 schreef Chai het volgende:
[..]
Want? Het is niet altijd schimmel hè. Dat gaat niet weg zonder behandeling.
Heb weleens gruwelijke jeuk gehad die gewoon over ging. Was gewoon een onbalans in het ecosysteem van mijn vagijn.![]()
Zoiets kan vast ook wel met geur.
Als het weer over gaat zal het wel niet zo erg zijn.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:05 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik heb me soms toch een ontiegelijke jeuk aan m'n zak, not sure if geschoren + kleffe balzak na een dag werken of dat ik het echt moet gaan laten checken.
Dat sowiesoquote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:06 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Lekker krabben en dan aan je vingers ruiken
beffen is mijn hobbyquote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:59 schreef TARDIS. het volgende:
Heeft iedereen hier zon hekel aan beffen?
Is sowieso chill om met ballen in je hand te liggenquote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:07 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Dat sowieso. Die combinatie van pure walging en trots
.
Ben ik raar als ik de ballen van mijn ex lekker vond ruiken nadat hij de hele dag had gewerkt en ze een beetje klef en nattig waren?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:07 schreef Matip het volgende:
[..]
Krab jij wel eens aan je ballen en laat je dat dan aan je chick ruiken?
neequote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:07 schreef Matip het volgende:
[..]
Krab jij wel eens aan je ballen en laat je dat dan aan je chick ruiken?
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:08 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Is sowieso chill om met ballen in je hand te liggen
Wat lul je nou maagd ;')quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:08 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik vind het ook wel ok. Snap iedereens aversie niet.
Vast allemaal vrouwen met vieze kutten.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:08 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik vind het ook wel ok. Snap iedereens aversie niet.
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:09 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ben ik raar als ik de ballen van mijn ex lekker vond ruiken nadat hij de hele dag had gewerkt en ze een beetje klef en nattig waren?
Alle vrouwen hebben datquote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:09 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Vast allemaal vrouwen met vieze kutten.
jaquote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:09 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ben ik raar als ik de ballen van mijn ex lekker vond ruiken nadat hij de hele dag had gewerkt en ze een beetje klef en nattig waren?
Ging je dan als een hond aan hem snuffelen als die thuis kwamquote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:09 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Wat is de normale pH-waarde van je vagijn?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:04 schreef Chai het volgende:
[..]
Want? Het is niet altijd schimmel hè. Dat gaat niet weg zonder behandeling.
Heb weleens gruwelijke jeuk gehad die gewoon over ging. Was gewoon een onbalans in het ecosysteem van mijn vagijn.![]()
Zoiets kan vast ook wel met geur.
Dat weten we Mortaxx, dat weten we.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:11 schreef Mortaxx het volgende:
Sws kijk ik liever naar piemel dan naar kut
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |