Zeker wel. En bij z'n mama die werd leipquote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:21 schreef ntm het volgende:
[..]
Had die ex van jou meerdere? srs. Heb je hem niet gesnitched bij die andere chicks
Die bestaan toch helemaal niet?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:09 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Vast allemaal vrouwen met vieze kutten.
vuige snitchquote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:22 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Zeker wel. En bij z'n mama die werd leip
Goed gedaan. Wat een sukkeltje zeg.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:22 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Wat. Je hebt tegen zijn moeder gezegd dat die kerel vreemdging of wat?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:22 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Heb je niets mee te makenquote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:23 schreef ntm het volgende:
[..]
Dit soort gevallen mogen. Niet snitch a la Fylax
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:21 schreef ntm het volgende:
[..]
Heb je hem niet gesnitched bij die andere chicks
Vertel?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:23 schreef ntm het volgende:
[..]
hey, je bent er weerquote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:23 schreef ntm het volgende:
[..]
eerder preutserquote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
We zijn gelukkig wat netter
Als mij dat zou overkomen zou ik hem ook sowieso snitchen. En elke chick waar die mee bezig is in toekomst even aanspreken.quote:
Zou meteen een doktersafspraak voor haar inplannen.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:12 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
At een keer een tomaat, bedacht ik me van "hey, smaakt een beetje naar pussy qua zuurheid ook", ging ik de pH-waardes Googlen, bleken die vrijwel gelijk! #throwbackstories
En dan ook echtquote:
Nee bedoel over die Fylax-snitchings?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:26 schreef ntm het volgende:
[..]
Als mij dat zou overkomen zou ik hem ook sowieso snitchen. En elke chick waar die mee bezig is in toekomst even aanspreken.
Jaquote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:24 schreef deadprez het volgende:
[..]
Wat. Je hebt tegen zijn moeder gezegd dat die kerel vreemdging of wat?
ben je psychisch ofzoquote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:26 schreef ntm het volgende:
[..]
Als mij dat zou overkomen zou ik hem ook sowieso snitchen. En elke chick waar die mee bezig is in toekomst even aanspreken.
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:26 schreef ntm het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |