NICE! Srs, niemand begreep me voorheenquote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:49 schreef Matip het volgende:
[..]
Die buitengeur is echt smerig inderdaad, heel typisch ook.
Zo'n natte hondengeurquote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:47 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Nou, sinds ik al jaren ongewenst aan klanten kan ruiken en ik een gevoelige neus/goede reuk heb, hebben veel mensen een aparte geur ja. Soms hebben mensen ook een geur die je alleen hebt als je van buiten komt, kan het niet helemaal verwoorden
. Maar het is echt zo'n typische walm. Of zo'n muffe/doffe geur
Ja een soort eigen geur bedoel je toch? Niet per se door gebrek aan hygiëne. En dan kan je wel een geurtje dragen, maar die maskeert dan alleen.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:47 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Nou, sinds ik al jaren ongewenst aan klanten kan ruiken en ik een gevoelige neus/goede reuk heb, hebben veel mensen een aparte geur ja. Soms hebben mensen ook een geur die je alleen hebt als je van buiten komt, kan het niet helemaal verwoorden
. Maar het is echt zo'n typische walm. Of zo'n muffe/doffe geur
Ik heb precies hetzelfdequote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:50 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
NICE! Srs, niemand begreep me voorheen![]()
.
elk kutje ruikt anders toch ;squote:
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:51 schreef Matip het volgende:
[..]
Ik heb precies hetzelfde![]()
Ik zei het laatst tegen iemand, die had geen idee waar ik het over had
Ja klopt, en ook verzorgd ogende mensen hebben 'm soms ja.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:50 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja een soort eigen geur bedoel je toch? Niet per se door gebrek aan hygiëne. En dan kan je wel een geurtje dragen, maar die maskeert dan alleen.
Wat wsl ook voldoende is aangezien de meeste mensen niet het reukvermogen van een bloedhond hebben zoals jij.
Ik nietquote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:52 schreef Gridlok het volgende:
[..]
inb4 15 jarige met " Ik bef super graag ;D ;D ;D "
Ik ga nou heel anders kijken naar de mensen in de supermarkt :squote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:49 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik benader klanten van "misschien een rare vraag, maar zou u er bezwaar tegen hebben als ik even aan u ruik?", en als ze dan bezwaar hebben ruik ik lekker ongewenst.
Ga je ze ook besnuffelen?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:55 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik ga nou heel anders kijken naar de mensen in de supermarkt :s
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:52 schreef Gridlok het volgende:
[..]
inb4 15 jarige met " Ik bef super graag ;D ;D ;D "
Doe even rustig wat dat betreft. Mag pas over half jaarquote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:54 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Wist niet dat je 15 was, is dit een sceme om djedje te landen?
Nee, het is ook zo onvoorspelbaar. Dan praat je met een chick die er verzorgd uitziet enzo maar dan is het zo'n zure sloot. Neuk je een typische studente, waar je dat eerder verwacht en die heeft dan geen vieze kut.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:53 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wel eens een gehad die lekker ruikt?
Is dat met dWc gepost of met deze?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:57 schreef MMGYMCMB het volgende:
Chai, kan je dat verhaal van me nog vinden van die chick met die zure sloot?
Meestal dragen mensen deze lucht bij zich als ze hard gefietst of gelopen hebben ofzo..quote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:53 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vaag man, vraag me nu echt af wat het precies is.
[..]
Ja klopt, en ook verzorgd ogende mensen hebben 'm soms ja.
Hardop om bloedhond.
Nee.quote:
Heb 'm alquote:
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 19:57 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Keer een chick afgekapt tijdens een vingerbeurt, die geur was niet te harden. Maar dan ook gewoon echt niet, zo'n intense geur. Toen die geur vrijkwam vond ik het al raar, maar toen ik me daadwerkelijk realiseerde wat het was een smoesje verzonnen, vervolgens m'n handen gewassen, nog wat gerookt onderweg naar huis en toen ik opstond de volgende ochtend rook ik het nog lichtjes aan m'n vinger! R. uit Badhoevedorp, JE KUT STINKT
.
Onevenredige standaarddeviatiequote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:56 schreef Matip het volgende:
[..]
Nee, het is ook zo onvoorspelbaar. Dan praat je met een chick die er verzorgd uitziet enzo maar dan is het zo'n zure sloot. Neuk je een typische studente, waar je dat eerder verwacht en die heeft dan geen vieze kut.
Wow.quote:
Nee.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:59 schreef TARDIS. het volgende:
Heeft iedereen hier zon hekel aan beffen?
Whehe.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:59 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Vindt jou wel type om flesje lactacyd in je nektasje te hebben
Hmm, maar het is niet echt de geur van transpiratie ofzo.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:58 schreef Matip het volgende:
[..]
Meestal dragen mensen deze lucht bij zich als ze hard gefietst of gelopen hebben ofzo..
Da's juist schadelijk voor het milieu van de vaginaquote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:59 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Vindt jou wel type om flesje lactacyd in je nektasje te hebben
Maar het is niet echt stoffig-muf, maar ja weet niet, echt vaagquote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:00 schreef -supergirl- het volgende:
Ik weet welke lichaamslucht jullie bedoelen. Vandaag had iemand die achter me zat in de bus dit. Niet per se zweetlucht, maar gewoon...... Muf
Oh en Marokkanen kunnen er ook wat van. Die ruiken gewoon naar een fucking mengeling van scherpe kruiden en zweet onder die vaatdoeken.
Bokoes hebben ook een specifieke geurquote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:02 schreef Che_ het volgende:
Niggas ruiken naar kokosolierijst. Achtig
Vind jij het prettig om gebeft te worden in de ochtend, nadat je er al een wilde nacht op heb zittenquote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:03 schreef Willoow het volgende:
Als je kut ontzettend stinkt moet je gewoon naar de dokter gaan
Die ruiken naar somaliaan met een vleugje muskquote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:02 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Maar het is niet echt stoffig-muf, maar ja weet niet, echt vaag.
[..]
Bokoes hebben ook een specifieke geur.
Soms fiets ik minutenlang achter chica aan om die girl smell op te kunnen snuivenquote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:01 schreef chroestjov het volgende:
Ik ruik ook altijd aan (willekeurige) vrouwen (aan mannen ruiken is voor homo's), sommigen ruiken zo lekker dat je ze voor eeuwig wilt besnuffelen.
Want? Het is niet altijd schimmel hè. Dat gaat niet weg zonder behandeling.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:03 schreef Willoow het volgende:
Als je kut ontzettend stinkt moet je gewoon naar de dokter gaan
NEEquote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:03 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Vind jij het prettig om gebeft te worden in de ochtend, nadat je er al een wilde nacht op heb zitten?
In de ochtend heeft ze al moeite met plassen. Alsof je een droge tosti probeert open te makenquote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:03 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Vind jij het prettig om gebeft te worden in de ochtend, nadat je er al een wilde nacht op heb zitten?
Ik heb me soms toch een ontiegelijke jeuk aan m'n zak, not sure if geschoren + kleffe balzak na een dag werken of dat ik het echt moet gaan laten checkenquote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:04 schreef Chai het volgende:
[..]
Want? Het is niet altijd schimmel hè. Dat gaat niet weg zonder behandeling.
Heb weleens gruwelijke jeuk gehad die gewoon over ging. Was gewoon een onbalans in het ecosysteem van mijn vagijn.![]()
Zoiets kan vast ook wel met geur.
Lekker krabben en dan aan je vingers ruikenquote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:05 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik heb me soms toch een ontiegelijke jeuk aan m'n zak, not sure if geschoren + kleffe balzak na een dag werken of dat ik het echt moet gaan laten checken.
Haha damnquote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:04 schreef Che_ het volgende:
[..]
In de ochtend heeft ze al moeite met plassen. Alsof je een droge tosti probeert open te maken
Respectievelijk Afrikanen en Hindoestanenquote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:05 schreef -supergirl- het volgende:
Ehm wat zijn bokoes en koelies?geheimentaal hier
Nee.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:03 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Als je kut langdurig en erg stinkt moet er toch wel iets mis zijn ergens. Hoeft niet per se schimmel te zijn.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:04 schreef Chai het volgende:
[..]
Want? Het is niet altijd schimmel hè. Dat gaat niet weg zonder behandeling.
Heb weleens gruwelijke jeuk gehad die gewoon over ging. Was gewoon een onbalans in het ecosysteem van mijn vagijn.![]()
Zoiets kan vast ook wel met geur.
Krab jij wel eens aan je ballen en laat je dat dan aan je chick ruiken?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:06 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Lekker krabben en dan aan je vingers ruiken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |