quote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:42 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nja nl man niet maar allebei van die geforceerde semi hippe koppen
Wel leuk, best groot. Je moet op een avond gaan rond 7 uur ong, hij is tot 8 uur 's avonds open geloof ik. Als het geen koopavond is dan kan je daar echt rustig in wandelen. Toevallig achter gekomen omdat ik sinds kort in de bieb in Den Haag studeer, fijne studieruimtesquote:
Geen A*menquote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:43 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
2x per dag hier, i.c.m. Odorex deo, Nivea bodylotion en Gucci parfum. Ruiken?
Volgens mij ruik jij naar een hoerententquote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:43 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Echt nog nooit op school of in een bieb gestudeerd, kan dat juist niet man. Ik ga toch alles doen behalve studeren, dus dan liever thuis in een vertrouwde omgevingquote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:43 schreef ntm het volgende:
[..]
Wel leuk, best groot. Je moet op een avond gaan rond 7 uur ong, hij is tot 8 uur 's avonds open geloof ik. Als het geen koopavond is dan kan je daar echt rustig in wandelen. Toevallig achter gekomen omdat ik sinds kort in de bieb in Den Haag studeer, fijne studieruimtes
Gaat een beetje moeilijk.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:43 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
oh leuk!quote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:43 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik ben binnenkort in de pintelier samen met johannes_vermeer en Paxcon
Ik had ooit lessen met iemand die altijd op een rare manier naar een soort milde geitenkaas rook. Echt goor, want dat was het niet. Denk gewoon een soort rare lichaamsgeur, maar hoe kan die elke keer op precies dezelfde manier ruiken.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:41 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Indo's hebben vaak wel een typerende geur.
Vind die bieb juist vreselijk. Of heb je nog andere ruimtes dan die grote zalen?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:43 schreef ntm het volgende:
[..]
Wel leuk, best groot. Je moet op een avond gaan rond 7 uur ong, hij is tot 8 uur 's avonds open geloof ik. Als het geen koopavond is dan kan je daar echt rustig in wandelen. Toevallig achter gekomen omdat ik sinds kort in de bieb in Den Haag studeer, fijne studieruimtes
Haha watquote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:44 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Volgens mij ruik jij naar een hoerentent
Quoten ook zie ikquote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:45 schreef Willoow het volgende:
[..]
Gaat een beetje moeilijk.
Gewoon effe een nat doekje langs je foef.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:45 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik had ooit lessen met iemand die altijd op een rare manier naar een soort milde geitenkaas rook. Echt goor, want dat was het niet. Denk gewoon een soort rare lichaamsgeur, maar hoe kan die elke keer op precies dezelfde manier ruiken.Iemand die niet doucht of zo ruikt elke keer sterker.
Sindsdien ben ik bang dat ik zelf ook zo'n geurtje heb wat ik zelf niet meer ruik en waar ik 24/7 naar ruik.
Heb alleen nog slaapplaats nodigquote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:45 schreef SideEffect het volgende:
[..]
oh leuk!![]()
Groningen is een mooie studenten stad.
En een ninja-editter ben ik ook al niet zie ik.quote:
Echtquote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:44 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Echt nog nooit op school of in een bieb gestudeerd, kan dat juist niet man. Ik ga toch alles doen behalve studeren, dus dan liever thuis in een vertrouwde omgeving. #semiauti
thuis ga ik juist andere dingen doenquote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:44 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Echt nog nooit op school of in een bieb gestudeerd, kan dat juist niet man. Ik ga toch alles doen behalve studeren, dus dan liever thuis in een vertrouwde omgeving. #semiauti
5e verdieping is studieruimte. Ik vind het wel lekker juist, veel ruimte.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:45 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Vind die bieb juist vreselijk. Of heb je nog andere ruimtes dan die grote zalen?
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:45 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik had ooit lessen met iemand die altijd op een rare manier naar een soort milde geitenkaas rook. Echt goor, want dat was het niet. Denk gewoon een soort rare lichaamsgeur, maar hoe kan die elke keer op precies dezelfde manier ruiken.Iemand die niet doucht of zo ruikt elke keer sterker.
Sindsdien ben ik bang dat ik zelf ook zo'n geurtje heb wat ik zelf niet meer ruik en waar ik 24/7 naar ruik.
Wat?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:47 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Nou, sinds ik al jaren ongewenst aan klanten kan ruiken en ik een gevoelige neus/goede reuk heb, hebben veel mensen een aparte geur ja. Soms hebben mensen ook een geur die je alleen hebt als je van buiten komt, kan het niet helemaal verwoorden
. Maar het is echt zo'n typische walm. Of zo'n muffe/doffe geur
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:46 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Zo'n geweldig bouquet aan geuren, noemt men hier een hoerentent.
Ik benader klanten van "misschien een rare vraag, maar zou u er bezwaar tegen hebben als ik even aan u ruik?", en als ze dan bezwaar hebben ruik ik lekker ongewenstquote:
Die buitengeur is echt smerig inderdaad, heel typisch ook.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:47 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Nou, sinds ik al jaren ongewenst aan klanten kan ruiken en ik een gevoelige neus/goede reuk heb, hebben veel mensen een aparte geur ja. Soms hebben mensen ook een geur die je alleen hebt als je van buiten komt, kan het niet helemaal verwoorden
. Maar het is echt zo'n typische walm. Of zo'n muffe/doffe geur
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |