quote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:13 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Snel, laat ze verdwijnen door naar de Action te gaan, of leenbakker.
Wat staat er op de foto.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:18 schreef SideEffect het volgende:
[..]
ow ja helemaal vergeten!![]()
ik stuur je nu.
Altijd al willen hebben. Met van die matchende spreuken aan de muur.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:18 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Alsof jij geen mooie muur decoratie wil waar op staat <3 family <3 friends
Wowquote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:18 schreef SideEffect het volgende:
[..]
ow ja helemaal vergeten!![]()
ik stuur je nu.
Ben wel eens ooit bij een maat van me, die vriendin.... overal die shit, hartjes overal.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:19 schreef Willoow het volgende:
[..]
Altijd al willen hebben. Met van die matchende spreuken aan de muur.
Toevallig vanmiddag tijdens het werk ineens een vreemd gevoel gekregen en het niet kunnen plaatsen?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:21 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Zieke hosselaar weer, srsly Mortaxx®.
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:21 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Te hoog gegrepen voor die dwergquote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:21 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Xenos, de winkel bij uitstek voor basic bitches.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:21 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ben wel eens ooit bij een maat van me, die vriendin.... overal die shit, hartjes overal.
Al 2x de neiging gehad om dat huis aan te steken![]()
![]()
Print screen naar mur gestuurdquote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:21 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ben wel eens ooit bij een maat van me, die vriendin.... overal die shit, hartjes overal.
![]()
Ja, moest ziek schijten. Hoezo?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:22 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Toevallig vanmiddag tijdens het werk ineens een vreemd gevoel gekregen en het niet kunnen plaatsen?
Haha, "te hoog", want dwerg.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:22 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
[..]
Te hoog gegrepen voor die dwerg
mocro plsquote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:22 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
[..]
Zou ik ook hebben. Je ziet dat tegenwoordig ook echt in elk huisquote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:21 schreef Gridlok het volgende:
[..]
![]()
Jammerquote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:22 schreef Chai het volgende:
[..]
Hier hangen een paar vergelijkbare spreuken aan de muur.
Jelly.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:22 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
[..]
snitch ;squote:
" want sow goedkoop en leuk ;D "quote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:22 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Xenos, de winkel bij uitstek voor basic bitches.
Was een woordspeling, een dwerg is klein, shit is te HOOG gegrepen als in, de dwerg komt er niet bijquote:
Ging vanmiddag naar de AH, had ineens geen zin meer in de cornflakes die ik had gepakt, terug gezet bij de shampoo afdeling.quote:
xD ik snapte em al ;pquote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:24 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Was een woordspeling, een dwerg is klein, shit is te HOOG gegrepen als in, de dwerg komt er niet bij
hahahahahha
Weet je hoe fucking irritant dat is hè, als klanten dat doenquote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:25 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ging vanmiddag naar de AH, had ineens geen zin meer in de cornflakes die ik had gepakt, terug gezet bij de shampoo afdeling.
Ik zet ook altijd alles verkeerd terugquote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:25 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ging vanmiddag naar de AH, had ineens geen zin meer in de cornflakes die ik had gepakt, terug gezet bij de shampoo afdeling.
Oh iedereen smeert z'n eigen schijt tegen de muren, omdat iedereen het doet doe ik het ook ;squote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:23 schreef Willoow het volgende:
[..]
Zou ik ook hebben. Je ziet dat tegenwoordig ook echt in elk huis
Want het staat zo mooiquote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:26 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Oh iedereen smeert z'n eigen schijt tegen de muren, omdat iedereen het doet doe ik het ook ;s
Je hoeft dit niet uit te leggen. Míjn moeder is niet mijn tantequote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:24 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Was een woordspeling, een dwerg is klein, shit is te HOOG gegrepen als in, de dwerg komt er niet bij
hahahahahha
Jeejtje dan pas?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:26 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Het is over 4 weken lente man, gek.
I know, doe het zelf nooit, ik ben netjes.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:25 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Weet je hoe fucking irritant dat is hè, als klanten dat doen.
Maar in andere winkels doe ik het zelf soms ook.
Wow, er is ook geen sprankje goede hoop meer te vinden bij jou ofwelquote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:26 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik zet ook altijd alles verkeerd terug
Dan is iedereen weer vrolijkquote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:26 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
4 dagen geleden was het zomerquote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:26 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Jawel, die mooie spreuken houden mij op het rechte padquote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:28 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Wow, er is ook geen sprankje goede hoop meer te vinden bij jou ofwel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |